Katso äänestykset tulokset: Kuvat allekirjoituksissa.. - ...mitä mieltä olette?

Äänestäjät
117. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Eihän noita kestä katsoa

    41 35,04%
  • Ei, vaikka pois saankin ne ohjauspaneelistani

    23 19,66%
  • Kyllähän nuo tuolla passaa olla

    33 28,21%
  • Kyllä, onhan minulla mahdollisuus olla niitä katsomatta

    20 17,09%
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Nimenomaan ZL, noi on hienoja, mutta niitä isoja kuvia ei välttämättä tarvita....
    * Arctic Ranger *
  2. #32
    No mun mielestä ne on ihan kivoja. Mutta, jos ne kerran pilaa ihmisten päivän niin pois sitten vaan.
    ©
  3. #33
    Mä olen ei:n kannalla allekirjoituskuvan suhteen. Paitsi ajatellen serverin kuormitusta, niin vanhana veppiheebelinä tiedän myös että liikaa kuvia on liikaa kuvia.

    Avatar olisi mun mielestä ihan riittävä kuvien osalta...
  4. #34
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (duracl @ Syys. 18 2003,09:52) kirjoitti
    vanhana veppiheebelinä tiedän myös että liikaa kuvia on liikaa kuvia.
    Kun on vuosia tehnyt it-hommia niin weppisivujakin katselee ihan eri silmin. Omasta mielestäni noita gif-hymiöitäkin käytetään liikaa ja muutenkin gif-animaatiot pitäisi lailla kieltää. Samanlaiset on ajatukseni IRC-maailmassa kaikenlaisista mIRC-peeloscripteistä.

    Tosiasia on kuitenkin että keskiverto weppikäyttäjän mielestä taitaa olla sitä hienompaa mitä enemmän ruudussa vilkkuu ja välkkyy Monesti tosin käytettävyys ja luettavuus kärsii noista...
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  5. #35
    Kyllähän näillä sivuilla vilkkuu jo muutenkin tarpeeksi.
    Elikkä viimeinen sana on Ei.
  6. #36
    heh
  7. #37
    Lainaa (Kawana @ Syys. 17 2003,10:06) kirjoitti
    Lainaa (iama @ Syys. 17 2003,09:36) kirjoitti
    btw, kaikkien muiden kuvat minulla näkyvät, mutta JP:n jostain syystä ei. Höh!
    juu, ei näy minullakaan. Muut kyllä näkyy *ihmettelee mitä siellä mahtaa olla* *
    Hei, keksin miten ne JP:n purjelaiva-animaatiot saa näkymään, ja vieläpä pysyvästi:

    Klikkaa hiiren kakkospainikkeella oletetun kuvan kohdalta ja ota valikosta "Avaa kuva Microsoft Photo Draw´ssa".

    Olettaen siis, että koneessa on Windows.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  8. #38
    ei ne mua ainakaan häiritse!!!
    Pitäkää Jumala mielessä ja Housut jalassa...
  9. #39
    ei se mua häiritse
  10.  
  11. #40
    Lainaa (JP-800 @ Syys. 16 2003,16:46) kirjoitti
    - rasittaa serveriä turhaan ja aiheuttaa turhaa tietoliikennettä
    Eihä tollaset muualta linkatut kuvat rasita foorumin alla olevaa serveriä, käyttäjän selainhan sen liitetyn kuvan hakee sieltä, mistä linkkaus käskee hakia.

    Käyttäjille asia on eri.. varsinkin, jos kaistaa on vähä, kuvat isoja tai ovat hitaalla serverillä. Mutta jos ei kuvista tykkää, niin saahan nekin kokonaan poies oman selaimen asetuksista, tai käyttää Lynxiä

    Turhaa tietoliikennettä ne varmasti on, mutta nykyään sekään ei maksa suurelle osaa _käyttäjiä_ kiinteiden nettihintojen takia.
    Ja jos siinä allekirjoituksessa on joku komia mopon kuva ja käyttäjän nick kivasti mukana, niin kyllähän niitä mielellään katsoo = eivät ole enää turhaa.

    Turhempaakin dataa liikkuu tietoverkoissa(xxx, spam), joten muuan mopokuva allekirjoituksissa ei kyl mitään haittaa.
    Ja jolle ei kelepaa, niin ottaa sitte poies omalta kohdaltaan
    .ORG -kanava IRC:ssa - #moottoripyora @ IRCnet
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12