Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Mistä muualta kuin maahantuojalta kannattaa kysellä Hondan vilkun liittimiä (CBR 900 -99)? Voisiko olla joku yleismalli, jota saisi autosähköliikkeistä?
    Minivilkut ajattelin kytkeä ilman johtojen katkomista.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  2. #2
    Mun Hondaan ainakin meni minivilkut heittämällä kiinni koska vilkuissa oli samanlaiset liittimet kuin alkuperäisissä. Vilkut on Mallia Louis
  3. #3
    Lainaa (Monsteri @ Joulu. 21 2003,14:22) kirjoitti
    Mun Hondaan ainakin meni minivilkut heittämällä kiinni koska vilkuissa oli samanlaiset liittimet kuin alkuperäisissä. Vilkut on Mallia Louis
    Kappas. Niin nuokin vilkut on mallia Louis. Ei vaan osu liittimet kohilleen. Mikäs vm. sun Hornetti olikaan?
    Täytyy lähteä huomenna, kun arki koittaa, härnään varaosamyyjiä.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  4. #4
    Joo, kertokaas mullekin millaset minivilkut käy suoraan 2000 malliseen Hornettiin...jotkut carbon lookit olis tarkoitus hankkia.
    Don´t brake until you see god then brake like hell
  5. #5
    Lainaa (naked ace @ Joulu. 21 2003,17:35) kirjoitti
    Joo, kertokaas mullekin millaset minivilkut käy suoraan 2000 malliseen Hornettiin...jotkut carbon lookit olis tarkoitus hankkia.
    Noi Monsterin asentamat vilkut on semmoset ovaalin muotoiset carbon-look vilkut louisilta. Liittimet on ihan tavalliset pyöreäpäiset abiko-liittimet. Samanlaiset oli mun vanhassa (-93) cebardissakin.



    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.


    "Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
  6. #6
    Entäs niihin vilkkuihin (esim Kawa), joissa on suorakaiteen muotoinen liitin? *
    Yrittänyt etsiä liikkeistä rikkinäisiä, mutta kiven takana ovat.... *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  7. #7
    Lainaa (Siipiveikko @ Joulu. 21 2003,19:26) kirjoitti
    Noi Monsterin asentamat vilkut on semmoset ovaalin muotoiset carbon-look vilkut louisilta. Liittimet on ihan tavalliset pyöreäpäiset abiko-liittimet. Samanlaiset oli mun vanhassa (-93) cebardissakin.
    Tämä selvä. Kiitos avusta. Täytynee tilata.
    Don´t brake until you see god then brake like hell
  8. #8
    Tuollaiset ne on ja liittimetkin näkyy kuvassa. Johdot riittivät hyvin...ja sähkötkin oli orginaalin kaltaiset, tosin nuo vilkut on kirkkaammat kuin orggikset..--> Vilkkujen kuva <--
  9.  
  10. #9
    Lainaa (Monsteri @ Joulu. 22 2003,16:08) kirjoitti
    Tuollaiset ne on ja liittimetkin näkyy kuvassa. Johdot riittivät hyvin...ja sähkötkin oli orginaalin kaltaiset, tosin nuo vilkut on kirkkaammat kuin orggikset..--> Vilkkujen kuva <--
    Juu samat vilkut kuin mulla (ilman carbon-lookkia). Mulla on vaan sellaiset suorakaiteen muotoiset liittimet pyörässä. Jotain Hondan omaa valmistetta, joita ei löydy mistään.

    No, sain purettua ne alkuperäiset liittimet (lievällä väkivallalla) ja uudet johdot saa kiinnitettyä niihin vielä muutaman kerran. Voi olla, että joutuu tinaamaan. Askartelu jatkuu, kun menen seuraavan kerran talleille...



    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04