Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Sattui tossa silmiin tollanen peli



    Aikasta houkuttelevan näköinen mut onkos kukaan koskaan ajanut ja onkohan noita suomessa ylipäätään paljonkaan liikenteessä. Bike World raisiossa olis tommonen kaupan eli mahtaiskohan olla tarkastamisen arvoinen laite *
    V60
  2. #2
    Onko kolmimukinen esikuvansa tavoin?

    Kokemusta mulla ei ole näistä "uuden sukupolven" trumpista!
  3. #3
    Juu.tridettihän se..Mikä oli vm? Kyllähän trumppa on ain trumppa!!! Mulla on kyllä semmonen vapina et noita olis kyllä liikenteessä jonkin verran..eli ei siis ihan "outo" mut kannattaa varmaan soittaa esim: Moto-seinajoki nimiseen lafkaan ja kysellä varaosien saatavuutta ja ne varmaan tietää tuon mallin määristä jotain ,trumppaa ei tällä hetkellä varsinaisesti kukaan suomessa tuo maihin mutta esim, moto-seinäjoki niitä tilaa aina tarvittaessa ruotsista,käy tsiigaa niiten sivut.Mä tilasin niiltä vähän aikaa sitten speed fourin ja täytyy sanoo että ne on tosi asiallista porukkaa siellä,aina sain vastauksia kaikkeen.T: ei kauan enää "intikka 1400".
  4. #4
    Kiitti tiedoista intikka täytyy pistää korvan taakse siks aikaa kun alkaa tulemaan ajankohtaseks, vuosimalli tossa tais muuten olla -93
    </span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Onko kolmimukinen esikuvansa tavoin?
    [/QUOTE]<span id='postcolor'>
    Kattelin tossa vähän vaktoja siitä ja kolmimukinen on kyllä, ja nestejäähdytteinen neliventtiilikonen heppoja kokonaista 90 kpl ja vielä 6-lovinen laatikkokin, painoa tosin kuivana 212 kg että ei ihan keijukainen
    V60
  5.  
  6. #5
    Pistimpä tossa lämpimikseni viestiä tonne Moto-Seinäjokeen, ja kyselin hiukan tuosta pyörästä. Saapi nähä tuleeko sieltä minkään näköistä vastausta... *
    V60