Sivu: 18 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 616:sta
  1. #511
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikös pikkanen pätkä kulje ihan satulan alla?
    Joo, näin on ja samoin se pieni lätkänpalanen sivujalan alle jos asvaltti sattuu pettämään.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  2. #512
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Eikös pikkanen pätkä kulje ihan satulan alla?
    Tate66, onkos sulla mopo kaatunut usein kun nimimerkkinä on Kaatomaisteri. Tässä ehkä toinen tuleva kaatomasiteri. (Ei ole tarkoitus mitenkään morkata, mutta näin aamulla tuo huumorinkukkanen taas loistaa).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  3. #513
    MotOrg ry:n hallituksen pj marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, saas nähdä sitten kuinka se sitten onnistuu. Ehkä jää laittamatta keskijalalle. Tärkeämpää olis varmaan että pelkät varpaat ei yllä maahan.
    En ole isoa rosvoa kokeillut, mutta uskallan väittää että vaikka on madallettu niin helposti nousee. Tonni fasun takapamppua kun irroitin niin laitoin keskijalan alle 50 mm puupalikan ja ihan kivasti se nousi, olihan se raskaampi mut ei paha. Se on tekniikka laji
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Suihkuvastaava
  4. #514
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, näin varmaankin on (kuten joku ehdotti aikaisemmin tässä ketjussa). Kotona homma onnistuu,mutta ei viitsis raahata kakkosnelosta mukana mopon kyydissä (tarkoitus ei ole ruveta vittuilemaan nyt, huumorilla mennään).

    Mun yks naapuri nostaa jammunsa (en nyt muista mallia) keskijalalle mutta kun hänellä on pituutta lähes pari metria. Ei kuulemma onnistu aina hänelläkään ekalla kerralla. Ehkä se on osittain tekniikkalaji.

    Tästä tulikin sitten mieleen yksi tyhmä käytännön kysymys. Jos mopon laittaa tankatessa sivujalalle niin tankkia ei ilmeisesti saa aivan täyteen. Mites sitten sen pyssyn kanssa kannattaa toimia? Kotilossahan bensapumppu pysähtyy kun tankki tulee täyteen mutta mites on mopon kanssa. Kun olen niin lyhyt niin tuon mopon taluutus päällä istuen ei varmasti mulla onnistu. Joku myös totes, että mopo kannattaa parkkeerata aina pumpun vasemmalle puolelle koska jos pumppu jää oikealle puolelle niin mopo saattaa kaatua kallistusten vuoks.
    Itsehän ajan aina pumpun oikealle puolelle että saa mopon pystympään -> tankki täyteen asti Riskinä tässä on tietenki se et prätkä jää vähän liian pystyyn eli kaatuu oikealle kyljelleen. Pikku jännitys pitää mielen virkeenä!
    Ei sitä tankkia kyl kannata aina täyteen laittaa. Eikä sitä tankkia tartte aina ihan tyhjäks ajaa.
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
  5. #515
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Joo, näin on ja samoin se pieni lätkänpalanen sivujalan alle jos asvaltti sattuu pettämään.
    Ekoversio tuosta on läjään puristettu kaljatölkki... näin juhannuksena pitäisi löytyä joka huushollista. Tuolla voi samalla kertoa muille mikä on se oma olutmerkki...
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  6. #516
    Lainaa fayout kirjoitti Katso viesti
    Itsehän ajan aina pumpun oikealle puolelle että saa mopon pystympään -> tankki täyteen asti Riskinä tässä on tietenki se et prätkä jää vähän liian pystyyn eli kaatuu oikealle kyljelleen. Pikku jännitys pitää mielen virkeenä!
    Ei sitä tankkia kyl kannata aina täyteen laittaa. Eikä sitä tankkia tartte aina ihan tyhjäks ajaa.
    Itse asiassa mulla tais mennä tuo vasen/oikea väärinpäin kun viittasin jonkun postaukseen (no olen nyt englannissa joten täällä oikea/vasen on juuri päinvastoin kuin meillä, ainakin liikenteessä).

    Joo, todella hyvä neuvo ettei kannata ajaa tankkia ihan tyhjäksi. Rosvon talutus lähimmälle bensikselle olisi aikamoinen homma.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  7. #517
    Miula on semmoinen neliön muotoinen peltipala sivujalan alle, jossa on naru.
    Naru kahdesta syystä:
    1. Lätkä ei unohdu maahan, kun naru on on sarvikossa.
    2. Narusta on helppo nostaa lätkä maasta ja laittaa tankkilaukkuun.
  8. #518
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Ekoversio tuosta on läjään puristettu kaljatölkki... näin juhannuksena pitäisi löytyä joka huushollista. Tuolla voi samalla kertoa muille mikä on se oma olutmerkki...
    Meiltä ei löydy nyt läjäänlytättyjä kaljatölkkejä mutta tyhjiä viinipulloja. Niitä ei viitsis iskeä sivujalan alle.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  9. #519
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Miula on semmoinen neliön muotoinen peltipala sivujalan alle, jossa on naru.
    Naru kahdesta syystä:
    1. Lätkä ei unohdu maahan, kun naru on on sarvikossa.
    2. Narusta on helppo nostaa lätkä maasta ja laittaa tankkilaukkuun.
    Peltipalasi on varmaankin hieman tukevampi kuin Pertun ehdottama läjäänlytätty kaljatölkki. Kuten yllä totesin nyt mennään huumorilla. Paskanjauhantapalstalla kirjoittekin kuinka v*tuttaa kun eivät antaneet ajotunteja täällä Englannissa niin ei tätä prätkäkuumetta muuten kestä kuin huumorilla. En ole vielä soitellut SMOTOn kriisiapuun, josko sitä selviäis ilman sitä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  10. #520
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Tate66, onkos sulla mopo kaatunut usein kun nimimerkkinä on Kaatomaisteri. Tässä ehkä toinen tuleva kaatomasiteri. (Ei ole tarkoitus mitenkään morkata, mutta näin aamulla tuo huumorinkukkanen taas loistaa).
    Kyllähän sitä mopoa pitää aina välistä kaataakin, kaudessa tulee kyllä sen 20 tkm yleensä vähimmillään ajeltua eli kyllä sitä välillä pystyssäkin pysytään
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  11. #521
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Aja aina 45 asteen kulmaan pumpun oikealle puolelle eturengas pumpun korokkeeseen kiinni. Näin mopo pysyy pystyssä, sulla jää tilaa nousta pois, jää tilaa myös tankata ja näet helposti tankkiin bensarajan.

    Toimii ainakin oikeakätisille, vasenkätisyydestä en tiiä mitään......
    Mulla on tällä hetkellä vähän hakusessa tuo oikea/vasen kun olen Englannissa (älkää nyt perkele viisastelko), mutta jos parkkeeraat mopon näin niin etkö parkkeeraa mopoa pumpun takapuolelle.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  12. #522
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän sitä mopoa pitää aina välistä kaataakin, kaudessa tulee kyllä sen 20 tkm yleensä vähimmillään ajeltua eli kyllä sitä välillä pystyssäkin pysytään
    Joo, kyllä noilla kilometreilla pitäisi välillä pysyä pystyssäkin. (Taas huumorilla).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  13. #523
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mitäs hittoa siellä enklannissa juhannuksena oikeen vedetään
    Nyt menee ihan vihreetä teetä ja jukurttia. Tän orkkipalstan lukeminen on sen verran hauskaa puuhaa ihan selvin päinkin.

    Ihan vakavissani kyselin tuosta kummalle puolelle pumppua oikein kannattaa mopo parkkeerata. En haluais kaataa rosvoa joka kerta tankatessa. Kalliiks tulis kun bensat vielä valuis aina ulos.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  14. #524
    Tankkaustarina viime viikolta ja neuvo:
    Ei kannata häsätä muuta siinä tankatessa tai voi käydä kuten allekirjoittaneelle. Pysähdyin korttiautomaatille tankille ja silloin ei tietenkään oteta pottaa päästä (umpi). Siinä samalla kun tankkasin, ajattelin säästää aikaa ja tunkea pankkikortin toisella kädellä reisilaukkuun ja pitää pistoolia tankin reiällä toisella.
    Tietty pistoolia pitänyt vasen käsi heilahti kun kiskoin oikealla laukun vetskaria kiinni. Bensat kimmokkeella tankin pinnasta silmille ja huolella! Silmiä polttaa eikä niitä saanut auki, yritin sokkona hamuta pistoolia takas koska kypärää ei saa yhdellä kädellä veke. Lopulta tajusin pudottaa pistoolin maahan ja sain kiskottua potan päästä. Tässä samassa lähti pyörä kaatumaan (pidin sitä pystyssä omilla jaloillani päällä istuen, en käyttänyt sivujalkaa), säkällä sain seivattua kippaamisen ja pyyhkästyä silmiä kypärähupulla sen verran että pystyin hortoilemaan puolisokkona bensiksen vessaan silmäpesulle…
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  15. #525
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Tankkaustarina viime viikolta ja neuvo:
    Ei kannata häsätä muuta siinä tankatessa tai voi käydä kuten allekirjoittaneelle. Pysähdyin korttiautomaatille tankille ja silloin ei tietenkään oteta pottaa päästä (umpi). Siinä samalla kun tankkasin, ajattelin säästää aikaa ja tunkea pankkikortin toisella kädellä reisilaukkuun ja pitää pistoolia tankin reiällä toisella.
    Tietty pistoolia pitänyt vasen käsi heilahti kun kiskoin oikealla laukun vetskaria kiinni. Bensat kimmokkeella tankin pinnasta silmille ja huolella! Silmiä polttaa eikä niitä saanut auki, yritin sokkona hamuta pistoolia takas koska kypärää ei saa yhdellä kädellä veke. Lopulta tajusin pudottaa pistoolin maahan ja sain kiskottua potan päästä. Tässä samassa lähti pyörä kaatumaan (pidin sitä pystyssä omilla jaloillani päällä istuen, en käyttänyt sivujalkaa), säkällä sain seivattua kippaamisen ja pyyhkästyä silmiä kypärähupulla sen verran että pystyin hortoilemaan puolisokkona bensiksen vessaan silmäpesulle…
    Ei prkle, ei tosiaan naurata. Tuohan on se kaikkein pahin skenaario mitä voi tapahtua. Täytyy todella keskittyä tankkaamiseen kun sen aika koittaa.

    Vielä tuo W-P:n tapa parkkeerata kiinnostaa. Mulla on tosiaan oikea/vasen hakusessa kun tyypillisenä putkiaivomiehenä osaa ajatella vain yhtä asiaa kerralla ja nyt aivot on tosiaan kääntynyt englantilaisen liikenteen puolelle (kun ollaan omalla kotilolla liikkeellä täällä). Jos ajaa pumpun oikealle puolelle niin silloinhan tulee ajettua sen takapuolelle? Älkää nyt perkele naurako mulle; tämä oikea/vasen pitäis vääntää oikein rautalangan avulla ennen kuin tajuan sen. On ihan riittävän vaikeaa tajuta nyt mikä on oikea/vasen täällä Englannissa ettei tulis hölmöityä liikenteessä. Ollaan oltu kotilolla liikkeellä täällä Englannissa jo 14 kesää mutta taidot samalla tavalla ruosteessa kuin mopolla keväisin talven jälkeen.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  16. #526
    Tankkaamiseen.. aakkosten kylmäasemilla huomannut että kaivonkannet suht samoilla kohdin kaikkialla, ja kun ajaa hieman vinossa pumpun oikealle puolelle niin että takarengas jää kaivonkannen kohdalle, saa sivutuella pyörän melko hyvään asentoon. Tässäkohdin (kaivonkannen päällä) kannattaa miettiä myös minkäkokoinen avaimenperä on avaimessa, jolla avaa takaboxin ottaakseen lompakon sieltä...

    ..lisäys vääränpuoleisille, tässätapauksessa pyörän sivutuki on siis pumpun puolella
  17. #527
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    No, vaikka oot englannissa niin oikea on oikea ja vasen on vasen riippumatta siitä mistä suunnasta ja mihin suuntaan olet menossa.

    Anyway, onko siellä siis pumput, joista voi tankata vain toiselta puolelta?
    No ei se oikea/vasen ole ihan selvä. Mä olen tosiaan kääntänyt aivot toisin päin jotta selviän liikenteessä. Olen ollut esim. isossa liikenneympyrässä Swindonin lähellä. Tätä ympyrää kutsutaan "Magic Roundaboutiksi" koska ison ympyrän sisällä on muistaakseni 5 pienempää ympyrää. Onkin aikamoinen projekti selvitä läpi hengissä tuon ympyrän läpi.

    Nythän se selvis. Täällä on molemmanpuolisia pumppuja (niin kuin Suomessa) joten voi valita kummalla puolelle pumppu jää.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  18. #528
    Lainaa FinnDRZ kirjoitti Katso viesti

    ..lisäys vääränpuoleisille, tässätapauksessa pyörän sivutuki on siis pumpun puolella
    Tässähän on hiton hyvä muistisääntö (joka pätee myös oikeanpuoleisille). Elikä parkkeeraa mopo siten että sivujalka osoittaa pumppuun päin. Mulle pitää tosiaan nyt vääntää kaikki rautalangasta kun oikea/vasen on sekaisin. On muuten aika jännä tunne kun joutuu miettimään mikä on oikea/vasen. Yllättävän helposti saa aivot näköjään sekaisin. Älkää nyt prkel naurako tälle ja jos eette usko niin tulkaapa kokeilemaan mopolla/kotilolla ajamista tänne. Rastin voi tehdä vieläkin hankalammaksi kun vuokraa paikallisen kotilon. Tätäkin on kokeiltu useamman kerran.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  19. #529
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Heh, no hyvä. En ole kyllä ihan varma vedätätkö vanhaa
    En todellakaan vedetä vanhaa (kuten yritin kertoa mun edellisessä vastauksessa yllä).

    Jos et usko tuota Magic Roundabouttia niin katsot linkkiä http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Roundabout_(Swindon)
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  20. #530
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Juu, uskotaan. Tuossa tavassa on vielä se etu, että jos sulla ylettyy vain varpaankärjet maahan niin näin sulla ylettyy molemmin puolin jalat maahan. Kallistuksessa se "alarinteen" puoleinen jalka voi haparoida tyhjää pyörän päälle noustessa ja aiheuttaa kippaamisen. Kun tankkauksen jälkeen nouset pyörän päälle niin se kallistus valuttaa pyörää taaksepäin irti mittarista ja molemmilla puolilla on jaloille tukea. Siitä on sitten helppo lähteä.

    Jos yleensäkin alamäkeen peruutettaessa käännät stongaa niin että pyörä kääntyy poikittain mäen suuntaan on kippaaminen hyvin lähellä jos jalat ei yletä kunnolla maahan.
    Kiitoksia hyvistä neuvoista taas jälleen kerran. Näillä saa hieman prätkäkuumeen laskemaan. Onneksi ens viikolla tulee loppukesän rataliput myyntiin. Ei tarvi odotella kuin keskiviikkoon saakka. On se muuten aika h*lvettiä tämä odottaminen.

    Ehkä jossakin vaiheessa kyselen vielä kikkoja miten sais vaimon käyttäytymään oikein tarakkaharakkana ettei ajeta ekaa mutkaa suoraksi.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  21. #531
    Liikenne ympyrä siellä tosiaan on ja sisällä siinä pieniä ympyröitä määrästä en kinaa kun ohitimme vain niistä kaksi,
    totuus avojen käännöstä ?? en tiedä mutta jos tulee ajaessa lisä ohjelmaa niin esim väistö lähtee päin persettä
    kun tekee sen kuin olisi oikeanpuoleisessa liikenteessä se alitajunta ainakin olisi hyvä saadaa kääntymään jotta ei tulisi aina hittoja.
    KELA Racing Club /Hangaround
  22. #532
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Juu, uskotaan. Tuossa tavassa on vielä se etu, että jos sulla ylettyy vain varpaankärjet maahan niin näin sulla ylettyy molemmin puolin jalat maahan. Kallistuksessa se "alarinteen" puoleinen jalka voi haparoida tyhjää pyörän päälle noustessa ja aiheuttaa kippaamisen. Kun tankkauksen jälkeen nouset pyörän päälle niin se kallistus valuttaa pyörää taaksepäin irti mittarista ja molemmilla puolilla on jaloille tukea. Siitä on sitten helppo lähteä.

    Jos yleensäkin alamäkeen peruutettaessa käännät stongaa niin että pyörä kääntyy poikittain mäen suuntaan on kippaaminen hyvin lähellä jos jalat ei yletä kunnolla maahan.
    Kun nyt mulle pitää näköjään kaikki vääntää rautalangasta niin tuli mieleen vielä yksi kysymys. Jos parkkeeraan mopon kuten yllä kerroit niin alarinteen puoleinen (ilmeisesti oikea) jalka jää haparoimaan. Mites se jalkatuki sitten saadaan ylös kun oikea jalka haparoi? Kuulostaa siltä että mopon kippaaminen on aika lähellä.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  23. #533
    Lainaa Hangaround51 kirjoitti Katso viesti
    Liikenne ympyrä siellä tosiaan on ja sisällä siinä pieniä ympyröitä määrästä en kinaa kun ohitimme vain niistä kaksi,
    totuus avojen käännöstä ?? en tiedä mutta jos tulee ajaessa lisä ohjelmaa niin esim väistö lähtee päin persettä
    kun tekee sen kuin olisi oikeanpuoleisessa liikenteessä se alitajunta ainakin olisi hyvä saadaa kääntymään jotta ei tulisi aina hittoja.
    Mun strategia Swindonissa on ollut se että varmistan niin kauan että ympyrät ovat tyhjiä ja sitten vauhdilla läpi. En ole uskaltanut kiertää pitempiä lenkkejä tuolla ympyrän sisällä. Jos tulee valittua väärä exit niin sitten navi onneksi tekee uuden reitin.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  24. #534
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Mitä enemmän laitat pyörän kaltevuuden suuntaisesti (eli siis poikittain mittariin nähden), sitä varmemmmin yletät molemmin jaloin maahan.
    Joo, näinhän se tietenkin menee. Mulle putkiaivolle (hallitukseni mukaan) pitää kaikki vääntää rautalangasta.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
  25. #535
    Itse tulee tankattua useimmiten satulasta istuen. Jos pyörä on sivutuella, jää tankkaus helposti muutamaa litraa vajaaksi. Eihän sekään nyt niin vakavaa olisi, mutta pitkillä reissuilla mahdollisimman täysi tankki antaa mukavasti pelivaraa seuraavan tankkauspaikan valinnassa.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  26. #536
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Ei prkle, ei tosiaan naurata. Tuohan on se kaikkein pahin skenaario mitä voi tapahtua. Täytyy todella keskittyä tankkaamiseen kun sen aika koittaa.

    Vielä tuo W-P:n tapa parkkeerata kiinnostaa. Mulla on tosiaan oikea/vasen hakusessa kun tyypillisenä putkiaivomiehenä osaa ajatella vain yhtä asiaa kerralla ja nyt aivot on tosiaan kääntynyt englantilaisen liikenteen puolelle (kun ollaan omalla kotilolla liikkeellä täällä). Jos ajaa pumpun oikealle puolelle niin silloinhan tulee ajettua sen takapuolelle? Älkää nyt perkele naurako mulle; tämä oikea/vasen pitäis vääntää oikein rautalangan avulla ennen kuin tajuan sen. On ihan riittävän vaikeaa tajuta nyt mikä on oikea/vasen täällä Englannissa ettei tulis hölmöityä liikenteessä. Ollaan oltu kotilolla liikkeellä täällä Englannissa jo 14 kesää mutta taidot samalla tavalla ruosteessa kuin mopolla keväisin talven jälkeen.
    oon kåyttänyt väärän puolen liikenteessä sivupeilissä jotain stikkeriä/teippiä sen puolen peilissä mikä pitää olla sen keskiviivan päällä jeesaa kummasti
  27. #537
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Kannattaa mennä automaateille jossa voi tankata mopon nousematta sen päältä.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  28. #538
    ^ Nämä ne onkin kaikkein helpoimpia kylmäasemia missä jokaisella mittarilla on oma automaatti. Ei tosiaan tartte nousta pyörän päältä pois ollenkaan ja tankin saa piripintaan, kun pitää pyörää pystyssä. Ja vaikka pitäisi nousta automaatille maksamaan, niin kyllä viimeistään ennen tankkausta hyppään takaisin pyörän päälle tankkaamaan tankin täyteen.

    Eikä tästäkään kannata tehdä ongelmaa, mutta onhan se kiva tietää miten muut tekee ja sen mukaan sitten muokata omaa käytäntöä nopeammaksi ja helpommaksi itselleen.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  29. #539
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Täytyy todeta että mopon parkkeeraminen kyllä jännittää kun olen kooltaan pieni (pituutta vain 171cm) ja mun jalat ei ihan yllä kunnolla maahan mun mopossa. Varsinkin sen keskituen käyttö jännittää. Täytyy ehkä miettiä madallussarjan hankkimista.
    Kokeile laskea ensin penkki ala-asentoon. Itsellä sama pyörä, pituutta 175 cm ja penkki yläasennossa jalkojen yltäessä juuri sopivasti maahan. Ohjeet korkeussäätöön löytyy Bandit-foorumilta (suzukibandit.org)
  30.  
  31. #540
    Lainaa grande kirjoitti Katso viesti
    Kokeile laskea ensin penkki ala-asentoon. Itsellä sama pyörä, pituutta 175 cm ja penkki yläasennossa jalkojen yltäessä juuri sopivasti maahan. Ohjeet korkeussäätöön löytyy Bandit-foorumilta (suzukibandit.org)
    Nyt taas läppärin ääressä; oltiin koko päivä ulkona. Mahtavat kelit täällä enklannissa. Monesti ollut juuri päinvastoin joten ei kannata kadehtia.

    Kiitoksia lilnkistä. Jakkara on jo alimmassa asennossa. Täytyy syksyllä katsoa hankinko madallussarjan (koiran luut).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
Sivu: 18 / 21:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 81617181920 ... ViimeinenViimeinen