Tulokset 1:stä 9:een 9:sta

RVS

  1. #1
    eli lyhyestä viisu kaunis. aine on RVS, kertokaa jos on omakohtaisia kokemuksia juuri mp:ssa käytettynä.

    lisäinfoo: www.rvs-tec.com/
    GSX-R 1100 -93
  2. #2
    Sen verran, että ei ainakaan vaikuta kytkimen toimivuuteen. Ei siis ala kytkin luistamaan käsittelyn jälkeen. *
    => Samat edut ja hyödyt kuin auto käytössä. *
  3. #3
    Kyllähän nuo ainakin Tekniikan maailmassa kehuivat kyseistä mömmöä autokäytössä, oli oiken tullut kirjotuksen mukaan talbottiin lisätehoakin. Jotta kaippa nuo pyörässäkin pelaa jos kerta talbotissa
    Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
  4. #4
    niinpä, olen itsekkin katellut noita testejä sillä silmällä että eihän noita eri instansseja (VM, Rautaruukki, Puskuri (yle)) ole millään voitu voidella antamaan tuollaista palautetta - tyyliin ostos tv.
    Ostin kaksi satsia sitä Tallinnasta ja aion tunkea sitä - niin tietäis vaan kumpaan ensin - Gixxeri vai -74 mallinen CB.
    maksoi muuten aika radikaalisti vähemmän

    toi kytkin olikin mulla hieman epäilyn kohteena, mut vakuuttaahan valmistajakin ettei ongelmia pitäisi ilmaantua
    GSX-R 1100 -93
  5. #5
    Vaikuttaa erittäin mielenkiintoselta. Paljon makso Tallinnassa? Paljo muuten maksaa Suomessa?
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  6. #6
    Lainaa (whosia @ Maalis. 10 2004,14:58) kirjoitti
    Vaikuttaa erittäin mielenkiintoselta. Paljon makso Tallinnassa? Paljo muuten maksaa Suomessa?
    Suomessa olisi 39.90 pienin satsi 4-litraa varten

    Tallinnasta sai kaksi pilkku jotakin samalla hintaa

    jotta on noilla suomessa aikamoiset katteet



    GSX-R 1100 -93
  7. #7
    Tuo pienin satsi (kategoria 1) Latviassa on alta 4 euroa, jos nyt tuota sivustoa oikein tulkkasin. * * * *Sitä kun vertaa Suomen hintaan, niin ... . * * * * Vielä kun kyseessä on Suomalainen firma ja sen tuote, niin ei voi kun ihmetellä. * *
  8. #8
    Onpa ainetta. Uskaltaakohan tuota laittaa?
  9.  
  10. #9
    Lainaa (Manix @ Maalis. 17 2004,14:07) kirjoitti
    Onpa ainetta. Uskaltaakohan tuota laittaa?
    tere

    itse aion gixxeriin laittaa heti kun * kevät ja * verot konttaa ovesta sisään. Kuuluu pikkupikku kolinaa nääs koneesta joten katsotaan mitä tekkee.

    BTW. aika kumma että tätä mömmöä on jo ollut jokunen aika myynnissä, mutta kukaan ei ole oikein kuullut asiasta näemmä saati sitten käyttänyt. Mulla ois muuten huuto.net:ssa myynnissä parin käyttökerran satsi - jos kiinnostaa.

    BTW - osa 2. Tallinnassa kuulemma Veho laittaa huollossa sitä joihinkin honda h-autoihin. Tiedä sitten onko uusiin vaiko käytettyihin. Tämä siis RVS-edustajalta tullutta tietoa sanoin "Veholla ovat pääsääntöisesti käyttäneet RVS:ää mm. tietyissä Hondissa ilmenneisiin ongelmiin."



    GSX-R 1100 -93