Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    http://www.iceroadracing.net/

    Onhan tää linkki saattanut jo aiemminkin täällä olla mutta tässä nyt kuitenkin.....
    Ilosest´ ellää pittää, vaikk´ päivää vähemmä
  2. #2
    Voi perste!!!

    Sitä meikäläinen saa tapettua itsensä jo asfaltilla niin saatikka jos sitten pitää lähtä kikkaileen jäälle
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  3. #3
    Muhevanoloiset nakit tuossa... *

  4. #4
    Tuossa on jo moottoripyörähenkeä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #5
    Tuota olis kiva kokeilla!!
    bon voyage...
  6. #6
    voi kun pääsis kokeileen..
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  7. #7
    No miksei pääsis? Älkää ruinatko, vaan pistäkää toimeks. Tuskin tuossa pyörään tarvii juuri muuta ku ostaa uudet renkaat. Noitten tavallisten piikkirenkaiden tekijät varmasti tuollasetkin kumit loihtivat pyynnöstä, eikä hintaakana liene kuin about 150 euroa päälle normaalien hintojen. Eikä sen rungon välttämättä tarvi olla rensportti, kyllä ne piikit pitää sen verran, että kumilla ei niin väliä. Tuossa ratkaisee lähinnä renkaan rungon jäykkys, ymmärtäisin.

    Eikun toimeksi, niin ei tarvi mun yksin ajella
  8. #8
    Näyttäis olevan oikein sliksit alla... * *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  9. #9
    Video galleryssa on näköjään myös video clippejä
    Aikalailla hurjan näköstä touhua
    ZX-12R--SOLD--
    R1
  10. #10
    Ohops.....busa piikeillä...hmm....mielenkiintoista...
  11. #11
    muuten vois kokeilla mutta ei oo piikkejä ja ei toi gixxeri lähe käyntiin 20- pakkasesta
    köyhyys ei ole ilo kenelläkään??
    mua se wain naurattaa
  12. #12
    ihan hullu!! haluan kokeileen... agr..
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  13. #13

    Toi näyttää sairaan siistiltä!!!
    Pakko päästä koittaa joskus!!
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  14. #14
    on kyllä hullun hauskan näköistä... *
    tosin en kyllä omalla mopolla viitsis *

    mutta jollain lainavehkeellä olisin ehdottomasti mukana

    ...siis tehottomalla ja kevyemmällä (olen kai sen verran nössö)



    pahimmat mokat ovat ne jotka jättää tekemättä...
    www.goexperience.fi
  15. #15
    Asiallista touhua!!!
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  16. #16
    No tuossa on asennetta!!!
    YZF-R1 -05
  17. #17
    Luin ilmaisjakelulehrestä, että Mika Kallio ajeli just (joulukuussa) mp-korttia Porissa, nastarenkaita prätkällä ajellessa täälläkin tarvitaan, mutta kai se piisaa hiuka piänemmät piikit...?
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  18. #18
    Crossi pyörällä aikoinaan tullu ajeltua talvisinkin jäällä ja tiellä mukavaa puuhaa, toisenlaista kuin kesällä mutta ihan yhtä hauskaa.
    Autolla tietysti myös jää rallia, siihen puuhaan kannattaa kyllä hommata yleensä jäälle soveliaampi auto pieni ja ketterä.
    Nero, hullu vai hölmö? Ero ensimmäisen kahden on käsittämätön, vastaus on siis jälkimmäinen.

    -Jokaisen varjo on suuri sopivassa valossa-

    JKS
  19.  
  20. #19
    olen vähän ajellu lumessa ja jäässä omalla cebarilla ja kyllä sutii ku on normaalit nakit alla!
    asennetta!!!
    I feel the need - the need for speed!
    F.H.O.C