Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 277:sta
  1. #31
    Ensivuonna varmasti paikalla....jos ei taas tule seinä vastaan jossain

    ...tuskinpa vaan....taidampa rohkeasti varata ihan mökin turkulaisille.....kyllä täältä kuitenkin minun lisäkseni muutama tulee.
    Ex hippi!
  2. #32
    Lainaa (Gixxerrr @ Joulu. 16 2003,15:52) kirjoitti
    Jos tolle linjalle lähdetään niin mä ostan perkele sellasen poppikoneen ens kesäks että ei nuku muuten koko jyväskylä!!

    Voisko joku puhua Jyskylän päättäjille että saatais joku kilsa uutta asfalttia siihen portin eteen... ihan vaan varoiks...

    (ja eiks se vola johtunut vaan niistä virtapiikeistä... )
    Ehkei niinkään se poppi vaan sen yhen mopon varashälyttimen jatkuva kiusaaminen/runkkaaminen
    Life is too short to drink cheap beer.
  3. #33
    Kattelin tossa viime Jysärin kuvia ja alkoi niin jo kesä himottaan Varmasti messiin tuon kyytiläisen kans jos olen maissa siihen aikaan... Ja Saunanhan pitäisi olla KOKO AJAN PÄÄLLÄ!!!! KUTEN MYÖS BAARIN Koskaan en ole vielä ollut mukana mutta nyt täytyy kyllä yrittää
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #34
    Lainaa (Gixxerrr @ Joulu. 16 2003,15:52) kirjoitti
    Jos tolle linjalle lähdetään niin mä ostan perkele sellasen poppikoneen ens kesäks että ei nuku muuten koko jyväskylä!!
    Jos ei pysty nukkumaan, ei ole riittävän väsynyt.
    Sitäpaitsi kuka sinne nyt nukkumaan lähtee.
    ©
  5. #35
    mukana myös jos ei tuu oltua synttäreitä viettämässä jossain muualla sitä ei vielä tiedä
    Tähdet loistavat taivaalla,
    * * * * * minä maan päällä
  6. #36
    Pakkohan sinne on taas vääntäytyä, ja asuntovaunulla tietysti..!
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  7. #37
    Tuittuli ja Ukkosässä paikalla..ja teltalla !
    Privatea sen olla pitää kun teltassa voi tehdä sitä.. * *

    Muuten,se yön kestäny teknoboomblasterjumppa oli ehkäistävissä hyvin kunnon mopotulpilla.Minä ainaskin nukuin niillä ihan hyvin. *
  8. #38
    tuun mukaan jos saa soittaa kunnon hard trancea koko yön ja se gixerin mankka soi riittävän lujaa.
    JOusimies (joka kawa9:kin on)

    Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla. (lainattu jostain netti horoskoopista)
  9. #39
    Mukana taas...telttamajoitus on ainoa oikea motoristin majoitus...sauna kumpanakin yönä päällä läpi yön..(se vartijan perhana epäili meitä mummoja terroristeiksi kun yöllä saunasta löysi, epäluuloinen perhana) ja josko mä ottaisin niitä korvatulppia sitten enämpikin mukaan ens kesänä...mulla kun ei ollut mitään ongelmia sen kans et porukka kiusas vartijaa 5-7 aamuyöllä...Tulpat korviin ja kuorsaamaan...hienoinen hymy huulilla..
  10. #40
    Pakkohan sinne on tulla!!! majoitus toistaiseksi auki...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  11. #41
    Kyyl tonne pitää taas raahautua....keinolla jos toisella

    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  12. #42
    Kyllähän paikalle pitää saapua ja mökkiinkin olisi kiva mahtua, mutta sitä mietittäneen joskus tulevaisuudessa.





    Mcu
  13. #43
    Lainaa (MegaB @ Joulu. 16 2003,10:00) kirjoitti
    Ja taas pääsee juhlimaan synttäreitä Jysärissä... *
    Mikäs sen mukavampaa kuin 150 immeistä juhlimassa minua *
    Eipäs kuin minua! Juhlitaan vaikka keskenämme toisiamme!
    HARD ROCK HALLELUJAH!!!!
  14. #44
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 16 2003,21:16) kirjoitti
    Pakkohan sinne on tulla!!! majoitus toistaiseksi auki...
    Otathan sen puhalluskoneen mukaan... äläkä sit rähjää siellä.
    ©
  15. #45
    Lainaa (Petri12r @ Joulu. 17 2003,10:55) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Joulu. 16 2003,21:16) kirjoitti
    Pakkohan sinne on tulla!!! majoitus toistaiseksi auki...
    Otathan sen puhalluskoneen mukaan... äläkä sit rähjää siellä. *
    Joo puhalluskone mukaan vaikka viime kerralla epäilytti sen toiminta (tai sitten maksa toimii TODELLA HYVIN)
  16. #46
    Menossa mukana jos vain olen maisemissa: Etelä-euroopan turismin harrastaminen prkl sotkee kalenteria..

    Edit: Turismia harrastan kuulemma vasta puolessavälissä elokuuta, joten enköhän saa itseni taisteltua töistä irti ja pääse tännekin... Perästä kuuluu myöhemmin..



    ---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
  17. #47
    Ja ziallehhan vaikka pystytetään se teltta,jotta saapi edes kerran eläessään kokea telttamajoituksen ilot ja riemut..

  18. #48
    Lainaa (JP_445 @ Joulu. 17 2003,10:59) kirjoitti
    Joo puhalluskone mukaan vaikka viime kerralla epäilytti sen toiminta (tai sitten maksa toimii TODELLA HYVIN)
    Kyllä se ainakin mun kohtalla näytti sekä lauantaina että sunnuntaina lukemia... vähän turhankin korkeita.
    ©
  19. #49
    Mukana ollaan. Toivottavasti molemmat, siis minä ja elluska ja Julle kun saat sen mökin niin minä tulen sinne taas kuorsaamaan...
  20. #50
    POijat ei vaan osaa ryypätä...juovat pilsneriä kunnes väsyvät, ja sitten luulevat olevansa kännissa
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  21. #51
    Pitäisihän sinne tulla, kun matkakaan ei ole niin mahoton...
    Mutta kun aina on tullut jotain mutkia sitten lähtöaikoina. Vaan nytpähän on jo ajoissa tiedossa.
    *** mopoton ***
  22. #52
    TODENNÄKÖISESTI mukana ja tietty teltassa...
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  23. #53
    Nytpä tietää tämänkin, mutta kun lomista ei ole vielä mitään tietoa, ja toisaalta heinäkuun alussa ois kiinnostusta olla Hesassa, niin saattaa jäädä väliin...mutta katsellaan nyt miten menee ja mikä se kesän aikataulu lopulta sitten on. Hyvä reissu oli kesällä -03, eli sikäli vois uusia tuon visiitin sinne Jyväskylään.
  24. #54
    Paikalla aina...

    Tällä kertaa sinne vois vaikka hankkia tarjoiluille teltan hanoineen ja ehkä musiikkiakin oikeasti... Ainakin pari ravintolanpitäjää voi järjestää tämän. Ja voin auttaa varausten & ohjelman kanssa...
  25. #55
    Siitä baarin jatko-ajasta. Virallisesti A-oikeuksin toimiva ravintola joutuu lopettamaan myynnin 0130 ja sulkemaan toimipisteen 0200. Jatko-aikaa voi anoa lisää ja tämä jatko-aikapäätös maksaa 170E. Jatko-aikalomakkeita löytyypi tuolta:

    http://www.sttv.fi/lomakkeet/lomakkeet_frameset.htm

    Kannattaa olla ajoissa liikkeellä koska käsittely saattaa kestää pitkänkin tovin. Eipä muuta sitten. Katsotaan kerkiäänkö itse paikalle, toivottavasti!
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  26. #56
    Minen taas oikeen ymmärrä, ilmeisesti olen sen verran yksinkertainen tapaus

    Miksi ihmeessä pitää olla aina baari? Samaa bisseä ja tiukempaakin ainetta ne kauppaa, kuin mitä saapi kaupasta paljon halvemmalla... Parhaat bileethän syntyy nuotion ympärillä, kun on mukavaa porukkaa ja hyvää juotavaa.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
  27. #57
    Lainaa (MadMan @ Joulu. 16 2003,15:00) kirjoitti
    Ja tuosta jumputuksesta sen verran, että monia se varmasti hatutti, mutta monilla oli myös hauskaa. Kumman ryhmän edustajat ovat oikeammassa? Toki olisi mukavaa löytää kultainen keskitie, mutta toisaalta ne ketä se hatutti pääsevät helpommalla, jos ottavat varapäreen mukaan siltä varalta, että alkuperäinen palaa. Tuskinpa siellä kovin hiljaista tulee olemaan tulevanakaan vuonna.

    Yksi vaihtoehto olisi järjestää hiljaisuudesta pitävät tahot sinne kauempaisiin mökkeihin, jonne voivat halutessaan mennä tutimaan rauhassa. Jookosta?
    En tarkoittanut kommentillani, että pitäisi olla ihan hiljaista. Ei suinkaan, hauskaahan sinne tultiin pitämään!
    Tarkoitin vain sitä, että se musiikkilaji ei ehkä ollut kaikkein paras vaihtoehto. Siis olisiko jotain sellaista musiikkia, joka tavoittaisi laajemman yleisön, siis myös tällaiset yli kolmekymppiset..?

    Ja meillä oli ennen Jysäriä viikon reissailu takana viime vuonna, joten sekin hieman verotti...
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  28. #58
    Lainaa (Julle @ Joulu. 17 2003,15:01) kirjoitti
    Parhaat bileethän syntyy nuotion ympärillä, kun on mukavaa porukkaa ja hyvää juotavaa. *
    Niin ja syötävää *namio* Vois ainakin perjantai-illaksi kasata yhteisen nyyttäripöydän. Olen ollut melekosen suurissakin pihapartyissä, jossa eväät on kasattu yhteiseen pöytään tarjolle ja hyvin on toiminut.
    Four wheels move the body.
    Two wheels move the soul.
  29. #59
    Jees, pussikaljaa ja nyyttärit notskilla! Halpaa ja hauskaa!

    Ja me vanhukset tai muuten musiikkirajoitteiset voidaan ottaa itse vaihtoehtoista musiikkia mukaan joko väliin tyrkättäväksi tai jossain toisessa nurkassa huudatettavaksi. Ja korvatulppia tietty, jos on tarvis varjella ajokuntoa niin, ettei ihan nuppia turvoksiin voi vetää ja jossain välissä tarttee nukkua.

    Tosin tällä kerralla voisin vaikka järjestää lähtöpäivän vuorokautta myöhemmäksi, että edes toisena iltana/yönä voisin rellestää huoletta. Kimppa-ajoa, jos/kun sellainen varmaan jälleen järjestetään, en kyllä kankkusen takia tahdo missata.
  30.  
  31. #60
    joku osaava taho vois ottaa kitaran mukaan ja laulattaa porukkaa notskilla. Sen parempaa musa ei oo olemassakaan!
Sivu: 2 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen