Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 175:sta
  1. #61
    Joo, ja muuten varmasti ducatin huollot maksaa enemmän kuin japsien. Jos tämä painaa yhtään ostopäätöksissä niin kannattaa pistää merkille.

    Plus tämänhektinen maahantuoja näemmä pitää myyntikatteet kohdallaan, varsinkin jos vertailee hintoja muissa maissa, johtuiskohan tästä ylikalliin merkin maine suomessa..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  2. #62
    Hirvee älämölö siitä kun kaveri vaan kertoi omat mielipiteensä koeajelusta Ducatilla...outoo toimintaa!
    Spagettivihaajien mieliksi sen olisi pitänyt haukkua pyörän äänet ja ajo-ominaisuudet jne. kun taas italopyörien ystävien mieliksi olisi pitänyt kehua pyörää vieläkin enemmän.
    Älkää nyt herran varjele sentään olko niin tosissanne aina näistä merkkijutuista...hulluksihan teidän kanssa vielä loppupeleissä tulee.
    Itekin pidän esim. Ducatin jytinästä, mutta so what!?
    Satunpahan pitämään enemmän rivinelosen äänestä tuolla 16000:n kierroksenm kohdalla

    Nää on poijjaat ainaisia makuasioita, joista ei ainakaan tosissaan kannata alkaa enempiä jauhamaan.
    Terve "v**ttuilu" tottakai aina välillä on paikoillaan näin merkkien välisissä keskusteluissa, mutta eiköhän kunnioiteta jokaisen omaa valintaa ja mielipidettä eikä aina takerruta kinastelemaan (mun on parempi ja ei varmaan pärjää)

    YKSINKERTAISESTI VÄSYNYTTÄ JUTTUA!!!!

    P.S. Olen kolmatta päivää tupakkilakossa (selittää tän verbaalisen runsaudensarven ja yleisen agressiivisuuden)
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  3. #63
    Nonni!

    aieheuttaapa tämä parjanin testi aika paljon keskustelua. Hieno testi anyway ja näytti se Jani päässeen ihan vauhdin maailmaankin .

    Tylyttäjälle yms vastaaville:

    Oletko sinä se henkilö joka tykittelee täysillä suoraa tietä eteenpäin ja valittelee tehon puutetta? Ha, Maikola ja Korpiaho molemmat valitteli kilogixun olevan liian tehokas sujuvaan ajoon. Omituista, että kadunmies sitten kokee koneen olevan tehoton???

    Muista, että yhtään Ducatia ei ole rakennettu ajettavaksi lujaa suoraa tietä, vaan mutkateitä ja rataa. Siitä syystä noitten ss-cup "mankien" kierrosaika on aika kovaa tasoa, vaikka niissä ei moottoritehoa hirveästi olekaan.

    Sitten niille jotka valittelevat twinin lukitsevan takapyörää radalla. Takapyörän lukkiutuminen on ajotekniikassa oleva virhe, pitää pelata kytkimellä enemmän. Kisakoneissa käytetäänkin luistokytkintä estämään moottorijarrutusta... kadulla asia on eri.

    sellaisi
  4. #64
    Sakuc; käys kattomassa eri liikkeiden huoltohinnastoa ja vertaile niitä. Yllätyt.

    En tiedä mitkä ovat firman katteet, mutta esim. Italiassa Ducati on kyllä halvempi kuin moni muu merkki. Syytä en moiseen tiedä. On siis parempi pitää näppinsä erossa niistä merkeistä jotka kokee omalle lompakolle kalliiksi.

    Kuten Tune tuossa mainitsi niin kaikki on makuasioita ja jokainen tekee kuitenkin niinkuin tykkää. Itse en halua mennä massan mukana, vaan haluan jotain erilaista.

    Tuosta takarenkaan lukkiutumisesta / moottorijarrusta.

    Se on tehokas ja jos oikein sitä osaa hyödykseen käyttää niin jopa nopeuttaa etenemistä radalla. Yleensä sen moottorijarrun ja takarenkaan lukkiutumisen saa pois reippaalla välikaasulla tai jos sekään ei enää auta niin sitten kannattaapi lipsutella kytkintä hiukan jarruttettaessa. Jos tuota joutuu useassa kurvissa (kytkimen lipsuttelua) tekemään eikä tuo välikaasu ole riittävä niin kannattaa miettiä että tulisko siihen mutkaan vaihdetta isommalla ja nopeammalla vauhdilla... Tai josko alottais sen mutkaan sihtaamisen hiukan aikaisemmin...

    Noi B600 -kuskit on muuten hyviä vetoapuja tuollaiselle SS900:lle. Niiden avulla pääsin Motoparkinkin aikaan 1:36.4 ja tuolle "lutkuttimelle" se lienee kohtuu rivakka aika tuollaisella tehoja vaativalla radalla...

    86 rwhp & 91 Nm ROKKAAA!!!
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  5. #65
    Lainaa (parjan_fin @ Loka. 08 2003,08:10) kirjoitti
    Tuosta takarenkaan lukkiutumisesta / moottorijarrusta.

    Se on tehokas ja jos oikein sitä osaa hyödykseen käyttää niin jopa nopeuttaa etenemistä radalla. Yleensä sen moottorijarrun ja takarenkaan lukkiutumisen saa pois reippaalla välikaasulla tai jos sekään ei enää auta niin sitten kannattaapi lipsutella kytkintä hiukan jarruttettaessa. Jos tuota joutuu useassa kurvissa (kytkimen lipsuttelua) tekemään eikä tuo välikaasu ole riittävä niin kannattaa miettiä että tulisko siihen mutkaan vaihdetta isommalla ja nopeammalla vauhdilla... Tai josko alottais sen mutkaan sihtaamisen hiukan aikaisemmin...
    Olen samaa mieltä Janin kanssa tuosta Ducatin välikaasun käytöstä. Koko kesän aikana olen "onnistunut" moottorijarrutuksessa lukitsemaan takarenkaan vain muutamia kertoja. Nekin kerrat pääasiassa alkuaikoina kun tuntuma 999:iin oli vielä hakusessa. Nuo minunkin päässäni olleet kummitukset takarenkaan lukoista ja "pakollisesta" luistavasta kytkimestä osoittautuivat täysin turhaksi kunhan tottumus rivinelarilla ajosta antoi hieman tilaa V2-luonteelle. Tämä on koskee kokemuksiani normaalissa katukäytössä. Sen pienen mitä olen radalla ajanut, vauhtini on sen verran hidas etten ole kokenut tarvetta luistavalle kytkimelle sielläkään. Mutta ratapelimiehet ovatkin erikseen, ja minä olen tiukasti sunnuntaimotoristi-kategoriassa.



    Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
  6. #66
    Lainaa (Jyri @ Loka. 07 2003,22:41) kirjoitti
    Sitten niille jotka valittelevat twinin lukitsevan takapyörää radalla. Takapyörän lukkiutuminen on ajotekniikassa oleva virhe, pitää pelata kytkimellä enemmän. Kisakoneissa käytetäänkin luistokytkintä estämään moottorijarrutusta... kadulla asia on eri.
    Totesin, että minulla oli ongelmia Veturin moottorijarrutuksen kanssa, mutta en jaksa yltyä valittelemaan sitä. Nämä ovat makuasioita eikä niihin kannata suhtautua liian vakavasti. Jos joku haluaa ajaa V-2:lla, siitä vaan. Itse pidän enemmän rivinelkusta, jos sellaisella nykyään enää saa ajaa. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  7. #67
    Ei missään tapauksessa saa ajaa nelkulla. Se on liian helppoa ja tylsää...

    Moottoripyöräily kun on performanssia eikä pelkkää matkan tekoa
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  8. #68
    Lainaa (Jyri @ Loka. 07 2003,22:41) kirjoitti
    Kisakoneissa käytetäänkin luistokytkintä estämään moottorijarrutusta... kadulla asia on eri.
    Eräässä toisessa Italialaisessa V-2:ssa tuo luistokytkin tulee ihan vakiona - toimii kadullakin
  9. #69
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 08 2003,18:41) kirjoitti
    Ei missään tapauksessa saa ajaa nelkulla. Se on liian helppoa ja tylsää...

    Moottoripyöräily kun on performanssia eikä pelkkää matkan tekoa
    Italo on hyvä ja ottaa ensikesänä mun TYLSÄN rivinelosen alleen ja katsoo tanssittaako sen jälkeen
    Ex hippi!
  10. #70
    Lainaa (Legolas @ Loka. 09 2003,17:37) kirjoitti
    Italo on hyvä ja ottaa ensikesänä mun TYLSÄN rivinelosen alleen ja katsoo tanssittaako sen jälkeen
    Aivan. En kyllä suosittele V-2-kuskille kylmiltään kaasukahvan kääntämistä pohjaan minunkaan tylsän rivinelkkuni 1. ja 2. vaihteilla, koska siinä voi sananmukaisesti mopo karata käsistä ja joutuu hankkimaan mm. tekarit. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  11. #71
    Lainaa (Bomber @ Loka. 09 2003,17:58) kirjoitti
    Aivan. En kyllä suosittele V-2-kuskille kylmiltään kaasukahvan kääntämistä pohjaan minunkaan tylsän rivinelkkuni 1. ja 2. vaihteilla, koska siinä voi sananmukaisesti mopo karata käsistä ja joutuu hankkimaan mm. tekarit. *
    Jep. Kylmänä ei kannata kaasua kääntää pohjaan millään pyörällä eikä millään vaihteella, sen voi tehdä kun moottori on lämmennyt. Muuten mäntä voi iskeytyä leukaan ja rikkoa purukaluston . Mutta jos kyseessä on stunt pyörä joka on läheistä sukua motogp ohjukselle, joka voittaa motogp:n, jolla ajaa tohtori, jonka on valmistanut Horisico, silloin voi hapettaa nelikaistaista ajorataa pitkin oikein kunnolla vailla huolen häivää.
    Arlen who?
  12. #72
    Kiihkeä Honda-fani 900S.i.e on näköjään taas käynyt salaa kuolaamassa uuden Bladen perään. Siihen ei auta nyt muu kuin, että käyt rohkeasti pankijohtajalta anomassa lainaa pyörän vaihtoon ja - mikäli saat järjestettyä pankille tarvittavan vakuuden - sen jälkeen menet valtuutettuun liikkeeseen anomaan, josko saisit ostaa uuden Bladen. Muista, että rikkinäistä pyörää eivät ota vaihdossa, joten se kannattaa myydä vaikka sinne Klaukkalan liikkeeseen (siinä huoltoaseman vieressä).
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  13. #73
    Lainaa (Bomber @ Loka. 09 2003,23:45) kirjoitti
    Kiihkeä Honda-fani 900S.i.e on näköjään taas käynyt salaa kuolaamassa uuden Bladen perään. Siihen ei auta nyt muu kuin, että käyt rohkeasti pankijohtajalta anomassa lainaa pyörän vaihtoon ja - mikäli saat järjestettyä pankille tarvittavan vakuuden - sen jälkeen menet valtuutettuun liikkeeseen anomaan, josko saisit ostaa uuden Bladen. Muista, että rikkinäistä pyörää eivät ota vaihdossa, joten se kannattaa myydä vaikka sinne Klaukkalan liikkeeseen (siinä huoltoaseman vieressä).
    Sä voisit varmaan toimia jonkinlaisena suosittelijana meille onnettomille Ducatisteille siellää valtuutetussa hondaliikkeessä, että meidän anomukset menisi helpommin läpi. Sitten meillä kaikilla olisi uudet hienot bladet. Tosin vain sinä saisit käyttää 1. ja 2. vaihdetta. *
  14. #74
    Lainaa (Nahkaparturi @ Loka. 10 2003,09:52) kirjoitti
    Sä voisit varmaan toimia jonkinlaisena suosittelijana meille onnettomille Ducatisteille siellää valtuutetussa hondaliikkeessä, että meidän anomukset menisi helpommin läpi. Sitten meillä kaikilla olisi uudet hienot bladet. Tosin vain sinä saisit käyttää 1. ja 2. vaihdetta. *
    Vastasin alunperin vain palavan Honda-fanin, nimimerkki 900S.i.e:n kommenttiin, jota en ollut tarkoittanut muille, enkä näin ollen sinullekaan. Sinänsä on tietenkin odottamaton ja mieluinen yllätys, että myös muutkin haluavat ison punaisen. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  15. #75
    Lainaa (Bomber @ Loka. 10 2003,13:31) kirjoitti
    Lainaa (Nahkaparturi @ Loka. 10 2003,09:52) kirjoitti
    Sä voisit varmaan toimia jonkinlaisena suosittelijana meille onnettomille Ducatisteille siellää valtuutetussa hondaliikkeessä, että meidän anomukset menisi helpommin läpi. Sitten meillä kaikilla olisi uudet hienot bladet. Tosin vain sinä saisit käyttää 1. ja 2. vaihdetta. *
    Vastasin alunperin vain palavan Honda-fanin, nimimerkki 900S.i.e:n kommenttiin, jota en ollut tarkoittanut muille, enkä näin ollen sinullekaan. Sinänsä on tietenkin odottamaton ja mieluinen yllätys, että myös muutkin haluavat ison punaisen. *
    Vastasit ihan kenelle hyvänsä, niin minä vastasin sulle. Mikäs siinä on muuten niin mieluista, jos muutkin haluavat ison punaisen? Etkö ole ihan varma valinnastasi ennenkuin kaikilla muillakin on sellainen?

    Ei sentään... älyttömän hieno pyörä se on. Onnea vaan valinnan johdosta. Toiset tykkää tehosta, toiset tyylistä.
  16. #76
    Lainaa (Nahkaparturi @ Loka. 10 2003,13:42) kirjoitti
    Vastasit ihan kenelle hyvänsä, niin minä vastasin sulle. Mikäs siinä on muuten niin mieluista, jos muutkin haluavat ison punaisen? Etkö ole ihan varma valinnastasi ennenkuin kaikilla muillakin on sellainen? *

    Ei sentään... älyttömän hieno pyörä se on. Onnea vaan valinnan johdosta. Toiset tykkää tehosta, toiset tyylistä.
    Tuttu tilanne; vastaan yksittäiselle henkilölle niin, että hän saa sitä, mitä tilaa ja heti on leegio muuta jengiä kimpussa. Oman valintani olen tehnyt henkilökohtaisen mieltymykseni mukaan perustuen lehtiartikkeleihin ja koeajoon sekä riippumatta siitä, kenellä muulla on samanlainen peli. Mieluisa yllätys on, että monet muutkin kuin minä ovat tykästyneet ison punaisen laadukkaisiin peleihin. Ja aivan erityisesti sydäntäni lämmittää nimimerkki 900S.i.e:n kiihkeän palava innostus Honda-moottoripyöriä kohtaan. *
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  17. #77
    Lainaa (Bomber @ Loka. 10 2003,14:03) kirjoitti
    Lainaa (Nahkaparturi @ Loka. 10 2003,13:42) kirjoitti
    Vastasit ihan kenelle hyvänsä, niin minä vastasin sulle. Mikäs siinä on muuten niin mieluista, jos muutkin haluavat ison punaisen? Etkö ole ihan varma valinnastasi ennenkuin kaikilla muillakin on sellainen? *

    Ei sentään... älyttömän hieno pyörä se on. Onnea vaan valinnan johdosta. Toiset tykkää tehosta, toiset tyylistä.
    Tuttu tilanne; vastaan yksittäiselle henkilölle niin, että hän saa sitä, mitä tilaa ja heti on leegio muuta jengiä kimpussa. Oman valintani olen tehnyt henkilökohtaisen mieltymykseni mukaan perustuen lehtiartikkeleihin ja koeajoon sekä riippumatta siitä, kenellä muulla on samanlainen peli. Mieluisa yllätys on, että monet muutkin kuin minä ovat tykästyneet ison punaisen laadukkaisiin peleihin. Ja aivan erityisesti sydäntäni lämmittää nimimerkki 900S.i.e:n kiihkeän palava innostus Honda-moottoripyöriä kohtaan. *
    Mitä aion sinulle Bomber kertoa, tulee järkyttämään sinua. Minulla on ollut kolmen eri merkkisen jaappanilaisen valmistajan fillareita, mukaanlukien kaksi Hondaa!! Toista honua on ikävä, tavallaan harmittaa että tuli myytyä se. No, silloin se oli oikea ratkaisu. Se että viihdyn nykyisin Ducatin puikoissa johtuu lähinnä siitä että fiilis on näissä pyörissä loistava. Se pitää itse kokea. Ducatin omistaminen ansaitaan, siihen tarvitaan joskus ponnisteluja rahallisesti ja jopa henkisesti, jokaisesta ei voi tulla Ducati-ratsastajaa. Ducatin omistaminen on kunnia ja siihen liittyy vahvoja tunteita. Ducati Club Finland on Suomen aktiivisin merkkikerho moottoripyöräpuolella, sekin kertoo että Ducatistit suhtautuvat suurella vakavuudella ajopeleihinsä. Joskus voi näyttää jopa siltä että puhuessamme pyöristämme tunnumme olevat muiden yläpuolella, mutta se johtuu vain kiintymyksestä Ducatiin ja sen nostattamaan "hurmokseen".

    Honda(kin) on hyvä fillari muiden merkkien joukossa enkä todellakaan vihaa Hondalla ajavia, olenhan itsekkin taivaltanut Hondilla. Kaikkia merkkejä tarvitaan, mutta kun itse päädyin Ducatiin tunsin saavuttaneeni moottoripyörien ravintoketjun yläpään. Toki kaikenlaiset fillarit kiinnostavat edelleen, tallista löytyy mm. -50 luvun Jawa joten kontrastia löytyy.

    Toivoisin jäsen Bomber että edes kokeilisin muunkin maalaisia pelejä, en sillä että ostaisit Duccen, vaan sillä että saisit vähän pohjaa tuolle touhullesi. Ajetaan enemmän, hölmöillään vähemmän.
    Arlen who?
  18. #78
    Lainaa (Legolas @ Loka. 09 2003,17:37) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 08 2003,18:41) kirjoitti
    Ei missään tapauksessa saa ajaa nelkulla. Se on liian helppoa ja tylsää...

    Moottoripyöräily kun on performanssia eikä pelkkää matkan tekoa
    Italo on hyvä ja ottaa ensikesänä mun TYLSÄN rivinelosen alleen ja katsoo tanssittaako sen jälkeen
    Juu, pahus kun tänä aamuna oli jäätä tiellä ja se tosiaan alkaa hiljalleen tarkoittaa sitä, että tuo kokeilu on vasta ensi kesänä..

    Sainpas taas kivan keskustelun aikaan ihan vasemmalla kädellä..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  19. #79
    Lainaa (Legolas @ Loka. 09 2003,17:37) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 08 2003,18:41) kirjoitti
    Ei missään tapauksessa saa ajaa nelkulla. Se on liian helppoa ja tylsää...

    Moottoripyöräily kun on performanssia eikä pelkkää matkan tekoa
    Italo on hyvä ja ottaa ensikesänä mun TYLSÄN rivinelosen alleen ja katsoo tanssittaako sen jälkeen
    Älä hemmetissä anna sille pyörääsi. italon 2 kesää ja n. 5 tkm ajokokemuksella tulee rivinelkusta pärekori ...
  20. #80
    Lainaa (900S.i.e @ Loka. 10 2003,17:00) kirjoitti
    Se että viihdyn nykyisin Ducatin puikoissa johtuu lähinnä siitä että fiilis on näissä pyörissä loistava. Se pitää itse kokea. Ducatin omistaminen ansaitaan, siihen tarvitaan joskus ponnisteluja rahallisesti ja jopa henkisesti, jokaisesta ei voi tulla Ducati-ratsastajaa. Ducatin omistaminen on kunnia ja siihen liittyy vahvoja tunteita. Ducati Club Finland on Suomen aktiivisin merkkikerho moottoripyöräpuolella, sekin kertoo että Ducatistit suhtautuvat suurella vakavuudella ajopeleihinsä. Joskus voi näyttää jopa siltä että puhuessamme pyöristämme tunnumme olevat muiden yläpuolella, mutta se johtuu vain kiintymyksestä Ducatiin ja sen nostattamaan "hurmokseen".
  21. #81
    parjan_fin on kirjoittanut hyvän tekstin koeajosta. Koeajoista voisi useammatkin kertoa, jotta olisi eri tasoisten kuljettajien tuntemuksia pyöristä.

    Ducati saa kunnioitukseni. Sedän luona pari vuotta aikaa oli 748, jossa oli putket vaihdettu. Mahtava ääni ja upean näköinen pyörä. Hinnat ovat korkeita, mutta ei köyhän kannata halpaa ostaakaan.
  22. #82
    Minä edustan sitä näkemystä, että prätkät, autot, asunnot ja muu mammona on vain tavaraa eikä siihen pidä koskaan kiintyä liiaksi. Tämä pätee myös Ducatiin. Jos joku siihen pyörään suhtautuu tunteella, sille minä en voi mitään. Sellaisen henkilön tulee kuitenkin ymmärtää, että kaikki eivät ole yhtä innostuneita hänen pyörästään, vaan voivat tykätä ajaa jollain toisella merkillä, vaikka Kawasakilla. *Edelleen pitää suvaita erilaisia mielipiteitä koskien oman merkkistä pyörää. *

    Tämän keskustelun perusteella Ducati-kuskit ovat antaneet itsestään hyvin suvaitsemattoman kuvan, jos heidään kanssaan on eri mieltä Italian ihmeestä. * Totean tässä yhteydessä, että Hondaa voi minun puolestani haukkua huonoksi pyöräksi, sillä Suomi on vapaa maa. Minulle se täysin yhdentekevää. Asialla on kuitenkin kääntöpuolensa; on turha polttaa käämiä, jos joku (vaikkapa minä) pitää Ducatia teknisesti epäluotettavana pyöränä ja liian korkealle hinnoiteltuna verrattuna siihen, mitä rahalla saa.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  23. #83
    Lainaa (Guest @ Loka. 10 2003,18:44) kirjoitti
    Lainaa (Legolas @ Loka. 09 2003,17:37) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 08 2003,18:41) kirjoitti
    Ei missään tapauksessa saa ajaa nelkulla. Se on liian helppoa ja tylsää...

    Moottoripyöräily kun on performanssia eikä pelkkää matkan tekoa
    Italo on hyvä ja ottaa ensikesänä mun TYLSÄN rivinelosen alleen ja katsoo tanssittaako sen jälkeen
    Älä hemmetissä anna sille pyörääsi. italon 2 kesää ja n. 5 tkm ajokokemuksella tulee rivinelkusta pärekori ...
    Taitaa olla aika paljon turvallisempaa antaa mulle ajoon ihan mikä tahansa moottorilla liikkuva ajoneuvo kuin monille muille.. (Mukaan lukien pyöräänsä lainaava taho )

    Mistäköhän tuo syvällinen ajokokemustietämys muuten mahtaa olla kotoisin??? Kaksi kesää näin peräjälkeen pitää kylläkin paikkansa. Muuten tais mennä pikkuisen metikköön...

    Onkohan tämä taas se kuuluisa rekisteröitymätön syntymästään saakka mottoripyörän selässä ollut viisi miljoonaa kilometriä ajanut mopedisti?

    Mutta siis huoli pois. Toistaiseksi mistään koejamastani moposta ei ole tullut pärekoria. Ja valikoima on aika kattava..

    Milläs muuten Kirka itse ajelee?
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  24. #84
    Lainaa (Bomber @ Loka. 10 2003,22:49) kirjoitti
    Tämän keskustelun perusteella Ducati-kuskit ovat antaneet itsestään hyvin suvaitsemattoman kuvan, jos heidään kanssaan on eri mieltä Italian ihmeestä. * Totean tässä yhteydessä, että Hondaa voi minun puolestani haukkua huonoksi pyöräksi, sillä Suomi on vapaa maa. Minulle se täysin yhdentekevää. Asialla on kuitenkin kääntöpuolensa; on turha polttaa käämiä, jos joku (vaikkapa minä) pitää Ducatia teknisesti epäluotettavana pyöränä ja liian korkealle hinnoiteltuna verrattuna siihen, mitä rahalla saa.

    Horna on ihan paska ja Ducati ainoo moottoripyörä oikeestaan mitä valmistetaan...



    Eihä me mitään suvaitsemattomia olla. Sä oot vaa rovosoinu liikaa, ihan ku toi Kirkaki...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  25. #85
    Aika mielenkiintoisia kommentteja saanut aikaan tämä hyvä keoajokirjoitus. Mistä kummasta moiset suuret tunteet siihen mikä merkki ja malli kenellekin kelpaa? Pointti lienee tähän kirjoitukseen liittyen kuitenkin se että näitä voisi olla lisää ja on hyvä kun joku vaivauttuu kertomaan omia kokemuksiaan koeajoista ja pyöristä.
    bon voyage...
  26. #86
    Lainaa (Atte @ Loka. 11 2003,22:46) kirjoitti
    Aika mielenkiintoisia kommentteja saanut aikaan tämä hyvä keoajokirjoitus. Mistä kummasta moiset suuret tunteet siihen mikä merkki ja malli kenellekin kelpaa? Pointti lienee tähän kirjoitukseen liittyen kuitenkin se että näitä voisi olla lisää ja on hyvä kun joku vaivauttuu kertomaan omia kokemuksiaan koeajoista ja pyöristä. *
    Nimenomaan
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  27. #87
    Lainaa (Atte @ Loka. 11 2003,22:46) kirjoitti
    Aika mielenkiintoisia kommentteja saanut aikaan tämä hyvä keoajokirjoitus. Mistä kummasta moiset suuret tunteet siihen mikä merkki ja malli kenellekin kelpaa? Pointti lienee tähän kirjoitukseen liittyen kuitenkin se että näitä voisi olla lisää ja on hyvä kun joku vaivauttuu kertomaan omia kokemuksiaan koeajoista ja pyöristä. *
    Ai mistä kummasta?

    Aina tuntuu löytyvän honra osastolta joku kansan kiihottaja, ja aina vain honra.
    Bomber tuossa totesi että heti on leegio niskassa kun vähän arvostelee italoa.
    No, kuinkas kävikään kun kerran menin haukkumaan 1000cbr:ää joku reppana kyseli mielipiteitä pyörästa, kun oli sellaista ostamassa. Minähän kerroin kun olen sellaisen paskan joskus omistanut. "Heti oli leegio niskassa"

    Ja sitäpaitsi, miksi ihmessä pitää lukee kaikki lehtien koeajot jostain merkistä ja mallista. Jos jonkun vehkeen haluaa, menee ja ostaa, jos on rahaa. Ittelleenhän sitä ihminen pyörän ostaa ei siinä pitäs kavereiden mielipiteet ja lehtien koeajot (eikä orgin asiantuntijalausunnot) paljoa painaa.
  28. #88
    No näinkin. Hyvin pitkälti

    Mutta kyllä siitä hyötyä on kun pääsee lukemaan sellaisia koeajoja kuten esim. tämän topikin. Aina se helpottaa, kun kuulee pikkasen vaktaa, vaikka värittyneempääkin.



    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  29. #89
    kysymys..kaikille???mistä tulee ajo nautinto..??eikö se oo niin että ajat millä vaan..jos se on sulle sopiva...ajat sitten radalla..,kadulla.metsässä..jne..jokainen varmaan hankkii pyöränsä omien mieltymyksien /rahapussin mukaan.sitten baanalle..siellä näyttelee.. moni asia..käyttö tarkotus..pyörän ergonomia..juuri sulle..jne..kertokaas mulle..miten sä vertailet pyöriä...joita liikuttelee niin erinlaiset intressit..ok..se filosofiasta..nyt muutama plussa ja miinus..ducati kuskeille..oon itse ajanu..ja omistanu italo pyörän..ajanu mm.998..999..monster 600..900 ss..ok..jotain vertailu pohjaa.vaikka kaikki tyypit erinlaisia..esim 999 oli hauska peli ajaa..mutta..ajoasento liian *race..eli etu keno..tavalliseen kurvailuun..jossa me kaikki ajetaan..99% eikö..voithan aina kysyä ittseltäs..montako rata päivää on takana..ja suhteuta se muuhun ajamiseen..ok..tatus on tärkee ittellenikin..koska sehän personallistaa sua..enenpi mitä oot..niin..toinen *asia mikä mua *pitkään ihmetyttäny..miks..ducati tuli aikasenmin..valmiiks asennetuilla ..lastu /putki term..testeihin kun se ei silloin vastannu alku perästä..sitä *mitä *sä ostat kaupasta rakentamallahan me saadaa myös japseihin..lisää..ääntä..vääntöö..jne..mutta nyt tässä masterissa asia oli korjattu..se mitä me nähdään radoilla..testeissä..ei todellakaan oo se tuote..mitä kaupasta ostetaan..eli..capirossin ja kump..ducati muistuttaa yhtä paljon *kaupasta ostettavaa..kun mun meke..ja kimin mac..on siinä merkki sama...ja vaikka mersun kone..sekin tehty..viri velhon..pajalla illi..jees..mutta ...pysytään kaikki housuissamme..ja nautitaan siitä mitä meillä..hyvä harrastus..joka antaa makeita elämyksiä..kaikille..ja periaatteessa..jos oikeen kiteyttää..pistää atomeiks..eikö ne tehdä samasta raudasta..kaikki....mukavaa syksyä..olkaa varovaisia ..siellä;)
  30.  
  31. #90
    Eka kerta ku kuulen jonku puhuvan Isosta Punaisesta hondana? Muu ei ärsyttänyt, jatkakaa samaan malliin.

    nm.vaihdoin bladesta V2:seen kauden alussa ja en vaihda takas.
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen