Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 72:sta
  1. #1
    Olisin hankkimassa pyörää Saloselta. Ja kyselen miten on hommat pelanneet? Puhelimessa homma hoitui ainakin asiallisesti?

    Etukäteen kiittäen....
  2. #2
    Jose ja rouva olivat todella avuliaita, jakoivat hyviä neuvoja niin mopon kuin varusteidenkin hankinnassa

    Hintaakin saatiin yhteistuumin soviteltua kaikille mielenkiintoiseksi, eli summa summarum, tarpeen tullessa käännyn heidän puoleensa toistekin

    nimimerkillä, edelleenkin tyytyväinen
  3. #3
    Asiallinen liike ja neuvoja tulee liukuhihnalta, pitkäaikainen kokemus prätkäpuolelta.
    Myymälä hieman ahdas ja ruuhka-aikana voi joutua pitkäänkin odotteleen. Vaihtopyörä puoli suppea.
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  4. #4
    Ilmeisesti Salonen harrastaa jonkunasteista ikärasismia, itse alaikäisenä en ainakaan ole ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Ovat olleet ihmeen vastahakoisia kaikessa toiminnassaan.

    Poikkeuksena voin sanoa tämän "uuden" kaverin siellä, ollut noin vuoden verran. Tämä pitkä korvarenkaalla varustettu tummatukkainen kaveri on aina ollut palvelualtis ja ystävällinen, ja hänet olen yrittänytkin bongata aina kun kyseiseen liikkeeseen _joudun_ menemään.
  5. #5
    Yhden R1:sen olen sieltä ostanut kolmisen vuotta sitten. Soittelin kiinnostuneena moposta, mutta ilmoitin etten ehdi mopoa liikkeen aukioloaikana katsomaan (koska asuin espoossa). Noh, no probleemos, sain hyvät ajo-ohjeet ja kurvasinkin vajaa puolitoista tuntia liikkeen sulkemisen jälkeen *pihalle.

    Palvelu oli oikein mukavaa ja ensimmäiseksi käteen lyötiin kahvikuppi sitten siirryttiin kattomaan mopoa. Propsit siis Salosen liikkeelle!

    Ja olin vain todellakin menossa vain katsomaan mopoa (joka sitten yllättäen tarttuikin mukaan). Aion jatkossakin asioida mielummin vaikka kauempanakin jos palvelu on asiallista.

    ps. Frankiltä en sitten mitenkään saanut tarjousta omasta mopostani vaihdossa 9r:ään. Luvattiin soitella pariinkin otteeseen, mutta en kai vaikuttanut tarpeeksi "vakavaraiselta". Noh, muutkin kokemukset frankistä johtivat siihen etten enää todellakaan meinaa siellä asioida.
  6. #6
    Marara: oletkos siis ostanut sekä saloselta että biketownista r1:sen, ja melkein yhtä vanhan?mistäs moinen frankin haukkumisvimma, onko siellä huonompia pyöriä vai?
  7. #7
    Nykyinen GSXähvä on hommattu aikanaan Saloselta eikä liikkeen palveluissa ole ollut huomauttamista. Hinnat ovat pikku neuvonpidon jälkeen olleet aina about kohdallaan. Henkilökunta on asiallista ja tietää mistä puhuu. Huollot ja takuuhommat on suoritettu sovitussa ajassa.
    Kannattaa ruikata ajovarusteista sun muista prosentit jos päätät ostaa pyörän sieltä.
    Tulin, näin, koitin
  8. #8
    Lainaa (häpi @ Syys. 16 2003,15:37) kirjoitti
    Marara: oletkos siis ostanut sekä saloselta että biketownista r1:sen, ja melkein yhtä vanhan?mistäs moinen frankin haukkumisvimma, onko siellä huonompia pyöriä vai?
    Olen siis todellakin ostanut sekä saloselta -että biketownista R1:set.. Molemmat mallia-00, ensimmäisen "suomipyörän" vuonna 2000 saloselta (myin saman kesän lopussa). Ja toisen (saksasta uitetun) ostin tämän kesän alussa biketownista. Sikäli mikäli tämä nyt jotain edes kiinnostaa.

    Mikä ihmeen frankin "haukkumisvimma"?? Olen asioinut frankillä yhteensä kolme kertaa ja minua palvelu ei ole vain miellyttänyt ollenkaan. Kuluttajana äänestin jaloillani..

    Kerran vanha moponi oli jopa talvisäilytyksessä siellä. Tuli sitten peilien jouset kuoleentuneena ja akku tyhjänä takaisin (=vaihtoon). Kuulemma vanhoissa aina menee silleen.. Akusta nyt en mitään voi sanoa, mutta peilit oli justiinsa pyörään kiinni ruuvatut=uudet... Vuonna 2000 (ennen rykköstä) yritin ostaa frankiltä pari vuotta vanhaa 9Rää, lupasivat soittaa kun tietävät välirahan, ei soittaneet. tiedustelin asiaa kerran, jolloin kuulin pyörän menneen.
  9. #9
    Iso kiitos ja kumarrus Jose,Elina ja muut! *
    Onnistui mopon vaihto helpommin kuin elokuvissa,eikä päivääkään ole tarvinnut katua!
    Minä ja Susanna (GSX-R 750) kiitämme!
    Suosittelen asioimaan ko. paikassa,vaikka turussa sijaitseekin *
    On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä. -J.Hynynen-
  10. #10
    Se söpö uus tyttö tiskin takana anto hyvät alennukset ja päivän pelastavan hymyn *
    suo siellä vetelä täällä
  11. #11
    MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
    Arska-58
  12. #12
    Lainaa (taipaari @ Huhti. 13 2004,22:54) kirjoitti
    MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
    Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?

    Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
  13. #13
    Lainaa (j11h00 @ Huhti. 14 2004,12:22) kirjoitti
    Lainaa (taipaari @ Huhti. 13 2004,22:54) kirjoitti
    MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
    Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?

    Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
    Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossa
    GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.
    Arska-58
  14. #14
    Lainaa kirjoitti
    Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossa
    GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.
    Hehe.. joo harvan kukkarolla tuo ei ole iso raha...

    Kiitos tarkennuksesta.
  15. #15
    Tuli ostettua muutama päivä sitten Saloselta ensimmäinen oma pyörä (tähän asti kruisaltu satunnaisesti lainavehkeillä ja pyörällä) + kaikki varusteet päästä varpaisiin !

    Täytyy sanoa, että sain kyllä aivan loistavaa palvelua pyörän koeajon merkeissä ja varusteiden perusteellisessa sovittamisessa ennen valintaa...

    Kävin monta kertaa ennen päätöksen tekemistä vain "kuolaamassa" pyörää ja ehkä kyselemässä jopa vähän tyhmiä, mutta palvelu oli silti aina todella ystävällistä, kun jossain paikoissa on palvelualttius vähentynyt sitä mukaa, kun siellä käy katselemasa ostamatta mitään...

    Summa summarum: Täydet pisteet liikkeelle, tästä on hyvä jatkaa * !



  16. #16
    Lainaa (taipaari @ Huhti. 14 2004,23:02) kirjoitti
    Lainaa (j11h00 @ Huhti. 14 2004,12:22) kirjoitti
    Lainaa (taipaari @ Huhti. 13 2004,22:54) kirjoitti
    MP Salosesta sen verran että pyysi vaivaiset 4000 egeä enemmän väliä kun liike jossa vaihdoin.Että silleen.
    Tuota tuota... voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän?

    Mikä pyörä mihin vaihtumassa jne?
    Kävin kysymässä MP Saloselta välirahan suuruutta,vaihdossa
    GSX1100F -92 uuteen DL1000 V-Stromiin.Salonen pyysi välirahaa 13000.Vaihdoin Erkka Korpiaholla,maksoin väliä 9000.Meikäläisen kukkarolle ero on aika iso.
    Jossain viestiketjussa oli aiemminkin samantapaista keskustelua, liikettä en tosin muista. Silloin ja edelleenkin, mielestäni kaupanteossa pyydettävä hinta tai väliraha ei ole sama asia kuin asiakaspalvelun taso. Näihin finanssiasioihin liittyy niin paljon muitakin tekijöitä ( vaihtopelien määrä yms. ), että ne elävät koko ajan tilanteen mukaan. Asiakas päättää mitä seikkaa arvostaa; hyvin hoidettu kauppatapahtuma ja osaava huolto painavan jonkun vaakakupissa varmasti tuon 4000 euroa ja ehkä enemmänkin.

    Isekin pidän Salosta kalliimpana paikkana kuin jotain muuta, mutta varsinaisesta asiakaspalvelusta ei minulla ole moittimista.
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  17. #17
    Juu Salosella om kauppa hierottu. Väliraha oli tuolloin ihan asiallinen (-99 Bladista uuteen Hayabusaan) ja palvelu toimi. Valiettavasti kauppaja ei syntynyt (kun ei ihan oma talous kestänyt). Kävin jopa paikan päällä sanomassa asian eikä edes silloin tullut mitään irvailu taikka tympeää suhtautumista.

    Jälkeenpäin olen käynyt kyselemässä kaverin puolesta V-maxisista kaiken näköistä ja homma on aina toiminut.

    Itse asiassa Turussa ei ole tainut saada surkeaa palveluja kuin MP-vuokraamossa (onkohan enää edes olemassa).
  18. #18
    Lainaa (Dec @ Kesä. 21 2004,08:25) kirjoitti
    Itse asiassa Turussa ei ole tainut saada surkeaa palveluja *kuin MP-vuokraamossa (onkohan enää edes olemassa).
    Turun MP-myynti ja vuokraustako meinaat? Se on kyllä todella huono liike, vetävät hintoja hatusta, huollot kestää uskomattomia aikoja, itse siellä olen pyörääni huollattanut, faijani, kavereitani jne.
  19. #19
    ihan loistava paikka ja mukavat immeiset!!
    James lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle
  20. #20
    Lainaa (teisku @ Maalis. 04 2005,19:27) kirjoitti
    James lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle
    Mikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaan
    Mitkäs ton Eemelin speksit on.. vai nähdäänkös se vasta ajokauden alussa..?
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  21. #21
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 04 2005,19:32) kirjoitti
    Lainaa (teisku @ Maalis. 04 2005,19:27) kirjoitti
    James lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle
    Mikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaan
    Mitkäs ton Eemelin speksit on.. vai nähdäänkös se vasta ajokauden alussa..?
    mäpä tiedän siitä kaiken mut en kerro sulle
    *harrastukset on väärät jos kaikki rahat ei mene*
  22. #22
    Lainaa (peikkotyttö @ Maalis. 04 2005,20:29) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Maalis. 04 2005,19:32) kirjoitti
    Lainaa (teisku @ Maalis. 04 2005,19:27) kirjoitti
    James lähtee kohta sinne ja Eemeli tulee tilalle
    Mikäs tää juttu oikeen on kun ihmiset nimeää mopojaan
    Mitkäs ton Eemelin speksit on.. vai nähdäänkös se vasta ajokauden alussa..?
    mäpä tiedän siitä kaiken mut en kerro sulle *
    Aika yllättävää ..mut hitto.. sehän tieto puristetaan vielä irti
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  23. #23
    koettakaapa suorittaa pyörän vaihto kyseisessä liikkeessä niin jo alkaa hankaluudet, jos vaihdokki ns:harmaatuonti niin nauravat
    sinut liikkeestä ulos.

    eli eivät hyväksy "tuontipyöriä" ellei ole nyt uuden liikkeen myötä
    ja saamansa "kritiikin" johdosta muuttaneet tapojaan ja tekevät
    kauppaa niinkuin heidän mainoksensa "velvoittaa" RAKKAUDESTA
    PRÄTKIIN, voisko tuon paremmin enää sanoa, no kyllä voi
    ainakin omalla toiminalla pilata tuo "slogani" eli rakkaudesta
    heidän myymiin prätkiin.
  24. #24
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 06 2005,23:05) kirjoitti
    koettakaapa suorittaa pyörän vaihto kyseisessä liikkeessä niin jo alkaa hankaluudet, jos vaihdokki ns:harmaatuonti niin nauravat
    sinut liikkeestä ulos.

    eli eivät hyväksy "tuontipyöriä" ellei ole nyt uuden liikkeen myötä
    ja saamansa "kritiikin" johdosta muuttaneet tapojaan ja tekevät
    kauppaa niinkuin heidän mainoksensa "velvoittaa" RAKKAUDESTA
    PRÄTKIIN, voisko tuon paremmin enää sanoa, no kyllä voi
    ainakin omalla toiminalla pilata tuo "slogani" eli rakkaudesta
    heidän myymiin prätkiin.
    Miksi kauppiaiden tulisi katsoa harmaatuontia läpi sormien?

    Mieti nyt itse bisnes mielessä mikä olisi järkevää ja mikä ei. Pyörä on jo tuotu maahantuojien nenän edestä, käytännössä ostaessasi pyörän ulkomailta tms. harmaatuojalta toimit vastoin virallisten maahantuojien toiveita vastaan ja ostat pyörän ns. yksityisesti, eikä moottoripyöräkauppias joka itse maksaa viralliselle maahantuojalle myynnistä saa pyörästäsi penniäkään.

    Voitat jotain häviät jotain. Ero on siinä, että pyörän osto ei meille kuluttajille ole koskaan hyvää bisnestä JA totta helevetissä virallisen maahantuojan tukemat liikkeet maksavat ns. tuontipyörästä vähemmän, kuin mitä maksaisivat virallisia reittejä tuodusta pyörästä.

    Haet pyörän ulkomailta saat itsellesi varmasti hyvän pelin, mutta älä nyt ihmeessä oleta, että ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
    Ex hippi!
  25. #25
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 06 2005,23:05) kirjoitti
    koettakaapa suorittaa pyörän vaihto kyseisessä liikkeessä niin jo alkaa hankaluudet, jos vaihdokki ns:harmaatuonti niin nauravat
    sinut liikkeestä ulos.

    eli eivät hyväksy "tuontipyöriä" ellei ole nyt uuden liikkeen myötä
    ja saamansa "kritiikin" johdosta muuttaneet tapojaan ja tekevät
    kauppaa niinkuin heidän mainoksensa "velvoittaa" RAKKAUDESTA
    PRÄTKIIN, voisko tuon paremmin enää sanoa, no kyllä voi
    ainakin omalla toiminalla pilata tuo "slogani" eli rakkaudesta
    heidän myymiin prätkiin.
    Meillä sujui kaupanteko ihan hyvin, vaikka vaihturina oli Saksan tuontipyörä, ja riittävästi sain rahaakin siitä
  26. #26
    ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
    tässä taas niitä henkilöitä jotka eivät tajua asian kokonaisuutta
    ajatteleppa jos liikkeellä on varaa kieltäytyä huoltamasta ja
    vaihtamasta pyörää eikö silloin KUSE nimenomaan omaan pussiin.

    onneksi on vielä liikkeitä jotka ymmärtävät rahan päälle eivätkä
    "ylenkatso" oli pyörä kotoisin mistä tahansa,eli mietippä asia
    vielä kerra ja tarkkaan,taidat olla noita ko:liikkeen lypsyporsaita
    eli ostat maksoi mitä vain,jokainen taaplaa tyylillään,mutta
    minulle pienikin "säästö" merkitsee pitkässä juoksussa paljon.
  27. #27
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 07 2005,21:23) kirjoitti
    ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
    tässä taas niitä henkilöitä jotka eivät tajua asian kokonaisuutta
    ajatteleppa jos liikkeellä on varaa kieltäytyä huoltamasta ja
    vaihtamasta pyörää eikö silloin KUSE nimenomaan omaan pussiin.

    onneksi on vielä liikkeitä jotka ymmärtävät rahan päälle eivätkä
    "ylenkatso" oli pyörä kotoisin mistä tahansa,eli mietippä asia
    vielä kerra ja tarkkaan,taidat olla noita ko:liikkeen lypsyporsaita
    eli ostat maksoi mitä vain,jokainen taaplaa tyylillään,mutta
    minulle pienikin "säästö" merkitsee pitkässä juoksussa paljon.
    Nii-in....enhän minä koko kaupan alasta mitään tiedäkkään.....

    Jos liikkeellä on VARAA......varallisuutta, taloudellinen tilanne joka antaa mahdollisuuden valita asiakkaansa miksi se ei niin tekisi tässä tilanteessa, vaikka epäilen että sinua nyt liikkeestä ihan pihalle tönitty olisi.

    Tuomalla pyörän Saksasta et millään asteella tue Suomen omaa moottoripyörä kauppaa eikä kukaan sitä sinulta vaadikkaan, mutta vaikka kuinka monta pyörää, vaikka kuinka monta jannua kantaisi Saksasta Suomeen ei maahantuoja ala pyöriä Suomeen persnetolla raahaamaan.

    Olithan sinä itsekin tarjoutunut kyseisen liikkeen lypsettäväksi, vaan kun ei kelvannut utareet päätit liikettä täällä kritisoida. Pointtini on kuten jo aikaisemmin sanoin: Ainakin nykytilanteessa jos tuon pyörän Saksasta Suomeen saatan saada vähemmän ajetun paremmassa kunnossa olevan pyörän, kuin mitä Suomessa olisin samaan rahaan saanut, mutta en oleta pyörästä kuitenkaan saavani omiani takaisin rahallisesti sen enempää kuin Suomipyörästänikään ja saan mahdollisesti jopa vähemmän.

    Miksikö?? Yritykset toimivat voittoa tavoitelleen. Parhaat katteet "ei ne muoviset" on nimenomaan uusien pyörien myynnillä Suomesta Suomeen ja kun jo alkuvaiheessa luot tällaisen asiakas suhteen on liikkeellä mahdollisuus antaa pyörästäsi rahaa, sillä sinut on ns. lypsetty jo kerran. Sen sijaa jos tupsahdat liikkeen ovesta sisään vaatien Saksan pelistäsi samaa/parempaa rahaa kuin vastaavasta Suomipelistä ei liikkeillä ole sen suurempaa motiivia sinulle suuria alennuksia antaa. Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.

    P.S Itse olen pyöräni yhtä uutta lukuunottamatta aina ostanut yksityisiltä ja ovat olleet ihan virallisia reittejä Suomeen kulkeneita.
    Ex hippi!
  28. #28
    Legolas, asiaa
  29. #29
    Lainaa (Legolas @ Maalis. 08 2005,08:22) kirjoitti
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 07 2005,21:23) kirjoitti
    ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
    tässä taas niitä henkilöitä jotka eivät tajua asian kokonaisuutta
    ajatteleppa jos liikkeellä on varaa kieltäytyä huoltamasta ja
    vaihtamasta pyörää eikö silloin KUSE nimenomaan omaan pussiin.

    onneksi on vielä liikkeitä jotka ymmärtävät rahan päälle eivätkä
    "ylenkatso" oli pyörä kotoisin mistä tahansa,eli mietippä asia
    vielä kerra ja tarkkaan,taidat olla noita ko:liikkeen lypsyporsaita
    eli ostat maksoi mitä vain,jokainen taaplaa tyylillään,mutta
    minulle pienikin "säästö" merkitsee pitkässä juoksussa paljon.
    Nii-in....enhän minä koko kaupan alasta mitään tiedäkkään.....

    Jos liikkeellä on VARAA......varallisuutta, taloudellinen tilanne joka antaa mahdollisuuden valita asiakkaansa miksi se ei niin tekisi tässä tilanteessa, vaikka epäilen että sinua nyt liikkeestä ihan pihalle tönitty olisi.

    Tuomalla pyörän Saksasta et millään asteella tue Suomen omaa moottoripyörä kauppaa eikä kukaan sitä sinulta vaadikkaan, mutta vaikka kuinka monta pyörää, vaikka kuinka monta jannua kantaisi Saksasta Suomeen ei maahantuoja ala pyöriä Suomeen persnetolla raahaamaan.

    Olithan sinä itsekin tarjoutunut kyseisen liikkeen lypsettäväksi, vaan kun ei kelvannut utareet päätit liikettä täällä kritisoida. Pointtini on kuten jo aikaisemmin sanoin: Ainakin nykytilanteessa jos tuon pyörän Saksasta Suomeen saatan saada vähemmän ajetun paremmassa kunnossa olevan pyörän, kuin mitä Suomessa olisin samaan rahaan saanut, mutta en oleta pyörästä kuitenkaan saavani omiani takaisin rahallisesti sen enempää kuin Suomipyörästänikään ja saan mahdollisesti jopa vähemmän.

    Miksikö?? Yritykset toimivat voittoa tavoitelleen. Parhaat katteet "ei ne muoviset" on nimenomaan uusien pyörien myynnillä Suomesta Suomeen ja kun jo alkuvaiheessa luot tällaisen asiakas suhteen on liikkeellä mahdollisuus antaa pyörästäsi rahaa, sillä sinut on ns. lypsetty jo kerran. Sen sijaa jos tupsahdat liikkeen ovesta sisään vaatien Saksan pelistäsi samaa/parempaa rahaa kuin vastaavasta Suomipelistä ei liikkeillä ole sen suurempaa motiivia sinulle suuria alennuksia antaa. Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.

    P.S Itse olen pyöräni yhtä uutta lukuunottamatta aina ostanut yksityisiltä ja ovat olleet ihan virallisia reittejä Suomeen kulkeneita.
    ei ole "potkittu" ulos mutta tapaus on jo muutamanvuoden
    takainen, muualla "väliraha" 2-tonnia parempi eikö se ole osoitus
    että eivät huoli ko:mopoja liikeeseensä,ja lisäksi kun en kerralla
    "usko" menin hakemaan kaverille varaosia, kun tuli ilmi ettei ollut
    heiltä ostettu(skootteri) käskivät mennä sinne mistä on hommattu
    ja "pässi"kun olen menin vielä kolmannen kerran varaosa kaupoille
    kyseessä tuontipyörä ei tipu eikä lirise ja kiitos näkemiin.

    enkä meinaa sitä vieläkään lopettaa joskin "naamani"on pistetty
    ns:muistiin, viime kesänä kävin ko:liikkeen koeajotilaisuudessa
    ei tarjottu koeajettavaa(yllätys) olin lähinnä huvittunut, eikä
    nämä ole mitään ainutlaatuisia tapauksia tuossa firmassa
    muut eivät näytä tulevan "julkisuuteen" peläten varmaan
    että joutuvat myös "mustallelistalle".

    siitä olen aivan varma että kun aika kuluu on myös mp-teamin
    muutettava tapojaan sillä m-pyöräilijät kuten muutkin (skootterit) omistajat eivät todellakaan käy toista kertaa jos
    palvelu on täysin alaarvoista, tarkoitan skootteristeilla niitä
    jotka ostaisivat jotain varaosia mutta jollei vie heille laitettavaksi
    ei myöskään saa varaosia.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Lunkku @ Elo. 28 2003,18:23) kirjoitti
    Ilmeisesti Salonen harrastaa jonkunasteista ikärasismia, itse alaikäisenä en ainakaan ole ollut tyytyväinen saamaani palveluun. Ovat olleet ihmeen vastahakoisia kaikessa toiminnassaan.
    Tuttu tunne. Kun kävin joskus kevariin osia hakemassa oli palvelu todella kylmää. Onneksi on liikkeitä joista valita.
    Jälleen suzukisti
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen