Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ostin ylläolevasta firmasta 2010 mallisen BMW 1300 Gt:n. Pyörä oli Saksasta uitettu. Luvattiin pyörän olevan virheetön. Annoin käsirahan näkemättä ja pieni jännitys päällä parin viikon kuluttua pyörää katsomaan/noutamaan.
    Pyörä oli PRIKULLEEN sellainen kuin oli puheissa luvattu. Palvelu asiallista ja asiakasystävällistä. Voin suositella. Hintakin oli kohdallaan, ei olisi itse kannattanut lähteä Saksaan.

    Kiitos Jannelle!
  2. #2
    Itse myös viime kesänä hommasin nykyisen bemarini kyseisestä liikkeestä ja oli juurikin sitä mitä piti. Suzuki meni vaihdossa. Oli mukava asioida ja kauppoihin päästiin nätisti. Suosittelen
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
  3. #3
    Täältäkin palaute samantasoista ! uskallan suositella
  4. #4
    Ostin (eli vaihdoin) oman Kawasakin vuonna 2012 ja erittäin hyvä maku jäi palvelusta ja joustavuudesta. Ja nythän tuolla Kawalla on sitten yhdessä taivallettu jo yli 90 tkm. Olen suositellut paikkaa tutuille pyörän etsijöillekin.
  5. #5
    Komppaan edellisiä lausuntoja. R1200R tuli tuolta pihaan toimitettuna.
  6.  
  7. #6
    Täältä tulee myös erityisen paljon positiivista palautetta JT-LAITTEEN Jannelle. Kotiatoimitus toimi täydellisesti ja muutenkin älyttömän mukava myyjä. Tulevaisuudessa tulen Jannelta seuraavankin pyörän ostamaan.
    Voin kyllä ilomielin suositella muillekkin motoristeille.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99