Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    <center>
    - klikkaa banneria -</center>

    Motofocus rikkoo rajoja uusien pyörien ovh. hinnoittelullaan. Motofocuksen uusien pyörien ovh. hinnat ovat aivan omaa laatuaan. Lisäksi Motofocus on juuri saanut auki japsimerkien alkuperäisosien varaosakanavan Euroopasta. 2 viikossa kaikki osat, ovh -15-20 %.

    Moottoripyora.Org:lle erikoistarjouksia uusista pyöristä!!!

    Motofocus on tehnyt Moottoripyora.Orggilaisille erikoistarjouksia uusista pyöristä. Nyt voit säästää jopa yli 2000 €!!! Katso Motofocuksen tekemät erikoistarjoukset joista ei hinta enään tinkaamalla tipu osoitteesta:
    http://moottoripyora.org/cgi-bin....1;&#top

    Erikoistarjouksia mm. seuraavista pyöristä:

    SUZUKI OVH Motofocus
    GSXR 1000 19390 [paljon vähemmän]
    GSF 1200 S 12900 [paljon vähemmän]
    GSX 1400 15490 [paljon vähemmän]

    KAWA
    Z 1000 16450 [paljon vähemmän]
    VN 2000 24900 [paljon vähemmän]
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    err.. eikö maahantuojien sanelemien ohjehintojen
    rikkoutuminen ole jo aika vanha vitsi? muutenkin melko
    härski puffi, mielestäni. luulisi foorumin pääylläpitäjänkin
    ymmärtäneen hyvän maun rajat markkinoinnissa..

    edit: rivitys



    the music was new
    like black polished chrome.
    and came over the summer
    like liquid night.
  3. #3
    Lainaa (JP-800 @ Helmi. 13 2004,18:43) kirjoitti
    Lisäksi Motofocus on juuri saanut auki japsimerkien alkuperäisosien varaosakanavan Euroopasta. 2 viikossa kaikki osat, ovh -15-20 %.
    Tiukkaa tekee toimitus kahdessa viikossa, kun ei tuu ees vastausta kyselyyn viikossa ja kello tikittää vieläkin....

    Noh, tulihan hintatieto 10 päivässä. Tosin aleprossa -8.7% ja nouto Forssasta tai PK-kulut? Pöh, ei kannata....



    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  4.  
  5. #4
    "Tule tutustumaan nyt 600 m^2 moottoripyöriä" Hmm.. sen prätkän mä haluun nähdä minkä moottoripinta-ala on 600 m^2.. mahtaa olla hurja peli *
    CBR1000RR
    ex
    Suzuki SV 1000S
    Yamaha TZR 250