Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Mitä kerrottavaa ko firmasta on kullakin.

    Myyvät kohtuu hintaan, mutta sijoitus kuluttajavalituslautakunan mustalla listalla on faktaa.

    Uskaltaako tuolta siis ostaa?
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  2. #2
    Paljon on ollut negatiivisia juttuja liikkeellä...
    Tuolta löytyy aiempaa rupattelua ja linkkejä eteenpäin. Ite en osta tuolta ikinä mitään, se on ihan varma!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  3. #3
    itse en ostais sieltä yhtään mitään. Ainoa mp-alan yritys suomessa, josta en ole kuullut yhtään positiivista kommenttia.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  4. #4
    Hauskaa juttua! Kannattaa lukea

    hitto vastasin eka tohon vanhaan topiciin... tähänhän sen piti tulla...
    Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.

    *Aprilia RSV Mille ´01*
  5. #5
    Kerran oon käynyt.Uudestaan en aio mennä....
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  6. #6
    hih hih hii minäpä oon käyny asentamassa sen motokuse*** kyltin
    kyllä se äijä on sekasin ihan takuulla
    alkuperäinen ei oo aina hyvä
  7. #7
    Selailin netistä varusteita ja löysin liikkeen jossa varsin edullisia takkeja, ulkonäkö vain muistutti jonkin toisen puljun sivuja.

    -> motoplaza
    -> motoclinic

    Onko kenelläkään tietoa onko toi sama firma eri nimellä vai muuten vain toimii samoissa tiloissa. Jos sama firma niin taidan ostaa takkini muualta kun ei oikeen herätä luottamusta jos firma toimii 3 eri nimellä. (Urka Oy, Motoclinic, Motoplaza)
  8. #8
    Itse käyn duunissa tattarisuolla, ja koskaan en mitään muuta kylttiä siinä ole nähnyt kuin motoclinic.Eli firma on varmasti sama, voi olla että on nimeä vaihtanut että olisi vaikea yhdistää.
  9. #9
    Mä käväisin siellä ihan mielenkiinnosta just ostamassa muutaman halvan mopotarvikkeen. Hinta oli ihan kohtuullinen ja palvelu asiallista. Kataloogista löytyy paljon kustomtavaraa, joten ihan silläkin käväisin "vakoilukierroksella".

    Tässä siis oma kokemus tämän käyntikerran perusteella, ei siis pahaa sanaa, mutta muiden kokemuksiin en osaa sitten sanoa juuta enkä jaata. Tosin tuo basicin mainitsema asia ehkä kyllä mietityttäisi, jos jotain isoa olisi hankkimassa eli tarkkana varmaan silloin olisin.
  10. #10
    Olen kirjoituksista ymmärtänyt, että sieltä ei kannata mitään, ei MITÄÄN, tilata postitse, vaan mennä itse paikanpäälle katsomaan. Jos ei ole varastossa, EI kannata tilata.
    Ja vaikka kuinka luvataan takuuta, EI kannata uskoa...

    Kai sieltä voi ilmaa renkaisiin ostaa...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  11. #11
    mut siellä sivuillahan lukee että palvelut on tulossa myöhemmin
  12. #12
    Viime viikon maanantaina tilasin tuolta vilkut omaan pyörään, tuli postiin tiistaina. Tilauksen tein s-postilla ja kyllä se oikeanlaiset vilkut mulle pisti, hinta oli sen mitä se ukko mulle ilmoitti.

    Min oon ainakin tyytyväinen asiakas.
  13. #13
    Motoclinic ja Motoplaza toiminee samoissa tiloissa. Mulla on semmonen käsitys, että Motoclinic on sen ukon ja Motoplaza on sen tytön. Plaza myy siis ajovarusteita ja clinic uutta osaa sekä purkuosaa.

    Kyseisestä puljusta olen ostanut takin. Hieman hämärä putiikkihan tuo on.

    Lainaa kirjoitti
    häpi Lähetetty Tammi. 23 2004,16:47
    --------------------------------------------------------------------------------
    Itse käyn duunissa tattarisuolla, ja koskaan en mitään muuta kylttiä siinä ole nähnyt kuin motoclinic.Eli firma on varmasti sama, voi olla että on nimeä vaihtanut että olisi vaikea yhdistää.
    Vilkaiseppas siihen tieltä päin katsottuna vasemmalla olevan hallin/tallin etuseinään, siinä on muistaakseni Motoplaza kyltti/mainosrätti. Voipi olla kyllä ettei näy tielle.
  14. #14
    Ostin sliparit ja sain pitkän odottelun jälkeen ne hiivatin sliparit ja ei ollu sitä mitä odotin.
    Aion puida homman kuntoon.
    Jos ostat sieltä jotain niin osta paikan päältä.
    Se ukko puhelee mitä sattuu ja lupailee sellaisia asioita mitä ei pysty toteuttaan.
    Se eukko myy vermeitä sillä asenteella et kuhan saa myytyä ja keinolla millä hyvänsä.
    Ihan shitti mesta tilata, mut ihan jees ku käyt paikan päällä sovittamassa vaattees tai katsastamassa viriputkes ymv.
    Elämä alkaa 300:sta!!
    Minen ikinä aikuistu, mie vaan kasvan isoks...
  15. #15
    Kun Tattarisuon mikroautoradalla järjestetään moottoripyöräilijöille ajokoulutusta niin ukko käy laputtamassa osallistujat "kun näin firman pihalta, että tänne tuli paljon moottoripyöräilijöitä" ja flyereita jakaessaan hehkuttaa että "nyt säästätte paljon rahaa". *Täytyy ainakin ukon kunniaksi sanoa että se yrittää *

    Samassa flyerisssa on molempien firmojen mainokset ja webbisivujen linkit.
    -Villiaasin poika-
  16.  
  17. #16
    Jos nyt kuitenkin uskaltaa ottaa riskin ja uskaltautuu jopa paikan päälle, niin kannattaa muistaa, että ko. puljussa käy maksutavaksi vain käteinen - pankkikortti ei käy! Hmm, mahtaakohan kaikki rahat päätyä kirjanpitoon asti...
    Kawasaki GT750 P1 -82
    Kawasaki GPZ750 Turbo E2 -86