Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 53:een 53:sta
  1. #31
    jarppa hoi...paljonko tuli alakatteelle hintaa?itseäkin vois kiinnostaa,lähinnä olen kyllä ajatellut bugspoilerin hankkimista
  2. #32
    Lainaa (svheebo @ Tammi. 25 2004,15:03) kirjoitti
    jarppa hoi...paljonko tuli alakatteelle hintaa?itseäkin vois kiinnostaa,lähinnä olen kyllä ajatellut bugspoilerin hankkimista
    Saihan siitä pulittaa 279€ Bugspoiler näyttäisi lähtevän 169 erkillä...
  3. #33
    Onhan tuolla ihan kivaa kamaa.Ensiksi osui silmään tommonen kiva takapenkin kate, ja undertaili.Tosin, noitakin voi jostain löytyä vielä hienompia, jos vaikka saisi valmiiksi pyörän värisenä...
  4. #34
    Minkäs verran normaalisti maksaa sv650s:n uusi huggeri, aidosta hiilikuidusta? olisiko jollain tietoa?mulla olisi mahdollisesti pikapuoliin myytävänä tuommoinen...
  5. #35
    Alkuperäisee aiheeseen: uskalsin !

    Svheebo hoi: just tilasin Bellypanin Tokimotosta, reilulla 100 €:lla

    Tuolta löytyy vaikka mitä kivaa, niitä diilaa Tokimoto Oy

    www.powerbronze.co.uk.



    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94
  6. #36
    Lainaa (Miko @ Helmi. 17 2004,11:20) kirjoitti
    Alkuperäisee aiheeseen: uskalsin !

    Svheebo hoi: just tilasin Bellypanin Tokimotosta, reilulla 100 €:lla

    Tuolta löytyy vaikka mitä kivaa, niitä diilaa Tokimoto Oy

    www.powerbronze.co.uk
    jepjep,huomasin itsekin tuossa mp-näyttelyn aikaan että kaikkea herkkua rupiaa löytymään...duellilta löytyis kanssa ihan hyvän näköinen undertray,hintaa 37 erkkiä enemmän kuin tokimoton tuotteella mutta olis saatavana valmiiksi maalattuna ei vaan saa vissin suomesta vielä sellaista mihin kuuluisi se ns.racingvalo mukaan...www.whaccessories.com:sta löytyisi sellainenkin.
  7. #37
    Lainaa (svheebo @ Helmi. 17 2004,19:06) kirjoitti
    jepjep,huomasin itsekin tuossa mp-näyttelyn aikaan että kaikkea *herkkua rupiaa löytymään...duellilta löytyis kanssa ihan hyvän näköinen undertray,hintaa 37 erkkiä enemmän kuin tokimoton tuotteella mutta olis saatavana valmiiksi maalattuna ei vaan saa vissin suomesta vielä sellaista mihin kuuluisi se ns.racingvalo mukaan...www.whaccessories.com:sta löytyisi sellainenkin.
    Ainakin mun mustaan se tulee tuoltakin maalattuna, musta on tietysti kaikista helpoin väri, kun se ei voi olla muutakuin musta

    Palikkaa ainakin löytyy ! Se on hyvä !
    Piaggio Vespa LX125 -05
    Suzuki SV650S -03
    Suzuki SV650S -02
    Yamaha XJ600 Diversion -94
  8. #38
    Onko täällä muuten ketään joka olis ajanu uudella ja 2003 vanhemmalla sv650llä? Kokemuksia kaipailisin. Onko alustaa parannettu? Tuntuuko paremmalta ajaa? Toimiiko ruisku paremmin kuin kaasutin, noin perstuntumalta? Mitä merkittäviä eroja?
  9. #39
    Lainaa (Nakki @ Helmi. 18 2004,19:32) kirjoitti
    Onko täällä muuten ketään joka olis ajanu uudella ja 2003 vanhemmalla sv650llä? Kokemuksia kaipailisin. Onko alustaa parannettu? Tuntuuko paremmalta ajaa? Toimiiko ruisku paremmin kuin kaasutin, noin perstuntumalta? Mitä merkittäviä eroja?
    olen koeajanut 03-mallisen,en kokenut mitään tarvetta vaihtaa pyörää...jousitus tuntui aika samanoloiselta kuin 02-mallin jousitus,eli ei lötkö muttei jäykkäkään.riippuu kaiketi kuskin painosta.itse sain huiman parannuksen kun vaihdoin"joustimet"ruotsalaismerkkiin.mut käyt kokeilemas,sillähän se asia selviää.tuusmotoris on ainakin vaihdokkina vanha sv(olisko ollu-99,jossa ei ole edes etupään jousien esijännityksen säätöä)ja uusia on kans
  10. #40
    Muuten hyvä, mut en saa ajaa vielä moneen vuoteen noita, kun ei oo isoo aata. Ajattelin kyllä, että pistän ton ukon ajamaan, että pääsee ite kokeilee. Ite tykkään jotenkin tosta vanhemman ulkonäöstä enempi ja hinnasta. Jos tuo uus olis jotenkin merkittävästi parempi ni sitten vois sellasta harkita. Mites sen moottorin ostalta, onko se ruisku parempi ajossa? Papereitten mukaan on toi vanhempi ainakin ripeempi.
  11. #41
    niin,ikuinen väittelynkohde,ruisku/kaasari itse olen sitä mieltä,että jos kaasarit on vaan säädöissään,niin pidän enemmän siitä.itselläni oli myös pyörän ulkonäön suhteen sama kanta,pidän enemmän vanhan mallisesta.mutmut,toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä,ja kolmas pistää vielä....no joo,anti olla
  12. #42
    Siltäkin kannalta olis parempi ostaa vanhempi, kun tykkään rakennella. Toi naku olis siis mielessä.
  13. #43
    Ei siis sillä, että se olis kokoajan paskana, vaan virittelyn ja ulkonäön kohentelun kannalta.
  14. #44
    Nyt olisi myynnissä täysin uusi, aidosta hiilikuidusta valmistettu huggeri suzuki sv650:seen, käy tietääkseni sekä S että Nakumalliin...

    Hiilikuitu-look huggerin hinta on yleensä noin 140-150euroa, ja sitten aidosta kamasta valmistettuna rapiat 200e.Tämä tosin lähtee halvemmalla kuin tuo 200euroa.

    Eli jos kiinnostaa yhtään, niin mailia vaan tulemaan osoitteeseen galigula@hotmail.com , huggeri löytyy helsingistä, ja se myydään parhaan tarjouksen tehneelle!

    Saan huggerista kuvaa pikapuoliin, mutta se on siis täysin uusi.Myös postitus onnistuu...
  15. #45
    Lainaa (häpi @ Helmi. 25 2004,14:43) kirjoitti
    Nyt olisi myynnissä täysin uusi, aidosta hiilikuidusta valmistettu huggeri suzuki sv650:seen, käy tietääkseni sekä S että Nakumalliin...
    onko tarkoitettu vuosimalleihin -99-02 vai 03->
  16. #46
    Lainaa (svheebo @ Helmi. 29 2004,13:51) kirjoitti
    Lainaa (häpi @ Helmi. 25 2004,14:43) kirjoitti
    Nyt olisi myynnissä täysin uusi, aidosta hiilikuidusta valmistettu huggeri suzuki sv650:seen, käy tietääkseni sekä S että Nakumalliin...
    onko tarkoitettu vuosimalleihin -99-02 vai 03->
    Oli tarkoitettu 99-02, mutta valitettavasti on jo myyty !
  17. #47
    Tokimotosta tai powerbronzelta itseltään tilanneet: onko ketään tilannut keltaisia huggereita, bellypaneja tms? Eli onko väri ollut oikea -99-02 malleissa vai onko keltainen ollut eri sävyä pyörän kanssa?
  18. #48
    Vanhan ja uudenman mallin SVeissä ei tosiaa kovin isoja eroja ole.
    Emännällä on -00 malli ja itselläni -04.
    Itse pidän ruiskukoneesta enemmän, mutta ero ei ole kovin ihmeellinen ja on aina säädöistä riippuvainen.
    Uudenman mallin runko on kuulemma jäykempi, mutta vaikea tuota lienee normaaliajossa havaita.
    Alusta molemmissä yhtä löysä (ensimmäisissä ei tosin ollut etupään esijännityksen säätöäkään).
    Ensimmäisissä ei myöskään ollut öljypohjassa loikelevyjä, mistä syystä ei oikein tykkää keulimisesta?

    Uudempi malli on hieman korkeampi.
    Molemmat kaikin puolin mukavia pyöriä, ja saa mielestäni rahalle hyvin vastinetta.
  19. #49
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, sivustovastaava, MotOrgBike-vastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Herätelläänpä vanhaa lankaa kysymällä, että onko kukaan tilannut kuitukatteita otsikon mukaiseen pyörään ja jos on, niin mistä?
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo

    YZF-R6R -06
    &
    FZ6-S -05
  20. #50
    Kyseessä on SV650 vuosimallia 04. Kiinnostais että löytyykö piuhoista valmista päätä/liitintä, mistä sais näppärästi sähköt kahvalämppäreille?
    Suzuki GS500E -92
    Suzuki SV650 -04
    Triumph Tiger 800 XRx -15
  21. #51
    Moro,
    Mulla myynnissä kyseinen kampe!
    Katso nettimoto.com ID1918520

    HELVETIN HYVÄ PÄRRÄ!
  22. #52

    Mulla omasta SV1000:sta jätti aika jo viime kesänä, mutta messuilla tämä pikku-SV tuli bongattua. Jos olisi edes se mielikuvitustyttöystävä itsellä, niin tällä voisi sitten alkaa sopeutumaan motoristiperheeseen kohtuukustannuksin ja onhan se hieno!
    Tähän vielä uusi SV1000...
    -11 BMW F800GS
    ex:
    -11 KTM 990SMT
    -04 Suzuki SV1000S
    -94 Suzuki GSX750F
    -98 Honda CB Sevenfifty
    -84 Yamaha RD125
    -86 Helkama Raisu
    -84 Honda Monkey Dax 73cc
  23.  
  24. #53
    Tietääkö joku tai viitsiikö mitata SV650S-pyörän "koiranluiden" mitan pultin keskeltä pultin keskelle? Lienee samat myös S650-versiossa.

    Huollan vuosimallin 2000 pyörää, johon on 105 ja 117 mm luut. Onkohan nuo 105-milliset alkuperäiset vai korotussarjan osat?

    Edit: parilla englanninkielisellä foorumilla mainittiin, että 105-milliset merkinnällä 20F ovat alkuperäisosat. Perää korottavina on myyty 100 ja 97 mm koiranluita.
    RSV4 1000 RF, F800GS ja SV650S
    www.muoviluoti.fi
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12