Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 196:sta
  1. #61
    Mielenkiintoisia mielipiteitä MagnaMan. pitäisiköhän itsellänikin ruveta yleistämään hondaa heikkiolaatuiseksi, ei busa ole ainut missä on kiristäjä vikoja ollut. miten on ekojen xx:ien kiristäjät jotka on osittain jopa kulutus tavaraa? kaverilla mennyt 90tkm aikana kolme? entä miten mailmalta kantautuneet tiedot cbr 600 rr:n sylinetrin pinnoteiden irtoamisesta. *

    jos ajattelisin kuten sinä, pitäisin hondaa iänkaikkisen heikkona kapistuksena jolla ei tee mitään eikä siitä kannata maksaa penniäkään kun saa jonkun nurkkiin hajoavan romuläjän. *

    elkää käsittäkö väärin. itselläni ei ole mitään hondia vastaan, päin vastoin olen semmoisenkin omistanut, niinkuin suzukin ja kawakan. eikä näistä ole yhdestäkään huonoja kokemuksia. *
  2. #62
    mitenkäs toi kuvan busa, eikös toi oo joku erikoismaalaus/malli/hökötys vai muistanko väärin.



  3. #63
    Lainaa (Dummy @ Loka. 14 2003,15:39) kirjoitti
    Mielenkiintoisia mielipiteitä MagnaMan.
    Juu niin on ja ihan omia

    Lue tarkermmin kirjoitukseni. Mua ei joku v**un kiristäjä kauhistuta vaan se, että kerrotaan tapahtuneen konerikkoja
  4. #64
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 14 2003,18:16) kirjoitti
    Lainaa (Dummy @ Loka. 14 2003,15:39) kirjoitti
    Mielenkiintoisia mielipiteitä MagnaMan.
    Juu niin on ja ihan omia
    jossain välis ne oli viel yleinen mielipide.
    Rakastan Itseäni
  5. #65
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 14 2003,23:54) kirjoitti
    jossain välis ne oli viel yleinen mielipide.
    Niin sellaista se on, en kiellä sitä vieläkään. Jotkut meistä luovat yleisiä mielipiteitä
  6. #66
    Tullimies,kyllä se onpi alkuperäisessä värissä...
  7. #67
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 15 2003,06:32) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 14 2003,23:54) kirjoitti
    jossain välis ne oli viel yleinen mielipide.
    Niin sellaista se on, en kiellä sitä vieläkään. Jotkut meistä luovat yleisiä mielipiteitä
    Yleisten mielipiteiden luominen paskaa puhumalla on hmmm, naurettavaa pelleilyä.

    Ihan oikeasti, joku aloitteleva moottoripyöräilijä lukee kirjoituksesi, missä selität vakavalla naamalla jotain tuollaista soopaa, katsoo profiilista että kah, kaverihan on vanha ja kokenut motoristi, tietää varmaan kaikesta kaiken ja sitten todella uskoo lässytyksesi. Ei hyvä.
    Rakastan Itseäni
  8. #68
    Tämähän ei ole oma mielipiteeni,mutta oletteko kuulleet sanonnan:Hondalla ajaminen on kuin homoa nussis,se on niin kauan hauskaa kun sun kaverit ei tiedä,että sä harrastat sitä.
    If you can't fix it,fuck it.
    I know art when I see it,fart when I smell it.
  9. #69
    Lainaa (robohappo @ Loka. 15 2003,13:11) kirjoitti
    Tämähän ei ole oma mielipiteeni,mutta oletteko kuulleet sanonnan:Hondalla ajaminen on kuin homoa nussis,se on niin kauan hauskaa kun sun kaverit ei tiedä,että sä harrastat sitä.


    Hauska juttu....
    Vaikka ei "välttämättä" ole totta, mutta vitsinä hauska.



  10. #70
    Sitten palataan taas asiaan!!! *

    Eli muistutan tässä että aiheena topicissa on!!

    Busako mulle? Italowesternin aloittamana.. *

    Joten asiaa tai piste tälle keskustelulle! *



  11. #71
    Hyvä Ago! Meinasi taas alkaa se Ison punaisen mollaaminen. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  12. #72
    Nonni. Tarjoukset on isketty pöytään ja nyt pitäis sitten tehä joku päätös astiasta. Ihan pikkuisen tietty talousasiatkin siihen jotenkin sotkeutuu, mutta Musta MuuttoHaukka on musta hauska.

    Luinpas taas muutaman tunnin Busan ahtamisesta ja ilokaasuista ja mietin vaan, että sen voiskin sitte vissiin samantien ahtaa, kun kaikki osat on kerta valmiina olemassa ja Suomen säädökset antaa mahrollisuuren vaan niin vähiöön tehon nostoon, että sen nyt mikä vaan kone kestää koska vaan.

    Bussifoorumi

    Toinen ratkaisumalli on vaihtaa ne putkilot hieman äänekkäämpiin ja säädättää ruutta uudestaan.

    Se otsikon kuva on ihan tehtaan sivulta ja välillä oleva kuva on niin kaukana alkuperäsestä ku mahollista
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  13. #73
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  14. #74
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  15. #75
    tosta ahdetusta-busasta mulla on klippi jossa mennään n.220mph.....haaskaa touhuu....
  16. #76
    Eli ajattelin, että kuva kertoo enemmän ku muutama sana. These bikes go 300+ km/h eli iha tarpeeks mun taidoille
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  17. #77
    ja vaikka sä ahtaisitkin sitä 'ihan vaan vähän' niin se onkin todella 'vaikeeta' lyödä ahtoja lisää sisään kun niitä tarvii.. ;)

    mutta tohon turbotukseen menee varmaan 5-6t eur helposti..

    mutta sitten onkin mopotin mikä on vähän pakko pitää kauemmin eikä vaihtaa joka vuosi? ;)
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  18. #78
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 15 2003,23:21) kirjoitti
    Nonni. Tarjoukset on isketty pöytään ja nyt pitäis sitten tehä joku päätös astiasta. Ihan pikkuisen tietty talousasiatkin siihen jotenkin sotkeutuu, mutta Musta MuuttoHaukka on musta hauska.
    Ei ku anna palaa vaan Hetki hetkeltä nimenomaan musta busa näyttää enemmän upealta
  19. #79
    Juu, toi ko. busa on hiukan nopea, ja hienoin busa mitä olen ikinä nähnyt...osaa viheltää myös...
  20. #80
    Imupuolelle tarttis hieman paremman filsun, niin sitten olis hyvä. Sen saa kyllä järjestettyä, joten melko täydellinen puhkupillihärveli.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21. #81
    Noh ahdetusta busasta puheenollen.. Oli kivaa katottavaa taas Ghost Rider 2:ssa.. 499hp busa vetää keulien ohien gixxeri 1000.sta kun sillä on mittarissa 28x km/h...
    busanistit +200mph club finland
  22. #82
    Vaihda nyt jo Spagetti lääkitystäsi ja/tai hakeudu hoitoon Bolognaan !!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  23. #83
    Tässä on aika tyly busa *

    tossa taas on aika komeat maalaukset
  24. #84
    Lainaa (tullimies @ Loka. 18 2003,17:12) kirjoitti
    Tässä on aika tyly busa *
    Siinahan on sohvamopo omimmillaan, plyyshipaallysteet ja kaikki
  25. #85
    Kas kun Fabiokin heräsi..

    Musta Busa on Japanilaisten "Ducati"... Ei mitenkään samanlainen vaan just sitä aitoa Japsien omaa hulluttelua. Siksi Busa on oikeesti aito asia.

    Uudessa Moto-lehdessä oli Ducati ST4s:n testi ja siinä oli huomattu juuri kaikki se, mitä itsekin olen, eli tosi hauska sporttimatkapyörä, jossa hieman "parannettavaa" siellä täällä ja ne "parannukset" omaan rautaan on tehty paitsi kaasukahvan välitysmuutos, jonka duunailen ensikesäksi.

    Mustaa Busaa koetetaan saada tuohon jollain tapaa hommattua vierelle. Kyllä se niin erilainen herkku on.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  26. #86
    Siis et olekaan vaihtamassa pyörää, vaan ostamassa bussia "kakkospyöräksi"?
  27. #87
    Lainaa (häpi @ Loka. 19 2003,22:35) kirjoitti
    Siis et olekaan vaihtamassa pyörää, vaan ostamassa bussia "kakkospyöräksi"?
    Ei Dukatia kuin ei Magnaakaan vaihdeta Busaan, ei nyt sentään Busa voi olla kakkosmopona eli leikkikaluna ja sellaisena aika hyväkin

    Ja tämä on taas yleinen mielipide
  28. #88
    Pakko kertoo ikävä tosiasia kokemuksesta johon olen törmännyt muutaman kerran *

    Itse omistin alkukesästä vm. 99 busan ja ajoin sillä noin 6000km... vaihdoin sen uuteen ja ajoin silläkin vielä 15500km....

    Vaihtaessani ekaan busaan, *ja ajattelin että ei se nyt voi olla mikään ihmeellinen enää Yammun jälkeen, väärässä olin, busa teki syvän vaikutuksen heti hyvällä ajoasennolla ja raan voiman tunteella, olin heti myyty *
    Vaihtaessani 99>03 busaan ajattelin taas että ei se nyt voi olla mitenkään kauheen erikoinen *kun on sama pyörä kyseessä, väärässä olin taas, sisäänajon ajettuani huomasin kuinka vääntö oli totaalisen erilainen ja voimantunne vieläkin väkevämpi kiihdytyttäessä, 99 busa kun toi voimaa vasta kerättyään hetken kierroksia, niin vastaavasti tämä uusi rykäsee HETI kun uusi vaihde on sisällä, niin vietävästi et heikompia hirvittää, ja voimantunne ei ota loppuakseen jos vain kuskin kantti riittää *

    Kokeillessani toisten pyöriä esim. R6 tuntui busan jälkeen polkupyörän ajolta, ja vastaavasti CBR 900 en uskaltanut viedä niin kovin kuin kaverini päästi busallani edellä, tää nyt on tällasta mut en kirjoittais jos ei olis totta...
    Verrattaessa vaikka busan vaihteita XX:n vaihteisiin, on busan vaihteet PALJON nopeammat vaihtaa ...iso asia sinänsä...
    On se van paras "kolmaspyörä" mitä mulla koskaan on ollut ja mitä koskaan olen ajanut, kaikki muut vaan tuntuu ihan paskoilta busan jälkeen, ja aina kun ottaa oman pyörän alle on tyytyväinen olo että onnex ei tarvii ajaa millään muulla. * *
    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  29. #89
    Lainaa (Pelimies2 @ Loka. 12 2003,21:56) kirjoitti
    Kuinka pitkään honda perusmalli (cbr 1000) ja gixxer 1100 kestää kaasupohjassa huudatusta.
    Huvittavan kuuloinen testi, joka ei näin äkkiseltään luettuna kyllä kerro mulle enempää kummankaan koneen todellisesta kestävyydestä... onko tuosta olemassa jotain dokumenttia netissä? Olis kiintoisaa lukea
  30.  
  31. #90
    Raskassoutuinen,Tuulihaukka,Muuttohaukka,Katuhaukk a,Delfiini,Skootteri,Valas,Tapiiri,,Hais
    tapaska.(viisi viim.oli lainattu Moto 04.99 lehdestä)jotka on kuulemma kateellisten haukkuma nimiä BUSASTA,lukekaa muuten kyseinen lehti, siinä ainakin kehutaan KYSEENOMAINENMOOTTORIPYÖRÄ MAASTA-TAIVAASEEN. Lanatin kirjoitus oli muuten tositarina. nimimerkilläitäiskös siirtyä uudelle busa foorumille kirjotteleen.
    Kerranhan täällä vain ollaan
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen