Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 196:sta
  1. #1


    Jostain syystä tuo dösä on niin puhuttelevan oloinen näöltään ja mukava ajaakin, että mielessä pyörii uusi ja nimenomaan tuo musta...

    Kertokaas ny objektiivisia plussia ja miinuksia ko hirviöstä.

    Ja jos joku tietää, mistä tuo Hayabusa nimi taas olikaan peräisin, niin sekin olisi hauskaa.

    Lisäksi mukava olisi tietää, jos jollakulla on kokemusta märästä tai kuivasta ilokaasusyteemistä tai turbosta. Turboa ehkä kuitenkin mieluummin, kun niiden kanssa on tullut pelattua autopuolella enempi. Mutta sana on vapaa..

    Itellä kun tuo kokemus rajoittuu muutaman kymmenen kilsan huvitteluun. Mukavaa oli. Äänet oli vakiona vaisut, ja vääntökuoppa 5000 kierroksen kohdalla, mutta se kaiketi korjautuu putkilolla, kuten Ducatissakin...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  2. #2
    Busasta en muuta tiedä kun , että hayabusa on tuulihaukka japaniksi.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  3. #3
    Makuasia, mutta lyhyen koeajolenkin perusteella pidin raskassoutuisena. Johtuneeko siitä, että Busa, XX ja 12R ovat kaikki kuivapainoltaan n. 50-60 kg painavampia kuin kiloluokan pyörät? Itse tykkään, että oma 170 kg:n peli on ketterämpi käsitellä, vaikka huipuissa jää 20 km/h Bussille. * Harvemmin sitä kuitenkin tulee yli 200 km/h Suomessa ajettua (ulkomailla en ole ollut liikenteessä kuin autolla).
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  4. #4
    Donner sanoi : lukeminen kannattaa aina.

    Mä sanon: Suzuki kannattaa aina.

  5. #5
    Niin mustapa tietenkin Eikä se ole pahan näköinenkään. Mutta kun se on susuki ja sehän tarkoittaa huonoa kestävyyttä ja sitä, ettei pidä hintaansa kovin hyvin

    Millainen ajoasento busassa on verrattuna xx:ään tai zzr:ään?
  6. #6
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,10:08) kirjoitti
    Niin mustapa tietenkin Eikä se ole pahan näköinenkään. Mutta kun se on susuki ja sehän tarkoittaa huonoa kestävyyttä ja sitä, ettei pidä hintaansa kovin hyvin

    Millainen ajoasento busassa on verrattuna xx:ään tai zzr:ään?
    Mistä lähtien GSX-R nimeen on yhdistetty huono kestävyys, etenkin koneen osalta?
    Rakastan Itseäni
  7. #7
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 12 2003,11:41) kirjoitti
    Mistä lähtien GSX-R nimeen on yhdistetty huono kestävyys, etenkin koneen osalta?
    Se on yhdistetty susukin yhteyteen iät ja ajat. Myös/ainakin minun mielestäni Mutta voin myöntää olevani väärässäkin jos joku pystyy muuta esittämään
  8. #8
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,11:50) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 12 2003,11:41) kirjoitti
    Mistä lähtien GSX-R nimeen on yhdistetty huono kestävyys, etenkin koneen osalta?
    Se on yhdistetty susukin yhteyteen iät ja ajat. Myös/ainakin minun mielestäni Mutta voin myöntää olevani väärässäkin jos joku pystyy muuta esittämään
    sulla on mennyt käsitteet suzuki ja kawasaki nyt sekaisin..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  9. #9
    Lainaa (Puuhis @ Loka. 12 2003,12:04) kirjoitti
    sulla on mennyt käsitteet suzuki ja kawasaki nyt sekaisin.. *
    Ei ole mennyt, mutta sen verran voin korjata ettei kommenttini koske tietenkään ko. merkkien customeita. Customithan kestävät vaikka ne tekisi tumpelompikin tehdas

    Ps. Vai susukia Puuhis nyt on hankkimassa? Toivottavasti on sit edes Intikka
  10. #10
    Itseänikin tuo busa kiinnostaa, ehkä kevään korvilla sitten... Oma Trixie on mainio peli, mutta kaksistaan ei pidemmän matkan teko ole kovin herkullista. Varsinkaan takana istuvalle. Hayabusassa tämä puoli on kuulemma kunnossa. Mitenkäs, ZX-12R:n omistajat, jos verrataan busaa omaan mopottimeenne? Molemmat ovat aaaaaivan riittävän nopeita, mutta Italon kyssäreiden lisäksi olisi mukava kuulla vertailua esim. pidemmän matkan ajosta, matkustajankin kera. Entä käsiteltävyys? 12R on kuulemma yllättävänkin kevyt ohjastaa. Enkä osta sitä Goldwingia, vaikka kuinka tekisi mielenne sitä ehdottaa!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  11. #11
    Lainaa (raider @ Loka. 12 2003,00:33) kirjoitti
    Busasta en muuta tiedä kun , että hayabusa on tuulihaukka japaniksi.
    Muuttohaukka tosin toi Busa ei Tuulihaukka.....

    Magnaman ; Jo 80-luvulla ajettiin esim. kiihdytys-skaboja kovasti Suzuki-merkkisillä pyörillä ja todella menestyksekkäästi...ei todellakaan ollut luotettavuusongelmia,joten ihmetyttää sun toteamus moisesta.
    Itselläni on yli 10-vuoden kokemus Suzukeista ja en ole törmännyt koneen tai tekniikan osalta mihinkään luotettavuusongelmaan....kovasti ihmettelen lausuntojasi? Customeista en tiedä mitään,kyseessä vain ja ainoastaan naku/kyykky-mallit 1100-1300 cm3.

    Italolle ; Bikessa oli taannoin testi eriasteisista Busa virityksistä,josta saattaa löytyy oma mieltymyksesi tai kiinnostuksesi kohde.Bomber-Magazinessa 3/2003 oli Turbo-Busa testissä...lukaseppa...
    Busa on todella hyvä ajaa tiellä,todellinen kilometrinielijä.
    Bensan kulutus on mulla 100-120km/h n.6.2ltr/100km
    Enemmänkin saa kyllä viemään....
    Omaan tulee talven aikana Micronin Ovaali-Titanium pöntöt joten jotain pitäisi tulla lisää....ainakin ulkonäköä ja ääntä...
    Noh,toiseksi uudessa? Bikessa oli 1000gixu jossa mitattiin pelkkien slipareiden tuomaa hyötyy,joten pitäs tulla n.+5hv lisää tehookin.

    Hyvä väri on toi musta...ei muutakun kauppoihin! *

    ps. radallakin mukava vietävä vaikka 'raskaalta' näyttääkin..

    Wilzu ja Italo ; matkaa mukava ajaa kaksinkin,ei ole kyytiläinen valitellu kyydin epämukavuutta...



  12. #12
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,10:08) kirjoitti
    Mutta kun se on susuki ja sehän tarkoittaa huonoa kestävyyttä ja sitä, ettei pidä hintaansa kovin hyvin
    Busasta mie en tiiä mittää, muutako että Agolla on hieno. Vanhemmista suzukeista tiiänki jonnii verran, ja siksi tuo huono kestävyys ihimetyttää, jotta mitä tarkotat? Lattauspuoli on vanahemmisa suskisa ongelma, jonka voi korjata vallan heleposti ja vähällä rahalla, muuten ei luotettavuudessa oo mitään moittimista. Kertaakaan en tien päälle oo jääny, jos ei pensan loppumista lasketa. Sehä on tietenki pyörän vika, ei hölömön kulettajan.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  13. #13
    Kyllä Suzukit on toiminu kuin Mr. Varmuus konsanaan. Ei suurempia ongelmia muuttuvissa olosuhteissakaan. Ja haaveissa on myöskin kilogixun vaihto Busaan jossain vaiheessa. Tyypittänyt olen niin radalla, kuin pidemmällä matkallakin. Enkä metriäkään vaihtaisi pois. Vielä kun saisi omaksi sellaisen

    Edit: toki se tuntui aluksi raskaammalta kuin oma kilogixu mutta pian sekin tunne häviää. rata-ajon näppäryydestä yllätyin positiviivisesti. Ei tuntunut muutaman kierroksen jälkeen enää kun vauhtiin pääsi. Ja tämähän nyt on vain minun mielipiteeni



  14. #14
    Pikkasen menee ohi aiheen, mutta lienee asiallista vastata. Minulle on syntynyt henkilökohtainen mielipide susukin (sama koskee myös kawaa) luotettavuudesta noin yleensäkin. Ja vertailukohtana luotettavan maineessa oleva Honda, tottakai. Mielipiteeni olen muodostanut keskustelemalla aiheesta myös töikseen pyöriä korjaavien kanssa. Huom! tämä on siis henkilökohtainen mielipide, mutta luulenpa että yleinen mielipide noudattelee samaa rataa.

    Ugh, olen puhunut

    Ps. Em. huolimatta busa olisi mielenkiintoinen mopotti kakkosmopona



  15. #15
    busa alle vaan,omalla kokemuksella(vähäisellä)tuntuu olevan ruutia kototarpeiksi mutta painosta olen bomberin kanssa samaa mieltä,busa on raskas vaikkapa kilogikseriin verrattuna.mutta se musta väritys on hieno älä nyt kuitenkaan kokonaan v-koneista luovu...osta uusi aprilian rsv mille.tai vaikka molemmat
  16. #16
    Mukavia ja hyödyllisiä kommentteja. Saapi jatkaa samaan malliin. Tuo Suzukin luotettavuus on yleisesti ottaen monenkin mielestä hyvä, mutta varaosien saatavuus joissain malleissa heikko, kuten Kawassakin.

    Busa ei kuulu varsinaisiin ongelmatuotteisiin, koska kyseistä on valmistettu niin kauan. Siitä on ns. lastentaudit kitketty vuosien mittaan kuulemma aika 100% pois. (Jos niitä nyt olikaan..)

    Mulle koeajo vakuutti ainakin kolmesta asiasta. Busa on hyvä ajaa, kone on varsin mahtava paketti ja Busan päälle mahtuu meikäläinen hyvin.

    Kone on varsin täydellinen lukuunottamatta saastemääräysten aiheuttamien säätöjen takia tehossa ilmenevää kuoppaa, jonka huomaa isolla vaihteella siinä 4500-5000 kiekan kohdalla. Se kuitenkin taitaa olla putkea vaihtamattakin poistettavissa paremmilla säädöillä. Toki ääntäkin saisi hieman olla lisää. Nelosen saundi itsessään on tuollaisessa isossa koneessa mukavan muriseva ja vakuuttava kyllä.

    Turbojuttu on ihan kuriositeetti vaan, mutta kiinnostava juttu, koska Busa sopii kuulemma ahdettavaksi suht hyvin.

    Kuten Magnamankin lopuksi totesi. Olisi kiva "kakkos"pyörä



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  17. #17
    Lainaa (Puuhis @ Loka. 12 2003,12:04) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,11:50) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 12 2003,11:41) kirjoitti
    Mistä lähtien GSX-R nimeen on yhdistetty huono kestävyys, etenkin koneen osalta?
    Se on yhdistetty susukin yhteyteen iät ja ajat. Myös/ainakin minun mielestäni Mutta voin myöntää olevani väärässäkin jos joku pystyy muuta esittämään
    sulla on mennyt käsitteet suzuki ja kawasaki nyt sekaisin.. *
    Mitäs vikaa noissa Kawasakeissa nyt sitten on? Itse en ole ainakaan mitään vakavia vikoja vielä huomannut...
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  18. #18
    Lainaa (Agostini @ Loka. 12 2003,12:52) kirjoitti
    Lainaa (raider @ Loka. 12 2003,00:33) kirjoitti
    Busasta en muuta tiedä kun , että hayabusa on tuulihaukka japaniksi.
    Muuttohaukka tosin toi Busa ei Tuulihaukka.....
    No haukka kuitenkin .
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  19. #19
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 12 2003,14:24) kirjoitti
    Lainaa (Puuhis @ Loka. 12 2003,12:04) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,11:50) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 12 2003,11:41) kirjoitti
    Mistä lähtien GSX-R nimeen on yhdistetty huono kestävyys, etenkin koneen osalta?
    Se on yhdistetty susukin yhteyteen iät ja ajat. Myös/ainakin minun mielestäni Mutta voin myöntää olevani väärässäkin jos joku pystyy muuta esittämään
    sulla on mennyt käsitteet suzuki ja kawasaki nyt sekaisin.. *
    Mitäs vikaa noissa Kawasakeissa nyt sitten on? Itse en ole ainakaan mitään vakavia vikoja vielä huomannut...
    eikös sanat, rämise ja kolise, kuvaa hyvin kawojen käyntiääniä?
    edelleenkin kesää odotellessa
  20. #20
    Lainaa (kurapolku @ Loka. 12 2003,14:55) kirjoitti
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 12 2003,14:24) kirjoitti
    Lainaa (Puuhis @ Loka. 12 2003,12:04) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,11:50) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 12 2003,11:41) kirjoitti
    Mistä lähtien GSX-R nimeen on yhdistetty huono kestävyys, etenkin koneen osalta?
    Se on yhdistetty susukin yhteyteen iät ja ajat. Myös/ainakin minun mielestäni Mutta voin myöntää olevani väärässäkin jos joku pystyy muuta esittämään
    sulla on mennyt käsitteet suzuki ja kawasaki nyt sekaisin.. *
    Mitäs vikaa noissa Kawasakeissa nyt sitten on? Itse en ole ainakaan mitään vakavia vikoja vielä huomannut...
    eikös sanat, rämise ja kolise, kuvaa hyvin kawojen käyntiääniä? *
    eihän kolina ja räminä ole vika.. se on vaan semmonen ominaisjuttu vaan.
  21. #21
    Joo-o, Agostini ja Italo, kyllä se vaaka on meikäläisellä tämän viimeisen kuukauden kuluessa suoritettujen meditointien myötä kovasti kallistunut Busan puoleen. Muita kiinnostavia pyöriä ovat tuo mainittu ZX-12R, Triumph Daytona 955i ja Speed Triple, TL1000R, ZRX1200R, XJR1300SP ja uus CB1300.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  22. #22
    Busan muotoilussa ja asenteessa on "sitä jotain". Sehän on jo jonkin asteinen kulttipyörä. Toki hieman "vanhahtava" tekniikaltaan verrattuna esim. ZX-12R tai joihinkin muihin mutta oikein kiinnostava.

    Tiedän kyllä, ettei se jokaisen silmään sovi, mutta minun silmään se sattuu sopivan. Kun uusi 999S on niinkin kallis kuin se on eli yli 35k hk-putkella yms, niin Busa taas on reilusti alle 20k sisältäen hk-putket ja tarvittavat tilpehöörit.

    Kyllä nuo kevyemmät kiloisetkin on tosi kiinnostavia, mutta katsotaan nyt. Mistään niistä en vielä ole niin paljon innostunut, kuin Bussista. Viime prätkänäyttelyssä tuo musta Busa jäi sielun sopukkaan kytemään.

    Saman tapaisia viboja kyllä V-Rodikin jätti, mutta sekin kuuluu sarjaan ylihintainen kaunokainen.

    Ainoa miinus Busassa on se, että sekin on ketjuvetoinen, eli rasvattava on sitäkin. Hihna tai kardaani olisi sivistyneempi. Mutta se on siis hyvin pieni miinus.. Turbotettavuus taas on plussaa siksi, että jos joskus alkaisi harrastaa kiihdytyspyöräilyä, niin siitähän sitten saisi senkin

    No spekulaatiota kaikki tyynni. Minustako bussikuski...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  23. #23
    Suosittelen varauksetta....
  24. #24
    Mitä,miksi,miten... * *
    Ettäkö Ducatin jättäisit...
    Mikäs siinä.Busa on hieno pyörä,mutta * ei ymmärrä..
  25. #25
    Lainaa (tuittuli @ Loka. 12 2003,18:39) kirjoitti
    Mitä,miksi,miten... * *
    Ettäkö Ducatin jättäisit...
    Mikäs siinä.Busa on hieno pyörä,mutta * ei ymmärrä..
    Kukas tässä jättämisestä on puhunut..

    Matkapyörä on matkapyörä ja raketti on raketti

    Ans kattoo ny. Kuiteskin noissa molemmissa on paljon fiiliksiä ja fiilisjuttuhan tää on.

    Pakkohan tässä jotain mietittävää on olla kun talvi lähestyy..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  26. #26
    Koneet on koneita ja niitä voi vaihdella jos huvittaa ja jos on varaa. Kokeilepa siis Busaa jos mielesi tekee. Seuraavaksi sitten joku muu vehje Eihän nää mitään elämää suurempia lopullisia päätöksiä ole
    - Fly on, little wing... -
  27. #27
    Lainaa (Petteri @ Loka. 12 2003,18:49) kirjoitti
    Koneet on koneita ja niitä voi vaihdella jos huvittaa ja jos on varaa. Kokeilepa siis Busaa jos mielesi tekee. Seuraavaksi sitten joku muu vehje Eihän nää mitään elämää suurempia lopullisia päätöksiä ole
    Good point.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  28. #28
    Lainaa (Petteri @ Loka. 12 2003,18:49) kirjoitti
    Koneet on koneita ja niitä voi vaihdella jos huvittaa ja jos on varaa. Kokeilepa siis Busaa jos mielesi tekee. Seuraavaksi sitten joku muu vehje Eihän nää mitään elämää suurempia lopullisia päätöksiä ole
    Ja eikä aina niin rahastakaan kiinni ole. Ainakaan paljon...

    Eräs tuttavani osti Pan Europeanin reilu vuosi sitten. "Vanha pyörä käsirahana ja lopulle sata vuotta maksuaikaa" Ja saa ajella uudella hyvällä pyörällä sekä nauttia elämästä

    ZX-12R olis kaupan kohtuu hintaan, hmm...
  29. #29
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,19:06) kirjoitti
    Lainaa (Petteri @ Loka. 12 2003,18:49) kirjoitti
    Koneet on koneita ja niitä voi vaihdella jos huvittaa ja jos on varaa. Kokeilepa siis Busaa jos mielesi tekee. Seuraavaksi sitten joku muu vehje Eihän nää mitään elämää suurempia lopullisia päätöksiä ole
    Ja eikä aina niin rahastakaan kiinni ole. Ainakaan paljon...

    "Vanha pyörä käsirahana ja lopulle sata vuotta maksuaikaa" Ja saa ajella uudella hyvällä pyörällä sekä nauttia elämästä
    Näinhän se homma toimii * . Hyvä niin tällainen köyhä opiskelijakin voi ajella vähän uudemmalla vehkeellä * .
    DT125R-95>CBR600F-91>ZX9R-01>ZX6R-04>ZX10R-05>BSE 125 minisupermoto>CBR900RR-92
  30.  
  31. #30
    Ainoa homma tuossa on varojen puute.. Ei huvittaisi myydä nykyistäkään pois.. No, talvi aikaa miettiä, mitä tuleman pitää. Jos talous edes hieman kohenisi niin sitten olisi mukavampaa. Viimeaikoina on ollut pakko hommata kaikenlaisia muita masiinoita, kun on edelliset lauenneet

    Pesukone, kuivausrumpu, tiskari, liesi, mikro.. höh. Siinä meni taas osa tulevaisuudesta, kun osarilla on pakko maksella. Joku vois ostaa nuo shopin tavarat pois nyt talven alla, niin ei ois niin tiukkaa..

    Ostakaas ny kaikki jotain, ees säälistä
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen