Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Kattokaas tämmöseltä sivulta TÄSTÄ



  2. #2
    Kävin katselemassa ja täytyy sanoa..... Uskomatonta meininkiä! Esim. Se (Suomessa) ollut Bomber Day jossa porukka temppuilee yleisön edessä... Aivan käsittämättömiä taidonnäytteitä

    Jos joskus itse on taidot edes promillen luokkaa noiden kavereiden osaamisesta, niin hyvä...

    *RESPECT*
    -01 Ducati monster 620 Dark -> -97 Suzuki GSF 1200 S Bandit -> -04 Suzuki GSX 1400

    Still going strong!

    "There are 10 types of people. Those who know binary and those who don't."
  3. #3

    pitäs olla keuliva orgmp kuva
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  4. #4
    Ei voi todeta kun että kyllä sen jotkut osaa ja ennenkaikkea uskaltaa
    Kalkkarokäärmeet pitävät meteliä, mutta Cobrat iskevät ääneti.
  5. #5
    Tuo 600 gixxeri on melkein vihaisempi...En katsonut tota videota, mutta luulen että se on sama mikä olen ennenkin nähny. Joku norjalainen lykänny tahdistimen gixxeriin, eikä meinaa keula pysyä maassa
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  6. #6
    Ilmeisesti Marsalkka on nähnyt pätkiä jossai Keski-Suomessa olevasta koneesta.... asiallista
  7. #7
    Lainaa (Agostini @ Elo. 31 2003,14:13) kirjoitti
    Ilmeisesti Marsalkka on nähnyt pätkiä jossai Keski-Suomessa olevasta koneesta.... asiallista *
    Joo, tiiän pyörän ... Tosin ei noin hyvännäköinen ole. Ulkoa päin ei eroa huomaa.
    - "No! It's not a Harley" -
  8. #8
    Mjoo..tarkoitin kyllä siinä samalla sivulla ku mikä epeliini linkkasi. Siinä Busasta vähän ales on se pikkugixxeri video...kannattaa tsiigata, ei ole meinaan ongelmia keulimisen kanssa
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  9. #9
    toinenkin hyvä sivu on bikepics ja
    xtreeme



  10.  
  11. #10
    --------- -----------
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*