Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Tossa tuli mopo ostettua Rm. Heinolta ja eipä voi paljon muuta kun kehua. Palvelu oli ensiluokkaista ja leppoisaa eikä tarvinnut paljon kinastella, saati ryhtyä painimaan. Jos vielä toimitus pelaa asiallisesti niin propsit sinne.

    Onko muista moromoro-maan kuppiaista kokemuksia, musta tuntuu että toi heino on ainoo jossa homma pelaa? (myyjä on kun mato, asiakas on kun kala ja tuote on kun koukku... )
    ...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
  2. #2
    Heino on hyvä paikka, joskus siellä vaan on vähä kiirus.. no sehän on toisaalta positiivinen merkki.
    Haukkumaan ei viitsi ketään alkaa, mutta kokemukset KX-Centeristäkään eivät ole huonoja. Ainakin takuuasiat ja huollot on toimineet hyvin.
    * Arctic Ranger *
  3. #3
    Ei nyt viitsi mitään huonoa alkaa ajattelemaan, joten hyvät esiin! RM Heino, KX (Yamaha) Center ja Motokeidas ovat toimineet mun kohdalla todella hienosti.
  4. #4
    R.M Heinolla hyvää palvelua ,ainaskin varaosien /uusienpyörien
    osalta.
    Ite oon asioinut Jaken kansa ,johon olen ollut todella tyytyväinen häneltä olen ostanut uuden pyörän ja paljon ajovarusteita ,kohtuu hintaan!!
    Hattussani ei ole kukkia.
  5. #5
    Sanompa nyt sanasen omakohtaisista kokemuksista tampesterin alueen liikkeistä.Itse sain sen verran huonoa palvelua R.M.Heinolla ettei enään tule mentyä ellei ole pakko..ja asion sielä kolmeen otteeseen joten ei mene sen piikkiin että olisi ollut huono päivä.Varuste hankinnoista oli kyse..mopoa ei ole sieltä hankittu.Sen sijaan kx-centterissä on ollu todella hyvä palvelu ja aina neuvovat myyjät..kiitos heille ja sielä tulen jatkossakin asioimaan ja pyöräni huollattamaan
    --WROOM--
  6. #6
    Lainaa (motomimmi @ Tammi. 22 2004,16:39) kirjoitti
    Itse sain sen verran huonoa palvelua R.M.Heinolla ettei enään tule mentyä ellei ole pakko..ja asion sielä kolmeen otteeseen joten ei mene sen piikkiin että olisi ollut huono päivä.Varuste hankinnoista oli kyse..mopoa ei ole sieltä hankittu.
    Ohhoh. Ensimmäisen kerran kuulen Heinolta saaneen huonoa palvelua. Sesonki aikaan asiakaita on kyllä niin paljon, ettei palvelua kyllä nopeasti saa, mutta hyvää se on aina ollut, kun minä tai kaverini on siellä poikennut.
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  7. #7
    En voi kauheesti mennä kehuun Heinon palvelua,koska jos on
    luvattu soittaa ja ilmoitella,niin hyviin tapoihin kuuluu mielestäni
    silloin kanssa soittaa !!! Mutta Heinolla nää asiat unohtuu heti
    kun meet ovesta ulos.... Sama on toistunu monta kertaa.......
    KX-CENTERISTÄ on tullu hyvää palvelua,ne tekee ja pitää min-
    kä lupaa !!!
  8. #8
    Lainaa (Siipiveikko @ Tammi. 22 2004,16:47) kirjoitti
    Ohhoh. Ensimmäisen kerran kuulen Heinolta saaneen huonoa palvelua. Sesonki aikaan asiakaita on kyllä niin paljon, ettei palvelua kyllä nopeasti saa, mutta hyvää se on aina ollut, kun minä tai kaverini on siellä poikennut. *
    Jaa en minä ainkaan menis kovin kehumaan ...omalta kohalta ainakin huono onkose nyt sit "tuuria" vai mitä?? mut huoltoon ei ainakaan tarvi sinne mopoo enää viedä....
  9. #9
    Rm-Heino on aivan loisto paikka ... kepittää 5-0 pääkaupunkiseudun mopokaupat. Palvelu on asiallista ja hinnatkaan ei oo apteekin hintoja.

    oon ostanut sieltä uuden mopon, laukkusatsin ja kypärän ... joka kerta 10+ palvelulla
    ZZR-1400 2011 2014 -
    GSX-1250 FA 2011 2013 - 2014
    GSX-R1000 k8 -09 2011 - 2013
    ZX-10R -06 2010 - 2011
    Z750 -09 2009
    GSX-1300R k5 2007-2008
    GSX-R600 k5 -06 2006-2007
    Bandit 1200 S -04 2004-2005
    GS-500 2003 2003
  10. #10
    Lainaa (kiwasika @ Tammi. 23 2004,17:35) kirjoitti
    Jaa en minä ainkaan menis kovin kehumaan ...omalta kohalta ainakin huono onkose nyt sit "tuuria" vai mitä?? mut huoltoon ei ainakaan *tarvi sinne mopoo enää viedä....
    Voi palvelu silti olla hyvää, vaikka työn laatu olisikin huonoa
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  11. #11
    RM Heino on mielestäni Treen ehdottomasti paras mp-liike, aina saat hyvää palvelua ja huoltokin toimii. Usein olen myös puhelimella soitellut aina on hakemani tieto löytynyt Kiitoksia vaan heinolle

    Myös Motoxin sijaitessa vielä Pispalassa tykkäsin siellä asioida, ok paikka sekin
    Kawasaki ZXR 750
  12. #12
    Lainaa (Siipiveikko @ Tammi. 27 2004,14:14) kirjoitti
    Lainaa (kiwasika @ Tammi. 23 2004,17:35) kirjoitti
    Jaa en minä ainkaan menis kovin kehumaan ...omalta kohalta ainakin huono onkose nyt sit "tuuria" vai mitä?? mut huoltoon ei ainakaan *tarvi sinne mopoo enää viedä....
    Voi palvelu silti olla hyvää, vaikka työn laatu olisikin huonoa *
    juu ei palvelussa mitään vikaa ole
  13. #13
    Lainaa (keikkakuski @ Tammi. 22 2004,22:21) kirjoitti
    En voi kauheesti mennä kehuun Heinon palvelua,koska jos on
    luvattu soittaa ja ilmoitella,niin hyviin tapoihin kuuluu mielestäni
    silloin kanssa soittaa !!! Mutta Heinolla nää asiat unohtuu heti
    kun meet ovesta ulos.... Sama on toistunu monta kertaa.......
    KX-CENTERISTÄ on tullu hyvää palvelua,ne tekee ja pitää min-
    kä lupaa !!!
    Jaa. No omalle kohdalle on osunut VAIN päinvastaista palvelua. Soittoihin on vastattu, tiedusteluihin on palattu ja tilaamani tavarat toimitettu. Juuh, ja kaikki tämä mopokauppojen jälkeen.

    Eli mikään asia ei ole päässyt unohtumaan kohdallani.
  14. #14
    En ole vieläkään onnistunut saamaan huonoa palvelua KX:stä tai 4mc:stä. Pyöränvaihtoa suunnitellessa jopa paras tarjous tuli KX:ltä. Sen sijaan Heinolla oli varustekaupoilla käydessä turhan kiireinen myyjä, joka jätti asiakkaan vähän 'oman onnensa nojaan'.. no, eipähän siinä kauppojakaan syntynyt.
    * Arctic Ranger *
  15. #15
    Heinolla kaikki pelaa... Jakke on kuningas
  16. #16
    KX-centeristä, Moto-10:stä ja 4MC:stä (ja em. huoltopuolilta) saa todella hyvää palvelua. * RM-Heino on mielestäni jotenkin riistopaikka. Ainakin vanhasta pyörästäni tekivät 2000 eur (!) huonomman tarjouksen vaihdossa uuteen kuin muut liikkeet (muissa kaupungeissa, sama pyörä). Palvelu pelaa kuitenkin.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17.  
  18. #17
    Lainaa (GSuiza @ Touko. 11 2004,13:33) kirjoitti
    RM-Heino on mielestäni jotenkin riistopaikka...
    Heh... Aika erikoinen ilmaisu...

    Joo, jokaisellahan on oikeus mielipiteeseensä ja tietysti on muistettava omat fiilikset kun odottaa asiakaspalvelua. Jos vaikka v*tuttaa jo vamiiks ja menee puotiin sillä asenteella ett jos en saa heti haluamaani palvelua, teen kotona vessaremontin enkä edes p*skanna ko puljun suuntaan. Joku tietynlainen olemus/asenne saattaa vaikuttaa erilailla eri myyjiin/asiakkaisiin. Kokemuksia kun on niin paljon erilaisia...

    Niih, tää nyt ei ollut minkään yksittäisen yrityksen tms puolustuspuhe vaan keväisen päivän vaikutuksesta tullut filosofinen kannanotto...


    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96