Sivu: 3 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 1343:sta
  1. #61
    YZF-600r thundercatti siis löytyy meiltä. vuosimalli on 00 ja kilsar on 16 000 ja risat.
    Pyörä vaihtui, nick ei

    Thrust me, i know what i am doing
  2. #62
    600 diversion 92 mallia
    elä ja anna muiden roudata
  3. #63
    XJ600 vm-88 tai jotain sinne päin, ajettu n. 45000 km itte ajannu ehkä noin 2500 km. Ensi kesä eka kausi omalla *joten kohta vois kelit sopia

    Siitä tulikin XJ900 -95 ja haetaan ajoon 8.4 jos vaan kelit sopii



    Yamaha FJR 1300 ABS -05 sin.
  4. #64
    YZF-R1
    vm. -00
    sininen (tietty)
    mittarissa 60tkm (ja risat), joista menneenä kautena n. 24tkm.

    Oon tykänny, enkä vaiha pois, vaikka mikä ois! *

    edit: Nyt on pakko syödä sanansa - osittain. Vaihto tuli eteen, mutta uusi tulokaskin on sininen Yamaha R1. Vuosimallia -06 ja yllättäen mittarissa on toistaseks nollat, kun saan sen viikon päästä lauantaina, eli 6.5.2006.

    Edellinen oli Thundercat -00, hopea/musta/kulta ja siihen kerkesin ruuvata mittarin loppulukemaksi n. 58tkm, ennenkuin vakuutusyhtiö osti sen pois syksyllä 2002.



    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

    "We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
  5. #65
    Joops, ei varmaa tarvis sanoo millä ajellaan, mut XJRrrrähän se on vuodelta -95, vähän ajettu ei muista, alle neljäkymmppiä kumminkin eli ei vielä sisäänajo vasta sadantonnin jälestä niin sitten vois sanoo että ajettu sisään, mutta ei taida ehtiä mun ajoilla, aika vähän tulee vuodessa, en jaksa tehdä pitkää reisua, huvittelen vaan pikkuteillä joskus, ilkeä vanha vaari. Emo aika laiska kans ajeleen, ei kahessa vuodessa kymppiä kerenny, eli hänen on siis -02:nen samaa sorttimenttia mopeti. Silti oli änkkäreiden hitsisaumoissa hiukan ruostetta, hyi! Ehtottelin että heti vaementimet poes ja Syypertrapit siihin, ovat ruostuttamattomat, niin ei tartu minun pyörään paha tauti. Mutta hän perkales kielsi hetikohta hjuvan suunnitelman, ei halunnut että menee suutinsarjoitus yms. linjoille joista on hivenen varoittelevaa esimerkkiä kuulemma ja hänen mukaansa myös näköjään. Ketjuja pestessä tänään tuli mieleen visio hihnavedosta, muuten ovatten täydelliset. Hihnaveto kuitenkin kallis ja varsinkin silloin kun p...se uhkaa aueta. Hitot siitä, odotamme hulluutta tai eläkettä, duunia tuskin. Puunaillaan siihin mennessä, joskus hiukan muutakin...
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  6. #66
    Lainaa (Tex @ Helmi. 06 2004,15:36) kirjoitti
    YZF 1000 R -97 Ihan jees peli. Mieli tekis vaihtaa rykköseen. Vaimo vaan väittää vakavissaan, että ei oo niin hyvä istua kyydissä kun thunderacessa. Väitin, että vähintäänkin yhtä hyvä. Sano, käy uusiin jätkä reseptis. Että näin.
    Jaa että teilläkin vaimolta vastustusta mopon vaihtoon takapenkin perusteella.... No meillä tehty 4 vuoden suunitelma. Vaimolle oma joku 600 - 750 ja sitten itselle vaikka R1 tai mikä se sitten onkaan malliltaan... Vaimon pyörässä pitää olla 3 laukun teline jotta itse ei tarvii ottaa kuin hammasharja ja lompakko...
  7. #67
    R1 vm. 2001. Aj. 16 000 km.
    YZF-R1 -05
  8. #68
    R1 -03.

    Rossi kun on esikuvana niin piti vaihtaa Hondalta Yamahan leiriin...
    vielä kun joskus oppis ajamaan samalla tyylillä

    Metriäkään ei R-Onella vielä takana mutta jostain kumman syystä tuntuu että hauska kesä on odotettavissa
  9. #69
    Yamahan 600:n FZS on moponi, vuosimallia 2001. 19 000 ja risat muistaakseni nyt mittarissa. Yhteistyö on toiminut hyvin!

    marza
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  10. #70
    Fjr1300 -02. Vasta kymppitonni kelattu, hävettävän vähän...
  11. #71
    Vuoden 97 thundercatilla jo vuodesta 97---->mittarissa 50tkm.
    Ei ole rahaa vaihtaa R1:seen, joten matka jatkuu hamaan tulevaisuuteen
  12. #72
    -02 XJR1300 SP mittarissa 21tkm
    "Vitut minä mikään viisas ole tahdon elää vain kuin ihminen"
    -Ismo Alanko
  13. #73
    Thunderace vm.01, mittarissa 19.000 km ja kaikki itse ajettu.
    Suzuki PV->Honda NSR->Suzuki GSF600S Bandit->Yamaha FZS600->Yamaha YZF1000R->KTM SMC660->KTM Superduke
  14. #74
    Eipä oo Viragoporukkaa tänne hirveesti eksynyt!
    Mulla xv 750:n vm.-93, Saksantuonti. Mittarissa kaikkiaan n.61000km, omaa ajoa kahdessa kesässä n.41000km. Aika paljon on muuttunut alkuperäisestä sinä aikana, kun on mulla ollut ja lisää muutoksia tulee.
    Humppaa taikka kuole
  15. #75
    Lainaa (Pena @ Helmi. 03 2004,21:20) kirjoitti
    Yamaha XS2 650 Street -73 ja Yamaha XJ 650 -81 jonka vaihtaisin jytä speciaalin mielelläni.
    Nyt XJ myyty ja alkaa jytärin etsintä.
    XJ lähti pakun kyydissä uuteen kotiin Toijaan tänään alkuillasta, nyyh. Aina se on yhtä ikävää luopua .
    No omapa oli valintani ja uuden pyörän hommaaminen on vähän niinkuin rakastuminen, yhtä hekumaa missä järki ei meinaa pysyä mukana sitten millään.
  16. #76
    FZR 600R -94 *



    V60
  17. #77
  18. #78
    XJ 900 -91,mittariin jätetty sakuista tuodessa 68 000 km.
    Syksyllä ostettu ja puunattu....
    Toiveikkain odotuksin...(väittävät ikiliikkujaksi tuo vehjasta).
  19. #79
    XVS 650 Drag Star, vuosimallia 2000...
    Mittarissa 21 000 ja risat...
    ************************************************** *
    *Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines.*
    ************************************************** *
  20. #80
    FJR 1300 vm. -04 Aj. 0km
    Totuus on tuolla ulkona !
  21. #81
    xj 600 diversion.vm-93 mittarissa n42 tuhatta kilsaa..käy ja kukkuu moitteetta
    --WROOM--
  22. #82
    Ajopyöränä XJR 1300 SP -01/-03.Hupiajeluissa joskus käytössä -74 RD 125,(ei saa kirveelläkään museoajoneuvolle sallittuja 30 päivää täyteen) ja ensi kesäksi toivottavasti valmistumassa -78 RD 400 D,joka myös "Shizuoka Special"-nimellä tunnetaan.
    Jotakin se joutavilla teettää...
  23. #83
    SAIN tammikuussa Drag Star 650 Classicin -99 mallia, ja se on mun eka pyörä!
    Oikein lovestory juttu, sain sen mieheltäni lahjaksi!
    Oltiin syksyllä autoa vaihtamassa vaihtoautopuolella ja sinne oli just tuotu tuo pyörä myyntiin, 22000 ajettu, istuin sen selässä koko sen ajan kun kundit hiero autokauppaa, ja myyjä yritti houkutella ostamaan se edullisesti. Sanoin että nyt ei oo meillä se hetki kun ollaan just rakennettu ja on ehkä vähän isokin pyörä mulle...(oon 155cm) Mieheni kävi samassa autokaupassa uudelleen tammikuussa selvittämässä jotain auton korjaukseen liittyvää, ja kysyi saisinko millään perjantaiksi töistä vapaata että voitais hoitaa vähän asioita.. käydään mm siellä veholla saamassa jotain hyvitystä autonkorjauksesta ja toivoi ettei se kauppias nyt sentään millään mattosarjalla ajatellut selviävänsä.
    Taas oltiin samalla vaihtoautoosastolla, ja mieheni pyöri vanhojen autojen ympärillä - tylsää - sanoin että menen tuonne missä on ne pyörät. Siellä se vielä oli, mut huomasin että siinä oli myyty lappu. Ei se mitään, ajattelin kuitenkin mennä sen selkään.
    Empäs ehtinytkään kun huomasin että lapussa olikin mun nimi kirjoitettu tussilla ja pyörä oli täynnä lahjanarua ja kortti satulassa jossa oli vaan että "hyvää talviloman alkua rakas"

    Voiko enää paremmin osoittaa rakkautta toiselle? Oon haaveillut omasta pyörästä koko pienen ikäni (44), lomamatkoillani olen vaan vuokrannu aina...
    Ja ihmeellisintä on että mieheni ei harrasta pyöräilyä, vaan ajatteli siitä mulle työmatkavälineen ja koska ite on saanut hommata veneitä ym. niin sanoi vaan että nyt on mun aika saada nauttia jostain omasta jutusta.
    Eix oo mahtava mies mulla!*oltu naimissa 10 vuotta eikä koskaan näytä tulevan "vanhan avioparin" fiilistä.
    Oon maailman onnellisin nainen, ja vielä kun pääsis tien päälle!

    Hyvää pyöräilykesää meille kaikille!
    T. Tiny



  24. #84
    R6:n vm. -00 alla.. omia kilometrejä täysin 0, mittarissa vajaa 30.tkm!
    Susnan 1400:sta Intruderista vaihdoin ärrään... taitaapa olla hieman erilaite!

    kesää odotellessa pyörää on mukava keittiössä kiillottaa... hieman oli vaikeuksia kyllä saada se sinne!
  25. #85
    Xj 600 diversion,joku 60 000 km mittarissa...



  26. #86
  27. #87
    Eilen tein paperit uudesta moposta...
    Kesällä alla -03 R1 0km mittarissa...

    Pikkasen polttelee ajamaan...
  28. #88
    Lainaa (tiny @ Helmi. 24 2004,09:13) kirjoitti
    SAIN tammikuussa Drag Star 650 Classicin -99 mallia, ja se on mun eka pyörä!
    Oikein lovestory juttu, sain sen mieheltäni lahjaksi!
    Oltiin syksyllä autoa vaihtamassa vaihtoautopuolella ja sinne oli just tuotu tuo pyörä myyntiin, 22000 ajettu, istuin sen selässä koko sen ajan kun kundit hiero autokauppaa, ja myyjä yritti houkutella ostamaan se edullisesti. Sanoin että nyt ei oo meillä se hetki kun ollaan just rakennettu ja on ehkä vähän isokin pyörä mulle...(oon 155cm) Mieheni kävi samassa autokaupassa uudelleen tammikuussa selvittämässä jotain auton korjaukseen liittyvää, ja kysyi saisinko millään perjantaiksi töistä vapaata että voitais hoitaa vähän asioita.. käydään mm siellä veholla saamassa jotain hyvitystä autonkorjauksesta ja toivoi ettei se kauppias nyt sentään millään mattosarjalla ajatellut selviävänsä.
    Taas oltiin samalla vaihtoautoosastolla, ja mieheni pyöri vanhojen autojen ympärillä - tylsää - sanoin että menen tuonne missä on ne pyörät. Siellä se vielä oli, mut huomasin että siinä oli myyty lappu. Ei se mitään, ajattelin kuitenkin mennä sen selkään.
    Empäs ehtinytkään kun huomasin että lapussa olikin mun nimi kirjoitettu tussilla ja pyörä oli täynnä lahjanarua ja kortti satulassa jossa oli vaan että "hyvää talviloman alkua rakas"

    Voiko enää paremmin osoittaa rakkautta toiselle? Oon haaveillut omasta pyörästä koko pienen ikäni (44), lomamatkoillani olen vaan vuokrannu aina...
    Ja ihmeellisintä on että mieheni ei harrasta pyöräilyä, vaan ajatteli siitä mulle työmatkavälineen ja koska ite on saanut hommata veneitä ym. niin sanoi vaan että nyt on mun aika saada nauttia jostain omasta jutusta.
    Eix oo mahtava mies mulla!*oltu naimissa 10 vuotta eikä koskaan näytä tulevan "vanhan avioparin" fiilistä.
    Oon maailman onnellisin nainen, ja vielä kun pääsis tien päälle!

    Hyvää pyöräilykesää meille kaikille!
    T. Tiny
    Aika mahtava juttu...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #89
    00-vuoden Thundercat on varattu kesää odottamaan. Muiden ajamia kilometrejä 21000.
    Kesän jälkeen toivottavasti omia kilsoja paljon enemmän.
    Tullakseen vanhaksi ja viisaaksi on ensin oltava nuori ja hullu
  30.  
  31. #90
    UUsi yamaha R1 tulossa
Sivu: 3 / 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen