Sivu: 20 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021 ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 616:sta
  1. #571
    Lainaa ttuomas kirjoitti Katso viesti
    Mites esim. http://www.radiot.fi/ -sovellus puhelimeen (iOS, Android, WP) ja kuulokkeet päähän?
    Jos tuo perustuu datayhteyden yli live-streamiin, niin ongelmaksi tulee äkkiä puhelimen akunkesto. Lisäksi datayhteydet pätkivät tien päällä yllättävän paljon. Windows-puhelimissa itse oon käyttänyt Nettiradiot-sovellusta, mutta tosiaan edellämainitut ongelmat on olemassa.
  2. #572
    Jänesnuorukaisen lailla loikkii ajatus.. Jaksa lukea, onko tätä jo mainittu.
    Jos reissunpäällä takarengasta vaihdattaa, kuten itsellä on tapana,
    ..(koska olen niin köyhä, ettei ole varaa suomen hinnoilla gummeja vaihtaa)..
    Ei ole paska idea kaivaa takarenkaalla esim. hiekkaparkkikselle monttu, ja kuluttaa liukas pinta pois.
    "Assumption is the mother of all fuck ups"
  3. #573
    Lainaa Ludvig xiv kirjoitti Katso viesti
    Jänesnuorukaisen lailla loikkii ajatus.. Jaksa lukea, onko tätä jo mainittu.
    Jos reissunpäällä takarengasta vaihdattaa, kuten itsellä on tapana,
    ..(koska olen niin köyhä, ettei ole varaa suomen hinnoilla gummeja vaihtaa)..
    Ei ole paska idea kaivaa takarenkaalla esim. hiekkaparkkikselle monttu, ja kuluttaa liukas pinta pois.
    Tästä vähemmän huomiota herättävä versio on ajella ekat kilometrit rauhassa ja senkin jälkeen pitää kumipuoli tiukasti kitkalla tiessä. Näin olen itse aina tehnyt renkaanvaihdon jälkeen ja toistaiseksi on pystyssä pysytty.
    -juha-
  4. #574
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa juhhyto kirjoitti Katso viesti
    Tästä vähemmän huomiota herättävä versio on ajella ekat kilometrit rauhassa ja senkin jälkeen pitää kumipuoli tiukasti kitkalla tiessä. Näin olen itse aina tehnyt renkaanvaihdon jälkeen ja toistaiseksi on pystyssä pysytty.
    Tai sitten heti rengasliikkeen pihasta lähtiessä reilusti torvi auki, jolloin se liukas pinta muuttuu savuksi n. 100 metrin matkalla.
    Superbike #7
  5. #575
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tai sitten heti rengasliikkeen pihasta lähtiessä reilusti torvi auki, jolloin se liukas pinta muuttuu savuksi n. 100 metrin matkalla.

    Eiköhän se ongelma ole uudella renkaalla kantatessa, tuo niksi ei siihen auta
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  6. #576
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tai sitten heti rengasliikkeen pihasta lähtiessä reilusti torvi auki, jolloin se liukas pinta muuttuu savuksi n. 100 metrin matkalla.
    Moon tuollaisen nähnytkin, tais pyörä mennä lunariin saakka ja kuski poistui lanssilla. Oli varmaan vanhaa vuosikertaa gummi
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Grizzly 450 02/2009 lumitöissä
  7. #577
    Hehe, ois pitänny lukea paistojäljet. No joo, soon mopon haku gummien vaihdosta tänään, niin mitähän noista kikoista koittais. Taitaa olla parasta turvautua vanhaan konstiin ja ottaa ekat 100 kilsaa easystisti.
    <p>.</p>
  8. #578
    Tiheästä solumuovista/foamista saa muotoiltua hengityssuojaimen/ilmanohjaimen näpsästi oman maun mukaan eikä tarvita kuin sakset ja terävä askarteluveitsi työvälineiksi. Kiinnitys kaksipuolisella tarralla. Etolassa eivät rahaa pyytäneet parista jämäpalasta.

    Jaa miksi? Shoein oma hengityssuojain vain pahensi a) huurtumista b) ilman virtausta silmiin
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  9. #579
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa kane80 kirjoitti Katso viesti
    Eiköhän se ongelma ole uudella renkaalla kantatessa, tuo niksi ei siihen auta
    Kyllä sen yllättävän linttaan saa siinä suttaillessakin ja loppureunan saa ajettua auki parissa ekassa mutkassa kun vaan varovasti lisää kallistusta.
    Superbike #7
  10. #580
    Kaikki aina valittaa pleksin taakse syntyvästä pyörteestä. Mutta sitäpä voi käyttää hyödyksi, kun nopeutta on 80 tai enemmän, ainakin omassani löytyy sopiva kohta pienellä hakemisella missä vortex puhaltaa hetkessä vedet visiiristä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  11. #581
    Vanhasta Nokia symbianista saa kätevän navigaattorin ja MP3 soittimen, vaikka siinä ei olisi simkorttiakaan. Ostin keväällä C5-03 käytetyn puhelimen keväällä 30 eurolla. Jos hankkii siihen simkortin, voi vastaanottaa ja soittaa puheluja, kuten 10 kertaa kaalliimmilla vehkeillä.
    Microsoft on ilmeisesti kesällä poistanut symbian karttojen päivityksen, joten nyt jos ostaa samanlaisen, pitää varmistaa, että kartat on puhelimessa päivitettynä.. Eihän tämä C-sarjan nokialainen mitenkään helppokäyttöinen ole, muutenhan meillä olisi vielä maailman suurin puhelinvalmistaja Suomessa. Kun sitkeästi vain menee karttoihin ja valitse "aja" , nin puhelin monta kertaa yrittää väittää, ettei olla verkossa, mutta lopulta suostuu neuvomaan tietä. Vain nopeuskamera varoitus vaatii simkortin. Puhelimen ULA-radiota en ole vielä kokeillut, mutta ensi kesänä sekin testataan moottoripyörän kanssa.
    Viimeksi muokannut: a100rookie; 26.10.2014 klo 11:03.
  12. #582
    Lainaa a100rookie kirjoitti Katso viesti
    Microsoft on ilmeisesti kesällä poistanut symbian karttojen päivityksen, joten nyt jos ostaa samanlaisen, pitää varmistaa, että kartat on puhelimessa päivitettynä..
    http://www.allaboutsymbian.com/flow/...an_updated.php
  13. #583
    Jos pitää kännykkää ajotakin rintataskussa niinku mä, niin kannattaa laittaa luuri taskuun niinpäin että näyttö tulee itseäsi vasten. Eilen lähdin 80 vauhdissa ohi kuorma-autosta ja sen rengas pompautti tieltä jonkun kiven tai mutterin just sillai että se tömähti (aika kevyesti onneksi) mun rintaan. Kaffella huomasin kuusplussan lasin olevan tuhannenp***unpäreinä.

    -jp-
    Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
  14. #584
    Lainaa J-PS kirjoitti Katso viesti
    Jos pitää kännykkää ajotakin rintataskussa niinku mä, niin kannattaa laittaa luuri taskuun niinpäin että näyttö tulee itseäsi vasten. Eilen lähdin 80 vauhdissa ohi kuorma-autosta ja sen rengas pompautti tieltä jonkun kiven tai mutterin just sillai että se tömähti (aika kevyesti onneksi) mun rintaan. Kaffella huomasin kuusplussan lasin olevan tuhannenp***unpäreinä.

    -jp-
    Tiedän tunteen.
    Miula oli reisitaskussa iskunkestävä samsungi.
    Kolusin tikkailla 10l pytty sylissä ja nojasin jalalla tikapuun reinaan, niin eikö ISKUNKESTÄVÄSTÄ samsungista ollut lasi rikki. Se ressukka oli jäänyt jalan ja tikapuun väliin. Ilmankos se särkyi, kun siihen ei tullut iskua vaan tasaista painoa tikapuuta vasten.
    Jos puhelin olisi ollut näyttö jalkaan päin, niin lasi olisi ehjä.

    Nää kestävät puhelimet mitään kestä
  15. #585
    ^ Näytön suojelemisen lisäksi tuo "selkäpuoli ulospäin" -asento säästää kännyn akkua paremman kuuluvuuden vuoksi (antennit ovat yleensä takana). Bonuksena saa vähän vähemmän säteilyä kroppaansa jos siitä on huolissaan.
  16. #586
    IT (?)-aiheinen kikka, eli Android puhelimiin ajoa helpottava viritys: Google Now äänihaku ja tekstiviestien lukeminen ääneen. Nämä ohjelmistot on valittu yrityksen ja erehdyksen kautta, sillä moni softa mikä mainostaa tekevänsä näitä asioita ei vaan toimi. Lisäksi Tasker on huomattavan monikäyttöinen, jolla saa tehtyä myös muuta hauskaa kunhan sen oppii.

    Tarvittava laite:
    - Kypärä Bluetooth -headsetillä (itse käytän Interphone F4MC:tä)
    - Android bluetooth -puhelin (itselläni on Sony Z2)

    Tarvittavat softat:
    - Tasker
    - AutoVoice
    - SVOX Finnish Satu Voice (maksullinen)
    - Google Now

    1) Asenna tarvittavat softat Play storesta. Konfiguroi Satu-puhesyntetisaattori sen ohjeiden mukaan. Käynnistä AutoVoice, mutta siihen ei tarvitse konfiguroida mitään.
    2) Luo Taskeriin ensin profiili, jonka puhelin suorittaa havaittuaan kypärän, eli: Profilesin alla on plussa, sieltä State, sitten Net ja BT Connected. Valitse joko kypäräpuhelimen osoite tai laitteen nimi. Kypäräpuhelimen pitää olla tietenkin BT-yhteydessä puhelimeen tässä vaiheessa.
    3) Lisää luotuun profiiliin uusi Task (esim. Helmet connected nimellä). Lisää Taskiin uusiksi Action ja valitse Variablesin alta Variable Set. Syötä name-kenttään "%HELMETCONNECTED" (muista isot kirjaimet) ja to-kenttään "yes".
    4) Taskerin listaan tulee profiili BT Connected, joka tekee sen että kypärän ollessa kytkettynä puhelimeen muuttuja "%HELMETCONNECTED" saa arvon "yes". Jos ei halua kuunnella tekstiviestejä silloin kun kypärä ei ole kiinni, tarvitaan ns. exit task joka laittaa muuttujan arvoon "no".
    5) Paina pitkään sormella muuttujan asetus-taskia (esim. Helmet connected niminen, jos annoit sen). Valitse Add Exit Task. Lisää uusi taski kohdan 3 mukaan mutta to-kentän arvoksi tulee "no" ja taskin nimeksi vaikkapa "Helmet disconnected".
    6) Luo uusi Tasker-profiili nimeltään "Read SMS", arvoilla Event, Phone, Received Text. Valitse type-kenttään arvo "SMS" ja muut voi jättää tyhjäksi. Lisää profiilille taski jolle annat nimeksi esim. "Read SMS aloud" ja lisää sille uusi Say -action Alert-kohdan alta. Syötä Text-kenttään esimerkiksi "%SMSRN lähetti viestin: %SMSRB". "Engine: Voice" -kohdan alta voit valita "SVOX Classic TTS". Ota Respect Audio Focus -ruksi pois. Lisää If-kohdan alle "%HELMETCONNECTED", vertailuehdoksi "Equals" ja Value-kohdaan "yes".
    7) Luo vielä yksi profiili ja lisää siihen action optioilla Event, Plugin ja AutoVoice. Valitse "BT Pressed". Paina kynää oikealle yläkulmassa ja katso AutoVoicen mainokset. Paina back-napilla itsesi takaisin Taskeriin. Tekstin "No config necessary" pitäisi näkyä ja voit palata takaisin. Lisää actionille uusi taski jolle voit antaa nimeksi esimerkiksi "Voice Search". Lisää taskiin toiminnoksi System, Send Intent. Muut voi jättää oletusasetuksille, mutta Package-kohtaan tulee "com.google.android.googlequicksearchbox" ja Class-kohtaan "com.google.android.googlequicksearchbox.VoiceSear chActivity".
    8) Konfiguroi Google Now:n asetukset alla olevien kuva-albumin kuvien mukaan.

    Paina kypärästä Bluetooth-nappia (esim. Interphonessa "Phone" -valikko ja nappi alaspäin). Puhelimen pitäisi kysyä minkä ohjelman haluat avata. Valitse AutoVoice. (tätä temppua ei ilmeisesti tarvitse Samsungin puhelimissa, mistä saa ei-Google -äänentunnistuksen kytkettyä pois päältä). Googlen äänihaun pitäisi avautua ja sanot vaan mitä haluat (englanniksi, Google ei vielä suomea ymmärrä, esim. "call police"). Itse käytän tätä soittamiseen. Edit: Jos et saa soittamista toimimaan puhelin taskussa (näyttö pimeänä), niin asenna Secure Settings ja lisää Voice Search taskeihin ennen Send Intentiä Secure Settings -plugin ja valitse sen konfiguraatiosta Actionsin alta Wake Device ja Duration vaikka 5 sekuntia.

    WhatsApp yms viestit jotka saapuvat notifikaatioina saanee toimimaan AutoNotification -pluginilla, joka tosin lienee maksullinen (samanlainen Say-taski kuin tekstiviesteillä mutta muuttuja jossa on notifikaation sisältö taitaa olla "%ANMESSAGE").

    Lisäksi saapuvat tekstiviestit pitäisivät nyt kuulua kypärästä suomeksi puhuttuna.

    Ohessa kuvia konfiguroinnin apuun: http://imgur.com/a/RWdsA
    Ducati Diavel
  17. #587
    Luin koko ketjun paljon hyvää tietoa Näin vanhemalla iällä aloitteena ja vähän kilometriä takana alko hirvittää. Meinasin lähteä pitemälle reissulle miten henki kullan käy
  18. #588
    Muutaman viikon ikäisestä Rukan takista hajosi reissussa sisemmän vetoketjun vedin.Ja tietysti vetoketju oli leukaan asti kiinni. Onneksi oli mukana muutaman kokoisia tavallisia paperiklemmareita juuri tätä tarkoitusta varten. Toimii!

    at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
    ----------------------------------------
    -Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-

    -If you can do it yourself, do it-
  19. #589
    Jos maalattu tai muuten vaan arka osa tarvitsee suojaa, niin kelmuelmu auttaa.
    On melko pätevä pyöräyttää osa elmukelmuun ja laitaa se hyllyyn.
    Jos on maalattu osa, niin kannattaa antaa sen ensin kuivaa kunnolla.

    Kelmuelmu on hyvä ja ennen kaikkea halpa suoja
  20. #590
    Tankkilaukun magneeteista kannattaa poistaa hiekanjyvät, jos laukku on ollut maassa. Huomasin harmikseni, että osa hiekanjyvistä tarttuu kivasti magneeteihin kiinni ja tekevät sitten viiruja maalipintaan.
  21. #591
    Ja jos paljon käyttää tankkilaukkua, niin kannattaa laittaa kontaktimuovi tankiin, niin ei tule niin paljon naarmuja.
  22. #592
    Liekö ollu vanha rekka kuski kun ryhmittyi ihan oikein mutta liikkeelle lähtiessä koukkasi ohituskaistan kautta Äijä kääntyi oikealle, no tuli testattua Bemarin jarruja. Luulisi henkilöauton kääntyvän normaalisti
    Vanhalla oppimisen vaikeus
  23. #593
    Itse olen ajellut kuulokkeet korvissa ja ne kiinni android puhelimessa. Googlen maps applikaation navilla ja spotify taustalla. Toimii yllättävän hyvin puheohjeitten mukaan suunnistaminen ja osaa spotify vielä hiljentää äänenvoimakkuuden kun ohjeita tulee. Akunkestokin oli pitkä, ei kertaakaan Vilnaan ajettaessa loppunut kesken tällä yhdistelmällä vaikka välillä vähissä olikin.

    Itse asiassa tämän kyseisen reissun jälkeen teinkin laturin puhelimelleni pyörään jonka resepti on seuraava:

    Paikallisesta honkkarista haet muutamalla eurolla kahden metrin usb laturipiuhan sekä autolaturin mihin menee kyseinen USB piuha kiinni. Sitten hajotat laturin ja otat kuoret pois, ota myös mahdollinen ledi pois ja varmista että laturi toimii vielä tämänkin jälkeen. (LEDin poisto vain passiivisen virrankulutuksen vähentämiseksi, ei ole pakko jos ei taho.) Törkkäät USB piuhan kiinni laturiin ja tinaat akun napoihin menevän piuhanpätkän tupakansytyttimen liittimiin. Otat jappiputken pätkän tai vastaavan jonka halkaisija on sellainen mihin tämä laitos menee naftisti sisään, pituus vähän yli molemmista päistä. Jeesusteipillä toinen pää umpeen ja lakkaa tai hartsia täyteen. Lopputuloksena vesitiivis kännykänlaturi täytteen kuivuttua. Itse laturi akun lähelle jonnekkin jemmaan ja laturipiuhan sitten pujottelet haluamaasi paikkaan, itse pujotin katteitten alla mittariston taakse ja pieneen nippuun josta sen voi sitten vetää esim tankkilaukulle. Kannattaa myös harkita sulakkeen lisäämistä tai plussapiuhan kierrättämistä jonkun jo olemassa olevan sulakkeen kautta.

    Vähän huono kuva mutta ainoa tähän hätään: http://imgur.com/a/dOSxP
  24. #594
    Ainakin helposti assua raapivalla melko pitkäakselivälisellä cruiserilla taittuu paremmin mutkaan kun horottaa polvea ja samalla vie painoa lantiolla mutkan sisäkurviin päin. Pyörä on pystymmässä, mutta taipuu silti. Pelkkä kunnon painonvaihto lantiollakin tekee ihmeitä. Ehkä em. mainittukin, en lukenut koko threadia.
  25. #595
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa artoodetoo kirjoitti Katso viesti
    Ainakin helposti assua raapivalla melko pitkäakselivälisellä cruiserilla taittuu paremmin mutkaan kun horottaa polvea ja samalla vie painoa lantiolla mutkan sisäkurviin päin. Pyörä on pystymmässä, mutta taipuu silti. Pelkkä kunnon painonvaihto lantiollakin tekee ihmeitä. Ehkä em. mainittukin, en lukenut koko threadia.
    Siirrää lantion sijasta päätä. Pää painaa enempi kuin perse ja vie samalla yläkropankin mukanaan, joten vaikutus on isompi. Toki voi olla, että siirrät myös päätäsi vaikka puhuit vain lantiosta.

    Toinen, ehkä aloittelijalle helpompi tapa oikeansuuntaiseen painonsiirtoon on ajatella, että työntää käsillä pyörän pystyyn samalla kun jää itse kallelleen sinne mutkaan.
    Superbike #7
  26. #596
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Siirrää lantion sijasta päätä. Pää painaa enempi kuin perse ja vie samalla yläkropankin mukanaan, joten vaikutus on isompi. Toki voi olla, että siirrät myös päätäsi vaikka puhuit vain lantiosta.

    Toinen, ehkä aloittelijalle helpompi tapa oikeansuuntaiseen painonsiirtoon on ajatella, että työntää käsillä pyörän pystyyn samalla kun jää itse kallelleen sinne mutkaan.
    Toki, päätä sisäkurvan suuntaan stongan päätä kohti. Vaikea näitä on kunnolla sanoiksi pukea. Meikäläisellä tosin auttaa jo valtavan suolisäkin siirto puolelta toiselle, siinä jää lanttu painossa kakkoseksi heti lähtöviivoilla eikä työntöjen ja vetojenkaan tarvii olla niin justiinsa
  27. #597
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Siirrää lantion sijasta päätä. Pää painaa enempi kuin perse ja vie samalla yläkropankin mukanaan, joten vaikutus on isompi. Toki voi olla, että siirrät myös päätäsi vaikka puhuit vain lantiosta.

    Toinen, ehkä aloittelijalle helpompi tapa oikeansuuntaiseen painonsiirtoon on ajatella, että työntää käsillä pyörän pystyyn samalla kun jää itse kallelleen sinne mutkaan.
    Yks neuvo on että katsoo sisäkurvin puoleisen kahvan yli eteenpäin. Siinä jonkun verran paino siirtyy väkisin. Ainakin jos on crossitanko.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  28. #598
    Lainaa oscu kirjoitti Katso viesti
    Ja vinkki/muistutuksena nyt vaan laitan tän, että sitten kun uusillakin kuskeilla pysyy mopo hanskassa, niin vastaantulevien mopottien kohdalla kättä pystyyn ...tulee parempi mieli kaikille
    Tämä on kyllä äärimmäisen hieno neuvo, pidetään lippu korkeella ja hymy korvissa, sen pitäis olla helppoo kun kerran prätkällä ajellaan, eiks je.
  29. #599
    Ehkä mainittu ehkä ei, mutta monella on työkalupussi mukana niiiin itse olen sieltä ottanut isoimman lenkkiavaimen jalan alle jos pehmeälle pitäny jättää. Tarvii ylimääräisiä lätkiä kuljettaa.
  30.  
  31. #600
    Lainaa antti kirjoitti Katso viesti
    Vilkun käyttö on aika tärkeä asia, kokeneemmillakin jää välillä risteyksen jälkeen päälle ja se voi aiheuttaa väärinkäsityksiä..
    Uuden pyörän kanssa se jää helpoiten tai sitten joutuu muuten keskittymään enemmän pyörän hallintaan kuin liikennesääntöihin. Kylmä pyörä tai se, että et ole vielä tottunut siihen moottoripyörään, millä ajat on AINA se syy, miksi vilkku jää päälle. Tavallaan et voi luottaa moottoripyörään allasi ennen kuin tunnet sen. Yksi suurimmista syistä on KYLMÄ KONE. Itse lämmitän konetta vartin ennen kuin lähden ajamaan ja teen sitä muutenkin, vaikka en lähtisi liikkeelle.

    Tämä ei ole moottoripyörtiedettä, vaan öljytiedettä:
    Öljy jähmettyy pitkän kylmän ajanjakson aikana. Se tarkoittaa sitä, että öljy ei ole läheskään yhtä juoksevaa kuin se on silloin, kun se pääsee lämpenemään tasaisin väliajoin. Toisin sanoen öljyn rakenne muuttuu lämmetessä.

    Tästä syystä keväällä moottorissa oleva öljy kannattaa lämmittää tasaisin väliajoin, jolloin rakenne muuttuu pysyvästi juoksevaksi käytön aikana. Lämpötila vaikuttaa toki öljyyn "jähmettävästi", mutta öljyn molekyylirakenne on muuttunut siten, että siitä tulee juoksevampaa/voitelevampaa nopeammin. Se ei ole silmin nähtävä ero, se on kuitenkin tuntuva ero koneen nopeammassa lämpenemisessä (myös pakkasella! tai kylmässä). Saman voit tehdä syksyllä, jos otat uuden koneen tai pitkään seisseen koneen (ihan mikä tahansa) käyttöön. Öljyn lämpötilamittari on helmi tässä asiassa (Huom! ÖLJYN ei koneen), mutta harvoin sellaisia näkee. Lienee vaikea toteuttaa.

    Kun tuon tekee pyörä toimii kuin manuaalissa neuvottuna. Kylmällä koneella ja jähmeillä öljyillä saa antaa pahimmassa tapauksessa kaasua, niin että pyörä nykäisee tai keulii jonkin verran. Edes kytkin/kaasukomboilu ei auta tässä asiassa. Näin vältät sammumisen liikennevaloissa, jos pyöräsi ei ole viallinen. Sama pätee muuten pitkään seisseeseen autoon...
Sivu: 20 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1018192021 ViimeinenViimeinen