Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Minkälaisia kokemuksia Oululaisesta Eximake puljusta? Osaako tuoda pyöriä ollenkaan vai onko pelkkä automies? Tuliko sitä mitä tilattiin ja missä ajassa? Haulla löytyi joitakin kokemuksia, mutta ne olivat jo aika vanhan puoleisia.
    "Kids, you tried your best, and you failed miserably. The lesson is... Never try." - Homer Simpson
  2. #2
    Kaksi pyörää on minulle tuotu Marko Vähäkuopuksen toimesta. Erittäin sympaattinen tyyppi, tietää mitä asiakas haluaa. Jos aion jotain Saksasta hamuilla, otan varmasti yhteyden häneen. Tosin tiedän huonoistakin kokemuksista, että esim. auton löytäminen on kestänyt liian kauan. Kun asiakas on peruuttamassa kaupaa, autoja onkin yhtäkkiä heti tarjolla. Mutta minulla ei sellasta ole tapahtunut, vaan tyytyväinen voin palveluun olla.

    Jotenkin tuntuu, että hän suosii pyöriä autojen sijasta koska niillähän hän tienaa paremmin kuin autoilla (pyöriä menee useampi kappale samalla kyydillä). Tosin se on vain mun fiilis. Edellisen pyörän hän toi minulle jouluna (joululahjaksi )noin vuosi sitten. Taitaa olla hiukan laajentanut sen jälkeen toimintansa. Ensimmäisen pyörän aikana (yli kaksi vuotta sitten) taisi pyörittää firmaa yksin äitinsä kanssa.
    - "No! It's not a Harley" -
  3. #3
    "Soitan puolen tunnin kuluttua..." Siitä on yli 2 viikkoa. Tämä tapahtunut jo kahdesti, eli kaverilla vähän liian kiire.
    Sillä välin ostin pyörän muualta.

    - Jyrki
  4. #4
    Kiireinen kaveri. Vartin juttelun aikana puhelin soi taskussa jatkuvasti.
  5. #5
    Soitin Makelle ja pyysin etsimään mulle pyörän. Siihen kaveri totesi että soittaa heti kun löytyy. Noin kuukauden päästä sitten tarjosi mulle ylihintaista pyörää josta kieltäydyin. Aiko jatkaa etsimistä ja soittaa heti kun toinen pyörä löytyy. Tästä on kulunut nyt 16 kuukautta eikä toista soittoa ole kuulunut. Toistaalta on kyllä varmaan kannattavampaa tuoda vaan uudempia ja kalliimpia pyöriä; niistä kun pystyy vetämään enemmän välistä!

    Ostin sitten pyöräni muualta....


    Vai erittäin sympaattinen? *
    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

    " R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
  6. #6
    Lainaa (w-mies @ Touko. 10 2004,16:29) kirjoitti
    Soitin Makelle ja pyysin etsimään mulle pyörän. Siihen kaveri totesi että soittaa heti kun löytyy. Noin kuukauden päästä sitten tarjosi mulle ylihintaista pyörää josta kieltäydyin. Aiko jatkaa etsimistä ja soittaa heti kun toinen pyörä löytyy. Tästä on kulunut nyt 16 kuukautta eikä toista soittoa ole kuulunut. Toistaalta on kyllä varmaan kannattavampaa tuoda vaan uudempia ja kalliimpia pyöriä; niistä kun pystyy vetämään enemmän välistä!

    Ostin sitten pyöräni muualta....


    Vai erittäin sympaattinen? *
    No näinhän sitä sitä sitten minullekkin tapahtui. Ei kelvannut ensimmäinen ehdokas, joten etsinnän pitäisi jatkua mutta eipä ole kuulunut mitään. Olen kyllä jo pyöränkin ostanut muualta että siinähän "etsii". Kaveri oli yrittänyt tilata autoa samalta mieheltä ja taas sama homma: yksi ehdokas ja ei mitään. Mitähän tästä nyt sitten sanoisi? Emme ilmeisesti ole tarpeeksi potentiaalisia ostajia...
    "Kids, you tried your best, and you failed miserably. The lesson is... Never try." - Homer Simpson
  7. #7
    Tuosta sympaattisuudesta ei kannata nyt vetää herneitä nenään. Mies on näköjään todellakin kiireinen. Kolme vuotta sitten tilanne oli aivan toisenlainen. Soitti useampaan otteeseen takaisin minulle ja kävi katsomassa yhtenä iltana kolmea pyörää, joista paras tuotiin minulle. Pyörä kuljetettiin kotiovelle saakka.

    Toinen pyörä, Honda Shadow 750 löyty suhteellisen äkkiä. Aluksi oli hinnasta tullut epäselvyyttä, mutta korjattuani asia totesi hän "No eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole". Kahden päivän päästä pärisi puhelin ja 4500 km ajettu -97 Honda oli löytynyt. Se tuotiin n. 50 km päähän kotoani, josta kävin sen hakemassa.

    Mutta nythän tilanne on varmaan aivan toisenlainen. Autoverotus on keventynyt ja autoja sekä moottoripyöriä tuodaan urakalla. On siinä varmaan kellä tahansa tuojalla pinna kireällä kun soittoja pukkaa jatkuvasti. Tosin voishan sitä väkeäkin palkata lisää.

    Tilanne ei olekkaan niin paha teillä kuin ystävälläni jolle piti tuoda "todella hyväkuntoinen" bemari 325. Auto osoittautuikin hyvin kolhituksi ja sisällä haisi tosi etova haju. Kone oli ihan asiallisessa kunnossa mutta siihen se jäi. Myyjä ei suostunut ottamaan takaisin autoa vaan totesi "täytyyhän sinun nyt ymmärtää, että tämä on yli kymmenen vuotta vanha auto". Noh, nyt ollaan sitten oikeudenkäynnin partaalla. Saattaa ystävälleni tulla auto kalliiksi...tai sitten ei.
    - "No! It's not a Harley" -
  8.  
  9. #8
    Viime keväänä Vähäkuopuksen kanssa hieroin kauppoja. Soitti yhdesti, että ois pyörä. Oli ylihintainen ja en ottanut. Aiko soittaa uudestaan, ei soittanu. Näin sitten Oulussa silloisilla mp-messuilla ja sanoin, että olen ostellu sulta pyörää muttei ole kuulunut mitään ja kerroin että löysin Suomesta jo sopivan ja ostan sen. Ensimmäinen kommentti oli: "Jaa, minkä värisen?"
    Enpä enää kysele eximakelta mopoa.
    Somewhere aka BadAss