Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    CROSSIPYÖRÄ :Hyvää palvelua olen aina saanut ja hintataso on täysin vertailun kestävä.Pitkän linjan kokemus puhuu.Suosittelen.

    MOTOBOX :Myös hyvää palvelua ja hinnat kohdallaan.Huollossa palvelee muuten erittäin pätevä engelsmanni kawasaki guru.Suosittelen.

    Liikkeiden ovat melkein kivenheiton päässä toisistaan eli hintavertailun jälkeen on helppo kääntyä edullisemman liikkeen puoleen.
  2. #2
    voisin olla eri mieltä tosta motoboksin asiakaspalvelusta mut sekin on vissii vähän myyjästä kiinni.
  3. #3
    Pitää varmaankin paikkansa Motobox koska olen kuullut myös että se on myyjästä kiinni se hyvä palvelu.Itse olen asioinut sellaisen lyhyen ja laihan myyjän kanssa ja palvelu on ollut hyvää.
  4. #4
    Crossipyörästä, itseäni lainaten eräästä toisesta ketjusta:


    Asiantunteva liike ja pitkän uran tuomaa kokemusta löytyy. Pointsit siitä. Kun olis rahaa niin sieltä hondan ostaisin.

    Mutta jos kyse on uitetuista pyöristä, kokemus näyttää kääntävän asiakkaan ovea kohti...

    "Emme ota vastaan"
    "Saksasta tuodut ovat kasattu useasta pyörästä"
    "Eihän saksalaisetkaan ole antaneet näille pyörille takuuta"
    "Saksalaiset korjailevat uudetkin pyörät (kuten autotkin) takuuaikana paikanpäällä pikaseen ja lähettävät ne sitten suomeen"
    "Meillä on kaksi huonoa esimerkkiä tuoduista pyöristä"
    "Kesti neljä kuukautta ja hajosi"
    "Saksalaisissa malleissa on eri osat"
    "Meillä tätä kalustoa liikkuu muutenkin sen verran että näitä emme ota vaihtoon ollenkaan"
    "Kuluttajansuojalain ja menneisyytensä takia ne eivät kelpaa"
    "Tarjoamme välirahaksi xxxxmk jos pyöräsi on suomipyörä"

    Se on toisaalta hyvä että joku pitää "suomipyörien" puolta ja erikoistuu niihin. Mutta mikä olisikaan potentiaali kaakonkulmalla jos asenne olisi toinen, kuka tietää. Onneksi kouvolassa, n 50 km päässä on hyvä vaihtoehto. MotoBike.

    Onko kellään muuten tietoa muista liikkeistä jotka toteavat suoraan näin? Olis kiva tietää etukäteen että ei mene itteään nolaamaan. Ja ruostuttamaan hienoja suomipyöriä.

    T: "ainainen valittaja"


    Tein pyöräkaupat seuravalla viikolla muualla. Edelleen olen sitä mieltä että hyvä liike ja asiantunteva palvelu jos sponsoroit virallista maahantuojaa. Pers'aukiset tekee kaupat muualla.

    Motoboxissakin olen piipahtanut pariin otteeseen. Ei ainakaan negatiivista mielikuvaa.
    1000RR white
  5. #5
    Crossipyörässä olen saanut hyvää ja asiallista palvelua. Olen tosin ostanut sieltä 2 pyörää. Mielestäni Mäkinen on ainakin minulle antanut hyviä neuvoja jotka ovat hyvin pitkälle pitäneet myös paikkansa.
    Motboxissa kävimme eukon kanssa toissa vuonna joulun alla. Meille ei edes sanottu päivää, vaikka olimme liikkeessä ainakin 15 min. Yksi mies puhui puhelimeen, ja toinen hieroi kauppaa kelkanostajakandidaatin kanssa.
    Seuraavan kerran kävin ko. myymälässä n. 2 viikkoa sitten katsomassa 2 tonnista kawan customia. Silloin sain kyllä hyvää palvelua, vaikka kauppoja ei syntynytkään.
    kotka
  6. #6
    Crossipyörässä eivät tosiaan ota tuotuja pyöriä vaihdossa. Onneksi kysyin puhelimessa ennen kuin vaivauduin paikan päälle. Palvelu oli asiallista, ja kielteinen suhtautuminen tuontipyöriin tuotiin asiallisesti esille.

    Firmoilla on oikeus valita mitä myyvät ja mitä ostavat. Asiakkaita he eivät valikoi, ainoastaan vaihdossa otettavaa tavaraa, ja se on heidän oikeutensa.
  7. #7
    Jep, pisteet crossipyörään, siellä palvelu pelaa ja muutenkin mukavia ihmisiä. Olen sieltä ostanut lähinnä varusteita.

    Motobox on taas ihan hanurista. Muutaman kerran siellä on käynyt ja mitään palvelua en ole saanut. Lisäksi kun viime keväänä pyysin sähköpostilla tarjousta haluamastani suzukista ja kerroin samalla että tämä on lähetetty pariin eri liikkeeseen ja halvin ostetaan. Ilmoittivat motoboxista että he eivät lähde mukaan tälläiseen toimintaan. No se on niitten häpeä jos eivät halua kauppaa tehdä

    Motobikesta palvelua saa jos haluaa, kukaan ei kyllä tule tyrkyttämään mitään jos ei kysy...
    - I love the smell of napalm in the morning.
  8. #8
    Itse olen pyöräni ostanut Crossipyörästä, palvelu on ollut aina asiallista ja asiantuntevaa, tarjosivat kuumana kesäpäivänä pepsin

    Motoboxi: jaahas...on ihan ok
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9. #9
    Että voikin palvelun taso muuttua 100% parempaan suuntaan jos täältä jaksaa ajella noin 50km = Kouvolaan. Siellä ei katota kieroon vaikkei mitään välttämättä olisi ostamassakaan. Tuolla Karhulan liikeissä ei viiti asioida kun ihan pakon sanelemana...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10. #10
    Olin etsimässä kypärää ja kävin Crossipyörässä sekä Motoboxissa. Crossipyörässä palvelu oli erittäin asiantuntevaa ja hyvää, kun taas Motoboxissa katsottiin nenänvartta pitkin ja asiakas noteerattiin vasta kun olin 15 minuuttia odottanu ja kypärähyllyn edessä pyöriny... *

    Vähä tuntu siltä, ett naisia ei lueta siellä liikkeessä asiakkaiksi ollenkaan.

    Niinpä Crossipyörässä kävin tekemässä kaupat ja olen ollu tyytyväinen. Alennuksetkin oli tosi hyvät. *
    "Älkää huoliko siskot, ne on munat jotka vanhenee, eivät kanat"
  11. #11
    Pisteet crossipyörälle täältäkin
    Nykyisen pyöräni ostin sieltä ja todella hyvää palvelua sain. Antoi jopa bensakulujen verran alennusta kun kuuli kuinka kaukaa tulin
    Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
  12. #12
    Molemmista saanut hyvää palvelua, toisesta myös huonoa. Kuluttajana teen ostopäätökset hintojen perusteella ja ainakin minun kantilta katsottuna näyttää että tilailen välineet/renkaat euroopasta. Seuraava prätkä , mitä ilmeisimmin, ei ole maahantuojan tuoma, tai mistä sen nyt 100% varmasti tietää.
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  13. #13
    Crossipyörästä saa hyvää palvelua, jos on rahaa ja aikoo ostaa.

    Palvelun laatu muuttuu täysin, kun he saavat selville, että olet tuonut pyörän ulkomailta ja olet vertailemassa esimerkiksi ajovarusteiden hintoja.

    Väittivät kirkkain silmin syksyllä, että 900rr soveltuu hyvin matka-ajoon.

    Ovat kuitenkin vahvoja ammattilaisia osaamisen puolesta, mutta asenteissa olisi hiomisen varaa.

    Asioin ko. liikkeessä satunnaisesti ja saatampa säädättää ventiilit siellä, jos ne suostuvat koskemaan tuontipyörään. Jos eivät suostu asioin tulevaisuudessa muualla..
  14. #14
    Ittellä ainakin huonoja kokemuksia CROSSI PYÖRÄSTÄ kun yritin tuonti pyörääni vaihtaa uudempaan. Äijjä sano että tuonti pyöriä emme ota vastaan, suttu kun sitten sanoin että sillä ei ole ainuttakaan suomessa tehtyä pyörää liikkeessä, että eiköhän nämä melkeen kaikki mopot ole tuonti vehkeitä.
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
  15. #15
    Heh...Jeps, Karhulassa muhii 2 kpl. asiakaspalvelultaan täysin luokatonta prätkäliikettä. Kilpailua tänne kaivattaisi niin ei olis varaa wittuilla ihan päin naamaa kauppiaidenkaan...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #16
    Joo crossipyörästä ei saa edes sytytystulppia ilman pitkiä vakuutteluja pyörän suomi alkuperästä.Kyllähän nyt varaosia voisi edes myydä vaikka olis mistä uitettu fillari.
    Ja sitte se motoboksi, tuntuu olevan päivästä kiinni milloin saa palvelua ja milloin ei. Edustuksiakin tuntuu olevan vähän joka varaosa maahantuojalle, mutta kun meet kysymään jotakin osaa, niin käsketään mennä hakemaan se helsingistä.
    Elikkäs nykyään tulee haettua pyörät sekä osat jostain ihan muualta kun täältä omalta paikkakunnalta.
    2004 bmw 1200 gs
  17. #17
    Tulppaostoksista puheenollen. Mene kauppaan ja pyydä esin NGK DR 8 ES -tulpat tai vastaavat ja jos kysytään mihin ne tulee niin vastaa vaikka että kollikissalleni... Näin tiedän toimitun erään muun alan tuotteen yhteydessä...
    Epäilemättä ostaja valittaisi taas täällä, että sai huonoa palvelua...
    No... Motoxista en tiedä mutta esihistoriasta muistan asioineeni aikanaan vuonna 1986 Crossipyörässä kun se oli vielä Satamakadulla siinä pikkuisessa tilassa miltei kivijalassa. Ostelin pikku-Hondaan imuventtillin ja kannentiivisteen. Liike on ollut kuitenkin olemassa ihan hyvän ajan.
    Jos on myyjiä erilaisia niin taitaa olla asiakkaitakin mutta miksi kukaan ei kerro heistä. Asikkaitakin on kaikitietäviä, ylimielisiä ja kaikista hinnoista valittavia maanvaivoja, jotka kuitenkin vaativat samoja palveluja muutkin ja kun eivät saa, valittavat netissä kohtaloaan. Pyöräliikekin on vain kauppa, josta parhaimmillaan saa mitä pyytää... Asiakaspalvelua parhaimmillaan!
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  18. #18
    Lainaa (Harri @ Maalis. 17 2004,14:29) kirjoitti
    Asioin ko. liikkeessä satunnaisesti ja saatampa säädättää ventiilit siellä, jos ne suostuvat koskemaan tuontipyörään. Jos eivät suostu asioin tulevaisuudessa muualla..
    Eivät koske tuontipyörään. Virallinen syy on se, että heillä on töitä pitkälle syksyyn, eikä kerkeä huoltamaan.. * *

    Sanoisivat edes suoraan, jos uskaltaisivat.

    En enää ko. liikkeeseen astu, jos ei ole aivan pakko..

    Niin ja kyseessähän on Crossipyörä..



  19. #19
    Joo...aika pirun läpinäkyvää mulkkuilua!!! Pitäis ihan wittuillessaan tilata itelle huoltoaika ni varmaan löytyis parin viikon sisään tilaa...Muutttaaa, mitään uutta ei sinänsä opittu. Paska mikä paska...Crossipyörä siis.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  20. #20
    Joopa on tainnut meikäläisen kohdalle sattua päivä jota edeltävänä yönä myyjä/myyjät on saanu pesää tai jotain koska on palvelu ollut hyvää...(kova tinkimäänkin kun olen)
    Keskusteltiin kaiffareiden kanssa jotka ovat myös asioineet ko. liikkeissä ja heille on myös sattunut tilanteita että palvelu on ollut huonoa.
    Nooh sen kerran kun saan huonoa palvelua niin poikkeanpa kouvolaan seuraavaksi.
    Motobike tarjosi nimittäin hyvää palvelua eikä pakkomyynyt mitään siellä käväistessäni.
  21. #21
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 17 2004,16:37) kirjoitti
    Heh...Jeps, Karhulassa muhii 2 kpl. asiakaspalvelultaan täysin luokatonta prätkäliikettä. Kilpailua tänne kaivattaisi niin ei olis varaa wittuilla ihan päin naamaa kauppiaidenkaan... *
    kotkassa oli aikoinaan sen niminen pyöräliike kun banzai bike.

    tais mennä konkkaan melko nopeasti,eli eipä tainnu kuitenkaan kotkalaisilla motoristeilla olla tarvetta ostopaikkaansa vaihtaa.

    siinä nykyisen leke marinin tiloissa se muistaakseni oli.
  22. #22
    Kyllähän se Banzai-Bike niminen yritys vieläkin on olemassa.
  23. #23
    Ei hel*&tti missä muka ?
    Jossain jylpyllä ...?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  24. #24
    Liiketilaa ei ole, mutta sama kaveri on edelleen yrittäjä samalla alalla ja samalla yrityksen nimellä.
  25. #25
    mites ku en löytäny ees googlella mitää?
    minkäslaista liiketoimintaa se sellanen on ku ei näy eikä kuulu ees mitään mistään?
  26. #26
    Pelkästään hyviä kokemuksia Crossipyörästä palvelun suhteen. Ostanut oon mm. kypärän, hanskat, ajopuvun ym...

    Motoboxista hieman toisenlainen kuva. Palvelu ollu nihkeämpää, mut toisaalta aina oon saanu mitä tarvinnut.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  27. #27
    Crossipyörä: Palvelu mielestäni melkoisen nihkeetä. En asioi mielelläni.

    Motobox: Hyvä putiikki. Pari kertaa olen poistunut tyhjin käsin kun eivät ole myyneet mulle. Tai siis olisivat myyneet mutta osoittivat selkeästi aloittelijalle, että et oikeasti tee tuolla mitään, tuhlaat vain rahojasi. Mielestäni loistavaa palvelua, eivät siis todellakaan pakkomyy, aina saa ainakin rehellisen tuntuisesti kuulla tuotteiden hyvät ja huonot puolet.

    Ja antoivat kypärän vuokraan nimellisellä maksulla kunnes tilaamani kypärä saapuu.
  28. #28
    Ainahan parannettavaa palvelussa on? Motoboxia olen kuitenkin nykyään käyttänyt tarvitessani jotakin sälää... alussa meininki oli hieman nihkeämmän tuntuista, mutta nyt kun "ulkoisesti" tuntee porukan niin ihan asiallista on meininki ollut, ja kun merkitkään ei poikkea heidän edustuksesta niin miksi vaihtaisin toimivaa yhteistyötä
    Vielä kun saisi hyvät alennusprosentit..
  29.  
  30. #29
    Itse

    -En mene Motoboxiin enää koskaan. Koskaan ei minua ole siellä palveltu. Vaikka perheeseen on yksi pyöräkin sieltä aikanaan ostettu.

    -Olen sitä mieltä että Mäkisellä voi tehdä hyviä kauppoja. Tietyt asenteet paistaa läpi, ja muutenkin välillä Mäkinen vaikuttaa siltä, ettei häntä oikeasti kiinnosta asiakkaan jutut paskan vertaa. Tietty jutustelu pyörien tiimoilta kuuluu siihen työhön, sitä puolta tämä mies ei hirveästi hallitse. Joskus tosin päivä paistaa hänellekin.

    -Ajattelin uittaa seuraavan pyöräni. Suomen hintataso on kestämätön, kun Saksasta saa (paskoja ruuvattuja loppuun ajettuja eri osista kasattuja ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka uskoo näihin pelotteluihin?) pyöriä NIIIIIN PALJON halvemmalla.

    -Pitää kehua Motobikeä. Tänään kävin ekaa kertaa, kun sai koeajaa uutta 750 gixutinta. Sitä ärrää tietysti. Ei haitannut sadekaan kun Kotkasta saakka ajoin omalla mopolla. Sade haittasi vasta koeajopyörää ajaessa, kun outoon pyörään yhdistettiin 850 euron omavastuu Mutta nuoreen asiakkaaseen suhtautuminen asiallista ennen kaikkea ja vähän sai jutusteltuakin. Kotkalaisissa liikkeissä kun ei asiakkaan kanssa paljoa snackailla. Loistava paikka, nyt on vaikea päättää hakeeko sweepin puvun sieltä vai meksulta hesasta...