Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 152:sta
  1. #61
    Lainaa (Zam64 @ Joulu. 11 2003,13:25) kirjoitti
    Sitten kun joku erehtyy edes vihjaamaan että isottelet, niin sä vastaat kuvalla jossa ajat tammikuussa rovaneimelle ja jos joku erehtyy arveleen ettei pili o jäässä niin siitäkin tulee pahimmassa tapauksessa kuva!

    joo joo ja kalusto päivittyy , lyö nyt lyötyä alitehosta blade kuskia joka ei pysy pystyssä edes 30 km/h vauhdeissa ja kausi loppu syyskuussa ...

    joo, mä olen *K*A*D*E*...se on väärin *että toiset vaihtaa aina a nopeimpaan ja tehokkaimpaan mitä rahalla saa...

    hahah
    Tarkoitatko siis tuollaisia kuvia?

    http://www.mp-foorumi.com/gallery....d62.jpg

    vai tuollaista?
    http://www.mp-foorumi.com/gallery....243.jpg

    Jälkimmäinen on kyllä hieman pohjoisemmasta kuin Roi, mutta teille pohjoista on jo Espoo.

    Pili kyllä saattaisi jäätyä 900 km matkalla 40 asteen pakkasessa nahkapuvussa (en ole mikään gore-homo) JOS SE OLISI pienempi ja siinä ei kiertäisi aktiivisesti veri. Kuvan ottaisin, mutta kun se ei pienentämättä tähän ruutuun mahtuisi, niin jätän sen esittelyn esim saunailtaan. Juu.. tiedän tiedän, et sä uskalla sinne tulla, mutta Motoparkissa ainakin sun sieraimes kuvat olivat saunan ikkunassa, kyllä me nähtiin!

    Nyt setä lähtee ajamaan, sillä SETÄ TIETÄÄ. Tuijottakaa te ruutua ja haaveilkaa prätkäilystä. Setä ei haaveile, setä tekee mitä tahtoo ja mistä tykkää.
    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  2. #62
    katselin mielenkiinnolla kovaa keskustelua. Itse olen käynyt bikefoxissa säädätyttämässä tämän vikan pyöräni ja ei ole kuin positiivista sanottavaa kaverista,edellisissä pyörissäni,5kpl olen käyttänyt siukolaa niissä hommissa. hieman merkkikohtainen juttu mitä tehonkasvuja saa ulos mutta se on monesta kiinni,minkä putkistonkin valitsee,määrätyt merkit sopivat paremmin toisille pyörämerkeille,kawassa ainakin tuntunut hyvin antavan ulos muzzy ja yoshimura. Itselläni ainakin 12r kawas saatin ulos samoilla palikoilla kuin tuosta suitsastakin se 20hv nousu. On penkitetty eka vakiona ja sen jälkeen osat kiinni ja uudestaan penkkiin ja säätämään,hölmöä haukkua ammattimiehiä täällä penkkituloksista mutta eipä se mua kiinnosta,aina kun pyörä vaihtuu mulla niin siihen asennetaan virikamat kiinni,koska varsinkin ajossa olen huomannut miten pyörä voi muuttua paremmaksi.
  3. #63
    Tylyttäjä. Pistä minun tilille 2000€ niin minä tulostan sinulle kaksi tehokäyrää jota voit levittää netissä ja esson baarissa ja kehua kuinka lusukin tehot ovat kasvaneet pelkän rengaspaineen muutolla. Niin ja vielä voit mainita jutelleesi minun kanssa. Tällöinhän tehon on todella noustava jos kerta minäkin sanoin.
  4. #64
    Lainaa (Guest @ Joulu. 11 2003,13:44) kirjoitti
    Tylyttäjä. Pistä minun tilille 2000€ niin minä tulostan sinulle kaksi tehokäyrää jota voit levittää netissä ja esson baarissa ja kehua kuinka lusukin tehot ovat kasvaneet pelkän rengaspaineen muutolla. Niin ja vielä voit mainita jutelleesi minun kanssa. Tällöinhän tehon on todella noustava jos kerta minäkin sanoin.
    Pistä sä taas meidän yhdistyksen tilille 20 euroa, niin saatat jäsenenä päästä messujen jälkeen jatkoille jossa voi olla hauskempaa kuin mopon päällä tammikuussa ja jos tehot loppuu kesken, niin "ilokaasua" löytyy ja kyllä lähtee!

    Ne tietää jotka ovat olleet, SEDÄT TIETÄÄ!

    Millos "kilpailija" on tuolla?

    http://www.mp-messut.com/Sivut/lehdist.html
    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  5. #65
    Lainaa (Guest @ Joulu. 11 2003,13:44) kirjoitti
    Tylyttäjä. Pistä minun tilille 2000€ niin minä tulostan sinulle kaksi tehokäyrää jota voit levittää netissä ja esson baarissa ja kehua kuinka lusukin tehot ovat kasvaneet pelkän rengaspaineen muutolla. Niin ja vielä voit mainita jutelleesi minun kanssa. Tällöinhän tehon on todella noustava jos kerta minäkin sanoin.
    Näköjään kun ei faktaa pysty lyömään pöytään niin alkaa **skanjauhanta.. No, kukin tyylillään. Tervetuloa juttelemaan kanssani ja katsomaan käyriä. Reinikainen kävi kerhollamme HMPK Ry:ssä esittelemässä kisapyöräänsä, jossa juttelimme pitkät tovit. Lisäksi juttelin kun olin säädättämässä pyörääni hänen pajassaan, ja katselin ruudulta käyriä..

    Mikset kohdista kritiikkiäsi suoraan kyseisiin dynopajoihin, joita väität huijareiksi? Täällä huutelu ei juurikaan auta. Ikävä kyllä joudut käydä haukkumassa ainakin kaikki ne dynopajat joissa minä olen käynyt, sen verran samanlaisia tuloksia on tullut = kaikki ovat huijareita. Helpotetaan vähän, käy näissä pajoissa: MR-Power ( http://www.mr-power.net ), Vision Cycle ja Viaber ( http://www.viaber.com ). Onnea matkaan. Varaudu todistamaan väitteesi * *Siinä ei enää pelkkä leukojenlouskutus auta...



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #66
    No no lapsoset. Tämähän on mennyt ihan mahdottomaksi paskanjauhannaksi yhden idiootin toimesta. Muut laittavat faktaa kehiin niin tämä eräs vaan jauhaa paskaa niin, että suupielestä valuu.

    Tilanne on nyt tämä:varasin ajan erääseen paikkaan pk-seudulle. Jos jotakin kiinostaa niin maan perkeleesti nähdä millainen vessa on kyseessä kun tuollaisia tehoja lähtee niin voi tulla tarkistamaan tilanteen. Tämän teen ainoastaan oman mielenrauhan vuoksi kun alkaa jo itsekkin epäilemaan noita tuloksia.

    Ja muutamat ovat jo tajunneet tilanteen mutta kerrottakoon uudellen. Siis pyörässä ei auennut kaasuläppä kokonaan josta johtuen siitä ei lähtenyt aivan vakiona kuin se ~120hp rattaalta. Sitten laitoin yoshin koko putkiston ja PCIIIr:n ja silloin lähti ~142rwhp. Vaihdoimme filsun ja SAMALLA LAITETTIIN KAASULÄPPÄ AUKEAMAAN KOKONAAN jolloin lähti nuo utopistiset ~164rwhp.
    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  7. #67
    kerrankin hyvä aihe.

    Noista powercommandereista ja yoshimuran kokoputkistoista en tiedä, mutta cbr1000 on siinä oikeassa ettei k&n pelkästään vaikuta suzukin1000r:n tehoihin yhtään.

    Kuulostaa 14% tehonkasvut muutenkin aikas utopistiselta mutta mene ja tiedä.
    Hondan Blackbird:iin kyseisten osien vaihdolla saa ainakin koskenniemi Bikefoxista aika paljon tehoja lisää.
  8. #68
    Lainaa (Jarrupala @ Joulu. 11 2003,16:31) kirjoitti
    kerrankin hyvä aihe.

    Noista powercommandereista ja yoshimuran kokoputkistoista en tiedä, mutta cbr1000 on siinä oikeassa ettei k&n pelkästään vaikuta suzukin1000r:n tehoihin yhtään.

    Kuulostaa 14% tehonkasvut muutenkin aikas utopistiselta mutta mene ja tiedä.
    Hondan Blackbird:iin kyseisten osien vaihdolla saa ainakin koskenniemi Bikefoxista aika paljon tehoja lisää.
    Eihän kukaan ole väittänytkään että K&N vaikuttais.. Korkeintaan hepan pari, ja silloinkin saa olla 2 kerroksinen race-malli normaalin 3 kerroksisen sijaan. Se Snipersin juttu oli _läppä_.. Huoh, ei jaksa enää selventää kun porukka ei jaksa lukea näitä viestejä..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #69
    Kylähän net on köppäsiä vehkeetä nua MotoKeePeen laitteet verrattun siihe mitä tääl Voorjumis on, puhumattakans kuskeist.

    Saas nähärä, onko kilipararoolla tunkosta es kaurella...

    Kaveril oli kerra sellaane mopo ett ei käyny olleskaa, oli niin kireeks viritetty. Oli kertakaikkiaas pakko vaihtaa pytty ja mäntä, nin sitte sopi taas katukäyttöhö, höhö...
    <p>Muuten sanoisin että meininki täällä muistuttaa Fingerporin lehtimiehen mallia. Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.</p>
  10. #70
    Lainaa (HeeboR1 @ Joulu. 11 2003,18:47) kirjoitti
    Lainaa (Snipers @ Joulu. 11 2003,16:02) kirjoitti
    No no lapsoset. Tämähän on mennyt ihan mahdottomaksi paskanjauhannaksi yhden idiootin toimesta. Muut laittavat faktaa kehiin niin tämä eräs vaan jauhaa paskaa niin, että suupielestä valuu.
    Kuka? Ja mielellään perustelut.

    Mitä tekee hevosvoimilla jos pyörää ei käytä? Miksi ette aja niillä, onko ne vain egon kohottamista varten? Mä ainakin ajaisin jos mulla olisi pyörä. Ai niin, mullahan onkin, ilmankos olinkin tänään ajamassa.
    No enpä ala nimeämään ketään. Jokainen voi itse päätellä ketä tarkoitan.

    Miksikö en aja pyörällä? No, kun Suomen laissa on kielletty tietääkseni yleisellätiellä ajaminen pyörällä jota ei ole rekisteröity/veroja maksettu-kuten varmaankin tiedät? Ja toiseksi täällä "lapissa on jo talvi hiukan pitemmällä kuin siellä etelässä-kuten varmaankin tiedät?

    Jos maksat puolestani verot ja käyt katsastamassa pyöräni niin kyllä voin käydä vielä tuolla hangessa kokeilemassa.



    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  11. #71
    Lainaa (Snipers @ Joulu. 12 2003,12:47) kirjoitti
    Miksikö en aja pyörällä? No, kun Suomen laissa on kielletty tietääkseni yleisellätiellä ajaminen pyörällä jota ei ole rekisteröity/veroja maksettu-kuten varmaankin tiedät? Ja toiseksi täällä "lapissa on jo talvi hiukan pitemmällä kuin siellä etelässä-kuten varmaankin tiedät?

    Jos maksat puolestani verot ja käyt katsastamassa pyöräni niin kyllä voin käydä vielä tuolla hangessa kokeilemassa.
    Juu ja vaikea on ajaa jos ei ole pyörää ja muitakin selityksiä riittää, kuten varmaankin tiedän. Kuinkas pohjoisessa olet? Jos olet tässä nurkilla, niin tules käymään kaffella. Osoite on Kuntotie 10, Roi, kuten varmaankin tiedän. Toki jos olet pohjoisemmassa, niin sovitaan tärskyt tuohon puolimatkaan, vaikka Sirkan kylään. Käyn silloin tällöin skimbailemassa siinä vieressä olevalla nyppylällä, kuten varmaankin tiedän.

    En ole pääsääntöisesti muiden mp-harrastuksia rahoitellut (no ok, yhtä ZXR-kuskia vähän jeesannut, mutta en paljoa), kuten varmaankin tiedän. Jos sä maksat ton mun uuden mopon, niin kyllä mä ne sun verot maksan, jos et nyt mitään BossHossia ole raahannut tänne, kuten varmaankin tiedän. Käykös diili?

    Ja Lapista sen verran kuten varmaankin tiedän, että siellä ei aina niin noista lakiloista piitata, vaikka sitä maailman pohjoisimmassa yliopistossa opetetaankin. Alkoholin tarjoilu päihtyneelle on kielletty myös, mutta arvaas ketä kiinnostaa http://www.mp-foorumi.com/gallery....983.jpg kuten varmaankin tiedän, niin meillä oli hauskaa! Lappi(a)laisena varmaankin ympäristönkin tunnistat, kuten varmaankin tiedän.



    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  12. #72
    Lainaa (HeeboR1 @ Joulu. 12 2003,13:29) kirjoitti
    Lainaa (Snipers @ Joulu. 12 2003,12:47) kirjoitti
    Miksikö en aja pyörällä? No, kun Suomen laissa on kielletty tietääkseni yleisellätiellä ajaminen pyörällä jota ei ole rekisteröity/veroja maksettu-kuten varmaankin tiedät? Ja toiseksi täällä "lapissa on jo talvi hiukan pitemmällä kuin siellä etelässä-kuten varmaankin tiedät?

    Jos maksat puolestani verot ja käyt katsastamassa pyöräni niin kyllä voin käydä vielä tuolla hangessa kokeilemassa.
    Juu ja vaikea on ajaa jos ei ole pyörää ja muitakin selityksiä riittää, kuten varmaankin tiedän. Kuinkas pohjoisessa olet? Jos olet tässä nurkilla, niin tules käymään kaffella. Osoite on Kuntotie 10, Roi, kuten varmaankin tiedän. Toki jos olet pohjoisemmassa, niin sovitaan tärskyt tuohon puolimatkaan, vaikka Sirkan kylään. Käyn silloin tällöin skimbailemassa siinä vieressä olevalla nyppylällä, kuten varmaankin tiedän.

    En ole pääsääntöisesti muiden mp-harrastuksia rahoitellut (no ok, yhtä ZXR-kuskia vähän jeesannut, mutta en paljoa), kuten varmaankin tiedän. Jos sä maksat ton mun uuden mopon, niin kyllä mä ne sun verot maksan, jos et nyt mitään BossHossia ole raahannut tänne, kuten varmaankin tiedän. Käykös diili?

    Ja Lapista sen verran kuten varmaankin tiedän, että siellä ei aina niin noista lakiloista piitata, vaikka sitä maailman pohjoisimmassa yliopistossa opetetaankin. Alkoholin tarjoilu päihtyneelle on kielletty myös, mutta arvaas ketä kiinnostaa http://www.mp-foorumi.com/gallery....983.jpg kuten varmaankin tiedän, niin meillä oli hauskaa! Lappi(a)laisena varmaankin ympäristönkin tunnistat, kuten varmaankin tiedän.
    No diili kyllä käy kunhan vaan voitan lotossa 7oikein . Nyt pitää yrittää säästää rahoja edes tuon oman veroihin.

    En nyt ihan niin pohjoisessa majaile, mutta kiitos kutsusta kuiteskin. Etkai sentään siellä roissa ajele? Jos näin on niin aika sälli olet .
    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  13. #73
    Lainaa (Snipers @ Joulu. 12 2003,17:12) kirjoitti
    En nyt ihan niin pohjoisessa majaile, mutta kiitos kutsusta kuiteskin. Etkai sentään siellä roissa ajele? Jos näin on niin aika sälli olet *.
    En mä Roissa ajele, liian etelä-suomea mulle. Pohojosen miehenä varmaan paikan tunnistat http://www.mp-foorumi.com/gallery....243.jpg

    Sälli mä en ole, mutta isona musta tulee juppi. Tai ehkä kuitenkin ouppi (old urban person).

    Arvoisat homo habilikset. Tämäkin oli vain oman egon kohotteluksi kirjoitettu ja täysin of(f) the topic. Mutta kuten Roissa ja ylempänä sanotaan, "mitä sie etelän mies huijot, ota ohvia" Eli otin ohvia the topik ja maistuu hyvältä. Nam nam.

    Poste Scriptum. Tänäänkään ei osunut yhtään hyttystä visiiriin. Kyllä Ohvi on hyvä aine.
    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  14. #74
    HeeboR1,soot kyllä päivän pelastus,jos toisenkin! Joka ikinen kerta,kun luen kirjoituksiasi tällä,tai jollakin toisella voorumilla,mulla lirisee kalsareihin. Johtuneeko heikentyneestä virtsanpidätyskyvystä,vai liian monesta kaljasta? Enihuu,jatka setä,vaikka kuka sanoisi mitä! *

    Edit: Eihän ollut pahasti aiheesta ohi,eihän?



    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  15. #75
    Lainaa (Welho @ Joulu. 14 2003,00:34) kirjoitti
    HeeboR1,soot kyllä päivän pelastus,jos toisenkin! Joka ikinen kerta,kun luen kirjoituksiasi tällä,tai jollakin toisella voorumilla,mulla lirisee kalsareihin. Johtuneeko heikentyneestä virtsanpidätyskyvystä,vai liian monesta kaljasta? Enihuu,jatka setä,vaikka kuka sanoisi mitä! *

    Edit: Eihän ollut pahasti aiheesta ohi,eihän?
    Kiitos. Sarkasmisi on viiltävää, mutta lämmittää kuitenkin egoani.

    Todellisuudessa olen Tena-tuotteiden myyntimies ja tämä on myynninedistämiskampanja. Yritin tehdä sen piilomainontana, mutta pakko tunnustaa.

    Minä eilen kuis muut?

    Ihania himmiöitä täällä muuten onkos tämä joku salitreenaaja?

    Tästä tulee mieleen Toxic Avenger olettehan toki nähneet ne legendaariset pätkät?
    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  16. #76
    Lainaa (HeeboR1 @ Joulu. 14 2003,13:37) kirjoitti
    Minä eilen * * kuis muut? *
    Tää vaatii valokuvan, jossa näkyy kellonaika ja päivämäärä!
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  17. #77
    Lainaa (wekkuli @ Joulu. 14 2003,13:43) kirjoitti
    Lainaa (HeeboR1 @ Joulu. 14 2003,13:37) kirjoitti
    Minä eilen * * kuis muut? *
    Tää vaatii valokuvan, jossa näkyy kellonaika ja päivämäärä!
    Riittääkö yksi esteellinen (pyörän toinen haltija) ja neljä esteetöntä todistajaa? Valitettavasti en kuvaa kaikkea mitä teen tai jos kuvaankin, niin en ainakaan tunnusta.
    En muuten usko että olet käynyt kahteen viikkoon suihkussa. Jos väität muuta, niin kuvaa kehiin. Mieluiten vaikka Jenni Aholasta suihkussa, mutta paremman puutteessa käy tuo todisteeksi.

    Jokohan alkaa olemaan tarpeeksi off the topic vai miten se sanotaankaan unkariksi.
    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  18. #78
    Lainaa (HeeboR1 @ Joulu. 14 2003,14:23) kirjoitti
    En muuten usko että olet käynyt kahteen viikkoon suihkussa.
    Hehee. Kätilö pesi mut sillon alussa. Täytyy penkoa, jos siitä ois vaikka kuva...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  19. #79
    Lainaa (Welho @ Joulu. 14 2003,00:34) kirjoitti
    HeeboR1,soot kyllä päivän pelastus,jos toisenkin! Joka ikinen kerta,kun luen kirjoituksiasi tällä,tai jollakin toisella voorumilla,mulla lirisee kalsareihin. Johtuneeko heikentyneestä virtsanpidätyskyvystä,vai liian monesta kaljasta? Enihuu,jatka setä,vaikka kuka sanoisi mitä! *

    Edit: Eihän ollut pahasti aiheesta ohi,eihän?
    Juu on se vaan tuhottoman hauskaa lueskella Heebon juttuja täällä ja muualla. Tylsien päivien pelastus. Olin muuten keskiviikkona tuolla raision suunnalla! Siistiä!
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  20. #80
    Lainaa (seppomies @ Joulu. 14 2003,14:51) kirjoitti
    Juu on se vaan tuhottoman hauskaa lueskella Heebon juttuja täällä ja muualla. Tylsien päivien pelastus. * Olin muuten keskiviikkona * tuolla raision suunnalla! Siistiä! *
    Aikoinaan kauppaopistossa maikka sanoi, että kirjoitusnopeuteni on aivan liian hidas. Nyt olen treenaillut sitä jonkin verran ja uskoisin pärjääväni ihan kohtuullisesti. Pitää tehdä mitä opettajat käskevät.

    Näyttää todellakin siltä, että Raisiossa on hauskaa tai ilman http://www.mp-foorumi.com/forum/show...fid=1&id=36513

    Tähän asti olen tuntenut sen vain pipareista vai mitä keksejä lieneekään, mutta...

    Kannattaa teidänkin toivoa kesää. Ainakin ratapäivien ajaksi pääsette mun horinoista eroon...

    Palaan viimeistään taas ensi yönä jorisemaan tänne tai jonnekin muualle, nyt pitää taas tuijottaa kirjaimia paperilta.
    Nämä ovat vain omia, henkilökohtaisia mielipiteitäni. Ei minkään muun tahon.
  21. #81
    Lainaa kirjoitti
    Kiitos. Sarkasmisi on viiltävää, mutta lämmittää kuitenkin egoani.
    Eipä ollut sarkasmia,vaan ihan vilpitön tunnustus. Mitä tämä teki egollesi?

    Lainaa kirjoitti
    Minä eilen * kuis muut? *
    Minä eilen ja toissapäivänä * Tänään en voi * eikä lompakko kestä enää *
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  22. #82
    Eikai vaan keskustelu karkaa teille tietämättömille täällä
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  23. #83
    Näin on, aika kaukana alkuperäisestä aiheesta?
    Vois siirtää esim. paskan jauhanta osioon.... *
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  24. #84
    lukikos kukaan viimeisintä PB:tä? siinä oli juttua kilo gixerin tuunausvaihtoehdoista. silmään pisti kohta jossa puhuttiin:

    Ackran täys putki, kn filsu (ja säätö) tehoa luvattiin 8 hp lisää.

    Mikäköhän on se pääsyy tuon 20 hp (Mitattu tehon muutos) ja 8 hp PB:n antamaan arvojen eroon?

    vai ymmärsinks mä PB:n jutun ihan täysin, vai olenko mä jälleen hallusinoinut viikonlopun aikana?!?!?!
    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  25. #85
    Lainaa (Snipers @ Marras. 27 2003,17:41) kirjoitti
    Alettiin miettimään missä vika. Pyörässä oli paikallaan aivan uusi vakio ilmansuodatin joten päätettiin kokeilla k&n:n suodatinta. Ilmanputsarikotelon avattua ja ruiskua tutkiessa huomasimme, että ylempi läppärunko ei aukea kokonaan ja jäi kiinni noin 20 astetta. Epäilimme, että vivustossa on jonkinmoinen rajoitin/kuristus asetus. Otin koko kotelon pois ja silloin läppärunko toimi aivan moitteetta. Eli toinen kurkku oikealta ja siinä oleva klemmari oli liikkunut hiukan ja klemmarin ruuvi rajoitti läpän aukeamista.
    Käsittääkseni siinä oli vikaa alunperin *
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  26. #86
    Lainaa (heijani @ Joulu. 15 2003,10:07) kirjoitti
    Lainaa (Snipers @ Marras. 27 2003,17:41) kirjoitti
    Alettiin miettimään missä vika. Pyörässä oli paikallaan aivan uusi vakio ilmansuodatin joten päätettiin kokeilla k&n:n suodatinta. Ilmanputsarikotelon avattua ja ruiskua tutkiessa huomasimme, että ylempi läppärunko ei aukea kokonaan ja jäi kiinni noin 20 astetta. Epäilimme, että vivustossa on jonkinmoinen rajoitin/kuristus asetus. Otin koko kotelon pois ja silloin läppärunko toimi aivan moitteetta. Eli toinen kurkku oikealta ja siinä oleva klemmari oli liikkunut hiukan ja klemmarin ruuvi rajoitti läpän aukeamista.
    Käsittääkseni siinä oli vikaa alunperin *
    joo oli, mut 160+ hp takikselta on aika paljon. Nyt tuon putken+filsun+sädön vaikutuksesta vessasta vedettiin 20 hp lisää vakioon nähden, kun PB lupaa 8 hp samoilla muutoksilla.



    ...Er..Houston we have a problem here...

    Honda CBR 954RR -02
    Suzuki S1 -91, SuperMoPo
    KTM 525 exc -03, SuperMoTo
    Suzuki RM50 -80, kisacrossi
    Pappa Tunturi -71,
    Tunturi Sport ( käsivaihteinen, aihio kisamopoon)-??
  27. #87
    Aikaisemminkin mainitussa 5/03 Bikessa oli mitattu Micronin sliparilla säädettynä, mitä sitten tarkoittaakaan, 158,3 hv takapyörältä. Filsua ei varmaan ollu vaihdettu. Vakiona oli 151,5 hv. Mutta tiedä häntä. Henkimaailman jutuilta tuntuu.
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  28. #88
    Lainaa (heijani @ Joulu. 15 2003,10:31) kirjoitti
    Aikaisemminkin mainitussa 5/03 Bikessa oli mitattu Micronin sliparilla säädettynä, mitä sitten tarkoittaakaan, 158,3 hv takapyörältä. Filsua ei varmaan ollu vaihdettu. Vakiona oli 151,5 hv. Mutta tiedä häntä. Henkimaailman jutuilta tuntuu.
    Niin näyttää olevan henkimaailman juttuja.

    Alkuvuoden -03 Bikessä (en muista nyt numeroa) oli juttu jossa blade, 9r, gixu ja r1 muokattiin sopivaksi rata-ajoon. Jutussa mitattiin gixxerille vakio vs. Jardinen slipari+PC+K&n muistaakseni tasan 10hv nousu (luokkaa ~144->154). Muissa merkeissä oli vaikutus pikkausen pienempi ja joissakin ei ollut vaikutusta lähes ollenkaan. Joten näyttää tuo tehon nousu heittelevän aika reilusti muuallakin.
    <p>&nbsp; &nbsp;</p>
  29. #89
    Se tehojen heittely voi johtua aika monesta asiasta esim. nokka-akseleiden ajoitusesta esim 12r kawoissa on ollut isoja eroja ja pikku hienosäädollä on kuulemma saatu isoja aikaan
  30.  
  31. #90
    Kunhan nyt kaikki muistaisi, että pyörä kiihtyy nimenomaan osatehon alueella ko. kierroksilla takapyörään vaikuttavan väännön ansiosta ja sitten vaihdetaan isommalle, kun tehot on maksimissa tai vääntö alaviistossa eli ainakin pikkasen sen jälkeen..

    Puhutaan mielestäni aika väärästä asiasta, kun pitäis puhua huipputehon sijaan esim. varttimailin ajasta. Se kertoo hieman enemmän käytännön suorituskyvystä, kuin pelkkä huipputeho...

    Onko jossain muutama heppa sinne tänne, joka vaikuttaa vain huippunopeuteen, niin hmmm...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen