Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1

    Mitä mun pitäs tehdä että saisin mopon tonne muiten mopojen kanssa näytille.???
    Kun pitäs olla salanat ja muut ei tää ogr tunnarit kerran kelpaa.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  2. #2
    Laitoin sulle ohjeet privana....
  3. #3
    Timppa haluu kanssa ohjeita...
  4. #4
    Tännekkin saa lähettää ohjeet.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  5. #5
    Tulossa....
  6. #6
    Ohjeita kaivataan...
  7. #7
    Ago.. ja muut. Ennenkuin rupeatte hirveästi näkemään vaivaa ja yrittämään noihin albumeihin niin voin kertoa....
    .... ne ei toimi!!! Sieltä puuttuu yksi plugin ja there is only one... Korjataan mahdollisimman pian.

    Tässä päivän vinkki:

    Kannattaa rekisteröityä nyt seuraavaan osoitteeseen: http://airfoto.fujikuvat.fi/showpage.php?name=FrontPage

    Rekisteröityminen ja kaikki on ilmaista. Rekisteröitymällä tuonne käyttäjäksi saa 200 megaa ilmaista serveritilaa, jossa albumisofta valmiina, johon kannattaa ruveta keräilemään omia kuvia... ihan vain vinkiksi
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  8. #8
    Kiitos oi suuri ja mahtava... ....hehiö
    tulin,näin,voitin....



  9. #9
    Lainaa (JP-800 @ Tammi. 09 2004,19:27) kirjoitti
    Kannattaa rekisteröityä nyt seuraavaan osoitteeseen: http://airfoto.fujikuvat.fi/showpage.php?name=FrontPage

    Rekisteröityminen ja kaikki on ilmaista. Rekisteröitymällä tuonne käyttäjäksi saa 200 megaa ilmaista serveritilaa, jossa albumisofta valmiina, johon kannattaa ruveta keräilemään omia kuvia... ihan vain vinkiksi *
    Wau! tuo oli kyllä päivän paras vinkkilinkki!
    Life is a bitch... but ain't it funny to fuck it!?!!
  10. #10

    Ja mä kerkesin luovuttaa, luulin että en vaan osaa, vaikka kirjautu ihan ok sisään.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> 9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri.
  11. #11
    nyt oon saanu siirrettyä kuvia tonne air fotoon,mut millä saan siirrettyä kuvan henkilökuvakkeeksi. Ilmottaa että tiedostopääte ei käy PRKL!
  12. #12
    Saiskos jotain ilmotusta sit ku noi kuva osiot pelaa...Mulla kun olis nyt kertyny tätä tänne laitettavaa tässä itteni ja kavereitten puolesta??? Kiitän Nythän ne ei pelaa??? Kaikki menee hyvin siihen saakka kun se alkaa muokkaan kuvia sopivan kokosiks, siihen jää... ja erroria pukkaa Vänkiä vehkeitä nämät kompuutterit...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #13
    Lainaa (skeibe @ Tammi. 10 2004,17:49) kirjoitti
    nyt oon saanu siirrettyä kuvia tonne air fotoon,mut millä saan siirrettyä kuvan henkilökuvakkeeksi. Ilmottaa että tiedostopääte ei käy PRKL!
    tota, otitko kuvasta "properities/ominaisuudet" eli kuvan kohdalla hiiren oikealla näppäimellä, millä saat kuvan oikean osoitteen selville..? osoitteen pitää olla .jpeg tai .gif päätteinen jotta kelpaa. Muista myös pienetään avatar kuva riittävän pieneksi, mukana on modeemikäyttäjiäkin ja voi pikkaisen rassata jos kuvan koko on 900kt

    Lainaa kirjoitti
    Saiskos jotain ilmotusta sit ku noi kuva osiot pelaa...Mulla kun olis nyt kertyny tätä tänne laitettavaa tässä itteni ja kavereitten puolesta???
    Juups, het ku saadaan albumiosio toimimaan niin ilmoitellaan asiasta.
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  14. #14
    Lainaa kirjoitti
    nyt oon saanu siirrettyä kuvia tonne air fotoon,mut millä saan siirrettyä kuvan henkilökuvakkeeksi. Ilmottaa että tiedostopääte ei käy PRKL!
    Jaa kansio ensiksi yleiseksi. Sen jälkeen oikealla hiiren näppäimellä kuvan päältä otat kuvan ominaisuudet tai properties ja sieltä kopiot kuvan URLin eli todennäköisesti on pääte .jpg tai .gif tuossa kuvassa ja sitten vain liität tuon URLin ohjauspaneelissasi olevaan henkilökuvakeelle varattuun kenttään..
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  15. #15
    Avasin airfotosta alpuumin, laitoin sinne kuvia sekä exploreria käyttäen että sitten photolinkillä.

    Tein kuten ohjeessa sanottiin, jaoin albumin kaikille katseltavaksi, klikkasin mopottimen kuvan ** ja katsoin ominaisuuksista fileen nimen. Nimi oli:

    http://airfoto.fujikuvat.fi/album....ght=449

    Nimessä ei ole .jpg päätettä vaikka kuvat oli jeepekattu. Joku mättää kun nimi on mutkikkaampi kuin kymmenen käskyä !

    Hitto - vieläkin väärä mopotin avattaressani - tsiisus kraist!

    Tahtoo mopottimen avattareen ja sassiin.

    Mikmättää *?
    Just More
  16. #16
    juu sama homma ei toimaa
  17. #17
    Saisinko minäkin tunnarit että pääsisivät muut mollaamaan minun rakasta "kesäheilaani". Olkaan niin ystävällisiä
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  18. #18
    Lainaa kirjoitti
    juu sama homma ei toimaa
    Tuolla Airfoton palvelussa URLi suojataan PHP:lla joten linkittäminen avatariksi ei onnistu, mutta esim. koko sivun linkittäminen onnistuu juuri noin. Näin vissiin vältetään älytöntä liikenne kuormaa sielläkin.


    Lainaa kirjoitti
    Saisinko minäkin tunnarit että pääsisivät muut mollaamaan minun rakasta "kesäheilaani". Olkaan niin ystävällisiä
    Airfoton palveluun on jokaisen rekisteröidyttävä itse saadakseen tuon 200 mb ilmaista kuva-albumitilaa. Tämän jälkeen laitat vain albumin yleiseksi ja linkität kuvia....
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  19. #19
    Lainaa (JP-800 @ Tammi. 09 2004,19:27) kirjoitti
    Ago.. ja muut. Ennenkuin rupeatte hirveästi näkemään vaivaa ja yrittämään noihin albumeihin niin voin kertoa....
    .... ne ei toimi!!! Sieltä puuttuu yksi plugin ja there is only one... Korjataan mahdollisimman pian.

    Tässä päivän vinkki: *

    Kannattaa rekisteröityä nyt seuraavaan osoitteeseen: http://airfoto.fujikuvat.fi/showpage.php?name=FrontPage

    Rekisteröityminen ja kaikki on ilmaista. Rekisteröitymällä tuonne käyttäjäksi saa 200 megaa ilmaista serveritilaa, jossa albumisofta valmiina, johon kannattaa ruveta keräilemään omia kuvia... ihan vain vinkiksi *
    Kiitos Eipä tarvitse enää pidellä maksullisia kotisivuja kuvien vuoksi
    (...sillon kun sinä taputtelit lattialla paskaa, niin minä poljin fillarilla naisiin...)
  20. #20
    Loisto linkki * *
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  21. #21
    Jees. Sain vihdoin oman mopottimen * framille. Tosin meitin weppisivujen kautta.

    Voisko joku modenetperaattori * tms. loadata sen orgin fileisiin - pliis.

    Aina oppii kun elää tarpeex vanhax.



    Just More
  22. #22
    Tuolla henkilökuvake asetuksistasi voit ladata tuon kuvan suoraan tuonne .ORG!:n palvelimelle.. eli tallenna vaikka tuo kuva tuosta työpöydällesi ja sen jälkeen menet tuonne ja tallennat.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  23.  
  24. #23
    Kun tuo parempi puoliskokin nyt viimein rekisteröity, niin tuota mahdollisuutta ladata tuo avatar ei hänellä ollut. Ainoastaan nettilinkin kautta onnistuu tai tietty niin, että minä lataan sen kuvan koneeltani. Eli onko tuo lataus mahdollisuus jotenkin yhteydessä lähetettyjen viestien määrään tai jotain?
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92