Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Antaisin ruusut Porissa toimivalle Motoxille.

    Helppoa ja mutkatonta asiointia kohtuuhinnoilla.

    Olin tänään säädättämässä Yammuni kaasarit siellä.

    Peräkärryn sain veloituksetta käyttöön että saisin kotona purkaa mopotinta valmiiksi ettei siihen tuhlautuisi rahaa.

    Kaasuttimien synkronointi ja seossäätö 20€ *

    Mukava meininki muutenkin ja sain vieressä seurata miten homma hoituu. Eräässä toisessa paikassa kun soitin niin ehdoton ei huollon seuraamiselle.

    Taitaapa nykyinen ja tulevat pyörät käydä kyseisen liikkeen kautta. *

    EDIT: Siellä oli muuten myynnissä uusi VFR takuilla 17000€



  2. #2
    Ostin tuolta porista vaimentimen puhelimitse ja kaikki toimi ok.. sain mitä tilasin ja paketti tuli pikaisesti.
  3. #3
    Jeps .. Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ... ilo käydä ..
    Kerran olen erehtynyt...silloin kun luulin olleeni väärässä ..
  4. #4
    Ostin motoxista joulukuussa moottoripyörän,homma oli ok.Lupasivat toimittaa puuttuneen mp:n käsikirjan,eipä ole kuulunut.Lisäksi tuli viime kuussa kirja jossa oli rekisteri ote pyysivät allekirjoittamaan eripäiväyksen kuin oli alkuperäinen.Luvattiin ettei seuraa mitään kuluja,kuitenkin tuli vakuutusyhtiöstä 13euron lasku.Lisäksi myöhemmin tajusin että tämähän oli lievä petos.Viimeinen kerta kun käyn kauppaa näin epämääräisen yrityksen kanssa.Todella huonoa asiakas palvelua,en voi suositella kenellekään.



  5. #5
    Kuukausi noin mennyt kun tilasin adveen mivv:n sliparit, ei vaan kuulu pönttöjä...

    Yrittäisivät edes
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
  6.  
  7. #6
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Kuukausi noin mennyt kun tilasin adveen mivv:n sliparit, ei vaan kuulu pönttöjä...

    Yrittäisivät edes
    Mulla oli vuosi takaperin sama homma kun tilasin MIVV:n sliparit Motoxista, kolmen viikon jälkeen tilasin samat Saksasta josta ne tuli neljässä päivässä. Puolitoista viikkoa sen jälkeen kun sliparit oli paikallaan Motoxista ilmoittivat etteivät saa kyseisiä slipareita hommattua
    ex Z1000 -10