Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Löytyykö jostain webbisivua, joka olisi erikoistunut keräämään kuvia maalatuista potista?

    Tässä ihan huvittava maalaus:
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    Sopis sulle, kaikki tietäis jo potan perusteella millainen persreikä olet.
    Rakastan Itseäni
  3. #3
    Eipä tarviis esitellä itseään enään ollenkaan Kuvastaisiko tämä kypärä myös liikennekäyttäytymistäni hyvin?
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    Click

    Tuolta löytyy varmasti paljon malleja kun viitsii vaan käydä muutaman linkin lävitse
    Does this bike make my ass look fast?
  5. #5
    Hmm.....pressa-mallin kyyppärä maalaus....
    Kuitenkii joku kriminaali....
  6. #6
    FAW D-SIGN

    Unohtamatta suomalaista yrittäjää. Tuolta löytyy paljon kuvia maalatuista kypäristä ja kaikesta muustakin mitä vain voi maalata
    -Paha saa palkkansa, hyvä donitsin, sanoo sananlasku. *Joskus kieltämättä tekisi mieli sanoa paljon muutakin. *Mutta kun donitsi suussa on huono huutaa eikä vatsa täynnä jaksa tapella. *On paljon helpompaa hymyillä ja näyttää kieltä donitsi reiästä. *Olla ystävä, donitsin ystävä. *On turha tärkeillä, teeskennellä, paastota, etuilla, huutaa ja huitoa, koska ne kaikki on pahasta. *On mukavampaa olla aito, laiska, rehellinen ja runsas, apina tai gorilla, koska ne on kaikki hyviä. *Joten jos sopii, niin ei jakseta eikä viitsitä. *Hyvät on kivempiä kuin pahat ja me ollaan hyvien puolella. -
  7. #7
    Pressa hei,

    sullahan on reikä päässä. Silleenkin toi kyllä sopis. Gixxerille toi vois toimia partnerinhoukuttimena; sit kun vielä vaihdat gixxerin sellaseen 2-pyöräseen ****sohvaan, niin homma toimii...
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
  8.  
  9. #8
    Hm. Tosta mallikuvasta pitäis nyt löytää varmaan feminiini versio. Ei siksi että sit olis kaks mulla reikää päässä vaan kun vaimo on maalauttamassa pottaansa ja hakee malleja. Luulen että ehkä joku muu malli kuitenkin
    Tulin, näin, koitin