Elis tollanen tonninen Agusta olis tulossa
166heppaa ja painoa 192kg
Lisää tietoa alempana olevast linkistä
http://www.motards-online.com/articles/news.php?ref=163
![]()
GSX-R750 K7
Nuo neljä hormia pistää hunajat housuun...![]()
![]()
Jaa-a mä käytän hunajaa teessä ja joskus kuuman rommi totin mausteena....(tkay @ Syys. 17 2003,14:03) kirjoitti
![]()
Näyttää olevan vanhan lämmitystä eli 750 cm3 kone on vaihtunut 1000 cm3:een, mutta katteet pysyneet suht samoina. Eipä silti, oli pari vuotta sitten hienoimman näköinen pyörä markkinoilla. Nyt on jo iso punainen ja muut riisipuimurit menneet ohi silläkin rintamalla. *![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Ompas komia.
Tuoko kukaan MV:tä suomeen ja missähän hinta mahtaa liikkua?
Edit:No perskeles,löytyihän noita.
Aprilia RSV 1000 R 04
Mr. Castiglioni itse puhuu 180 hepoisesta... Katsotaan ja toivotaan.
Kun katsoo F4:sta luonnossa ja kääntää katseensa mihin tahansa japsiin niin kyllä niissä on eroa.
Vähän niin kuin vertaisi Ferraria Toyota Celicaan.
Älä turhaan säästele. Mielesi tekee kuitenkin laittaa Celican tilalle Corolla.(wantti @ Syys. 17 2003,20:15) kirjoitti
![]()
Agustan huolto ja varaosien saanti ovat todennäköisesti sen luokan ongelma, että ei nyt tulisi ihan ensimmäiseksi hankittua sellaista. *Hinnaltaan jo 750 cm3 on ollut liian kallis Suomessa ja uutuus on tuskin halvempi.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
No näihän se on. Tosin on hinnoissakin eroa kuten pitäkin. Saahan Celicoitakin muutaman Ferrarin hinnalla. Tosin Celica kuskit ei valita että ompas Ferrarit kalliita.(ainakaan julkisesti(wantti @ Syys. 17 2003,20:15) kirjoitti
) Sisäfile on kallista...
...ja hyvää!!
Arlen who?
Agusta olis kyllä unelmapyörä, seiskapuolikkaanakin!!
Supermotard
Näh, emmä tollasesta, ihan tyhymä, ei se varmaan oo ees mukava ajaa![]()
(nk. köyhän katkeraa tilitystä ja itsepetosta![]()
)
'Like a soul without a mind
In a body without a heart
I'm missing every part'
(Bomber @ Syys. 17 2003,21:17) kirjoitti
Ei, corollaan olisi ollut vertaaminen olisi ollut loukkaus
Noh, asiaan. Hinta lähentelee varmaan neljääkymppiä. Jos vaan olisi ylimääräisiä rahoja niin mikä jottei. Se on vähän kuin ferrarinkin ostaminen, eihän siinä mitään järkeä ole, mutta olisi se helevetin hieno omistaa.
Kauankohan tommoseen joutuu odottamaan osia kun trumpankin palikoita on kohta neljä viikkoa odoteltu. Taitaa kohta merkki vaihtua.
MP-Racing tuo MV Agustaa suomeen.(sammy1 @ Syys. 17 2003,19:12) kirjoitti
Linkki MP Racing sivustolle: MP-RACING
GSX-R750 K7
Vaihda mieluummin johonkin tylsään japsimopottimeen (niitähän oli siis muitakin kuin iso punainen). Japsipyörissä on se hyvä puoli, että eivät tule öljyt ulos niin kuin noissa Ducateissa (arvatenkin Ducce-hemmot näkevät taas kerran punaista) ja varaosiakin saa hyvin kun pyöriä on paljon maassa.(wantti @ Syys. 17 2003,22:36) kirjoitti
Harmi, että ei pelaa Trumpan varaosasysteemi, mutta se tuppaa olemaan hiukan harvinaisempien pyörien varjopuoli. *
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
nättihän se on tuo augusta.
neliputkisia nykymarkkinoilla on vähän.
taitaa olla agustan lisäksi vain kawasakin z1000 vm. 2003-
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
the matrix reloaded -leffassakin vilahti MV Agusta Trinityn ajamana. Tais olla kyllä seiskapätkä eikä mille.
Juu saa!(Snoopy @ Marras. 13 2003,17:32) kirjoitti
300kpl ja halpaa kauraa!
"now there’s an F4 1000 Tamburini costing £29,000"
<span style='color:blue'>www.motorcyclenews.com - F4 1000 "Tamburini"</span>
<span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
[quote=Jammer,Syys. 17 2003,13:46]Elis tollanen tonninen Agusta olis tulossa
166heppaa ja painoa 192kg
Tuleeko pyörä virallisen maahantuojan kautta?
1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Pitkät matkat ajeli kylläkin 998:lla mut MV:tä en huomannu..(FuturaRST @ Marras. 13 2003,17:15) kirjoitti
![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
No onneksi on lotto vetämässä! Tommosen ostan heti(seeker @ Marras. 13 2003,19:14) kirjoitti
![]()
Good to the bone
...
Tais olla ainut pyörä joka pistettiin palasiks?(Italowestern @ Marras. 13 2003,23:48) kirjoitti
Katolta kiihdytys ja vartijoiden kopin katosta läpi.![]()
![]()
<span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
Tuo Tamburini on kyllä niin komea että oikeen itkettää...Ei taida paljon tulla vastaan tuollasia...
Ja se kattokohtaus oli kyllä mun mielestä 998...
Mahdollisuus, että joku katselee sinua, on suoraan verrannollinen toimintasi typeryyteen.
*Aprilia RSV Mille ´01*
Kateellisen panettelua(Bomber @ Syys. 17 2003,23:51) kirjoitti
Harmi, etteivät kaikki ymmärrä esimerkiksi hyvän viinin tai juustojen päälle. Miksi joisit viiniä, kun Coca-Cola on edullisempaa ja siinä on enemmän hiilihappoa. Silloinhan Cokis on edellä, eikö näin??? Kummatkin on juomia, hyvä viini on vaan erilainen ja sopii ainoastaan sellaiselle kuka y m m ä r t ä ä.
MV Agusta on niin insinöörin kuin muotoilijan silmään toteutettu uskomattoman hienosti ja intohimolla. Tuntuu kuin italiaanoilla olisi laskukoneesta paristot loppu. Ehkä se kuuluu heidän perinteisiinsä tehdä upeita tuotteita.
Älä juo liikaa viiniä - tulee krapula
...mutta ei ollut.(Luke_ @ Marras. 14 2003,13:41) kirjoitti
On tullut juotua kaikenlaiset viinit, halvat ja kalliit, että siinä mielessä olen viinien harrastaja. Olen jopa tullut niistä juovuksiin ja krapulaan, joten olen varmaankin ymmärtänyt niiden päälle? *(Jyri @ Marras. 14 2003,13:55) kirjoitti
En kiellä ketään ostamasta MV Agustaa, jos on massia. Onhan siinä Agustan omistamisessa kieltämättä puolensakin; ei ole elämä tylsää ajokauden aikana kun käyttää peliä vähän väliä korjaamolla ja odottelee varaosia. Meikäläinen se vasta järjetön on kun ajelee tylsällä japsikikottimella, joka pelaa aina ja josta puuttuu mm. ram air. *
![]()
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Unohtui mainita, että tuo Punahopea malli on minusta ehkä kaikkien aikojen kaunein moottoripyörä. Se on muotoilullisesti ajaton ja tasapainoinen.
Lisäksi MV Agusta on teknisesti erittäin hyvin suunniteltu, ajoltaan loistava ja lisäksi kestävä pyörä. Suomessa on tietääkseni ainakin 5kpl maahantuojan kautta tulleita 750-kuutioisia, eikä niille paljon muuta ole kuulemma tarvinnut tehdä kuin säännölliset normaalit huollot. Itse yritin ostaa kyseistä pari vuotta sitten, mutta Tuusmotor ei suostunut omaansa myymään, joten tuli hankittua Ducati... Nythän MV:n taas saa kaupasta, kun tehtaan rahoituskuviot saatiin kuntoon.
En ole päivääkään katunut tuota Ducati-ostostakaan, mutta tuo tonninen MV on kyllä niin fantastisen oloinen ja koeajajien kehuma, että ehkä joku kaunis päivä...
Kyllä MV Agustan ulkoasu pesee jopa Ducatin 999:n mennen tullen ja sitten onkin pitkä matka seuraavaksi kauniimpaan pyörään..
(pikku provo)
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Olen tommosen 750 mallin livenä nähnytkin kerran, hemmetin hieno seon mutteii ainkaan äänellään säväyttänyt.
990 adv, VF750F, ZX-12R
Totta, ainakaan vakioputkilla se ei ole japanilaisia kilokyykkyjä kummempi.. Ducati taas onneksi soundaa kunnolla...(ÖÖ. @ Marras. 16 2003,18:28) kirjoitti
(pikkuprovo tämäkin)
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Meillä näytti alkusyksystä koulussa jollain "köyhällä" opiskelijalla olevan seiskapuokki. Ja täytyy sanoa että on se vaan muotoilullisesti todella onnistunut.. *Se vaan näyttää silmään todella hyvältä. *
Mikähän senkin aiheuttaa, että jokin vaan näyttää hyvältä ja toinen ei?
TL1000R