Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 51:sta
  1. #1
    Himottaisi nuo Oxtarin TCS GT ajokengät. Mistäköhän noita saisi tilailtua vähiten kalliilla hinnalla?
  2. #2
    Kokeilin samannäköisiä Oxtarin TCS Evo- kenkiä liikkeessä ja narisivat niin prkleesti kävellessä. Saman havainnon tein kun näin jollain huoltosasemalla kaverin, jolla oli nuo kengät. Nekin narisivat joka askeleella. Mikähän mahtaa olla Oxtarin idea? *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  3. #3
    Lainaa (Bomber @ Tammi. 18 2004,02:09) kirjoitti
    narisivat niin prkleesti kävellessä
    Ne mitkään kävelykengät ole *

    Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä.

    Oonpa mietiskelly, että miten paljon enemmän saa jos tosiaan *ostaa noi TCS EVOt? * Paraneeko vääntöjäykkyys oleellisesti vai onko titanium vain kallista?



    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  4. #4
    Lainaa (Make80 @ Tammi. 18 2004,02:33) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Tammi. 18 2004,02:09) kirjoitti
    narisivat niin prkleesti kävellessä
    Ne mitkään kävelykengät ole *

    Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä.

    Oonpa mietiskelly, että miten paljon enemmän saa jos tosiaan *ostaa noi TCS EVOt? * Paraneeko vääntöjäykkyys oleellisesti vai onko titanium vain kallista?
    Mulla on tollaset TCS SPORT GORETEX -kengät. Oon ollut tyytyväinen jalka pysyy kuivana ja lämpimänä sateellakin..
    The Black line
  5. #5
    Lainaa (Make80 @ Tammi. 18 2004,02:33) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Tammi. 18 2004,02:09) kirjoitti
    narisivat niin prkleesti kävellessä
    Ne mitkään kävelykengät ole *

    Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä.

    Oonpa mietiskelly, että miten paljon enemmän saa jos tosiaan *ostaa noi TCS EVOt? * Paraneeko vääntöjäykkyys oleellisesti vai onko titanium vain kallista?
    Eivät ole, mutta minua vain rupesi naurattamaan kun kaveri käveli Oxtareilla ja joka askeleella kuului kuin sorsan rääkäisy. Täytyy minunkin hankkia uudet ajokengät, mutta Oxtarit ovat em. syystä pois laskuista, ja vaihtoehtojakin löytyy kun ei olla Neuvostoliitossa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  6. #6
    Totta! ne narisee, tosin sen voi välttää laittamalla silikonirasvaa niihin.. ;)
    The Black line
  7. #7
    Lainaa (teammate @ Tammi. 18 2004,16:13) kirjoitti
    Totta! ne narisee, tosin sen voi välttää laittamalla silikonirasvaa niihin.. ;)
    ... pullosta, joka toimitetaan kenkien mukana Näin toimittuasi uskallat ajaa myös 20.8. (huono ) Kyllä taitaa tommoset jotkut ihkut popot mennä tilaukseen jossain vaiheessa kautta.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  8. #8
    Lainaa (Spede1 @ Tammi. 17 2004,16:18) kirjoitti
    Himottaisi nuo Oxtarin TCS GT ajokengät. Mistäköhän noita saisi tilailtua vähiten kalliilla hinnalla?
    Shoppiinkin niitä piakkoin saadaan ja hinnan pitäisi olla suht hyvä.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  9. #9
    Itelläni on T.C.S. ® SPORT GORE-TEX®. Ja ne narisee kävellessä , mutta ei niitä tosiaan oo tarkoitettu kävelemiseen. Suosittelen kyllä lämpimästi kenkiä!
    busanistit +200mph club finland
  10. #10
    Armottomasti narisee varmasti kaikki voitelemattomat nivelsaappaat. Myös Sidi Vertebra 2 Tepor ja Race Carbon, jotka kummatkin on testivoittajasaappaita.

    Mutta sellaiset tosiaan suojaa jalkaa ihan toisella tavalla kuin pelkät tavalliset nahkabootsit. Kävelyretkille on omat saappaat
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #11
    Lainaa (Italowestern @ Tammi. 19 2004,23:51) kirjoitti
    Mutta sellaiset tosiaan suojaa jalkaa ihan toisella tavalla kuin pelkät tavalliset nahkabootsit. Kävelyretkille on omat saappaat
    Asiaa! Miten laaja mallisto noita Oxtareja tulee shoppiin, TCS SPORT GORETEX ja TCS EVO kiinnostavat eniten Entä mille tasolle hinta asettuu, paras tarjous mitä oon saanu tosta gorekengästä on 180 euroa, onko shopin hinta tämän alla? Eli odottelenko vaiko enkö
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  12. #12
    Quote Make80
    "Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä."



    Sun ajelusuuntauksen tuntien neuvoisin saman tein investoimaan kunnollisiin ratakenkiin. TCS Goretexit ovat kyllä kivan näköiset, pitävät ihan hyvin vettä ja jonkin verran ne muovinräpykkeet saattavat päällekaatuvalta pyörältä suojata, mutta siinä kaikki, nilkan vääntösuojaus on olematon.



    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  13. #13
    Lainaa (Pelimies2 @ Tammi. 19 2004,23:46) kirjoitti
    Itelläni on T.C.S. ® SPORT GORE-TEX®. Ja ne narisee kävellessä , mutta ei niitä tosiaan oo tarkoitettu kävelemiseen. Suosittelen kyllä lämpimästi kenkiä!
    Samat popot mulla ja narisee ne jos ei ole "rasvannu" liikkuvia...
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  14. #14
    Lainaa (Frost @ Tammi. 20 2004,10:10) kirjoitti
    Sun ajelusuuntauksen tuntien neuvoisin saman tein investoimaan kunnollisiin ratakenkiin. TCS Goretexit ovat kyllä kivan näköiset, pitävät ihan hyvin vettä ja jonkin verran ne muovinräpykkeet saattavat päällekaatuvalta pyörältä suojata, mutta siinä kaikki, nilkan vääntösuojaus on olematon.
    Meinaatko? Kun kauppiaan kanssa juttelin, niin se sano että sport gore oli jonkun lehden testissä saanut vain 2 pistettä vähemmän kun tcs evo, ja erityisesti nilkan vääntöjäykkyyttä oli kehuttu. Lisäksi se kauppias uskoi että toi evon titaanipala menee heittämällä ton sportin muovipalan paikalle Pitääpä nyt sitten vielä tutkia vaihtoehtoja.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  15. #15
    Miulla myös on T.C.S. ® SPORT GORE-TEX® suapikkaat ja he***in hyvät on. Ja nehän on tosiaan ajamiseen eikä patikointiin tarkoitetut
    Ei paljoo narinat haittaa...mukaavaahan se on katella kuppiloissa ja huoltsikoilla kun ihmisten päät pyörii kun itse ohi kävelee
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  16. #16
    Lainaa (Italowestern @ Tammi. 19 2004,23:51) kirjoitti
    Kävelyretkille on omat saappaat
    Jos ajokengillä ei kävellä, kuinka monia kenkäpareja yleensä kuljetatte mukananne?
    Ilman lapsia ei ole huomista.
  17. #17
    Lainaa (Make80 @ Tammi. 20 2004,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Frost @ Tammi. 20 2004,10:10) kirjoitti
    Sun ajelusuuntauksen tuntien neuvoisin saman tein investoimaan kunnollisiin ratakenkiin. TCS Goretexit ovat kyllä kivan näköiset, pitävät ihan hyvin vettä ja jonkin verran ne muovinräpykkeet saattavat päällekaatuvalta pyörältä suojata, mutta siinä kaikki, nilkan vääntösuojaus on olematon.
    Meinaatko? Kun kauppiaan kanssa juttelin, niin se sano että sport gore oli jonkun lehden testissä saanut vain *2 pistettä vähemmän kun tcs evo, ja erityisesti nilkan vääntöjäykkyyttä oli kehuttu. Lisäksi se kauppias uskoi että toi evon titaanipala menee heittämällä ton sportin muovipalan paikalle * Pitääpä nyt sitten vielä tutkia vaihtoehtoja.
    Noista Evoista ei ole kokemusta, mutta harmi, kun asut siellä syrjäseudulla, voisit muuten itse todeta mun GTX:stä, miten vetelä se nilkan seutu on yhden kesän jäljiltä. Itse ajattelin seuraavaksi sijoittaa Sidin Vertebra Carbon Race:n (tai jotain sinne suuntaan) , jotka ovat kovasti myös mainetta noissa testeissä niittäneet. Tosin mene ja tiedä niistä testeistä sitten, mutta noin käsikopelotuntumalla ovat melko tukevan tuntuiset.
    Titaanipalat tietty olis makeat (ei Make80:set kuitenkaan) ja samoin titaanivahvistetut polvipalat!


    edit: niin eivät ne TCS GTX:t huonot tossut ole missään nimessä, mutta jos hakee parasta mahdollista suojausta radalle (niinkuin uskoisin Maken tekevän), niin sitä ne eivät tarjoa.



    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  18. #18
    Lainaa (Frost @ Tammi. 20 2004,10:10) kirjoitti
    Quote Make80
    "Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä."



    Sun ajelusuuntauksen tuntien neuvoisin saman tein investoimaan kunnollisiin ratakenkiin. TCS Goretexit ovat kyllä kivan näköiset, pitävät ihan hyvin vettä ja jonkin verran ne muovinräpykkeet saattavat päällekaatuvalta pyörältä suojata, mutta siinä kaikki, nilkan vääntösuojaus on olematon.
    Eikös toi TCS eli Torsion Control System tarkoita juurikin nilkan vääntö suojaa, joka on ilmeisesti about sama ku noissa paremmissa malleissa?
    TL1000R
  19. #19
    Lainaa (ZR-7herwood @ Tammi. 20 2004,15:57) kirjoitti
    Lainaa (Frost @ Tammi. 20 2004,10:10) kirjoitti
    Quote Make80
    "Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä."



    Sun ajelusuuntauksen tuntien neuvoisin saman tein investoimaan kunnollisiin ratakenkiin. TCS Goretexit ovat kyllä kivan näköiset, pitävät ihan hyvin vettä ja jonkin verran ne muovinräpykkeet saattavat päällekaatuvalta pyörältä suojata, mutta siinä kaikki, nilkan vääntösuojaus on olematon.
    Eikös toi TCS eli Torsion Control System tarkoita juurikin nilkan vääntö suojaa, joka on ilmeisesti about sama ku noissa paremmissa malleissa?
    Todennäköisesti näin on. Mielipide perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen ko. kengistä (ei tosin kaatumiseen ja nilkan vääntymiseen), siis siihen, että kesän käytön jäljiltä nilkka on vetelä, kuin kumisaapas, enkä luottaisi sen suojaavan nilkkaa vääntymästä.

    Mutta tosiaan, muuten ei kengistä ole pahaa sanottavaa, vettä pitävät erittäin hyvin ja mukavat ovat jalkaan.

    Kysymyshän on siitä, mihin ominaisuuksiin haluaa panostaa. Itse näen mopoilun riskit sellaisina, että haluan panostaa pienet roponi loukkaantumisen ehkäisemiseen/minimoimiseen.
    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  20. #20
    Lainaa (Make80 @ Tammi. 20 2004,04:07) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Tammi. 19 2004,23:51) kirjoitti
    Mutta sellaiset tosiaan suojaa jalkaa ihan toisella tavalla kuin pelkät tavalliset nahkabootsit. Kävelyretkille on omat saappaat
    Asiaa! Miten laaja mallisto noita Oxtareja tulee shoppiin, TCS SPORT GORETEX ja TCS EVO kiinnostavat eniten * Entä mille tasolle hinta asettuu, paras tarjous mitä oon saanu tosta gorekengästä on 180 euroa, onko shopin hinta tämän alla? Eli odottelenko vaiko enkö *
    Hinnasto Oxtarille tuli juuri, joten kunhan saadaan rahdit yms selville, niin hinnoitellaan shoppiin. Viimeistään ensiviikolla.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21. #21
    Lainaa (Frost @ Tammi. 20 2004,16:29) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Tammi. 20 2004,15:57) kirjoitti
    Lainaa (Frost @ Tammi. 20 2004,10:10) kirjoitti
    Quote Make80
    "Ite oon kattellu että toi TCS SPORT GORETEX vois olla mun juttu... kaikki mallit täällä."



    Sun ajelusuuntauksen tuntien neuvoisin saman tein investoimaan kunnollisiin ratakenkiin. TCS Goretexit ovat kyllä kivan näköiset, pitävät ihan hyvin vettä ja jonkin verran ne muovinräpykkeet saattavat päällekaatuvalta pyörältä suojata, mutta siinä kaikki, nilkan vääntösuojaus on olematon.
    Eikös toi TCS eli Torsion Control System tarkoita juurikin nilkan vääntö suojaa, joka on ilmeisesti about sama ku noissa paremmissa malleissa?
    Todennäköisesti näin on. Mielipide perustuu ihan omakohtaiseen kokemukseen ko. kengistä (ei tosin kaatumiseen ja nilkan vääntymiseen), siis siihen, että kesän käytön jäljiltä nilkka on vetelä, kuin kumisaapas, enkä luottaisi sen suojaavan nilkkaa vääntymästä.

    Mutta tosiaan, muuten ei kengistä ole pahaa sanottavaa, vettä pitävät erittäin hyvin ja mukavat ovat jalkaan.

    Kysymyshän on siitä, mihin ominaisuuksiin haluaa panostaa. Itse näen mopoilun riskit sellaisina, että haluan panostaa pienet roponi loukkaantumisen ehkäisemiseen/minimoimiseen.
    Veikkaanpa, että noi Frostin GTXt on ihan eri kenkä ku TCS Sport gore. Pitääpä todellakin tutkia mitä ostaa. Noi SIDIt ei ehkä nekään ois huono valinta, shopissa 279 eur.
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  22. #22
    Itse olen kans ajatellu noita TCS Sport gore popoja..ja toinen vaihtoehto on Sidin Vertepra 2 Tepor.... Jos jollain olis jotain kommenttia varsinkin tosta Sidin kengästä niin otan ilolla vastaan.....eikös se Tepor ole juuri se malli jonka "pitäisi" pitää vettä....?
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  23. #23
    Lainaa (Make80 @ Tammi. 20 2004,18:46) kirjoitti
    Veikkaanpa, että noi Frostin GTXt on ihan eri kenkä ku TCS Sport gore. Pitääpä todellakin tutkia mitä ostaa. Noi SIDIt ei ehkä nekään ois huono valinta, shopissa 279 eur.
    GTX = Gore TeX
    Vapaamuotoinen lyhennös, jota muuten Oxtar itsekin käyttää pakettien kyljessä olevassa tuotekoodissa...

    Ikävä kyllä en löytänyt tämän parempaa kuvaa...



    'Like a soul without a mind
    In a body without a heart
    I'm missing every part'
  24. #24
    Lainaa (Kawa600 @ Tammi. 20 2004,21:12) kirjoitti
    Itse olen kans ajatellu noita TCS Sport gore popoja..ja toinen vaihtoehto on Sidin Vertepra 2 Tepor.... Jos jollain olis jotain kommenttia varsinkin tosta Sidin kengästä niin otan ilolla vastaan.....eikös se Tepor ole juuri se malli jonka "pitäisi" pitää vettä....?
    Mulla on juuri tuo Vertebra 2 Tepor itsellä käytössä ja uskallan sen vuoksi suositella. Mukavat jalassa, pitää vettä ja narisee voitelemattomana erinomaisen hyvin niinkuin nuo muutkin nivelsaappaat..

    Koko on oma kokosi +1 numero päälle. Muuten jää pieneksi.

    Jalan muotoja on ihmisillä monenlaisia, mutta tuossa on ns. normaalileveyksinen lesti, eli ei ahdista pikkuvarvastakaan. Säädettävä pohkeen paksuus ja vaihdettavat kulutuspalat on myös hyvä juttu.

    Sidin Race Carbon tukee vielä paremmin nilkkaa mahdollisessa kaatumisessa, mutta ei pidä vettä.

    Siinäpä nuo oleelliset.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  25. #25
    Kyllä se meikäläiselläkin kävi valitettavasti niin että tuo Oxtar TCS EVO meni messukokeiluissa
    kirkaasti ohi TCS Sport Goretex saappaista.
    Jotenkin tolkuttomasti tukevamman tuntuinen.

    Tarviipa tällä viikolla oikeen tosissaan hyökätä kauppoihin, että sais tilanteeseen jotain tolkkua?
    Kengäthän on saatava!

    Listalla ekana Oxtar, sitten Alpinestars ja Sidi.
    Vaikeeta!
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  26. #26
    Lainaa (Kawa600 @ Tammi. 20 2004,21:12) kirjoitti
    Itse olen kans ajatellu noita TCS Sport gore popoja..ja toinen vaihtoehto on Sidin Vertepra 2 Tepor.... Jos jollain olis jotain kommenttia varsinkin tosta Sidin kengästä niin otan ilolla vastaan.....eikös se Tepor ole juuri se malli jonka "pitäisi" pitää vettä....?
    Sidin Vertebra 2 Teporit ovat myös miun jalassa olleet vajaan kauden verran. Ei mitään valittamista..niin paitsi ehkä se narina rasvaamattomana mutta mistäs löydät sellaiset jotka ei narisis ollenkaan? No etpä juuri mistään. Toimivat jalassa myös kävellessä aivan hemmetin hyvin. Sidihän ei käytä "virallista" Gore-Texiä vaan jotain itse patentoimaansa kalvoa mutta se ei menoa haittaa.. Nykyisistä ajokamppeistani (Gorea) kengät päästää vettä satavarmaan vikana läpi.

    Rataketulle nuo popot sais varmasti olla jäykemmät ja laahaimet metallia, mutta tällaiselle allround-ihmiselle joka käy vain satunnaisesti radalla nuo popot sopivat just passelisti. Suosittelen..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  27. #27
    Lainaa (Kisu @ Helmi. 02 2004,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Kawa600 @ Tammi. 20 2004,21:12) kirjoitti
    Itse olen kans ajatellu noita TCS Sport gore popoja..ja toinen vaihtoehto on Sidin Vertepra 2 Tepor.... Jos jollain olis jotain kommenttia varsinkin tosta Sidin kengästä niin otan ilolla vastaan.....eikös se Tepor ole juuri se malli jonka "pitäisi" pitää vettä....?
    Sidin Vertebra 2 Teporit ovat myös miun jalassa olleet vajaan kauden verran. Ei mitään valittamista..niin paitsi ehkä se narina rasvaamattomana mutta mistäs löydät sellaiset jotka ei narisis ollenkaan? No etpä juuri mistään. Toimivat jalassa myös kävellessä aivan hemmetin hyvin. Sidihän ei käytä "virallista" Gore-Texiä vaan jotain itse patentoimaansa kalvoa mutta se ei menoa haittaa.. Nykyisistä ajokamppeistani (Gorea) kengät päästää vettä satavarmaan vikana läpi.

    Rataketulle nuo popot sais varmasti olla jäykemmät ja laahaimet metallia, mutta tällaiselle allround-ihmiselle joka käy vain satunnaisesti radalla nuo popot sopivat just passelisti. Suosittelen..
    milläs värillä kyseisiä kenkiä saapi tilaukseen ku valokuvaa ei löytyny
  28. #28
    Lainaa (skeibe @ Helmi. 02 2004,21:47) kirjoitti
    milläs värillä kyseisiä kenkiä saapi tilaukseen ku valokuvaa ei löytyny
    Menee vähän off-topic kun otsikkona oli vallan toiset kengät, mut olkoot..

    Täs on jonkun toisen kaupan linkki popoihin. Käsittääkseni muuta väritystä ei ole. Italo korjatkoon jos olen väärässä. Omat on ainakin tällaiset..
    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  29. #29
    Lainaa (Kisu @ Helmi. 02 2004,21:56) kirjoitti
    Lainaa (skeibe @ Helmi. 02 2004,21:47) kirjoitti
    milläs värillä kyseisiä kenkiä saapi tilaukseen ku valokuvaa ei löytyny
    Menee vähän off-topic kun otsikkona oli vallan toiset kengät, mut olkoot..

    Täs on jonkun toisen kaupan linkki popoihin. Käsittääkseni muuta väritystä ei ole. Italo korjatkoon jos olen väärässä. Omat on ainakin tällaiset..
    Juu, näin on. Suomen maahantuoja ei viitsi ottaa 7 eri väriä, kun Suomalainen kummiskin valitsee just tuon värin yleensä..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  30.  
  31. #30
    Nyt saatiin Oxtarille tukkuhinnat, joten piakkoin shopissa tsekattavissa.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen