Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kun kerran foorumia pidetään aiheesta, niin ehdottomasti annan korkean arvosanan täysi (10) V-Twin City Oy:lle Loimaalta.... *

    Kun pyöräkuume taas vuoden alussa alkoi *, niin ei kun "prosessori" punaisena * miettimään mikä on seuraavan kesän seuralainen eli ei kun kysymään vanhasta prätkästä vaihtotarjouksia uuteen ihastukseen...

    Laitoin kuvia useaan liikkeeseen (noin 10kpl) nykyisestä pyörästäni, sekä tiedustelin välirahaa... (huom!! Kaikki kyselemäni pyörät samassa hintaluokassa)...uuteen vaihtoehtoon...

    No vastauksia sain sitten takaisin 6kpl, (muita 4 vastausta odotellen varmaan vielä ensi talvenakin) . Ehdottomasti parhaan tarjouksen sain V-Twin City Oy:ltä (siis ainoa ketä tarjosi väliin sellaisen summan mitä olin miettinyt) ja siellä oli myös ainoa ammattitaitoinen myyjä eli sanoi heti mailissa että tule tänne niin tehdään siitä samantien kauppa ( eipä osanneet muut tosimyyntitykit tätä ihmeellistä sanomaa saarnata "pyöräkuumeessa" olevalle potilaalle)

    Joten parhaan tarjouksen perään katsomaan uutta pyörää (huom! ilman vaihdokkia)..

    Kaikki sujui samalla kertaa ja myyjä sanoi että luottaa miehen sanaan vaihdokista ja ei kun kauppakirjoja väsäämään . Myyjä sanoi vielä että toimittavat uuden pyörän sitten parin viikon kuluttua ja hakevat vanhan pois... SIIS MITÄ PALVELUA!!!

    Opetuksena tosi myyntitykeille... ...Puunatkaa vaan vaihdokkejanne, sillä jos ei kauppaa haluta tehdä, niin käyttäkää aikanne sitten vaikka pyörien pyyhkimiseen....

    JOTEN SUOSITTELEN KAIKILLE KÄÄNTYMÄÄN AMMATTILAISEN PUOLEEN KUN TULEE PYÖRÄN VAIHTO ETEEN---> V-Twin City Oy:tä... *



    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  2. #2
    Lainaa (Fum28 @ Tammi. 24 2004,01:49) kirjoitti
    JOTEN SUOSITTELEN KAIKILLE KÄÄNTYMÄÄN AMMATTILAISEN PUOLEEN KUN TULEE PYÖRÄN VAIHTO ETEEN---> V-Twin City Oy:tä... *
    Huollatin pyöräni ko. puljussa, ja täytyy sanoa ettei "täysi kymppi" edes riitä siitä palvelualttiudesta, hintatasosta, asiakkaan huomioimisesta ja varsinkin huollon laadusta. Aivan uskomaton suoritus!
    PS. Pyöräni olen ostanut muualta, eli se ei vaikuttanut asiaan lainkaan, niinkuin tyhmä ehkä luulisi.
    aja hitaammin, nauti kauemmin...
  3. #3
    Allekirjoitan myös. Olen lisäksi muiltakin kuullut myönteistä, Atte korjaamopuolelta ja Jukka myynnistä ovat varsinkin saaneet kehuja. Tämän vuoksi voin suositella, kävin siellä itsekkin joskus XJR:ääni dynottamassa.

    Ei mikään ihme että puoli Suomea huollattaa siellä Harrikkansa.
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  4. #4
    Kylläpäs tulee ylistyssanoja, pakkohan toi on uskoa ja lisätä tämä liike omaan pieneen muistivihkoon.

    * * * * * * * * * * * * * * *
  5. #5
    Liikkeen toiminta oli.. sitä mitä pitäisikin olla..siitä saisivat ottaa mallia monet mp-liikkeet .. ja he JOPA vastailivat sähköposteihin ..
    Kerran olen erehtynyt...silloin kun luulin olleeni väärässä ..
  6. #6
    Kokemuksia V-Twin Citystä Loimaalta:

    Yksi fillari ostettu.
    Kauppa meni putkeen, olin luultavasti vaihtohintaan tyytyväisempi kuin myyjä.
    Ei kokemuksia huollosta (niin kaukana hesasta).
    "Mielipide on kuin p....reikä, jokaisella on yksi"
  7.  
  8. #7
    Kyllähän ko.liike myydä osaa.Viimetalvena ostin H-D:n ko.putiikista ja maksoin mitä maksoin.Neljä kuukautta myöhemmin bongasin "uuden"ihastuksen ja meilailin joskos tehtäis taas kauppaa,mutta mitä ihmettä pyörän jonka olin ostanut ei ollutkaan enää sen arvoinen kun oltiin vakuuteltu!Arvo oli laskenut huhtikuusta-heinäkuuhun n.5000euroa. Tekivät kyllä vaihtopyörästäni hyvän tilin ja NOPEASTI! :mitäänottanu:Jäi vaan fiilis että pikkasen vedätystä!