Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 40:sta
  1. #1
    Onko itselläsi tai oletko bongannut erikoiskilpiä moottoripyörissä? Autopuolella lie yleisempi harrastus. Kaveri tilas aikoinaan -73 Ysi-Kawaan kilven ZI-900, tuo oli uudempi iso kilpi, maksoi kun erikseen sen tilas, 5000 mk..halpaa??
    Tietysti sattumalta voi saada spesiaalikilven normaali jakelussakin. Mitä muilla löytyy?
    Nykyiset:
    Kawasaki KLX 250 B1 - 81
    Kawasaki Z 1000 ST E1 -79
    Kawasaki Z 1000 ST E2 -80
    Kawasaki Mean Streak 1600 -07
    Kawasaki Z 1000 Special Edition -14
    Kawasaki GTR 1400 -08
    Kawasaki Spectre 1100 D1 -82
    Kawasaki KX 250 XC KL Enduro -21
  2. #2
    Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa... Koko viimekesän sit kiroilin tuota rekkariani ja laiskuuttaan jäi vaihtamatta... Ja onnekseni huomasin että monissa uusissa oli samaa "uljasta" kirjain yhdistelmää sovellettu, joten olkoot nyt tuo sitten...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #3
    Joskus viime kesänä Tampereella pyöri R1 jossa oli erikoiskilpi, "ÄR-1"
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 06 2004,19:20) kirjoitti
    Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa... Koko viimekesän sit kiroilin tuota rekkariani ja laiskuuttaan jäi vaihtamatta... Ja onnekseni huomasin että monissa uusissa oli samaa "uljasta" kirjain yhdistelmää sovellettu, joten olkoot nyt tuo sitten...
    Kohtalotoveri * Onneks numerot eivät sentään viitanneet syntymävuoteen (heitti parilla vuodella). Sit kyllä olisi kilvet menneet vaihtoon..
    Alla punainen -04 tupla-X
  5. #5
    Hitto kun ois ollu edellinen omistaja humoristi ja tilannut r-1 kilven Tietty vois tilata tuon cb-350 kilven mut ei oo turhuuksiin varaa
    Maybe it was just a dream

    Sometimes things ain´t what they seem

    Better not fool with things you don´t understand
  6. #6
    Lainaa (mekanik @ Helmi. 06 2004,19:28) kirjoitti
    Joskus viime kesänä Tampereella pyöri R1 jossa oli erikoiskilpi, "ÄR-1"
    samainen mopo tuli nähtyä, etenkin hervannan ruskossa, tais oli kaverilla näköjään halli siellä. meinaan kun kaverin halli on samassa paikassa niin tuli vastaan tuo mopotin aika usein.
    <span style='color:red'>STAINLESS STEEL</span>
    HUOM UUDET SIVUT!!!
    <span style='color:red'>www.stainlesssteel.fi</span>
    Olen ehkä joskus ajanut kovaa...
  7. #7
    Pyörän vaihdon yhteydessä tuli nimikirjaimet kilpeen
    ei voi valittaa!!



    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  8. #8
    sama täällä,eikä niistä olla maksettu
    vfr 750..yamaha yzf 1000r..aprilia 1000 rsv mille..honda 1000rr..
  9. #9
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 06 2004,19:20) kirjoitti
    Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa... Koko viimekesän sit kiroilin tuota rekkariani ja laiskuuttaan jäi vaihtamatta... Ja onnekseni huomasin että monissa uusissa oli samaa "uljasta" kirjain yhdistelmää sovellettu, joten olkoot nyt tuo sitten...
    Ei toi paha ole, jos ei kuitenkaan rekkarisi ole BI-6

    Olisi sitä mukava mennä Ruotsin maalle cruisailee
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  10. #10
    Onko nämä erikoiskilvet ajoneuvo- vai henkilökohtaisia?
    Eli kerran ostaa, niin sen saa siirtää uuteen tietty maksua vastaan?
    *** mopoton ***
  11. #11
    Ainakin ajatuksena hyvä,jos ei totta.Eräässä Hayabusassa olen nähnyt kilventekeleen....

    BU-551...................



  12. #12
    Lainaa (Agostini @ Helmi. 07 2004,09:49) kirjoitti
    Ainakin ajatuksena hyvä,jos ei totta.Eräässä Hayabusassa olen nähnyt kilventekeleen....

    BU-551...................
    Saakos sillä ajaa bussikaistalla
    Maybe it was just a dream

    Sometimes things ain´t what they seem

    Better not fool with things you don´t understand
  13. #13
    Lainaa (Jose @ Helmi. 07 2004,08:56) kirjoitti
    Onko nämä erikoiskilvet ajoneuvo- vai henkilökohtaisia?
    Eli kerran ostaa, niin sen saa siirtää uuteen tietty maksua vastaan?
    Kyllä ne on ajoneuvokohtaisia ainakin vielä, keskustelua on ollut että ne muuttuis henkilökohtaiseksi kuten ilmeisesti EU:ssa yleensä. Hinta on tällä hetkellä 1000 euroo. Ite hankin vielä silloin kun maksoi 3000 markkaa, nimikirjaimet tuli hankittua *

    edit: elikkä nykyään täytyy aina maksaa toi 1000 euroo jos vaihdat ajokkia ja haluat oman rekkarin mukaas.



    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  14. #14
    Kun olin seiskapuolikasta gixxeriä ostamassa niin eräässä ehdokkaassa oli kilpenä CC-750. Todennäköisesti sattumaa tuokin.
    Control is nothing without power...
  15. #15
    Näin viime kesäsnä Gold Wingin, jossa oli VC-**
    Siis rekisterinumerossa
    Donitsia sen olla pitää!
  16. #16
    Pitänee minunkin ilmoittautua näiden BI-ihmisten joukkoon. Rekisteri on BI-769, eli kuusysikin mahtuu mukaan. *
    Parasta oli kuitenkin se, että ennenkuin sain prätkäni viime keväänä, niin kaverilleni heitin, että kyllä mun tapauksessani täytyy rekisteristä löytyä jotain pervoa. Oli muuten naurussa pitelemistä sen jälkeen.
  17. #17
    Meilläpäin ainaki on saanu konttorilla pikkasen valkata siellä olevista kilvistä ku on sievästi pyytäny Tää toimii tietty vaan sillon ku kulkineessa ei oo vielä mitään kilpiä. Nykyäänhän uusissaki vehkeissä tuppaa olemaan kilvet valmiina jo ennen rekisteröintiä.
    Hei juu ja elämänuraa, sukat kuin peltiä housussa kuraa...
  18. #18
    Olihan mun jammussa kilpi sx-** noitahan taitaa olla usiampikin tesukoissa
    Maybe it was just a dream

    Sometimes things ain´t what they seem

    Better not fool with things you don´t understand
  19. #19
    Olen joskus huvikseni mietiskellyt niitä mahdollisuuksia, jotka nykyinen kilpilainsäädäntö Ä, Ö, W jne. -merkkeineen mahdollistaa moottoripyöriin. VEE-2 oli aikanaan jossain vaiheessa Loimaalla Lankisella (R.I.P) Harrikassa ja se oli ensimmäinen tietämäni kolmikirjaiminen mp-kilpi.

    Mileikuvitushan on rajaton, mutta merkki- ja mallikohtaiset on myös hyviä, tyyliin GSX-750, VFR-750, BMW-650, jne. Tai sitten SEX-69, YKS-2, GOD-666, VAT-69 jne.

    Keksikää lisää.

    Lainaus osoitteesta www.ake.fi
    Moottoripyörän rekisterikilpi
    Moottoripyörän rekisterikilvessä on kaksi tai kolme kirjainta ja enintään kolminumeroisen luvun käsittävä tunnus mustin merkein valkealla heijastavalla pohjalla. Merkit ovat kahdella rivillä. Kilven koko on 200 mm x 165 mm.
  20. #20
    mulla käynnyt mielessä et ottais vaan yhden numeron pois niin kilpi sama ku kotilossa mut en tiedä miten viranomaiset ottaa asiat ku voi kiistää et mopolla olin tiellä vaikka kotilolla kyseessä. no onhan tuolla 1000€+muut kulut niin käyttö johonkin muuhun kuin kilpeen ps. sex-69 oli jossain jenkissä jo mut jostain lukenut et kaikki sexiin sun muut epäsäädylliset kiellossa mut pääasia et joku kilpi kuhan voi kivuttomasti ajaa
    <p>filhos da puta&nbsp; </p>
  21. #21
    Tuli mieleen joskus kauan sitten TM:ssä (siis lehti, ei pyörä.. ) ollut kuva, jossa oli aidonnäköinen kilpi DT-125, DT Jammussa tietysti. Kaveri vaan oli narahtanut rekisteröimättömällä pyörällä ajosta, tuohon aikaan kun ei rekkari voinu D:llä alkaa...

    Joskus 90-luvulla taas muistaakseni Cagiva Frecciassa oli rekkari BE-2 (kakkosen perässä vielä "nd"..). Piikkinä sentään nopeammasta päästä, mut ei varmaan kakkoseksi kaikkia jättänyt...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
  22. #22
    Lainaa (•tomppa• @ Helmi. 08 2004,02:50) kirjoitti
    niin kilpi sama ku kotilossa mut en tiedä miten viranomaiset ottaa asiat ku voi kiistää et mopolla olin tiellä vaikka kotilolla kyseessä. *
    Kyllä kotilossa ja pärrässä ja jopa vielä peräkärryssäkin voi olla sama tunnus. Mun rekkari ainaskin on yhen volvon rekkarina ja ihan laillisesti
    <p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
  23. #23
    Pyörän ja auton kilpi voivat olla samat. Omien pyörien N-alkuiset kilvet ovat autopuolella jenkkipakuissa. Aikanaan taas esim. TM-25 oli TM:n LP:lle lahjoittamassa Aspenissa ja toisaalta Tampereella Z 250 C Kawassa. Kilvethän ovat pääsääntöisesti erilaiset nykyisten valkoisten kilpien aikaan. Mustat kilvethän olivat aikanaan samannäköisiä jolloin saattoi olla ettei saman sisältöinen kilpi käynyt molempiin.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  24. #24
    Jo monta vuotta sitten näin Tampereen ohitustiellä vanhan HD:n, jonka kilpi oli BAD 666.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  25. #25
    Semmosta huhua olen kuullut että jonkun kaverinkaverinkaverinkaveri olisi saanut maksutta vaihtaa pois uudesta menopelistä epäilyttävän rekisteri tunnuksen...

    Taisi olla justiinsa joku GAY-*69

    Mutta huhu on aina huhua
    eikä taas liittynyt mitenkään aiheeseen
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  26. #26
    Lainaa (Henry @ Helmi. 08 2004,21:36) kirjoitti
    Semmosta huhua olen kuullut että jonkun kaverinkaverinkaverinkaveri olisi saanut maksutta vaihtaa pois uudesta menopelistä epäilyttävän rekisteri tunnuksen...

    Taisi olla justiinsa joku GAY-*69

    Mutta huhu on aina huhua
    eikä taas liittynyt mitenkään aiheeseen *
    Tuo on täysin totta, tätini (uskonnonopettaja) sai vectraansa ekaksi rekkariksi fuc-xxx ja sai tuon vaihdettua ihan ilmaiseksi hieman soveliaampaan.
  27. #27
    Kyllä tuli hetki unelmoitua silloin rekisteröintihetkellä, josko maksaisi 1000 euroa kilvestä KAP-57 *
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  28. #28
    Joskus koitin ehdottaa tolle meidän pressalle (siis JP-800:lle) että hommais telluun kilviksi ORG-1 siinä olis tyyliä, mutta ei se oikein innostunut..

    Ja olihan .Orgin poikakalenterissa yhdellä karvanaamalla R1:sessä erikoisrekkarit...
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  29. #29
    Sitten joskus kun kasvan isoksi ja ostan sekä rakennan itselleni

    sen kaikkein räyhäköimmän moottoripyörän haluan rekisteröidä

    sen tunnuksella WW - 111 ("World War Three")!

    ZZR 1200
  30.  
  31. #30
    Jossakin sanomalehdessä oli vähän aikaa sitten juttua noista rekkareista, ja siinä kerrottiin, kuinka myös eräs pastori oli saanut vaihtaa rekkarinsa; numerona kun oli 666.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen