Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 51:een 51:sta
  1. #31
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 02 2004,23:54) kirjoitti
    Nyt saatiin Oxtarille tukkuhinnat, joten piakkoin shopissa tsekattavissa.
    Loistavaa!
    Pitää pistää heti tilaukseen noi Oxtarin T.C.S. ®EVO:t. Oli ehdottomasti parhaiten istuvat ja parhaimmalta tuntuvat kengät, joita messuilla sovitin. Sidit ei istunut millään ja alpinestarin kengät on hirveen hintasia...eikä nekään edes tuntunut hyviltä hintaansa nähden. Joten Oxtarit mulle ja heti!
  2. #32
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 02 2004,23:54) kirjoitti
    Nyt saatiin Oxtarille tukkuhinnat, joten piakkoin shopissa tsekattavissa.
    Shopin sivujen päivitystä odotellessa, millä hinnalla shopista irtoaisi Oxtarin uutuus bootsit, eli custom goretexit ?
  3. #33
    Lainaa (Planet @ Helmi. 03 2004,18:02) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 02 2004,23:54) kirjoitti
    Nyt saatiin Oxtarille tukkuhinnat, joten piakkoin shopissa tsekattavissa.
    Loistavaa!
    Pitää pistää heti tilaukseen noi Oxtarin T.C.S. ®EVO:t. Oli ehdottomasti parhaiten istuvat ja parhaimmalta tuntuvat kengät, joita messuilla sovitin. Sidit ei istunut millään ja alpinestarin kengät on hirveen hintasia...eikä nekään edes tuntunut hyviltä hintaansa nähden. Joten Oxtarit mulle ja heti! *
    Nyt löytyy osa Oxtareista tuolta shoppi-osiosta, sinne katsomaan kun täällä julkisella puolella ei viitsi hintoja näytellä..



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  4. #34
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 04 2004,20:42) kirjoitti
    Lainaa (Planet @ Helmi. 03 2004,18:02) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 02 2004,23:54) kirjoitti
    Nyt saatiin Oxtarille tukkuhinnat, joten piakkoin shopissa tsekattavissa.
    Loistavaa!
    Pitää pistää heti tilaukseen noi Oxtarin T.C.S. ®EVO:t. Oli ehdottomasti parhaiten istuvat ja parhaimmalta tuntuvat kengät, joita messuilla sovitin. Sidit ei istunut millään ja alpinestarin kengät on hirveen hintasia...eikä nekään edes tuntunut hyviltä hintaansa nähden. Joten Oxtarit mulle ja heti! *
    Nyt löytyy osa Oxtareista tuolta shoppi-osiosta, sinne katsomaan kun täällä julkisella puolella ei viitsi hintoja näytellä..
    Eipä näy ainakaan mulle tai sit mä katson väärällä silmällä.
    TL1000R
  5. #35
    Lainaa (ZR-7herwood @ Helmi. 05 2004,17:38) kirjoitti
    Eipä näy ainakaan mulle tai sit mä katson väärällä silmällä. *
    Sieltä foorumin puolelta...
  6. #36
    Lainaa (ZR-7herwood @ Helmi. 05 2004,17:38) kirjoitti
    Nyt löytyy osa Oxtareista tuolta shoppi-osiosta, sinne katsomaan kun täällä julkisella puolella ei viitsi hintoja näytellä...
    Eipä näy ainakaan mulle tai sit mä katson väärällä silmällä.
    Sama vika? Varmaan rähmää silmissä....
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  7. #37
    No siinä missä ne pitäisi olla lukee, että hinnat on jouduttu editoimaan pois...
  8. #38
    Tulee varmaan kohta shoppiin (, jos ei ole jo?!). Odotellaan...varmaan viimestään ens viikon puolella, että ehtii tilaamaan ennen kimpan lähtöä...kärsivällisyyttä...
  9. #39
    Ei kyllä löydy mitään oxtarin kenkiä tualta... Ei siä oo ku SIDIn ja BKSn...
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  10. #40
    Lainaa (Kawa600 @ Tammi. 20 2004,21:12) kirjoitti
    Itse olen kans ajatellu noita TCS Sport gore popoja..ja toinen vaihtoehto on Sidin Vertepra 2 Tepor.... Jos jollain olis jotain kommenttia varsinkin tosta Sidin kengästä niin otan ilolla vastaan.....eikös se Tepor ole juuri se malli jonka "pitäisi" pitää vettä....?
    Ne muuten pitää vettä. Suihkussa testattu.



    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  11. #41
    Lainaa (raider @ Helmi. 06 2004,23:06) kirjoitti
    Ne muuten pitää vettä. Suihkussa testattu.
    hah.. .toi on hyvä tietää...kaipa ne pitää ku ihan noin kattava testi on tehty..
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  12. #42
    Lainaa (Italowestern @ Tammi. 21 2004,17:02) kirjoitti
    Mulla on juuri tuo Vertebra 2 Tepor itsellä käytössä ja uskallan sen vuoksi suositella. Mukavat jalassa, pitää vettä ja narisee voitelemattomana erinomaisen hyvin niinkuin nuo muutkin nivelsaappaat..

    Koko on oma kokosi +1 numero päälle. Muuten jää pieneksi.

    Jalan muotoja on ihmisillä monenlaisia, mutta tuossa on ns. normaalileveyksinen lesti, eli ei ahdista pikkuvarvastakaan. Säädettävä pohkeen paksuus ja vaihdettavat kulutuspalat on myös hyvä juttu.
    Kokeilin Oxtarin TCS Sporteja messuilla. Sopivan pituinen kenkä oli nilkasta väljä kuin ämpäri... Evoja en ehtinyt kokeilla, mutta lesti on varmaan sama? Entä osaisiko joku (Italo?) kertoa, onko Sidillä sama/leveämpi/kapeampi lesti kuin Oxtarilla (kannattaako vielä sännätä jonnekin kokeilemaan Sidejä ennen perjantaita)...?

    Sieluun sattuu, ettei Alpinestarseja ole kimppalistalla, SMX Plussat (kiitos nauhakiristyksen) sopi kuin valettu... Hintakin Suomessa viehättävästi yli 300 euroa *
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  13. #43
    Onko jollakulla kokemusta Explorer-mallista, eli Oxtarin rätti-nahka-yhdistelmäsaappaasta? Kenkien etsiminen tuntuu olevan meikälle yhtä tuskaa, jostain syystä Explorer on jalkaani sopivin tähän saakka useista kokeilemistani (no, Daytonan custom-gorebootsit olivat muistaakseni myös aika jees).
    AndersReisen
    Reissuverkko

    "Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
    - Leif Segerstam, kapellimestari
  14. #44
    Lainaa kirjoitti
    Entä osaisiko joku (Italo?) kertoa, onko Sidillä sama/leveämpi/kapeampi lesti kuin Oxtarilla (kannattaako vielä sännätä jonnekin kokeilemaan Sidejä ennen perjantaita)...?
    Mulla jäi ainakin Sidejä sovittaessa memory foamit (tai jotakin sinnepäin...) hyödyntämättä, kun nilkankohta oli liian löysä suhteessa muuhun kenkään. (=oma nilkka liian ohut).

    Siis Sidi ei ole minun saapas
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  15. #45
    Lainaa (anna @ Helmi. 10 2004,17:34) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Tammi. 21 2004,17:02) kirjoitti
    Mulla on juuri tuo Vertebra 2 Tepor itsellä käytössä ja uskallan sen vuoksi suositella. Mukavat jalassa, pitää vettä ja narisee voitelemattomana erinomaisen hyvin niinkuin nuo muutkin nivelsaappaat..

    Koko on oma kokosi +1 numero päälle. Muuten jää pieneksi.

    Jalan muotoja on ihmisillä monenlaisia, mutta tuossa on ns. normaalileveyksinen lesti, eli ei ahdista pikkuvarvastakaan. Säädettävä pohkeen paksuus ja vaihdettavat kulutuspalat on myös hyvä juttu.
    Kokeilin Oxtarin TCS Sporteja messuilla. Sopivan pituinen kenkä oli nilkasta väljä kuin ämpäri... Evoja en ehtinyt kokeilla, mutta lesti on varmaan sama? Entä osaisiko joku (Italo?) kertoa, onko Sidillä sama/leveämpi/kapeampi lesti kuin Oxtarilla (kannattaako vielä sännätä jonnekin kokeilemaan Sidejä ennen perjantaita)...?

    Sieluun sattuu, ettei Alpinestarseja ole kimppalistalla, SMX Plussat (kiitos nauhakiristyksen) sopi kuin valettu... Hintakin Suomessa viehättävästi yli 300 euroa *
    Ei tuon sovituksen kanssa ole hengen hätää, nimittäin Sidin kimppahinnat pidetään voimassa kunnes Oxtarkin on tuotteistettu. Sovittaa ehtii siis aivan hyvin.

    Oxtarin asiat selviää melko pitkälti perjantaina ja sitten voidaan jatkaa tuotteistusta.

    Alpinestars on tulossa ohjelmaan pian myös, mutta sen hinnoittelu on vielä saamatta. Se asia etenee jonkin verran jo huomenna.

    PS. Jos haluat Sidiä sovittaa, niin mikäs olikaan kokosi, niin osaan ottaa tänne sellaisen parin kokeelle?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  16. #46
    Onko kellään kokemuksia Oxtarin Stealtheistä? Ne vois olla aika napit jalkaan ku niissä on nauha kiristys
    Jarrut on vauhdin surma!
    Kyllä siinä muavia pitää olla!

    Yamaha YZF-R1 -09
  17. #47
    Lainaa (anna @ Helmi. 10 2004,17:34) kirjoitti
    Kokeilin Oxtarin TCS Sporteja messuilla. Sopivan pituinen kenkä oli nilkasta väljä kuin ämpäri... Evoja en ehtinyt kokeilla, mutta lesti on varmaan sama?
    Itekin koin kengässä väljyyttä, kunnes tajusin sovittaa nahkojen kanssa ----> nilkassa koin lähinnä ahtautta. Se lahje kun pitää survoa sinne sisään.

    Toki jos lesti on liian leveä niin ei sitä housuilla korjata. Sulla on varmaan liian sirot jalat tai jotain
    Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
  18. #48
    Lainaa (Make80 @ Helmi. 11 2004,15:17) kirjoitti
    Lainaa (anna @ Helmi. 10 2004,17:34) kirjoitti
    Kokeilin Oxtarin TCS Sporteja messuilla. Sopivan pituinen kenkä oli nilkasta väljä kuin ämpäri... Evoja en ehtinyt kokeilla, mutta lesti on varmaan sama?
    Itekin koin kengässä väljyyttä, kunnes tajusin sovittaa nahkojen kanssa ----> nilkassa koin lähinnä ahtautta. Se lahje kun pitää survoa sinne sisään.

    Toki jos lesti on liian leveä niin ei sitä housuilla korjata. Sulla on varmaan liian sirot jalat tai jotain *
    Hyvä huomio * (ei tietenkään tullut messuilla mieleen). Lahkeet varren sisäpuolella vaikuttaa toki kenkien istuvuuteen, mutta ongelma tuntui olevan siellä nilkan alaosassa, mihin ne ei yllä.

    Pitääköhän kuitenkin kaiken varalta vetää nahkahousut jalkaan seuraavaa sovitussessiota varten... *
    Excellence is the result of caring more than others think is wise,
    risking more than others think is safe,
    dreaming more than others think is practical and
    expecting more than others think is possible.
  19. #49
    Noniin. Nyt on hommat selvät Oxtarin osalta ja tarjousta peliin heitetään heti nyt alkavan hiihtolomaviikon jälkeen
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  20. #50
    Oxtarit shopissa. Tsekatkaapa.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21.  
  22. #51
    Lainaa (Italowestern @ Helmi. 17 2004,12:41) kirjoitti
    Oxtarit shopissa. Tsekatkaapa.
    Tämä selvä. Tsekataan.

    Mihin asti nämä hinnat on voimassa? Ennen ens viikkoa ei ole pätäkkää ostaa mitään. Ja pitäis jossain käydä kokeilemassakin noita.



Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12