Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Lainaa (zimmy @ Syys. 11 2003,01:28) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mun tarpeeni on suunnilleen näin:

    * Luotettava prutku/pitkäikäinen
    Omia kokemuksia vielä melko vähän nyt n.7000km, mut kaikki tarinat mitä on kuullut puhuvat sen puolesta et edessä on paljon ongelmattomia kilometrejä.

    Lainaa kirjoitti
    * Matkapyörä, kaksi päällä + laukut tavaroineen.
    Mamman kanssa yhteisiä kilometrejä takana noin 2000, eikä moitittavaa, eihän sitä edes huomaa siellä takana.

    Lainaa kirjoitti
    * Kohtuullinen väsyttämätön ajoasento itselle.
    Itse olen kaksi kertaa ajanut n.900-1000km päivämatkan eikä moitittavaa löydy siitäkään.

    Lainaa kirjoitti
    * Hyvät olot tarakalle = mammelille
    Ei ole valituksen sanaa yhteisten 2000km matkalla "tarakasta" kuulunut.

    Lainaa kirjoitti
    * Voimaa huimasti (nyt on 130...135 hp)
    Voimaa löytyy ihan mukavasti jo alunperin, oma lievästi "päähänlyöty" 164 mitattu takaselta, ainakin omiin tarpeisiin riittävästi.

    Lainaa kirjoitti
    * Kyky myös hermostuttavaan mateluajoon ruuhkassa
    On tuotakin joskus tullut harrastettua.

    Lainaa kirjoitti
    * Ei hirmukyykky (väsyttävä ajo ?)
    Kuten todettua niin ei 1000km päivässä ainakaan itseäni väsyttänyt.

    Aika yksitoikkoista tekstiä tulee.., mut on se oikeasti omasta mielestäni ainakin kiva mopo.
    Oikeastaan ainoa parannettava mikä mieleen tulee on kankea olemus (jostakin on tingittävä jos mamman kans tahtoo ajella), tosin jos siitä tuolla prikkavirityksellä selviää niin huonot puolet ovat aika vähissä. Itselläni ei ole jarrujen kanssa vielä sen suurempia vaikeuksia ollut, johtuneeko eri ajotyylistä (yleensä en jarruta jalalla) vai mistä.

    Kaiken kaikkiaan olen itse niin tyytyväinen etten osaa muuta kuin kehua, tiedä sitten millainen tuo tuleva malli on, mut on nykyinen sen verran hyvin vakuuttanut ominaisuuksillaan, et ajatuksissa on *jos vaikka vaihtuis keväällä.. (jos "hallitus" näyttää vihreää valoa)
    Aika ykstoikkosen tyytyväistä tekstiä. Tuntuu hyvältä.

    * Ajoasentoon liittyen miten pitkä olet.
    * Ja toinen, kerros mikä se prikkajuttu on.
    * Ja kolmas, mikä se päähän lievästi lyöty 164 hp on? Tehtaan ilmoittamahan ei tarkoita takapyörästä mitattua tehoa.



    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  2. #32
    Lainaa (FJ20 @ Syys. 04 2003,16:42) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Syys. 04 2003,15:08) kirjoitti
    Se on seuraava prätkä, ku toinen nykyisistä häviää ja vaihtoraha on valmiina.

    Olen sinnikkäästi kärttänyt käyttäjiltä ja huoltajilta jotain negatiivista, mutta eivät suostu haukkumaan. Eivät millään ...
    Tuota samaa tässä itsekin mietin ja siksi kyselen. Lisäksi tietysti kiinnostaa se miten kuski (kädet + ranteet ym) väsyy pitkillä ajomatkoilla ja viihtyykö takapaksilla istuja niin, ettei tule eroa.

    Kertokaa vielä.
    Mulla ainakin alkaa heti 300 km ajon jälkeen puutuun ranteet, mutta siinä vaiheessa alkaa jo tankkauskin olla ajankohtaista. Joten kädetkin voi samalla ravistella vetreiksi. Saatta tosin olla tupakoinnin aiheuttamaa ongelmaa pintaveren kierrossa...
  3. #33
    Lainaa (ossi @ Syys. 22 2003,15:53) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Syys. 04 2003,16:42) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Syys. 04 2003,15:08) kirjoitti
    Se on seuraava prätkä, ku toinen nykyisistä häviää ja vaihtoraha on valmiina.

    Olen sinnikkäästi kärttänyt käyttäjiltä ja huoltajilta jotain negatiivista, mutta eivät suostu haukkumaan. Eivät millään ...
    Tuota samaa tässä itsekin mietin ja siksi kyselen. Lisäksi tietysti kiinnostaa se miten kuski (kädet + ranteet ym) väsyy pitkillä ajomatkoilla ja viihtyykö takapaksilla istuja niin, ettei tule eroa.

    Kertokaa vielä.
    Mulla ainakin alkaa heti 300 km ajon jälkeen puutuun ranteet, mutta siinä vaiheessa alkaa jo tankkauskin olla ajankohtaista. Joten kädetkin voi samalla ravistella vetreiksi. Saatta tosin olla tupakoinnin aiheuttamaa ongelmaa pintaveren kierrossa...
    Vielä kun vasta talvi tulossa.
    Mikä on ajovauhti käytännössä. Ajoviimahan keventää ranteiden ja käsien rasitusta. Kyllä mulla nykyisin tuppaa puutumaan jo ennen tankkausta.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  4.  
  5. #34
    Lainaa (FJ20 @ Syys. 22 2003,16:49) kirjoitti
    Lainaa (ossi @ Syys. 22 2003,15:53) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Syys. 04 2003,16:42) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Syys. 04 2003,15:08) kirjoitti
    Se on seuraava prätkä, ku toinen nykyisistä häviää ja vaihtoraha on valmiina.

    Olen sinnikkäästi kärttänyt käyttäjiltä ja huoltajilta jotain negatiivista, mutta eivät suostu haukkumaan. Eivät millään ...
    Tuota samaa tässä itsekin mietin ja siksi kyselen. Lisäksi tietysti kiinnostaa se miten kuski (kädet + ranteet ym) väsyy pitkillä ajomatkoilla ja viihtyykö takapaksilla istuja niin, ettei tule eroa.

    Kertokaa vielä.
    Mulla ainakin alkaa heti 300 km ajon jälkeen puutuun ranteet, mutta siinä vaiheessa alkaa jo tankkauskin olla ajankohtaista. Joten kädetkin voi samalla ravistella vetreiksi. Saatta tosin olla tupakoinnin aiheuttamaa ongelmaa pintaveren kierrossa...
    Vielä kun vasta talvi tulossa.
    Mikä on ajovauhti käytännössä. Ajoviimahan keventää ranteiden ja käsien rasitusta. Kyllä mulla nykyisin tuppaa puutumaan jo ennen tankkausta.
    Yleensä se vauhti tahtoo olla rajoitus + 15-20 km/h
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12