Tässä muutama vinkki lisää, osa saattaa olla jo mainittu aiemminkin.

Ensiksi tulee mieleen Asikkala-Lammi (tie nro 317) ja sen jatkeeksi Lammi -Janakkala. Mukavia mutkia ja mäkiä. Poliisit vahtivat 60 alueita ja traktoreita liikkuu myös usein.

Valkeakoski-Kangasala on myöskin mainittavan arvoinen tieosuus. Hirvet tosin ovat vaarana, liikkuu paljonkin ja kerran olen huristellut myös vilkkuvaloilla varustettua Yamaha fjr:ää vastaankin...

Hieman kohti Jyväskylää siirryttäessä tulee vastaan Korpilahti ja siitä kannattaa kurvata tielle nro 610 kohti Joutsaa ja edelleen tielle nro 612 kohti Luhankaa ja Sysmää. Varsin mukavaa ja kaunista maisemaa. Sysmästä voi jatkaa kätevästi kohti Asikkalaa tai Pertunmaata.

Joutsa-Pertunmaa-Hartola ja vielä Kuortin kautta kannattaa ajella, on jälleen kerran kurvit kohdallaan.

Sitten vielä Toivakka-Kangasniemi väli, on Kunnon mutkapätkä, asfaltti on tosin hieman heikkolaatuista, mutta pikkaisen kun vaan varoo, niin kyllä se siitä. Sulkava-Puumala kannattaa kokeilla myös! Ja vielä yksi joka tuli mieleen hieman pohjoiseen päin Lapinlahti-Varpaisjärvi-Rautavaara.

Tässä oli muutamia teitä, joita tulee ajeltua useampaan kertaan kesän aikana. Ainakin itse olen tykännyt.