Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
  1. #1
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Kysymys:
    Missä järjestyksessä käyttäjät on liststtu "Käyttäjät online" -listassa ?

    Ei sillä, että sillä olisi jotain merkitystä. Kunhan lämpimikseni.
    Kun porukkaa tulee ja menee, niin onko sillä muukin järjestys kuin umpimähkä?
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  2. #2
    Itsekin joskus asiaa pohtineena oma veikkaus on, että käyttäjät on listattuna siinä järjestyksessä kun ovat sivuille sisään kirjautuneet?

    Viisaammat valistakoot
    Talutan bokseria. Ajan rivinelosta. Wuf!
  3. #3
    käyttäjät ovat siinä järjestyksessä kun ovat viimeiseksi siirtyneet jollekkin sivulle... öh.. mites sen nyt selittäis ymmärrettävästi..

    eli jos unohdat koneen auki kahdeksi tunniksi putoat koko ajan listalla alaspäin, jos painat kerran refresh/päivitä nappulaa tai siirryt jollekkin orgin sivuista (pääsivu tai alasivut) pomppaat listan kärkeen..

    ymmärsköhän tosta nyt kukaan mitään...?
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  4. #4
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    OK - selväksi tuli.
    Eli viimeksi "liikahtaneet" keulilla.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  5. #5
    ööö,ei taida mennä ihan noin....
  6. #6
    Lainaa (Agostini @ Loka. 13 2003,22:31) kirjoitti
    ööö,ei taida mennä ihan noin....
    no kerro sitten parempi versio.. toi on mun käsitys asiasta, mutta en nyt tiedä onko se sitten oikea versio..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  7. #7
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Ahaaaa - no mitenkäs sitten ?
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  8. #8
    Eli menee juuri näin kuten puuhis valistikin. Viimeksi liikahtanut on ensimmäisenä eli kun painat esim. refresh -näppäintä niin 99 prosenttisen varmuudella olet ensimmäisenä, jollei joku nyt satu juuri nanosekunnin murto-osalla olemaan vähän nopeampi

    Tässä on itseasiassa vielä bugi.. tuo ei näytä kuin foorumissa käyneet kävijät. Esim. jos tulet sivustolle ja siirryt suoraan chattiin niin eipä listassa näy. Samoin voit olla chatissa esim. tunnin niin nimesi katoaa tuolta online käyttäjien seassta paitsi chatti listasta.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  9. #9
    Lainaa (JP-800 @ Loka. 14 2003,00:00) kirjoitti
    Eli menee juuri näin kuten puuhis valistikin. Viimeksi liikahtanut on ensimmäisenä eli kun painat esim. refresh -näppäintä niin 99 prosenttisen varmuudella olet ensimmäisenä, jollei joku nyt satu juuri nanosekunnin murto-osalla olemaan vähän nopeampi
    Siis tarkoitat kai viimeisenä eli alimpana listalla. Näin ainakin mulla, oli pakko testaa...
    Arlen who?
  10. #10
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Hö - kokeilin vaikka kuinka ja kuitenkin lähes koko ajan
    edellä oli about 13 ja takana 9 .
    Ei ainakaan minulla mene ihan noin kuin esititte.
    Vaan ei se mitään haitaa, mutta alkoi kiinnostamaan muuten vaan.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  11. #11
    Siis lukee ainoastaan foorumista el refreshatkaa foorumin sivua. Pääsivun refreshaaminen ei auta.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  12. #12
    Lainaa (MattiR @ Loka. 14 2003,00:39) kirjoitti
    Hö - kokeilin vaikka kuinka ja kuitenkin lähes koko ajan
    edellä oli about 13 ja takana 9 .
    Ei ainakaan minulla mene ihan noin kuin esititte.
    Vaan ei se mitään haitaa, mutta alkoi kiinnostamaan muuten vaan.
    Samma här, puolivälissä pysyn koko ajan.

    Katsotaanpa onko tämän kirjoittamisellakaan mitään vaikutusta...


    Eipä ollut. Luovutan.



    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  13. #13
    Taidan olla täydellinen Mr Nobody, kun mua ei näy listoilla ollenkaan, vaikka olen kirjautuneena. *
    Myöskään "online"-valoni ei pala ?? *

    edit: Menin ulos ja palasin takaisin, niin heräsin henkiin. Ja vielä listan kärkeen!! *



  14. #14
    Ei Puuhis,en tarkoittanut että tiedän vastauksen..
    Vaan ei pelaa mulla ainakaan noin niinkuin 'väitätte'(JP,Puuhis)
    Ei vaikka refreshais foorumissakin....taikka etusivulla....taikka missä hyvänsä....mutta...ei se mua haittaa...

    Ainoo asia tässä mikä kiinnostaa on toi MIKSI ei toími??
  15. #15
    Juu, ei minunkaan kohdallani mene niinkuin pitäisi *

    Kirjaudun sisään -> päädyn listan puoliväliin suunnilleen. Toisinaan tosin saatan päätyä listan loppupuolellekin. Tai sitten alkupuolelle. Noh, joka tapauksessa, testasin asiaa tänään: kirjauduin -> listan puoliväliin. refreshaus pääsivulla tai foorumissa ei muuttanut sijoitustani. Kirjauduin ulos ja taas kohta takaisin sisään -> päädyin samojen nimien väliin, kuin mistä lähdinkin. *

    Ei sillä, että asialla oikeasti jotain väliä minullekaan olisi, kunhan kiinnostaa, kun asiaa kerran vatvotaan. *
    Joka vanhoja kaivelee - sitä tikulla silmään!
  16. #16
    Kyllä tuo pelaa niinkuin JP ja puuhis sanoivat...

    Ei aloitussivulla, vaan foorumin pääsivulla

    http://moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  17. #17
    Lainaa (Markku @ Loka. 15 2003,18:15) kirjoitti
    Kyllä tuo pelaa niinkuin JP ja puuhis sanoivat...
    No kun ei vain pelaa, ei minun eikä näemmä monen muunkaan kohdalla. Henk.koht. uskon olevani hyvinkin tyhmä mies, mutta en niin tyhmä, ettenkö tätä osaisi.

    Täsätähän tulee kohta elämää suurempi asia
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  18. #18
    Ja sä olit tuolla antamallani sivulla, jossa käyttäjät näkyvät

    Lainaa kirjoitti
    44 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
    18 vierasta, 23 Orggilaista ja 3 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) * [ Näytä koko lista ]
    >Markku >Mikk@ >wekkuli >Mikko >Button >iama >mihail >patrika >tuittuli >900S.i.e >ookke >teveri >Prätkis >jrusama >Juu_pe >Julle >Papu >Sandels >separdi >peter pan >pastori >Rotten >Nfs *

    Puhutaanko aidasta ja aidanseipäästä ?

    Kuten huomaat oma nimeni on ensimmäisenä, kun juuri vaihdoin sivua...



    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  19. #19
    Lainaa (Markku @ Loka. 15 2003,19:03) kirjoitti
    Ja sä olit tuolla antamallani sivulla, jossa käyttäjät näkyvät

    Lainaa kirjoitti
    44 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
    18 vierasta, 23 Orggilaista ja 3 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) * [ Näytä koko lista ]
    >Markku >Mikk@ >wekkuli >Mikko >Button >iama >mihail >patrika >tuittuli >900S.i.e >ookke >teveri >Prätkis >jrusama >Juu_pe >Julle >Papu >Sandels >separdi >peter pan >pastori >Rotten >Nfs *

    Puhutaanko aidasta ja aidanseipäästä ?

    Kuten huomaat oma nimeni on ensimmäisenä, kun juuri vaihdoin sivua...
    Kiitos, Markku!

    Minä puhuin aidasta. Olen koko ajan tarkistanut sen PÄÄSIVULTA joka toki on eri asia kuin FOORUMIN PÄÄSIVU.

    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  20. #20
    eli siis väärinkäsitysten summa....

    Mä kyllä tarkoitan tällä asiallani tota ORG-etusivuu ja sen Käyttäjät Onlinea......siis...
    Miten siinä noi samat asiat toteutuu?
    Villi veikkaus,että moni muukin tarkoitti juuri tätä aloitussivun päivitystä...kai....ehkä...luulen....



  21. #21
    Eipä tuolla nähdäkseni ole suurempaa seksuaalista merkitystä, missä järjestyksessä käyttäjät näkyvät foorumilla. * Vai ollaanko siitäkin tekemässä joku älytön kilpailu, joita nykyään on joka h**vetin paikassa? *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  22. #22
    No aiempia lausuntoja lukien toikin selviää....
    Mutta se ei maailmaa muuta...kiinnostava asia tietää vain...

  23. #23
    Lainaa (Agostini @ Loka. 15 2003,20:37) kirjoitti
    No aiempia lausuntoja lukien toikin selviää....
    Lukaisin ennen kommenttia lausunnot. Jos kirjautumisjärjestyksellä jollekin on merkitystä, asiahan on akvarelli. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  24. #24
    Lainaa kirjoitti
    eli siis väärinkäsitysten summa....

    Mä kyllä tarkoitan tällä asiallani tota ORG-etusivuu ja sen Käyttäjät Onlinea......siis...
    Miten siinä noi samat asiat toteutuu?
    Villi veikkaus,että moni muukin tarkoitti juuri tätä aloitussivun päivitystä...kai....ehkä...luulen....
    Etusivulla näkyy vasta käyttäjä onlinena kun on ensin käynyt foorumin puolella. Tämän jälkeen jos esim. käyttäjä surffailee muulla sivustolla, mutta ei käy foorumissa, mistä tuo lukee tuon tiedon niin käyttäjä tippuu pikkuhiljaa pois... siis foorumi on ainut paikka missä tuo refreshaus toimii. Muuten käyttäjä valuu alaspäin listassa.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  25. #25
    Koettaisitte nyt päättää, et miten pitää liikahtaa....sillä mä haluan keulille........
  26. #26
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Loka. 19 2003,09:16) kirjoitti
    Koettaisitte nyt päättää, et miten pitää liikahtaa....sillä mä haluan keulille........
    Ei toisessa sijassakaan valittamista ole

    Lainaa kirjoitti
    23 käyttäjä(ä) tällä hetkellä foorumissa
    11 vierasta, 12 Orggilaista ja 0 Anonyymi(ä) Jäsen(tä) [ Näytä koko lista ]
    >Markku >Kawasaki ZL >r1150r >kasper >Riku >FarAway >MagnaMan >Eki >jenssode >hannuvirta >suzuki1 >Hude
    Elämässä täytyy olla muutakin kuin se, että saa kaiken.
  27. #27
    Lainaa kirjoitti
    Foorumissa aktiivisia käyttäjiä yhteensä: 128.
    Jäseniä 77, vieraita 48 & anonyymeja 3.
    Lainaus etusivulta.
    On kokenut pienen muodonmuutoksen - hyvä niin.
    Mutta ei(kö) pääse enään tutkailemaan aktiivisten käyttäjien profiileja tuosta listasta ?

  28. #28
    Foorumin puolelta pääsee...
    Ja eiköhän toi JP tee tuollekkin asialle jotain, nyt kun se tuli huomattua
    Pupu
  29. #29
    Lainaa kirjoitti
    Lainaus etusivulta.
    On kokenut pienen muodonmuutoksen - hyvä niin.
    Mutta ei(kö) pääse enään tutkailemaan aktiivisten käyttäjien profiileja tuosta listasta ?
    Hmmm... jouduin muuttamaan tuon kun ei SSI pohjaisena tahtonut enään kestää näitä kävijämääriä, joten nyt tulee suoraan kannasta, mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  30.  
  31. #30
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (JP-800 @ Maalis. 26 2004,14:17) kirjoitti
    Hmmm... jouduin muuttamaan tuon kun ei SSI pohjaisena tahtonut enään kestää näitä kävijämääriä, joten nyt tulee suoraan kannasta, mutta eipä siinä edellisessäkään tainnut olla linkkiä käyttäjäprofiiliin... olivat kyllä linkin värillä, mutta eivät aktiivisia linkkejä.
    Kyllä ne mun mielestä oli aikaisemmin linkkeinä - juuri päivänä eräänä nimittäin testailin tuota

    Mulla on muuten valmis php tohon etusivulle jos halutaan korvata "uusimmat viestit"-kohtakin kantahaulla. Esimerkki nähtävissä http://www.mr-dj.org - tuossa saa näkymään viimeisimmän kirjoitetun viestin kirjoittajan eikä pelkästään topicin aloittajaa

    Nojoo, taas ehkä offtopiccia...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen