Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Tuli selailtua eri maahantuojien sivuja ja katsasteltua uusia pyörämalleja. Erityisesti Cagivan x3 näytti ainakin alustavasti aikasen hyvältä meikäläisen silmään. Yritin etsiä tarkempaa tietoa pyörästä, mutta en onnistunut löytämään muuta kuin kuvan suomalaisen maahantuojan sivuilta. (Lieköhän etsijän taidoilla osuutta asiaan??) Cagivan kotisivut oli kans remontissa, että se siitä. Toivottavasti joku löytää parempia kuvia pyörästä. Näin alustavasti näyttäis jonkinmoiselta sportin ja faitterin sekasikiöltä.

    Eli löytyy http://www.mp-racing.fi/2004/dati/home_en.html

    ps. sen verran tumpelo olen, että en osaa laittaa kuvaa suoraa sivulle, mutta eiköhän tuo kuva löydy
  2. #2
    Muistaakseni jostain luin että on periaatteessa just sama kun noi isommat raptorit mutta muodin mukaan penkin alle vedetyillä putkilla + muilla herkummilla osilla (hiilikuitu yms.)...Ainakaan se ei tietääkseni ole kokonaan uusi malli *



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #3
    Pikaisella vilauksella tulee mielee iso Duke.
    Mun mielestä katuhaukka näytti aikanaan suurinpiirtein tommoselta. Niin se aika vaan kultaa muistoja...
    Väkilukuun suhteutettuna kaikissa maailman maissa on yhtä paljon ihmisiä.
  4.  
  5. #4
    Lainaa (jhayrin1 @ Tammi. 20 2004,15:35) kirjoitti
    Pikaisella vilauksella tulee mielee iso Duke.
    Mun mielestä katuhaukka näytti aikanaan suurinpiirtein tommoselta. Niin se aika vaan kultaa muistoja...
    Kultaa tosiaan...Käyppäs vilkaseen miltä se katuhaukka nykysilmään näyttää. Haet vaan Googlella ja näps...Siinä se "komeus" lepää ruudullasi...Huh mikä näky
    It´s better to die on your feet than live on your knees...