Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Jos ei ole kukaan sanonut niin ... On hyvät sivut!
  2. #2
    No nyssää menit sitten kehuun......
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  3. #3
    Erittäin paljon kiitoksia! :kumartaa: Tämä palstahan oli tarkoitettu risuille ja ruusuille ja nyt niitä ruusujakin saatiin
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Lainaa (JP-800 @ Helmi. 16 2004,23:23) kirjoitti
    Erittäin paljon kiitoksia! :kumartaa: Tämä palstahan oli tarkoitettu risuille ja ruusuille ja nyt niitä ruusujakin saatiin *
    Pakko jatkaa, jotta ei jäisi noin vähään

    Siis ehdottomasti nro YKKÖNEN!!!

    Siis ei todellakaan puhuta ainoastaan MP-saiteista
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  5. #5
    Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.

    Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi*

    Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...

    mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!



  6. #6
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 17 2004,00:00) kirjoitti
    Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.

    Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi*

    Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...

    mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!
    Vaihtoehtoisten foorumien määriä on lisätty ja vähennetty aina tarpeen mukaan.

    Tietysti niitä on paljon, mutta niin on käyttäjiä ja kirjoituksiakin.. mikäli foorumeita vähennettäisiin käytettävyys kärsisi, koska kiinnostavatkin aiheet jäisivät muiden "jalkoihin"

    Taitaa täällä käytävistä keskusteluista yli 90% liittyä kuitenkin moottoripyöriin....

    Noh, onneksi ihmisillä on vaihtoehtoja mitä käyttää.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  7. #7
    Niin, senkohän takia täällä on näitä foorumeita niin vähän kun otetaan mallia jostain mp-foorumista... Esim. matkamotoristeille ei ole omaa foorumia...
    No kai se on sitä suhtautumista matkalaukkumoralisteihin... vai onko?
    Jotku vaan tykkää ajamisesta vaikka keula pysyis alhaallakin joskus...
    - Fly on, little wing... -
  8. #8
    Juu tattista vaan minultakin. ..onhan nää parhaat sivut.. ..tai no en tiedä onko tämän sivuston taipumus aiheuttaa kävijälle addiktio kovinkaan hyvä.... ..täällä kun tulee vietettyä aivan jumalattomasti aikaa.. ..no mutta kyllähän se kertoo jo aika paljon tämän paikan onnistumisesta...
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  9. #9
    Ettei kehuta ilman perusteluja niin ...
    - sopivasti aiheita (loistavaa että elää tarpeen mukaan)
    - aktiivinen foorumi (täällähän on elämää!)
    - sopivasti mausteinen keitto (Suom=mm.kivat hymiöt)
    - mielestäni varsin simppeli käyttöliittymä
    - "ei liian vakava ote"
    - loistava jakauma käyttäjiä > "kohdusta hautaan"

    Jotta silleen ...
  10. #10
    UPEETA, MAHTAVAA


    plussaa
    Täältä on saanut mielettömästi uusia, rahanarvoisia tietoja.


    miinusta
    työnteosta ei tule mitään, kun päivät menee pelkästään näillä sivuilla.
    Pitkä ilmalento on hieno tunne, kun se on hallittua!
  11. #11
    Aivan loitavat sivut, tällähetkellä ihan koukussa.
    Asiallisia kommetteja näin aloittelija motoristille



    Luigi
  12. #12
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 17 2004,00:00) kirjoitti
    Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.

    Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi*

    Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...

    mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!
    Mp-foorumin aiheet toki liittyvät läheisemmin pelkkään moottoripyöräilyyn, kuten:

    -Miss Suomen parisuhdeveikkaus
    -Kuka tietää videokameroista
    -Lumitöissä vai hakkaamassa mummoa
    jne.

    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  13. #13
    Oli jopa neljä ihmistä äsken mp-foorumilla kun täällä Orgissa ihmisten ilmoilla kymmeniä. Ja kahdeltatoista yöllä. Se kertoo jotain se.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  14. #14
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 17 2004,00:00) kirjoitti
    Ikuisena hapannaamana ja kaikkeen sotkeutuneena minun täytyy sanoa myös, että ei tämä ihan HUONO ole.

    Täällä on liikaa silti vaihtoehtoisia foorumiosioita vrt keskustelua mp:Stä, merkkikohtaista keskustelua yms... Taitaapi tämä olla enempi tietokonenörttien foorumi missä keskustellaan moottoripyöristä kuin puhdas mp-foorumi*

    Noh... Itse pidän erittäin siististä ja simppelistä käyttöliittymästä. Jokaiselle jotakin on ihan p:stä yleensä...

    mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!
    Eh, jos jonkun mielestä foorumeita on liikaa niin pysyy vaan pois niistä jotka ei kiinnosta... Loistava mesta!
    Do you have premonitions of déjà vu?
  15. #15
    Kyllä nämä ovat todella erinomaiset sivut, kiitoksia vaan perustajille.

    Viime keväänä kun tähän lajiin hurahdin , sain paljon tietoa pyöristä ja varusteiden ostosta, kylläpä sitä tulikin illat pitkät selailtua sivustoa. Ilman asiallista tietoa olisi todennäköisesti varusteissakin tullut ostettua ne halvat ja tänä keväänä pitäisi ostaa ne hyvät. Kun faktaa löytyi ORGista, tuli sitten hommattua sitten kerralla parhaat vermeet, niin ei tartte heti alkaa vaihdella. *


    Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ! *
  16. #16
    Tämä sivusto pelaa kuin Buicki! Eli tautisen hyvin
    Tyhmästä päästä kärsii koko toinen pää.
  17. #17

    R.I.P.
    Liittyi Feb 2004
    Mynämäki
    Lainaa (PitkäJ @ Helmi. 16 2004,22:33) kirjoitti
    Jos ei ole kukaan sanonut niin ... On hyvät sivut!
    Hyvät on sivut. Jäin oikein miettimään, miten ennen ORG.a ollenkaan on töissä saanut aikansa kulumaan.
    Peilistä näet parhaan kaverisi, elä niin, että pysytte ystävinä.
  18. #18
    Ruusuja

    Olen kans uudemmasta päästä rekisteröityneitä orggilaisia.
    Nää sivut on tosi hyvät.
    Löytyy ihan asiallista juttua, hyvää viihdettä ja hyödyllistäkin juttua.
    Täällä on kyllä tullut vietettyä aikaa todella paljon.
    *
    Ilo ilman mopoo on teeskentelyä.

    http://mpsivut.pp.fi
  19. #19
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 17 2004,00:00) kirjoitti
    mp-voorumin logiikka on parempi mielestäni. Huomattavasti!
    Todella vahvasti eri mieltä...täällä on kuin Nokian kännyissä, helppoa ja loogista, Mp-Foorumi niin kuin vanhoissa Motorolissa; "arvaa seuraava toiminto"
  20. #20
    Aika jees sivut. Aikaa tulee vain vietettyä huomaamatta kohtalaisen paljon täällä.
    ...en oo koskaan voittanu mitään, mutta NYT on semmonen kutina että...
  21. #21
    hauskaa täällä on eli hyvät on
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  22. #22
    Pitääkin varmaan ruveta oikein tutustuun näihin sivuihin...
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  23. #23
    Hyvät, asialliset sivut. Ylläpitäjät selvästi haluavat kehittää saittia jatkuvasti, joka sitten ilkka internettaajan ja mauno mopoilijan eduksi lopulta koituu Ainoa "huono" puoli tosiaan on sivuston addiktiivisuus. Se on vissiin tuo taustaväri taijotain...

    Niin - ja mikä hianointa, tämän kautta on tavannut paaaaaaaaljon uusia mopoihmisiä, joiden kanssa voi sitten vetää häppää ja kysellä tyhmiä mopoista pimeinä talvi-iltoina.

    Kiitos
    Good to the bone
    ...
  24. #24
    Maailman parhain sivu



  25. #25
    Hyvät sivut on, vie vaan aika paljon aikaa kun niin paljon asiaa täällä on kiitos yllä pitäjille tästä on hyvä jatkaa
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  26. #26
    Lainaa (iama @ Maalis. 07 2004,19:54) kirjoitti
    Pitääkin varmaan ruveta oikein tutustuun näihin sivuihin... *
    kait näitä vois joskus lukea läpikin ja jotain kirjoittaakkin, kun noin kovin kehutaan..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  27. #27
    Kyllä tää on meille moottoripyörälijöille aivan ehdoton sivusto...
    voin itsekkin todeta että täältä saamieni neuvojen ansiosta
    olen säästänyt läjän Jeuroja....
    ZX-9r
  28. #28
    Täytyy tunnustaa että nää on ihan huippu hyvät sivut!! Kiitos perustajille!!!
    Pitäkää Jumala mielessä ja Housut jalassa...
  29.  
  30. #29
    ruusuja: osoite toimii hyvin vaikka olisi paljon porukkaa.