Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 76:sta
  1. #1
    Olen suunnittelemassa pyörän hankintaa ja Trympin speedmaster vaikuttaa paperilla tarpeisiini sopivalta. Onko kellään kokemusta vastaavista mopoista (Bonneville America yms)
    Lisäksi kiinnostaisivat pyörän suorituskyvystä seuraavat (epäolennaiset) arvot:
    - Kiihtyvyys
    - Huippunopeus
  2. #2
    Bikelehdessä oli koeajo siitä speedmasterista joku aika sitten. Oliskohan ollu joku 1/03 tjsp.
  3. #3
    Kokemusta ei ole, mutta jos päätät hankkia speedmasterin kerro ihmeessä kokemuksista, on todella mielenkiintoisen tuntuinen pyörä ainakin ulkonäön ja hinnan puolesta.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  4. #4
    Joo, kun on kokemusta, niin infoa foorumiin! On todella kiinnostava peli niin ulkonäön, kuin hinnankin puolesta! Siis jos luovun amerikan pelistä...
    I put the butcher knife up to her neck and said if you wanna live to see tomorrow, you better start fryin' 'em eggs a little better'n what'chu been fryin' 'em. I'm tired of eatin' sloppy, slimy eggs!
    -Jesco White
  5. #5
    UUdessa T.W.O_ssa oli siitä iso juttu...eli vierailkaa lehtipisteessä
  6. #6
    Jos haluat, että pyöräsi ei ole se tusinan kolmastoista, niin osta Mo..... mainosta siteeraten Trumppaa vierastetaan ihan suotta. Itselläni tosin ei ko. merkistä ole kokemusta, mutta tutulla kaverilla on pari vuotta ollut thundebird...meniköhän se noin...ei ole ainakaan tunnustanut mitään vikaa olleen.
    Etkä mieti, onko tässä nyt jotain taka-ajatuksia! Ei ole kuin yksi, ja sitä en kerro. Sanoinko mä ton ääneen? Tarkoitin että EI ole taka-ajatuksia. Tätä se dementia teettää. EI DEMENTIA! Ei, ei, vaan dementti... Sa-sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia, vaan väsymys, väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekaisin kun on tämä dementia. EI DEMENTIA OLE MINULLA! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. JUMALAUTA! Kokous on päättynyt! Ja tätä kokousta ei sitten koskaan pidetty.
  7. #7
    Siistin näköisiä vehkeitä ne on, ja mulla on sellainen tuntuma että Triumphit on tehty oikeen ajettavaksi, ei pelkästään katseltavaksi. En kylläkään ole yhtäkään kokeillut.
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
  8. #8
    Kuullun perusteella Triumphin huippu nykyaikaiset tuotantolaitokset suoltavat ulos sellaista laatua, että japsitkin tulevat kaukaa perästä... Koneistustekniikka ja materiaalivalinnat ovat huippuluokkaa. Valitettavasti Suomi on tällainen takapajula, että autoksi ostetaan toyota corolla ja pyöräksi honda cbr 600...kun aina "luullaan"
    Trumppien hinnat kohdallaan, ajatellen punnan kurssia.
    Ei ole tällä hetkellä japsirintamalla mitään uutta tarjottavaa, kovin on mielikuvituksetonta massaa. Vähän toi kawa w 650 kiinnostaa, mutta kun britit keksi nuo kuosit about 50 v (100v ??) sitten, niin kallistun aitoon bonnevilleen!!
    "THE OVERTAKER GETS THE UNDERTAKER"
  9. #9
    Faija osti tossa about kuukaus sitten tollasen pelin pelkkien testien ja kylmätyyppien perusteella, vaikka kuinka yritin sille jankuttaa koeajon tärkeydestä. Kaikilla tosin on varmaan kokemusta siitä mitä tapahtuu, kun mopokuume iske...
    Pyörää ei ole vielä kotiin saatu, mutta kuukauden sisällä sen pitäisi tulla, joten kerronpa sitten lisää infoa, kun olen viisaampi asiasta...
  10. #10
    Onko kellään kokemuksia Speedmasterista?Olin näkevinään sellaisen liikenteessä...
  11. #11
    Nyt on ollu reilun kuukauden meidän tallissa tollanen, tosin ei mun käytössä vaan faijan. On ollu ihan tyytyväinen. Valitellu vähän kallistusvaraa ja verrannut sitä aikoinaan omistaneeseen Norttoniin. "Tässä on yllättävän paljon sitä vanhan kunnon ajan räminää ja meininkiä". Tiedä sitten...
    Kierrättämään joutuu ehkä vähän "normaalia" kustomia enemmän. Soundit on aika vaisut vaikoputkilla...tulee mieleen ennemminkin ompelukone...
    Vaikea verrata muihin customeihin, kun ei muista oikeen mitään kokemusta ole. Kaipa se ihan kelpo ostos on ollu eikä toistaseksi ole mitään vikoja tai valittamista ollut. Kyllä kannattaa varmaan käydä koeajamassa, jos kiinnostaa.
  12. #12
    Lainaa (kawaboy @ Maalis. 26 2003,12:16) kirjoitti
    Valitettavasti Suomi on tällainen takapajula, että autoksi ostetaan toyota corolla ja pyöräksi honda cbr 600...kun aina "luullaan"
    Nää "suomi on takapajula ja suomalaiset juntteja" -tyylin kommentit vois osoittaa tonne Ilta-Sanomien foorumille jonne ne kuuluukin...
  13. #13
    Onkos noi brittipyörien sähköt ollut joskus semmonen heikko lenkki, naapurilla oli joku trumpan kyykky ja siinä oli jotain häikkää sähköissä. Niin, että johtuisko toi huono maine tosta sähköprobleemasta?
  14. #14
    Speedmaster kyllä kiinostaisi. Olen aika pitkä (185 cm) *ja hieman mietityttää millainen on Speedmasterin ajotuntuma pitkälle miehelle.

    Sitten on vielä ne pakolliset huollot! Ketkä huoltaa Triumphit pk-seudulla? Entä millaiset on huolto ja varaosa kustannukset suhteessa muihin pyöriin?

    * *Vielä on ajokautta jäljellä. Jospa vaikka vaihtaisi trumpaan * *
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  15. #15
    Lainaa (Waterproof @ Syys. 14 2003,00:12) kirjoitti
    Sitten on vielä ne pakolliset huollot! Ketkä huoltaa Triumphit pk-seudulla?
    JL-Bike Espoossa Juvanmalmilla ja Speed Bike Hgissä.
    Ducati Diavel Dark
  16. #16
    Mä ihastuin Speedmasteriin jo viime Mp-Messuilla ja tässä syksyllä sain suoritettua koeajotkin Seinäjoella (Lähempänä ei ollut kauppiailla tarjota sitä mahdollisuutta.) Americaa ne vaan tyrkytti kun se on "melkein sama." Koeajo oli sitä kuin oikeastaan osasi odotellakin. Vakaa menijä , ja customiksi ihan riittävästi suorituskykyäkin. Pitkälle kuskillekin (185 cm) ajoasento oli leppoisa (modatun intikan jälkeen ). Kaikinpuolin makea kokemus , siinämäärin että kaupatkin syntyi. Moto-Seinäjoen kaverit osasi hommansa ja palvelukykyä/halua riitti.Mopotin talvehtii pohjanmaalla ja taitaa odottavan aika tulla tällä kertaa todella pitkäksi.
  17. #17
    Lainaa kirjoitti
    Kaikinpuolin makea kokemus , siinämäärin että kaupatkin syntyi. Moto-Seinäjoen kaverit osasi hommansa ja palvelukykyä/halua riitti.Mopotin talvehtii pohjanmaalla ja taitaa odottavan aika tulla tällä kertaa todella pitkäksi. *
    No mutta onneksiolkoon! * Hyvää kannattaa aina odottaa, joten kyllä se talvi siitä taittuu.

    Itse olen myös 185 cm pitkä ja olikin mukava kuulla, että Speedmaster on niinkin pitkän miehen ajettava peli! *
    http://www.etukaista.com/ Houkuttelevan helposti loistokaupat ja -kohteet
  18. #18
    Lainaa (Pekko @ Syys. 28 2003,20:09) kirjoitti
    Mä ihastuin Speedmasteriin jo viime Mp-Messuilla ja tässä syksyllä sain suoritettua koeajotkin Seinäjoella (Lähempänä ei ollut kauppiailla tarjota sitä mahdollisuutta.) Americaa ne vaan tyrkytti kun se on "melkein sama." Koeajo oli sitä kuin oikeastaan osasi odotellakin. Vakaa menijä , ja customiksi ihan riittävästi suorituskykyäkin. Pitkälle kuskillekin (185 cm) ajoasento oli leppoisa (modatun intikan jälkeen *). Kaikinpuolin makea kokemus , siinämäärin että kaupatkin syntyi. Moto-Seinäjoen kaverit osasi hommansa ja palvelukykyä/halua riitti.Mopotin talvehtii pohjanmaalla ja taitaa odottavan aika tulla tällä kertaa todella pitkäksi. *
    Onnea Pekko uudesta prätkästä, talvesta tulee tosiaan pitkä!!
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  19. #19


    Trumppakaupat tule tehtyä tänään!

    Viikon parin sisällä pitäisi olla uusi speedmaster ajossa. Heittelen kommentteja, jos kommentoitavaa ilmenee. Ainakin sadepäivinä..
  20. #20

    Onnea!
    Ducati Diavel Dark
  21. #21
    Onnea , loistava valinta
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  22. #22
    Juu. Upea ratkaisu minustakin. :-DDD

    D
  23. #23
    Doniin,
    Sain vihdoin pyörän perjantaina ja suoritin sisäänajon saman tien.. Onko "virallisia" trumpan öljynvaihtopaikkoja muualla kuin Helsingissä, Turussa ja Seinäjoella??
    Täältä Keski-Suomesta kun on aika paha matka kaikkiin edellisiin paikkoihin.

    Tähän astisen kokemusten perusteella olen ollut tyytyväinen hankintaan. Jos nyt jotain saisi toivoa, niin 10 heppaa lisää tekisi hyvää. Taitaa tosin hoitua alkuperäisten mehupillien vaihdolla vapaammin puhaltaviin putkiin ja kaasarin säädöllä?
  24. #24
    Lainaa (speedmaster @ Huhti. 19 2004,08:39) kirjoitti
    (...) Onko "virallisia" trumpan öljynvaihtopaikkoja muualla kuin Helsingissä, Turussa ja Seinäjoella??
    Täältä Keski-Suomesta kun on aika paha matka kaikkiin edellisiin paikkoihin.
    (...)
    Mikkelin SR-Kone Ky:llä näyttää olevan Triumphin logo, kun vilkaisin Motopalstaa. Motomarketin Kuparinen muistaakseni mainitsi jostain jämsäläisestä, ei varsinaisesti valtuutetusta, mp-pajasta, joka on tehnyt sille Trumppien huoltoja, en muista firman nimeä.
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  25. #25
    Se Jämsän mesta taitaa olla huolto-kaksikko, Huolto-kaksikko

    Tampereen kx-centerillä näyttäisi olevan Trumpan huolto-edustus, joten enköhän sieltä saa leiman paperiin ilman 600 km ajoa..
  26. #26
    Mun speedissä on noi tehtaan "lyhkäsemmät" off road piipat.
    Tehon lisäyksestä en osaa sanoa mitään , kun ei ole vertailukohdetta. Äänet muuttui ainakin muikeammiksi , ei kuitenkaan häiritseviksi , mutta Trumppamaisemmaksi. Näitten putkien asennus ei vaadi käsittääkseni suuttimiiin kajoamista. En tiedä kun ne asennettiin liikkeen toimesta talven aikana.
    Kuulin kyllä että on kikkaskonsteja , joilla Speedyä saadaan virkistettyä ,mutta miten se tapahtuu , siitä ei ole tietoa.
    Mulla on kertynyt kilsoja vajaat 500 , ja olen jo tältä pohjalta vakuuttunut pyörästä. Mukava , rauhallinen peli kruisailla.
    Ja vanhalle ukolle tuo suorituskyky tuntuu ihan riittävälle.
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  27. #27
    Sisäänajohuolto maksoi 120 egee, josta työtä 66 (kx-center).

    Seuraavana on tosiaan ohjelmassa putkien vaihto, kunhan ehdin henkisesti valmistautua sijoitukseen..
  28. #28
    Tuoreita kommentteja Speedmasterista kaipaa hän.


    Kaikkea se kevät teettääkin....
  29. #29
    Likkikseni Speedmasterilla on tullu päristeltyä.
    Ainoa murhe oli kierot levyt. Vaihdon jälkeen kunnossa ja se siitä.
    Hänenkin Vaihtimestarissa on lyhyemmät putket. Moottorijarrutuksissa paukuttelee kivasti. Jos sammuttaa koneen siten että koneessa on vielä kierroksia niin hetken kuluttua saa aikamoisen paukaksuhden aikaiseksi. Sorry naapurit, ajattelin kerran huristella kone sammuksissa pihaan... ei ihan onnistunut.
    --- Triumph Speed Four ---
  30.  
  31. #30
    Viime kesä oli aika hiljaiseloa ulkomaan työkomennuksen vuoksi, mutta edellisenä kesänä tuli 11000 km Speedyn mittariin. Etulevyt tosiaan menivät vaihtoon, ja sytkän anturi kiukutteli tuona aikana. Tänä vuonna täytyy ahkeroida hiukan enemmän kilometrejä, joten eiköhän niitä käyttökokemuksia ala kertyä *
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen