Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Olen ihastunut Craftin RX7 kypärään, onko kenelläkään kokemuksia. Ei tahdo oikein löytyä speksejä ymmärrettävällä kielellä mistään.

    Kevyt vai painava?
    Hiljainen vai meluisa?
    Saatavuus?

    Tahtoo tietää kaiken tästä mystisestä valmistajasta, joten mikki on avoin!

    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  2. #2
    Tääl oli jotain speksejä lontoox:Craft

    Paino oli kuitusella 1390 g ja muut noin 1400 g. On muuten todella asiallisen näköinen ruukku, tollanen on saatava!

    Suomen maahantuoja taitaa olla Micycle tai ainakin Craftia voi kysellä tuolta.
    Arlen who?
  3. #3
    Eikö oo vähän helmi?
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  4. #4
    Lainaa (Henry @ Syys. 29 2003,22:55) kirjoitti
    Eikö oo vähän helmi?
    Eikä niin vähääkään...

    Toi kuitunen sopis mulle ku nyrkki silmään. Italolle pikku vinkki, näitä org-shoppiin! Ainakin yksi kauppa olis jo tiedossa...$$$
    Arlen who?
  5. #5
    ..Kyselläänpäs..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  6. #6
    Niinpä, ei noita taida paljoa liikenteessä näkyillä! Mutta varmaa on se, että jostain se on saatava! Matta mustana tummalla visiirillä ja vaihtovisiiriksi peili!
    " Keep the streets safe, ride on the sidewalk! "
    "Mercenaries never die, they just go to hell to regroup!" - Sahara
  7.  
  8. #7
    Eikös noita ole myynnissä tuolla Leather Heavenissä.Olin näkevinäni niiden kuvastossa.Joo oli niitä.kävin kattomassa.rx7 hintaan 389 ja tuo x-15 oli 220.Onko ORG shopissa myynnissä tuollaista LAZER Jet Mask pottaa?sellainen kiinnostais.hinta tuolla LH oli 249 vaan josko shopista sais ees vähän edullisemmin.