Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 196:sta
  1. #31
    kas! Joka 30. kommentti ja sivu vaihtuu - tässähän bongailun aihe



  2. #32
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 12 2003,19:26) kirjoitti
    Ostakaas ny kaikki jotain, ees säälistä
    Milläs mä saan kakkosmopottimeni käsirahan kasaan jos mä rahoitan sun busakauppoja
  3. #33
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,13:54) kirjoitti
    Pikkasen menee ohi aiheen, mutta lienee asiallista vastata. Minulle on syntynyt henkilökohtainen mielipide susukin (sama koskee myös kawaa) luotettavuudesta noin yleensäkin. Ja vertailukohtana luotettavan maineessa oleva Honda, tottakai. Mielipiteeni olen muodostanut keskustelemalla aiheesta myös töikseen pyöriä korjaavien kanssa. Huom! tämä on siis henkilökohtainen mielipide, mutta luulenpa että yleinen mielipide noudattelee samaa rataa.

    Ugh, olen puhunut

    Ps. Em. huolimatta busa olisi mielenkiintoinen mopotti kakkosmopona
    No, sun mielipiteestä en perusta, mutta kun heitit tuon yleisen mielipiteen, niinniin... Eiköhän yleisesti ole tiedossa erityisesti tonnisatkujen gixereiden virittely ja eritoten se että kestävät virittämistä helevatun paljon. Sitä konetta ei tuhoa mikään.
    Rakastan Itseäni
  4. #34
    Aikoinaan tuli sillon markkinoille 1100 r suzuki.. Pari vuotta meni ja sitten tehtiin testi. Kuinka pitkään honda perusmalli (cbr 1000) ja gixxer 1100 kestää kaasupohjassa huudatusta. Hondalla repes 1h jälkeen gixxerillä ei hajonnut parin päivän sisälle joten testi lopetettiin siihen. Itelläni on menossa 4:s suzuki. Aina oon vaihtanut sen takia kun tehot on loppunu kesken tai siis nälkä kasvanu syödessä. Ja yllättäen tykkään eniten nykyisestä pärrästä. Ei ole mitään negatiivistä sanottavaa busasta.
    busanistit +200mph club finland
  5. #35
    Muistaakseni noita sukisukin koneita käytetään viä tänäkin päivänä pro stock pyörissä,joten eiköhän ne oo kestäviä
  6. #36
    Lainaa (Pelimies2 @ Loka. 12 2003,21:56) kirjoitti
    Aikoinaan tuli sillon markkinoille 1100 r suzuki.. Pari vuotta meni ja sitten tehtiin testi. Kuinka pitkään honda perusmalli (cbr 1000) ja gixxer 1100 kestää kaasupohjassa huudatusta. Hondalla repes 1h jälkeen gixxerillä ei hajonnut parin päivän sisälle joten testi lopetettiin siihen.
    En arvostele mitään pyörää jota en ole omistanut mutta tuo testi... ei kuulosta kauhean luotettavalta tai "tieteelliseltä"... Kuka mahtoi tehdä testin ja ajettiinko pyörillä vai hirtettiin kaasu vain kiinni ja mentiin kahville?
    Voisin aivan hyvin kuvitella omistavani Busan tai minkä vain sportin/matkasportin/supersportin... Aika (ja saldo) näyttää mihin vaihdan ja milloin... Kuulopuheet, testit, fiilis, omat kokemukset ym. ratkaisenevat mikä on seuraava mopo



    - Fly on, little wing... -
  7. #37
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 11 2003,23:48) kirjoitti
    >Ja jos joku tietää, mistä tuo Hayabusa nimi taas olikaan peräisin, niin sekin olisi hauskaa.<
    Eli se Hayabusa nimeni liittyy toisen maailmansodan aikasiin hävittäjälentokoneisiin

    Esim; tällänen... http://avia.russian.ee/air/japan/nakajima_ki-43.html

    Toivottavasti nimeä ei ole keksitty Kamikatze yhteyksistä
  8. #38
    testi on varmaan toteutettu penkissä...
  9. #39
    Lainaa (heijani @ Loka. 12 2003,19:11) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,19:06) kirjoitti
    Lainaa (Petteri @ Loka. 12 2003,18:49) kirjoitti
    Koneet on koneita ja niitä voi vaihdella jos huvittaa ja jos on varaa. Kokeilepa siis Busaa jos mielesi tekee. Seuraavaksi sitten joku muu vehje Eihän nää mitään elämää suurempia lopullisia päätöksiä ole
    Ja eikä aina niin rahastakaan kiinni ole. Ainakaan paljon...

    "Vanha pyörä käsirahana ja lopulle sata vuotta maksuaikaa" Ja saa ajella uudella hyvällä pyörällä sekä nauttia elämästä
    Näinhän se homma toimii * . Hyvä niin tällainen köyhä opiskelijakin voi ajella vähän uudemmalla vehkeellä * .
    Näin on näreet, kaverit!!!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  10. #40
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 12 2003,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 12 2003,19:26) kirjoitti
    Ostakaas ny kaikki jotain, ees säälistä
    Milläs mä saan kakkosmopottimeni käsirahan kasaan jos mä rahoitan sun busakauppoja *
    No kato, jos ostat puolet Ducatista, niin sittenhän se sporttourinki on jo hommattu

    Jos taas jotkut hommais "ylimääräiset" kumit, kamat ja potat pois shopista (about 20k€) niin sittenhän sais vaikka sen Busankin puolikkaan..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  11. #41
    busa,, ainoa mikä itseäni hieman tökkii siinä on ulkonäkö, joka on taas makuasia. muuten kaiketi vääntävä ja nopea peli, kohtuu ketteräkin luokassaan.

    ja lastentaudeista, olihan niitä ensimmäisten vuosimallien busissa, mm. takahäkki, joka oli pari vaiko kolme vuotta alumiinistä ja murtui jokatapauksessa aika nopeasti, myöhemmissä se on teräksestä ja kestää.

    sekä nokkaketjunkiristin, joka on kaiketi nykyisissä busissa jo kuudes versio ja pitäisi alkaa olla kestävä. aluksihan se aiheutti totaalisia moottorituhoja, varsinkin se öljynpainetoimintainen eli ensimmäinen versio. takuuna näitä lie vaihdettu aika paljon.

    vääntävä ja menevä vehe.

    ja wanhojen gixerien kestävyys: virittämistä kestävät vaikka kuinka ja kovaa ajoa. 1,5barin ahtopaineilla tosin vakiot alipainekaasarit murtuvat helposti ja ruuvisäätöiset venttiilin nostimet voivat ajanoloon pullauttaa kierteensä, mutta helpohko vaihtaa.

    gixxerissä ei ainakaan liene lastentauteja.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  12. #42
    Jos ei ulkomuoto miellytä, niin CarbonTek:iltä löytynee kohta palikat, jolla tonnisen gixxerin muovit
    saadaan busaan (ainakin hiilikuitiusena )



    Tosta pyörästä oli juttua elokuun Performance Bike:issa.
    HoleShot Racingin 375bhp turbo ja pitkä takahaarukka yms...
    Lupailevat että nyt kun tuo on tehty, niin katepalikat voidaan tehdä kenelle vaan, jotka sellaiset haluaa.
    Väristä nyt voi olla montaa mieltä, mutta näyttää hyvältä (kuvassa ja paperilla)

    Ei muuta kun tilaamaan

    Niin ja linkit <span style='color:blue'>www.carbontek.com</span> <span style='color:blue'>www.holeshotracing.co.uk</span>
    <span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
  13. #43
    Lainaa (kawabata @ Loka. 13 2003,01:14) kirjoitti
    ja lastentaudeista, olihan niitä ensimmäisten vuosimallien busissa, mm. takahäkki, joka oli pari vaiko kolme vuotta alumiinistä ja murtui jokatapauksessa aika nopeasti, myöhemmissä se on teräksestä ja kestää.

    sekä nokkaketjunkiristin, joka on kaiketi nykyisissä busissa jo kuudes versio ja pitäisi alkaa olla kestävä. aluksihan se aiheutti totaalisia moottorituhoja, varsinkin se öljynpainetoimintainen eli ensimmäinen versio. takuuna näitä lie vaihdettu aika paljon.
    Siis minun tuurilla (ja vähäisillä euroillani) ostaisin käytetyn busan, jonka takuuaika on mennyt umpeen ja johon noita korjauksia ei ole tehty. Joten aivan varmasti olisi kuukaudessa takahäkki poikki ja kone atomeina

    Jotta se siitä busan haaveilusta
  14. #44
    Jatketaan spekulointia.

    Hayabusa-nimi viitannee siihen haukkaan, eikä mihinkään antiikkiseen lentokoneeseen. Näkyihän Busan mainoksessakin nimittäin se haukka, joka lienee nopein lentävä lintu.

    Ja kestävyydestä... Väittäisinpä että Suzukin rivineloset ovat kestävimpiä TEHOKKAITA pannuja tällä planeetalla. Epäluotettavuus on kyllä vääristynyt mielikuva, ei faktaa. Verraton kestävyys oli fakta jo kaksikymmentä vuotta sitten, kun EF:n koneiden pohjalle rakennettiin kiihdytyspyöriin myllyjä. Raa'an voiman ja kestävyyden maine kasvoi ilma-öljyjäähdytteisen R:n aikana. Ensimmäisellä isolla ärrällä ajettiin maailman ympäri laiminlyöden huoltoja ja paskoilla öljyillä, koska niihin ei ollut mahdollisuutta vatussimaiden takareunalla. Matkan päättyessä takaisin skandinaaviaan, kone avattiin, ja todettiin uudenveroiseksi venttiilinkopan kiinnityspulttien kierteitä lukuunottamatta. Eivätkä seuraavatkaan R:n pannut ole olleet sen huonompia, muutamia seiskapätkien vaihdeongelmia lukuunottamatta.

    IMHO, millään tehtaalla ei ole varaa epäluotettavan maineeseen nykypäivänä, eikä etenkään ole reilua väittää Suzukeja epäluotettavaksi koska edes historia ei tue sellaista kovin vankasti. Kawa on saanut kantaa venttilivikaisen mainetta pitkään ZXR:ien vuoksi, ja tehnee kaikkensa välttääkseen moisen jatkossa. Eikä tainnut Hondakaan helpolla päästä VF:ien nokka-akseli/voiteluongelmista...

    My 2 cents of worth. Neljä edellistä pyörää ovat olleet Suzukeja, mukana mm. 11 gsxr.



    SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
  15. #45
    Lainaa (möykky @ Loka. 12 2003,22:17) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 11 2003,23:48) kirjoitti
    >Ja jos joku tietää, mistä tuo Hayabusa nimi taas olikaan peräisin, niin sekin olisi hauskaa.<
    Eli se Hayabusa nimeni liittyy toisen maailmansodan aikasiin hävittäjälentokoneisiin

    Esim; tällänen... http://avia.russian.ee/air/japan/nakajima_ki-43.html

    Toivottavasti nimeä ei ole keksitty Kamikatze yhteyksistä
    Peter Lee on selvittänyt tuota nimiasiaa enemmänkin.
    Elikkä nimi tulisi japanialaisesta Peregrine -haukasta. Muuttohaukka on tuo.
    Peter Leen Busa sivut.
    On myös nopean jaappanin junan nimi, sekä KI-43- hävittäjälentokoneen nimi.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  16. #46
    Olen antanut itseni ymmärtää,että toi GSX-R-huudatustesti on todellakin tehty ja moottori kesti sen vaikeuksitta.Se siitä kestävyydestä ja luotettavuudesta.(Pelimies2)

    Hayabusasta ja sen takahäkin olemuksesta senverran (kawabata)on korjattava * ettei toi alumiininen takahäkki murru ihan noinvain * vaan häkki ei kestä 3laukkua+kyytiläistä+putkien vaihtoa 4-1.Koska putket on osa kantavaa rakennetta.

    MagnaMan: Hayabusiin on tehty maahantuojan toimesta takuuseen toi nokkaketjun voitelun muutos/lisäys,joten ei voi olla asenne että 'mun tuurilla'...vaan asian voi kysäistä ennen mopon hankintaa...

    Sandels puhuu asiaa,johon voin täysin yhtyä....

    Ukkonen...Toppilan tietolaari....


    p.s Ihmettelen vieläkin tuota luotettavuuden epäröintiä MagnaMannin toimesta ja sen yleisyyttä hänen mielestään??
    Eiköhän se asia ole kuitenkin hieman toisin....(puurot ja vellit sekaisin).Aliarviointi ei mielestäni ole toisia kohtaan kovinkaan reilua. Luulen että tässäkin porukassa on asiantuntijoita joiden mielipide/kokemus puhuu varmasti asian/asioiden puolesta...koskien Suzukin luotettavuutta.

    Ugh!

    Terveisin Onnellinen Hayabusa-kuski



  17. #47
    Kyllä kannataa ostaa Busa! *
    Ei ainakaan itsellä mitään moitteita. Ääniä ja näköä saatiin lisää Devilin putkilla. Tehoakin tuli lisää n.10hv, mutta sillä ei ollut niin paljon merkitystä kuin käyrän muuttumisella. Nyt nousee paremmin pystyyn.

    Ehkä Busa on hiukan ketterämpi kuin 12R ja vääntöäkin on enemmän. Molemmat varmasti hyvä matkasportteja. Busassa kyytiläinen viihtyy huomattavasti paremmin kuin 12R:ssä.

    Musta on hieno väri ja v-mäinen pitää puhtaana.

    About 15tkm tuli tänä suvena kurvailtua pitkin Suomea ja Juurooppaa.
    Sepe

    <span style='color:blue'>*BMW G450X*</span>
    <span style='color:orange'>*Suzuki GSX-R1000 K8*</span>
  18. #48
    Lainaa (Agostini @ Loka. 13 2003,10:23) kirjoitti
    p.s Ihmettelen vieläkin tuota luotettavuuden epäröintiä MagnaMannin toimesta ja sen yleisyyttä hänen mielestään??
    Eiköhän se asia ole kuitenkin hieman toisin....(puurot ja vellit sekaisin).Aliarviointi ei mielestäni ole toisia kohtaan kovinkaan reilua. Luulen että tässäkin porukassa on asiantuntijoita joiden mielipide/kokemus puhuu varmasti asian/asioiden puolesta...koskien Suzukin luotettavuutta.
    Saattaa olla, että epäilyni susukin luotettavuudesta on hiukan ylireagointia. Moni on näköjään asiasta toista mieltä. Mutta että puurot ja vellit sekaisin, ei nyt sentään Ainakaan jos puhutaan susuki vs Honda

    Busan konerikot lienevät kumminkin tosiasioita, eikä käytetyistä koskaan tiedä. Kuudes versio nokkaketjun voitelussa kertoo jo itsessään aikamoisesta ongelmasta, toivottavasti viimeisin toimii. Mikä versio lienee kuhunkin vaihdettu jos on vaihdettu Aiheuttaa minussa ainakin aika voimakasta epäröintiä. 3 000 euron rempat ovat aika ikäviä ja karseita kokemuksia uudehkoissa mopottimissa, kysykää vaikka ressaltamme.

    Mutta muistakaa hyvät ystävät kumminkin, että puhumme vain raudasta, kromista ja muovista. Älkää ottako mielipiteitäni henkilökohtaisena loukkauksena, en sellaisena niitä esitä missään tapauksessa!

    Minun on vaan niin hyvät perusteet väheksyä muita merkkejä, koska itse ajan upealla luotettavalla HONTALLA
  19. #49
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 13 2003,14:00) kirjoitti
    Älkää ottako mielipiteitäni henkilökohtaisena loukkauksena, en sellaisena niitä esitä missään tapauksessa!
    Mutta yleistyksiin puututaan. "...Yleinen mielipide..."

    Mun mielestä kaikki Honda kuskit on impotentteja ja tämähän on myös yleinen mielipide...
    Rakastan Itseäni
  20. #50
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 13 2003,14:38) kirjoitti
    Mun mielestä kaikki Honda kuskit on impotentteja ja tämähän on myös yleinen mielipide... *
    Lopultakin sinä rauhoituit ja puhut välillä pelkkää faktaa
  21. #51
    Nyt jos sitten joku fiksu ihminen kertois mulle, että miksi ihmeessä tarvii keskustella mopojen kestävyydestä Ymmärtääkseni yksikään ei ikuisuuksia kestä, ja jos joku kohta menee päreiks, niin sitte korjataan ...joitain useammin ja toisia harvemmin, mutta kaikkia taatusti jossain kohtaa.
  22. #52
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 13 2003,14:38) kirjoitti
    Lainaa (MagnaMan @ Loka. 13 2003,14:00) kirjoitti
    Älkää ottako mielipiteitäni henkilökohtaisena loukkauksena, en sellaisena niitä esitä missään tapauksessa!
    Mutta yleistyksiin puututaan. "...Yleinen mielipide..."

    Mun mielestä kaikki Honda kuskit on impotentteja ja tämähän on myös yleinen mielipide... *


    Paitti jos Honda-kuskien nimet on Håkan ja Sven-Åke ja ne on ihan kahdestaan matkalla...ne kokee ko. taudistaan ihmeparannuxen

    Yleinen mielipide
  23. #53
    Lainaa (pete @ Loka. 13 2003,15:00) kirjoitti
    Nyt jos sitten joku fiksu ihminen kertois mulle, että miksi ihmeessä tarvii keskustella mopojen kestävyydestä * Ymmärtääkseni yksikään ei ikuisuuksia kestä, ja jos joku kohta menee päreiks, niin sitte korjataan ...joitain useammin ja toisia harvemmin, mutta kaikkia taatusti jossain kohtaa.
    Vastaan siitä huolimatta, että pyysit fiksujen vastauksia.

    Jos saan valita niin ostan mieluummin "toisia". Joudun rempparahat tienaamaan tylsällä työllä ja välttelen sitä kaikin keinoin
  24. #54
    Sun pitää Italo viälä säästää bussin lisäksi rahnaa tämmösiin vermeisiin niin paketti on täydellinen! *
    Arlen who?
  25. #55
    Lainaa (900S.i.e @ Loka. 13 2003,15:58) kirjoitti
    Sun pitää Italo viälä säästää bussin lisäksi rahnaa tämmösiin vermeisiin niin paketti on täydellinen! *
    Onneksi mä osaan prodeerata ite ton korkeejännitesuojan ja hakun päällekkäin, niin säästyy niiltä kuluilta. Sitäpaitsi nahkatakkiin voi velcrolla laittaa laput Ducati-merkkien päälle siks aikaa kun ajaa bussilla. Ja punainen kuuppa sopii, vaikka ajaiskin mustaa pyörää..

    Nyt soppiin ostoksille kaikki mars mars..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  26. #56
    (quote) Saattaa olla, että epäilyni susukin luotettavuudesta on hiukan ylireagointia. Moni on näköjään asiasta toista mieltä.
    Busan konerikot lienevät kumminkin tosiasioita, eikä käytetyistä koskaan tiedä. Kuudes versio nokkaketjun voitelussa kertoo jo itsessään aikamoisesta ongelmasta, *toivottavasti viimeisin toimii. Mikä versio lienee kuhunkin vaihdettu jos on vaihdettu.Aiheuttaa minussa ainakin aika voimakasta epäröintiä. (quote)


    Enpä ole keneltäkään kuullu Busan konerikoista taikka ongelmista koneessa.
    Ainoastaan se että nokkaketjunkiristys ja sen käyttö muutettiin öljyllä/ö-paineella toimivaksi,koska mekaaninen ei toiminut tarpeeksi luotettavasti....
    Ei siis ole kyse tuosta mitä kirjoitit....ei todellakaan...
    Suzukin epäluotettavuus *'yleisesti tunnettu'-asia...tämä pointti minuunkin erään toisen Suzukin-omistajan kanssa 'kolahti'.

    Jos Hayabusissa on ollut ongelmii,niin kertokaa mullekkin??
    Takahäkki ja toi kiristin on mulle tuttuja asioita...siis lisää??





  27. #57
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 13 2003,14:38) kirjoitti
    Mun mielestä kaikki Honda kuskit on impotentteja ja tämähän on myös yleinen mielipide... *
    Olen kuullut yleisenä mielipiteenä, että Suiza-kuskit pitävät vain samaa sukupuolta olevista. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  28. #58
    Lainaa (Bomber @ Loka. 13 2003,23:24) kirjoitti
    Lainaa (Gixxerrr @ Loka. 13 2003,14:38) kirjoitti
    Mun mielestä kaikki Honda kuskit on impotentteja ja tämähän on myös yleinen mielipide... *
    Olen kuullut yleisenä mielipiteenä, että Suiza-kuskit pitävät vain samaa sukupuolta olevista. *
    Voin vakuuttaa, että pidän vain T O I S T A sukupuolta olevista

    Gixxerrr kuten mikä tahansa muu poikkeus ns. vahvistaa säännön

    Ei kun Muuttohaukka soimaan ja matkaan
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  29. #59
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 13 2003,23:33) kirjoitti
    Gixxerrr kuten mikä tahansa muu poikkeus ns. vahvistaa säännön
    Asia vilpitön, Gixxerrr vahvistaa säännön. * Voin kyllä näin salaa paljastaa sinulle, että oikeasti meillä Honda-miehillä on "meisselit" kuin Ron Jeremyllä, ja niillä me hurmaamme vastakkaisen sukupuolen edustajat. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  30.  
  31. #60
    JO KOLMAS KESÄ MENI BUSSILLA JA KILOMETREJÄ 25TUHATTA.ONGELMIA EI OLE OLLUT, MUUTA KUN TAKATASSU TUPPAA KULUMAAN REIPPAASTI.MICHELIN PILOT ROAD ON OLLU TÄHÄN MENNESSÄ PARAS RENGAS BUSAAN.OON ITE SUPER TYTYVÄINEN.TURBOO OON MEINAAN ITEKIN AATELLUT...
    Kerranhan täällä vain ollaan
Sivu: 2 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen