Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Maksoin alkukesästä -02 kahden pyörät verot ja sain silloin verovalituskaavakkeen tullista. Onko porukka saanut jotain palautusta maksetuista veroista ja kuinka paljon? Itse maksoin vm.92 Sevenfiftystä veroja n.1400 euroa ja vm.87 CBR600:sta vähän päälle 1000 euroa. Olen koettanut laskeskella nykysysteemillä veroja ja saanut näille pyörille 700-800 euron tasoa, lieneekö asia näin? Kumpikin pyörämalli on sikäli ongelmallinen, että verrannepyöriä markkinahintaa määrätessä on Suomessa melko vähän.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  2. #2
    Myöskin alkukesästä -02 kahdesta pyörästä valitukset tullille. Vielä ei kummastakaan oo kuulunu yhtikäs mitään..
    Aika hidasta tuntuu olevan
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  3. #3
    vähän vaikeaa sanoa verojen määrää, varsinkin kun vertailukohtia on niin vähän.. valitus kannattaa ehdottomasti tehdä, kaikki mikä tulee on kotiin päin.. ja vielä korkojen kera..

    Tulli on vasta tänä kesänä alkanut purkaa valituskasaa pois, eli päätöksiä vanhoistakin alkaa pikkkuhiljaa tippumaan.. mutta ehdottomasti valitus sisään, siinä arvonnassa ei voi kuin voittaa..
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  4. #4
    Toukokuussa 2002 kaksi verovalitusta liitteineen keväällä 2002 tuoduista prätkistä ja mitään ei oo kuulunu.
    No, maksavathan ainakin korkoa.
    Pitäsköhän tehdä valitus kun valitusten käsittelyaika on niin pitkä....
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  5. #5
    Siis teittekö valituksen jollain hienolla kaavakkeella??
    Mä soitin sinne ja ne sano, että vapaamuotoinen riittää....
    Eli suurin piirtein norttiaskin kanteen raapustin valituksen ja lähetin! tosin mitään ei ole kuulunut!!!
    Ja pyörä tuli -02 tosin en muista koska lähetin valituksen!!
    Kun ainoa työkalu on vasara, kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.
  6. #6
    Tullin ohjeet valituksen tekemiseen ja Jonkinlainen pohja valituksen tekemiseen.... Ja toinen pohja mistä valita..



    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  7. #7
    Mä tein valituksen keväällä 2001 eikä ole vieläkään kuulunut mitään......
  8. #8
    Kaveri teki valituksen heinäkuussa 2000 eikä ole kuulunut mitään vielä...
    BMW R 1200 GSA
    Honda GL 1000 Caferacer

    EX
    BMW R1200RT
    Yamaha GTS
    Rocket lll
    Honda VFR1200
    Honda GL1800
    Honda ST1000 Pan European
    Honda Transalp
    Honda CB750
    Honda GL1000
    Yamaha V-max
    Suzuki GT125
    Nopeita Tunturi SuperSportteja 70-luvulla
  9.  
  10. #9
    Olipa hyvä, että löysin oikean aiheen.Itselläni vielä valitus tekemättä.
    Tullistahan sai heti kaavakkeen matkaan ja siihenhän ei paljon tarvitse täyttää, mutta joku sanoi että pitää olla tarkkana siinä kohtaa missä kysytään, et millä perusteella hakee oikaisua..Mitäs te nyt siihen olette sitten laittaneet???
    Sais nuo paperit vihdoin menemään??
    Sitten kun niitä oikaisuja alkaa tippumaan, niin olis mukava tietää paljonko porukka on saanut takaisin...laittakaas sitten niitäkin juttuja tänne??Nähdään kannattiko..