Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Olen juuri hankkinut R 1150 Rt:n

    Haluaisin tietää teidän kokemukset pyörästä ja miten se on kestänyt vuosien käyttöä?

    Onko ollut suurempia huolia? jaoletteko olleet tyytyväisiä hankintaan?
    AKK
  2. #2
    Eiköhän nuo Bokserin-puimurin(malli mikä hyvänsä) kestoon liittyvät kokemukset ole pääsääntöisesti positiivisia...

    Siis vuodesta toiseen tuo kestää, jos maltat aika ajoin huoltaa...
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    Mun vanhemmilla on jo toinen RT eli tuntuu olevan mieluisa pyörä, etenkin pitkillä reissuilla. Mitään vikaa ei ole ollut, tosin kumpaakin on pidetty kuin kukkaa kämmenellä (huollettu hyvin) - niinku mopoa pitääkin.
    Ja juuri sen vuoksi, kun sitä Bemua ei voi rassata (kun mitään ei ole vikana ), piti toiseksi pyöräksi hommata cebarin raato - joka nyt tosin loistaa sekin kuin pakasta vedetty.
    Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
  4. #4
    RT on ollut alla yhden kesän ja 20tkm ajan. Alkuperäiset renkaat kestivät mainitun matkan, joka kertoo jotain ajotyylistäni.
    Yksi pitempi reissu tuli heitettyä, Saksassa ja Itävallassa pyörittiin. Vaimo istui takana koko matkan. Ja ei valitellut sen pahemmin. Jopa yhden päivän 800km siirtymä sujui paljon odotuksia helpommin. Erinomainen matkapyörä siis.

    Penkiksi vaihdoin Cordinin, sopii paremmin mun persiille. Vaimokin tykkäsi kun pääsi vähän korkeammalle ja näkee hieman paremmin eteenpäin.

    Ainakin tähän asti kokemukset on olleet hyvin positiivisia. Ei vikoja ja muut kulut kohtuulliset, paitsi huollot maksaa ihan liikaa. Onneksi huoltoväli on sentään kymppitonni. Edellinen pyörä oli Honda, jonka 6tkm huoltoväli on naurettavan vähän. Tuntui että kokoajan oli joko huoltoon menossa tai sieltä tulossa.

    Ehkäpä parin vuoden päästä kun pääsen omakotitaloon ja omaan talliin puuhaamaan, niin voisi yrittää tehdä itsekin noita pienempiä huoltotöitä...
    --
    BMW R1200ST 2006
  5.  
  6. #5
    Mulla on ollut r1100rt kaksi vuotta ja olen sillä ajanut
    50 000km ilman minkäänlaisia ongelmia.
    Pyörästä olen tykännyt kuin "hullu *puurosta".
    Nyt odottelen uuden R1150RT,n toimitusta Huhtikuussa.
    Pysyttelen siis merkissä ja mallissa.
    Ilo ilman mopoo on teeskentelyä.

    http://mpsivut.pp.fi