Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Sattu mäihällä tulemaan uuteen pyörään (Honda CB) rekkariksi CB-xxx
  2. #32
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 06 2004,19:20) kirjoitti
    Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa...
    Hei herää ny!
    Desmo Jugend
  3. #33
    Lainaa (verner @ Helmi. 10 2004,15:28) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Helmi. 06 2004,19:20) kirjoitti
    Joopa joo...erikoiskilvet tuli tosiaan ihan normaali tsydeemin kautta. Kirjain yhdistelmä "BI" ei näin homofobisen ihmisen silmiin näytä hyvältä. Onneksi mopojen rekkareissa on vaan 2 kirjainta, muuten mulle takuulla olis tullu esim. "GAY 69" tai jotain vastaavaa...
    Hei herää ny!
    Mittees???!!!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #34
    Itse ostin pyörän 03 ja sain rekkariksi jota BI-345 tai jotai vastaavaa..noh onneksi ne sai vaihdettua ja nyt on CA
    En ole kapeakatseinen tai mitään mutta jotenkin se BI ei sattunut silmään ja koska kilpien vaihto oli minulle käytännässä katsoen ilmainen niin mikä jottei.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #35
    Omaan pyörään sattui kilviksi SZ-xxx, onneksi kilvitin silloin Suzukin, saas nähdä osuuko Kawaan KW-xxx kilvet
  6. #36
    Aika hauskoja oli/on myös 90 luvun alussa "julkaistut" LP ja YK kirjainsarjat. Ainakin ensinmainittu kuullostais paremmalta valtion virkamiehen valkoisessa pyörässä, jälkimmäinen taas sopisi palkkasoturin tuomaan mopediin. Itse olen himoinnut kaverin kawassa olevaa XX * rekkaria, kun pitäis suomen kilvet hankkia kevään aikana...taitaa kuitenkin tulla ne mitkä sedillä sattuu hyllyssä olemaan
    "Ohittaminen kannattaa aina"
  7. #37
    ASS-6
    tos pöydällä on purkki mis lukee HAISTA P###A >ota siitä!
  8. #38
    ensin modifioitu rap-komento ja sit lähtölaskenta : YU-123 *



    Do you have premonitions of déjà vu?
  9. #39
    Ehdoton suosikkini: HOT-469
  10.  
  11. #40
    Omaan Ducatiini (888 SP4) sain sattumalta kilven CB-888. Kirjaimet on siedettävä, koska numerot sattui kohdalleen..
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12