Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 100:sta
  1. #61
    Pärkkele, ei ois paha Tukholmasta... Voi olla kiirettä tona viikonloppuna mutta mutta... ans kattoo...
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  2. #62
    Nii, jos lähtis ajelemaan jo torstaina siinä 14.00, kerkiäis aika pitkälle Ruotsin puolelle ja perjantai olis ajopäivä kans.Lauantaina olis vapaapäivä siellä Geirangeris ja sunnuntaina alkais ajaminen taas.
    Tästä Haaparannan jälkeen mahdollisimman nopeasti joko suoraan Norjan puolelle (Trondheim) tai sitten Keski-Ruotsin läpi pikkuteitä Norjaan.Olen täs katsellut näitä reittivaihtoehtoja....Rankka reissu kuitenkin.JP445, otan karttakirjan matkaan sinne Oulaisiin ;)
  3. #63
    Lainaa (Sandels @ Maalis. 10 2004,12:36) kirjoitti
    Shviddu, mä oon muuten messissä, etenkin tossa purkuhommassa... *
    Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  4. #64
    Lainaa kirjoitti
    Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..!
    Pyöriähän ei saa siirtää eikä niihin saa koskea jos on sellainen tunne että on alkoholin vaikutuksen alaisena... joten olkoonpa siinä sitten
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  5. #65
    Messissä!!!
  6. #66
    Eli, kaikki joukolla mopoilla laivaan..!
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  7. #67
    Toivottavasti se yks pallopää on edelleen töissä siellä satamassa... vai upotettiinksmesemereenjo?
    Rakastan Itseäni
  8. #68
    Tornio - Ruåtti - Norja -reitti kuulostaisi ihan hyvältä ja kun ykspyttypaukuttimella liikkeellä, niin vielä nopeusvarauksella.

    Muita rauhallisemmin eteneviä menossa samaa reittiä? Voisi lähteä jo keskiviikon, torstain tienoilla...
  9. #69
    Lainaa (heikkil @ Maalis. 13 2004,21:49) kirjoitti
    Tornio - Ruåtti - Norja -reitti kuulostaisi ihan hyvältä ja kun ykspyttypaukuttimella liikkeellä, niin vielä nopeusvarauksella.

    Muita rauhallisemmin eteneviä menossa samaa reittiä? Voisi lähteä jo keskiviikon, torstain tienoilla...
    Tarkoitus oli tosiaan Oulun porukalla lähteä maita pitkin matkaan, ei muuta ku messiin vaan.
  10. #70
    Lainaa (Gixxerrr @ Maalis. 13 2004,20:05) kirjoitti
    Toivottavasti se yks pallopää on edelleen töissä siellä satamassa... vai upotettiinksmesemereenjo?
    Tarkotax sitä Get a fuck out of my life"- ääliötä joka todennäköisesti kulkee radiopuhelin hanurissaan..?
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  11. #71
    Lainaa (JP-800 @ Maalis. 13 2004,17:37) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kuin myös..! Mahtaa VikingLinellä aikataulu pettää kun paatin pitäis lähteä taas takas Tukholmaan..! *
    Pyöriähän ei saa siirtää eikä niihin saa koskea jos on sellainen tunne että on alkoholin vaikutuksen alaisena... joten olkoonpa siinä sitten *
    ei parane paljo koskee muihinkaan kulkuvälineisiin
    Kun pienenä en jaksanut enää juosta ympyrää, niin isäni naulasi tosenkin jalkani lattiaan.
  12. #72
    No niinpä tietysti, mun Geirangerin reissu kosahti.
  13. #73
    Pitäisköhän ilmoittautua?
    Jaksaisikohan taas sitä juomista
    Paineissa en ollu mukana, olin kävelyllä

    Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!
    Back in business.
  14. #74
    Lainaa (Tenkanen @ Maalis. 16 2004,22:46) kirjoitti
    Pitäisköhän ilmoittautua? *
    Jaksaisikohan taas sitä juomista *
    Paineissa en ollu mukana, olin kävelyllä *

    Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!
    "Mä oon kävellyt paljon. Mä oon kävellyt oikeasti PALJON"
    Rakastan Itseäni
  15. #75
    Lainaa (Gixxerrr @ Maalis. 17 2004,10:57) kirjoitti
    Lainaa (Tenkanen @ Maalis. 16 2004,22:46) kirjoitti
    Pitäisköhän ilmoittautua? *
    Jaksaisikohan taas sitä juomista *
    Paineissa en ollu mukana, olin kävelyllä *

    Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!
    "Mä oon kävellyt paljon. Mä oon kävellyt oikeasti PALJON" *
    *reps* HEHHHEHEHHEEeeee....
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
  16. #76
    Lainaa (Gixxerrr @ Maalis. 17 2004,10:57) kirjoitti
    Lainaa (Tenkanen @ Maalis. 16 2004,22:46) kirjoitti
    Pitäisköhän ilmoittautua? *
    Jaksaisikohan taas sitä juomista *
    Paineissa en ollu mukana, olin kävelyllä *

    Lähden jos joku ajaa mun pyörän ulos laivasta!!!
    "Mä oon kävellyt paljon. Mä oon kävellyt oikeasti PALJON" *
    " Ja vielä väärään suuntaan..!"
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  17. #77
    Tuli viime kesänä siellä käytyä... Varatkaa paljon rahaa tai visaan suuremmat luoto, ei oo meinaa mikään halpaa maa tuo vuonojen maa...

    Pitää kyllä tänä kesänä jättää väliin, ei tohon riitä rahat joka vuosi *, ku pitää välillä mopoakin virittää *
  18. #78
    Lainaa (bujahasa @ Maalis. 19 2004,20:43) kirjoitti
    Pitää kyllä tänä kesänä jättää väliin, ei tohon riitä rahat joka vuosi *, ku pitää välillä mopoakin virittää *
    Osta riittävän tehokas mopo, niiin ei tarvi koko ajan virittää
  19. #79
    Lainaa (Köpi @ Maalis. 20 2004,12:16) kirjoitti
    Lainaa (bujahasa @ Maalis. 19 2004,20:43) kirjoitti
    Pitää kyllä tänä kesänä jättää väliin, ei tohon riitä rahat joka vuosi *, ku pitää välillä mopoakin virittää *
    Osta riittävän tehokas mopo, niiin ei tarvi koko ajan virittää
    ... * *

    Mutta on kyllä hieno paikka toi Trollstigen ja Geiranger, kyllä siitä kannatta maksaakkin. Ja kyllä siellä viihtyy pitempääkin kun yhden yön. SUOSITTELEN !!!
  20. #80
    Millos tämän suunnittelu potkastaan kunnolla käyntiin?
    haastaMut.fi
  21. #81
    Se on jo käynnissä. Ajateltiin Gixxerrrin kanssa ottaa suoraan lennot tuonne ja tulla taxilla paikanpäälle niin ei tarvii perse puuduksissa ajella vaan pääsee suoraan asiaan eli
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  22. #82
    Lainaa (JP-800 @ Huhti. 05 2004,13:25) kirjoitti
    Se on jo käynnissä. Ajateltiin Gixxerrrin kanssa ottaa suoraan lennot tuonne ja tulla taxilla paikanpäälle niin ei tarvii perse puuduksissa ajella vaan pääsee suoraan asiaan eli *
    No niin just lentäen sinne niin voi alottaa jo kotona pohjien ottamisen *
    haastaMut.fi
  23. #83
    Eiköhän noita laivamatkoja pitäisi alkaa pikkuhiljaa varailla. Ajateltiin että tuonne reissuun voisi lähteä jo ke-to akselilla ja palailla sitten su-ma välillä takaisin eli vähän pidempi viikonloppu.

    Karlstadissa sitten taas yötä parkkipaikalla ja siitä sitten kertarykäisyllä Geirangerille
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  24. #84
    tossa ensikertalaisille: Norja-FAQ
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  25. #85
    Lainaa (finne @ Helmi. 15 2004,13:19) kirjoitti
    Tässä tulis vähä "bensaa tuleen" matkakuumeen kohottamiseksi... surffasin tossa läpi paikallisia leirintäalueita/tarjontaa...

    ...andalsnescamp.no...
    Se on muuten sillä lailla ett juuri tuolle kyseiselle leirintäalueelle on kenenkään aivan turha yrittää, jos esillä on edes jonkinlainen viittaus .ORGiin. Viimevuotinen aamulla vasten kasvoja saatu valitysryöppy kun löi joukkoomme todennäköisesti ikuisen leiman. Ja vaikka me niin rauhallisesti siellä koitettiin olla...
    * Yamaha Tenere 700 -22
    * KTM 200 EXC -10
    * KTM 250 EXC-F -10
    * KTM 300 EXC Six Days -11
    * Husqvarna TE 450 -10
    * Yamaha YZ 250 -00
    * Suzuki Bandit 1200 GSF -04
    * Honda Transalp 600 -96
  26. #86
    Lainaa (MadMax @ Touko. 03 2004,16:51) kirjoitti
    Lainaa (finne @ Helmi. 15 2004,13:19) kirjoitti
    Tässä tulis vähä "bensaa tuleen" matkakuumeen kohottamiseksi... surffasin tossa läpi paikallisia leirintäalueita/tarjontaa...

    ...andalsnescamp.no...
    Se on muuten sillä lailla ett juuri tuolle kyseiselle leirintäalueelle on kenenkään aivan turha yrittää, jos esillä on edes jonkinlainen viittaus .ORGiin. Viimevuotinen aamulla vasten kasvoja saatu valitysryöppy kun löi joukkoomme todennäköisesti ikuisen leiman. Ja vaikka me niin rauhallisesti siellä koitettiin olla... * *
    "hei, mitäs jos tällä leirintäalueella mentäisiin aivan keskelle, vois bilettää siellä ja ties vaikka muutakin porukkaa liittyy seuraan"

    Ai kun ne tykkäs meistä aamulla ja vissiin yölläkin...

    Rakastan Itseäni
  27. #87
    Tästähän voisi saada sen kuvan että tää kierros on tarkoitettu vain niille jotka saa jätettyä käytöstavat kotiin?

    Sinänsä kierros voisi kyllä kiinnostaa, mutta koska on deadline sille että pitää tietää ihan aikuisten oikeasti onko lähdössä vai ei?
  28. #88
    Lainaa kirjoitti
    koska on deadline sille että pitää tietää ihan aikuisten oikeasti onko lähdössä vai ei?
    Sivusta tätä puuhailua seuranneena voisin veikata, että aikuisten oikeesti kukaan ei vielä tiedä lähteäkö vai ei... onhan lähtöön vielä kuukausi aikaa



    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  29. #89
    Siinä olet kyllä oikeassa...on niin monta kohtaa, jotka voi vielä krakata...työ, raha, pyörä, oma terveys....Eikä mikään ole pirullisempaa, kuin et jos on innolla lähdössä ja päivää kahta ennen tuleekin joku epäonnen potku....Siks mieluummin varovaisesti....toiveikas...
  30.  
  31. #90
    Hälsningar, kära pojkar! Nåå, hur är det, ska ni komma hit Geyranger igen nästä vecka eller inte? Jag har pumpat vollibollen redan färdigt! Kom och kicka mig!

    Önskar,

    Ranger Bengt från Åndalsnes Campingplatsen
    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen