Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 72:sta
  1. #31
    Lainaa (Legolas @ Maalis. 08 2005,08:22) kirjoitti
    Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.
    Täytyy ensi kerralla muistaa kiitollisena maahantuojia...

    Rahalla saa palvelua paskimmastakin puljusta.
    Desmo Jugend
  2. #32
    Raision BW:ssä sanoivat seuraavaa:

    1. Jos ette saa palvelua, huudelkaa kovaan ääneen "HENKILÖKUNTAAAA"

    2. Jos ette vieläkään saa palvelua, menkää pyörän päälle, ja heilutelkaa kukkaroa vihjailevasti myyjien suuntaan, heille kuulemma raha kelpaa ja myyjä on viivana asiakkaan luona *

    Elikkäs kukkarot esiin ja isot setelit heilumaan, kyllä ne myy vaikka äitinsä myös Salosella, jos maksaa tarpeeksi!



  3. #33
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 08 2005,16:53) kirjoitti
    Lainaa (Legolas @ Maalis. 08 2005,08:22) kirjoitti
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 07 2005,21:23) kirjoitti
    ihmiset joiden muroihin noin tehdessäsi kusit tulevat sinua kiittämään.
    tässä taas niitä henkilöitä jotka eivät tajua asian kokonaisuutta
    ajatteleppa jos liikkeellä on varaa kieltäytyä huoltamasta ja
    vaihtamasta pyörää eikö silloin KUSE nimenomaan omaan pussiin.

    onneksi on vielä liikkeitä jotka ymmärtävät rahan päälle eivätkä
    "ylenkatso" oli pyörä kotoisin mistä tahansa,eli mietippä asia
    vielä kerra ja tarkkaan,taidat olla noita ko:liikkeen lypsyporsaita
    eli ostat maksoi mitä vain,jokainen taaplaa tyylillään,mutta
    minulle pienikin "säästö" merkitsee pitkässä juoksussa paljon.
    Nii-in....enhän minä koko kaupan alasta mitään tiedäkkään.....

    Jos liikkeellä on VARAA......varallisuutta, taloudellinen tilanne joka antaa mahdollisuuden valita asiakkaansa miksi se ei niin tekisi tässä tilanteessa, vaikka epäilen että sinua nyt liikkeestä ihan pihalle tönitty olisi.

    Tuomalla pyörän Saksasta et millään asteella tue Suomen omaa moottoripyörä kauppaa eikä kukaan sitä sinulta vaadikkaan, mutta * vaikka kuinka monta pyörää, vaikka kuinka monta jannua kantaisi Saksasta Suomeen ei maahantuoja ala pyöriä Suomeen persnetolla raahaamaan.

    Olithan sinä itsekin tarjoutunut kyseisen liikkeen lypsettäväksi, vaan kun ei kelvannut utareet päätit liikettä täällä kritisoida. Pointtini on kuten jo aikaisemmin sanoin: Ainakin nykytilanteessa jos tuon pyörän Saksasta Suomeen saatan saada vähemmän ajetun paremmassa kunnossa olevan pyörän, kuin mitä Suomessa olisin samaan rahaan saanut, mutta en oleta pyörästä kuitenkaan saavani omiani takaisin rahallisesti sen enempää kuin Suomipyörästänikään ja saan mahdollisesti jopa vähemmän.

    Miksikö?? Yritykset toimivat voittoa tavoitelleen. Parhaat katteet "ei ne muoviset" on nimenomaan uusien pyörien myynnillä Suomesta Suomeen ja kun jo alkuvaiheessa luot tällaisen asiakas *suhteen on liikkeellä mahdollisuus antaa pyörästäsi rahaa, sillä sinut on ns. lypsetty jo kerran. Sen sijaa jos tupsahdat liikkeen ovesta sisään vaatien Saksan pelistäsi samaa/parempaa rahaa kuin vastaavasta Suomipelistä ei liikkeillä ole sen suurempaa motiivia sinulle suuria alennuksia antaa. Täytyy kuitenkin muistaa: Ilman suomalaisia liikkeitä ja maahantuojia ei olisi alunperin ollut suomalaista moottoripyöräily harrastustakaan.

    P.S Itse olen pyöräni yhtä uutta lukuunottamatta aina ostanut yksityisiltä ja ovat olleet ihan virallisia reittejä Suomeen kulkeneita.
    ei ole "potkittu" ulos mutta tapaus on jo muutamanvuoden
    takainen, muualla "väliraha" 2-tonnia parempi eikö se ole osoitus
    että eivät huoli ko:mopoja liikeeseensä,ja lisäksi kun en kerralla
    "usko" menin hakemaan kaverille varaosia, kun tuli ilmi ettei ollut
    heiltä ostettu(skootteri) käskivät mennä sinne mistä on hommattu
    ja "pässi"kun olen menin vielä kolmannen kerran varaosa kaupoille
    kyseessä tuontipyörä ei tipu eikä lirise ja kiitos näkemiin.

    enkä meinaa sitä vieläkään lopettaa joskin "naamani"on pistetty
    ns:muistiin, viime kesänä kävin ko:liikkeen koeajotilaisuudessa
    ei tarjottu koeajettavaa(yllätys) olin lähinnä huvittunut, eikä
    nämä ole mitään ainutlaatuisia tapauksia tuossa firmassa
    muut eivät näytä tulevan "julkisuuteen" peläten varmaan
    että joutuvat myös "mustallelistalle".

    siitä olen aivan varma että kun aika kuluu on myös mp-teamin
    muutettava tapojaan sillä m-pyöräilijät kuten muutkin (skootterit) omistajat eivät todellakaan käy toista kertaa jos
    palvelu on täysin alaarvoista, tarkoitan skootteristeilla niitä
    jotka ostaisivat jotain varaosia mutta jollei vie heille laitettavaksi
    ei myöskään saa varaosia.
    Mä en kyllä tiedä mistä sä puhut. Olen monia varaosia tuolta hakenut enkä kuitenkaan ole siellä mitään huollattanut. Ikinä ei mitään ongelmia ole ollut.

    Oliskohan tässä joku "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" -juttu.

    Jos minä olisin kauppias jolla olisi varaa valita asiakkaitaan niin ainakin kirjoituksistasi tuli sellainen olo että maksaisit tuplahinnan.
  4. #34
    enpä ole pahemmin tuossa liikkeessä "huudellut" enkä myöskää maksanut tupla hintoja onneksi
    voin "äänestää" jaloillani ja mennä muualle mutta pitää mielen
    "virkeänä" käydä välillä "moikkaamassa" heitäkin ja meinaan
    keväällä taas mennä tutustumaan heidän uuteen liikkeeseensä
    jospa heidän "uusi" imagonsa nyt myös lunastetaan uuden liikkeen myötä
    (rakkaudesta prätkiin?) .

    mitä tulee tuohon kommentiisi metsä vastaa... en ole KOSKAAN
    antanut käyttäytymiselläni syytä "rotusyrjintään" olen vain
    maininnut käytettyjen pyörien (siis heidän) ja minulle tarjotun
    hinnan suuruudesta, eivät kaikki esim.90 vm.pyörät ole silloinkaan
    maksaneet samaa summaa uutena jos ymmärät mitä tarkoitan
    samasta mallista on olemassa eri versioita (eli eri hintaluokka)
    ja jos vielä heiltä löytyy vaihdokkina samallainen jossa
    muutama tonni enemmän (ilmaa) pyyntiä ja jos tuosta
    huomautta ja myyjäpuoli onna herneitä niin johan on maailmankirjat sekaisin.

    ja kun menet nykypäivänä (lue euroaikana) vaihtamaan pyörän
    pidät tietenkin hinnan omanatietonasi mutta huomaat kyllä
    kon koyörä on uudelleen myynnissä niin montako tuhatta
    se onkaan enemmän kuin mitä itse sait.

    jos ennen liike piti 10-tonnin "katetta" mitä meinaatte mitä se on nyt ei pojat mummon 10-tonni enää riitä kun ei tuo euro
    tahdo tuntua esim. 1000€eroa ei tunnu mitenkää isolta
    eli väitän että nykyään on melkein tuplasti enemmän ilmaa välissä mitä markka aikana, no nyt meni vähän asian vierestä
    mutta niinhän täällä aina menee.
  5. #35
    Löyty ainaki hyvin Busan varaosii hyllystä, kun taas Salosta Takatalolta ois joutunu venaa 2viikkoo...
    I feel the need - the need for speed!
    F.H.O.C
  6. #36
    Kyllä minä ymmärrän,että suomessa yritetään repiä rahat mistä saa, mutta kyllä salosen hinnoittelu ihmetyttää,kun pyrkivät vaihdokit(tuonti) hinnoittelemaan suorastaan penkin alle ja vielä ohimennen puhelimessa! Kyllä mä ymmärrän, että mr. big boss ei voi olla "kotona" kaiken aikaa, mut voishan sitä pyytää palaamaan asiaan myöhemmin, eikä loukata mahdollista asiakasta näkemättä tämän(rakasta) kulkupeliä! Kyllä ainakin mulla meni maku tähän firmaan!
  7. #37
    on vähän vanha keskustelu mutta kun nyt tähän törmäsin niin kirjoitan kuitenkin.

    saloselta on oma "nimetön" moponi kotoisin ja palvelu on ollut ennen ja jälkeen ostotapahtuman erinomaista. kaupat tehtiin liikkeen ollessa suljettuna koska en päässyt sinne turkuun asti aukioloaikoina. ja silti vain hymyileviä naamoja paikalla. jos tämä ei vakuuta, niin sen lisäksi huoltoaika saatiin sovittua samalla tavalla. erityinen kiitos siitä!

    ei siis ole muuta kuin positiivista sanottavaa. sori.
    " kuolema kuittaa univelan "
  8. #38
    Lainaa (ämmä @ Heinä. 05 2006,00:17) kirjoitti
    on vähän vanha keskustelu mutta kun nyt tähän törmäsin niin kirjoitan kuitenkin.

    saloselta on oma "nimetön" moponi kotoisin ja palvelu on ollut ennen ja jälkeen ostotapahtuman erinomaista. kaupat tehtiin liikkeen ollessa suljettuna koska en päässyt sinne turkuun asti aukioloaikoina. ja silti vain hymyileviä naamoja paikalla. jos tämä ei vakuuta, niin sen lisäksi huoltoaika saatiin sovittua samalla tavalla. erityinen kiitos siitä!

    ei siis ole muuta kuin positiivista sanottavaa. sori.
    ovat nuo "pikkulinnut" laulelleet että ko.liike olisi parantanut
    hieman tapojaan mutta vielläkin pyörät ovat "ylihintaisia" .

    on päivän selvää (onko?) että nykymaailmassa ON palvelun taso
    oltava hyvää jos meinaa pysyä ajanvirrassa mukana,mutta
    vieläkin tuo liike harrastaa ainakin merkkirasismia,vaikka viimeksi
    tuolla "uhkailin" että käyn ainakin kerran vuodessa näyttämässä
    naamani ettei totuus pääse unhoittumaan,toisin on käyny,onneksi
    ei ole tarvinnut tuon liikkeen palveluja,mutta jos ajelet määrätyllä merkillä sinua palvellaan naama virneessä.

    mutta siltikin kannattaisi kysy tarjous MYÖS muualta sillä mielestä tuo naaman hymyssä olo ei ole takuu mistään muusta kun taas
    on yhtä "asiakasta" päästy vetämään höplästä.

    ainakin uuden käteisellä osto käy takuuvarmasti muualtakin
    varmasti halvemmalla kuin ko: liikkeestä.
  9. #39
    Lainaa (jarijii @ Heinä. 06 2006,14:43) kirjoitti
    mutta siltikin kannattaisi kysy tarjous MYÖS muualta sillä mielestä tuo naaman hymyssä olo ei ole takuu mistään muusta kun taas
    on yhtä "asiakasta" päästy vetämään höplästä.

    ainakin uuden käteisellä osto käy takuuvarmasti muualtakin
    varmasti halvemmalla kuin ko: liikkeestä.
    siis ihan niin hölmöhän en ole etten olisi tarjousta samasta pyörästä myöskin muualta pyytänyt. sattui vaan niin, että halvimman tarjouksen sain täältä. siksi valintani osui tähän nimenomaiseen liikkeeseen. ja selvennyksen vuoksi: uusi pyörä ja ihan rahalla maksoin.
    " kuolema kuittaa univelan "
  10. #40
    Edelleen näyttää olevan ihmisiä, jotka ottavat ns. "huonon" tarjouksen henkilökohtaisena loukkauksena ja sekoittavat asian termiin asiakaspalvelu... MP-Team Salosella olen asioinut vuosien varrella, pyörää en tosin ole hankkinut vaan ainoastaan varaosa- ja tarvikeasioissa. Monasti en ole mitään ostanut ja joskus olen pyytänyt vain teknistä tietoa tms. vanhan pyörän korjaamiseen ( osa pyöristä vieläpä tuontipelejä ). Poikkeuksetta olen saanut mielestäni hyvää palvelua liikkeeseen tuomani rahamäärän huomioon ottaen. Tuttavani ovat tehneet omasta mielestään kelvollisia vaihtokauppoja Salosella niin uusista kuin käytetyistäkin. Merkki- ym. rasismista olen joskus kuullut, mutta ymmärrän esim. huollon ruuhkautuessa omien kanta-asiakkaiden olevan etusijalla niukkuutta jaettaessa.
    Aikanani olen ollut toistakymmentä vuotta myyntityössä ( tosin eri tuotteiden, mutta kumipyörillä liikkuvien kuitenkin ), että tiedän kaupankäynnin periaatteita. Harva myyjä haluaa esim. puhelimessa antaa hintalupauksia tavaraa näkemättä. Vaihtureiden hinnoittelu on joka alalla monihaarainen juttu, mutta periaate on yleensä sama: arvioidaan markkina-arvo, vähennetään siitä liikkeen keskimääräiset tai tapauskohtaiset kulut -> saadaan suuntaa antava hyvityshinta. Myytävän tuotteen arvo saattaa tähän vaikuttaa, samoin välirahan suuruus. Haastavinta lienee hinnoittaa uudehkoa kapinetta, etenkin kun on tarjolla ylivuotisia uusia vastaavia. Myös asiakkaan tekemät lisävarusteasennukset tai muut muutokset saattavat loppujen lopuksi olla seuraavalle ostajalle pyörän arvoa alentavia seikkoja. Ja joskus ei ostajan ja myyjän kemia kerta kaikkiaan kohtaa, silloin kauppa jää tekemättä. Aina riittää myös asiakkaita, joiden kaupantekotyyli/käytös on henkilökuntaa loukkaavaa; ei ihme, että hinta ei putoa tai tavaraa ei löydy...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  11. #41
    Kyllä mulla on Saloselta pelkkiä hyviä kokemuksia palvelusta, aina on autettu kun on apua tarvinnu ja muuten annettu kattella ihan rauhassa jos on sillä kertaa vaan halunnu silmäillä.

    Pyörissä hintojen suhteen ei oo aina kohdannu näkemykset, mutta sekin puoli saatiin hanskattua ja R6 tuli uudeksi leluksi. Muuten Salosella hinnat on mun mielestä ihan kohdillaan.

    Toisaalta nykyään tuntuu olevan monella menttaliteetti, että kaikki pitäis saada ilmaseski tai ainki melkein, oli kyse sitte kahvikupista tai talosta. Varsinkin palvelusta ei olla valmiita maksamaan, vai mitä kertoo esimerkiksi se, että monessa paikassa (vaikka tieliikenneasemat) mennään enemmän ja enemmän itsepalveluun, että saadaan hintoja alas.
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  12. #42
    Tänään kävin koeajamassa Yamaha FJR:n ja palvelu oli oikein miellyttävää.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  13. #43
    Huollattamassa kävin Busan tuolla. Ihan OK maku jäi kokonaisuudessaan. Huollon puolella ei nyt niin kauhean puheliasta sakkia ollut, mut prätkämyyjän kanssa tuli jutusteltua ja vaihtokauppaakin hieman käytiin... Mut kaippa se pyörä tuli hyvin huollettua vaikkei puheliasta sakkia ollutkaan...
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  14. #44
    Kaikki meni kun rasvattu, ja hinta oli kohdallaan. (uus pyörä)
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  15. #45
    Itte vaihdoin tossa alkukesästä pyörän tuolla, ja täytyy sanoa, että melkoisesta asiakashässäkästä huolimatta homma meni iloisesti, asiallisesti ja ripeästi.

    Ostamaani käytettyä pyörää ei tarpeettomasti kehua retosteltu, vaan kerrottiiin asiat niinkuin ne on. Jos jotai ei tarkalleen tiedetty, se myös myönnettiin.

    Heti ensimmäinen tarjous vanhasta "romustani"´oli jotakuinkin niissä raameissa johin olin ittekin sitä ajatellut, ja lopullisessa kaupanhieronnassa oli vielä varaa tulla senverran vastaan, että jäi hyvä mieli "onnistuneesta" tinkaamisesta.

    Tästä olis monelle "asiakaspalveluorganisaation" varaa ottaa mallia.

    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
  16. #46
    Eipä ole itselläkään huonoja kokemuksia firman palvelusta. Uuden pyörän maaliskuun lopulla ostaneena haluan myös tulevaisuudessakin asioida kyseisessä firmassa. Kaupat tehtiin nopeasti ja pyöränkin sai haettua oikeastaan omaa oletustani nopeammin. 1k huolto tehtiin ripeästi ja sain viedä pyörän oman aikatauluni mukaan itselleni sopivaan aikaan, vaikka oltiin jo sovittu toinen aika tätä ennen huollolle. Kohta 10k mittarissa ja seuraavaa huoltoa tekemään. Palailemisiin siis taasen MP-Team Salosen poppoo. ;)
    Yamaha YZF-R6 Midnight Black -05
    Kotisivuni: anttilehto.net
  17. #47
    Tulipa mielenkiintoinen kokemus Saloselta.

    Ostin Misukan Pilot power 2ct renkulat ja kuinkas kävikään että sain sellaisen joka pitää vaihtaa alta pois, koska on Made in France tyyliin ja eihän ne osaa siel tehdä renkait

    Noh, joka tapauksessa soitin misukalle ja sanoivat että käy vaihdattaas renkaan missä vaan.

    No tietty ajattelin käydä Salosella mutta eipä tartte viedä sinne vaihdettavaksi.
    Olisivat ottaneet multa vaihtomaksun koska en oo ostanut rengasta heiltä! ... Hieman hämmästelin ja päätin kuitenkin että soitan Michelinille ja kyselen että onko niin että minun pitäis maksaa vaihto?! ... Vastaus oli että EI

    Että sillai se Salonen ottaa rahaa vaan vastaan...
    Honda CBR 600 -93, Suzuki GSX-R 750, Suzuki GSX 1300R -03, Honda CBR 1000rr -04 (lunastettu)
  18. #48
    Itellä hyvä kokemus Salosesta. Ostin käytetyn pyörän pari viikkoa takaperin heiltä ja homma pelasi vallan mainiosti. Antoivat vielä kaupanpäälle takuun vuoden loppuun, vaikka tehdastakuu onkin jo mennyt umpeen. Papereita tehdessä hörpittiin kahveja ja muutenkin rento meininki. Ei valittamista.
  19. #49
    Rakkaudesta prätkiin; myymme vain tuotteita, joihin itse uskomme. Kaksi hienoa iskulausetta, jotka on otettu ehkä hieman liian tosissaan: rakkaita pyöriä ei raaskita myydä tai sitten Busaan ei uskota

    Pari viikkoa ennen joulua lähetin kyselyä Motopalstalla olleesta vähän ajetusta K7 Busasta. Pari viikkoa joulun jälkeen (siis noin kuukauden kuluttua!) joku soitti, kyseli vähän vaihdokista ja sanoi näillä tiedoilla saavansa tarjouksen matkaan. Kohta on maaliskuu, eikä tarjousta ole vielä näkynyt. Busa näkyy olevan edelleen Motopalstalla myyntilistoilla.

    Uusi Busa on ostettu muualta, päätän raporttini turkulaisista mp-kauppiaista tähän
    - HMPK -
    - IBA Finland -
    http://www.jkweb.suntuubi.com
    Suzuki GSX 1400
  20. #50
    Hmm... itse en ole tuolta ostanut kuin yhdet hanskat poistosta ja sain niistäkin vielä alennusta kun oli viimiset hyllyssä
    mutta: pikkuveljen mopo, yamaha dt 50 ostettiin sieltä ja huollot, huollon palvelut ja asenne on sitä luokkaa että en aio enää asioida huollon suhteen siellä koskaan...asennettu suuttimia liikkeen puolesta kun mopo kulki alkuunsa melkeen 30 km/h niin että ilmanputsarista oli yks tiivistekumi huonosti niin kone ei paljoa ilmaa saanut... no vietiin takasin ja noudettaessa löivät laskun käteen että ite roplattu ja takuu raukes!!! siis mitä jumalauta? miten niin ite roplattu? kun oli väärän kokonen suutinki kaasarissa et ite vaihettu, yritetty virittää niin meni takuu, muutakun näytettiin vanha työmääräys(onneksi säilytettiin) niin sitten kiemurrellaan siinä että joo, ai tä oli se juttu... ei anteeksipyyntöjä ei mitään ja pitivät tyhminä tyyliin:"älä poika tuu neuvomaan, mä olen ammattilainen huoltomies"

    Edit:ukkon 1100 gsxf koneremppaa tehdessä ei saatu mäntiä muualta kuin salosen kautta ja tais alkuperänen 2vko olla 7vko toimitusaikana, tosin tulivat jaappanista, vissiin....



    Suzuki TL1000S 1999 Kadulle
    RSV1000R Factory-04 Radalle
    Suzuki DR650 -99 Kaikkialle
  21. #51
    Kohta ootte kaikki oikeudessa....
    F = dp / dt
  22. #52
    Lainaa (JTK-GSX1400 @ Helmi. 25 2008,21:39) kirjoitti
    Rakkaudesta prätkiin; myymme vain tuotteita, joihin itse uskomme. Kaksi hienoa iskulausetta, jotka on otettu ehkä hieman liian tosissaan: rakkaita pyöriä ei raaskita myydä tai sitten Busaan ei uskota

    Pari viikkoa ennen joulua lähetin kyselyä Motopalstalla olleesta vähän ajetusta K7 Busasta. Pari viikkoa joulun jälkeen (siis noin kuukauden kuluttua!) joku soitti, kyseli vähän vaihdokista ja sanoi näillä tiedoilla saavansa tarjouksen matkaan. Kohta on maaliskuu, eikä tarjousta ole vielä näkynyt. Busa näkyy olevan edelleen Motopalstalla myyntilistoilla.

    Uusi Busa on ostettu muualta, päätän raporttini turkulaisista mp-kauppiaista tähän
    Laittelin kanssa tuosta tarjouspyyntiä..vastaus tuli alle vuorokaudessa, kuulemma meidän hintanäkemykset ovat hyvin kaukana toisistaan

    Noh, lupasin mennä näytille kunhan starttaan kauden. Kattoo sitten kuin käy.
    Eli ainakaan itse en osaa sanoa juuta enkä jaata liikkeestä.
  23. #53
    Mp team Rakkaudesta rahaan... Palvelun taso vaihdellut liikkeessä hyvästä huonoon.
    Ei riemulla rajaa kun suzukilla ajaa...
  24. #54
    Itsellä ei hirveästi positiivista sanottavaa. Varaosia tuli tilattua ja hinta sovittua mutta tavaran noutohetkellä laskutettiin aivan eri hinta jonka huomasin vasta kotosalla. Noh, tilailen heiltä tulevaisuudessakin jos MISTÄÄN muualta ei saa.

    Viikko siten kävin tosin taas heiltä kysymässä kaasuttimen säätöruuvia yamahaan koska tarvitsin sen heti eikä muuallakaan ollut. Paikanpäällä naputeltiin konetta ja kaksi myyjää ihmetteli uutta tietokonejärjestelmää, toisilleen mumisivat jotain että joo ei oo tjsp. josta ei juuri selvää saanut. Hetken odottelun jälkeen lykkäsivät mulle lapun kouraan jossa oli varaosanumero ja sanoivat että kysele ensiviikon keskiviikon jälkeen joskus että tilattu on. Sitä vaan että missään vaiheessa ei sanottu minulle ettei tuotetta ole paikanpäällä eikä kysytty haluanko tilata. Hain sitten o-renkaan etolasta joka säätöruuvista oli rikki ja sain homman toimimaan. Salonen saa pitää säätöruuvin hyllyssään. Kiitos vaan ja hei.



    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  25. #55
    Pari mopoa ostanut ja huoltanut Teamissa, ei pahaa sanottavaa; homma pelannut niin kuin sovittu ja palvelu OK, huoltoon pääsy joustavaa. Toki hintoja kannattaa tarkkailla aina kun ostaa. Ei mielestäni halvin, mutta en olisi asiakas jos kallein. Hinta/laatu -suhde OK.
  26. #56
    Teamissa homma pelaa jos sieltä on ostanut uudehkon mopon. Muuten on ihan turha edes mennä. Olin ostamssa Arain pottaa ensin bike worldista. Sieelä myyjä tuli heti palvelemaan ja kun sopivaakokoa ei löytynyt, muujä lupasi samaan hintaan vaihtaa poskipalat M-koon potasta L-koon pottaan, että tulis hyvä. *No päätin kuitenkin käydä Salosella vielä ennen kauppoja. *V*ttu että ottaa päähän kun erehdyin menemään sinne. *Sama malli maksoi satasen enemmän "poistomyynnissä". *Sitten tiedustelin tätä poskipala hommaa. *Vastaus ole ettei semmosia saa vaihdettua ja vaikka saiskin niin hitaa tulee ainakin satanen lisää. *Sanoin vaan että kiitti hei ja lähdine menemään. *Varsinkin se "huoltopäälllikkö" on kyllä sen luokan einari, että ei mun tartte miettiä ostoksien tekoa tuolta paikasta.

    Edit:
    Yhden kesän ajot meni vituiks kun odottelin DR suzukin sykäboksia pari kuukautta. Kun joka viikko kävin kysymässä boksia ehdotin, että voisivatko he soittaa kun se tulee. Vastaus oli että ei meillä oo aikaa sun varaosien perään soitella. Varausmaksua oli puolet sisällä, joten eipä sitä kehdannut enää peruakkaan. Eikä sekään maksanu kuin +500e... Eka kuukausi meni siihen että tilaus ylipäätänsä tehdiin. Ensin valehdeltiin et on tilattuja sit yks työntekijä vahingossalipsautti, että eihän tämmöstä ole edes tilattu. V*ttu että v*tutti.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  27. #57
    Itse tein vaihtokaupat salosella viime syksystä, eikä mitään moitittavaa palvelussa. Mielellään menen uudelleen vääntelemään kauppoja kyseiseen puljuun.
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -
  28. #58
    Ansaittu nosto tähän. Pyörän ostin viime syksynä ja jätin säilytykseen. Tänään kävin hakemassa tuplaäksän hyvin huollettuna/pestynä kotiin. Eli ruusuja, oli miellyttävää asioida molempien Suurhaskojen kanssa!
    XX -06
  29. #59
    Sen verran täytyy huomauttaa että paristakin pyörästä kun olen tarjouksia kysellyt niin on käynyt ilmi että myynti-ilmoituksessa laitteita myydään ilmoitettuna vuosimalli ensirekisteröintiajankohdan mukaisesti eikä valmistusvuoden mukaan. Tässä tulee asiakkaalle helposti harhakuva ns. ylivuotisten pyörien kanssa. Eli asiakas luulee ostavansa esim. 2010-mallia olevan pyörän vaikka kysellessä käykin ilmi että pyörä on lähtenyt tehtaan linjalta jo 2008 eli on siis 2008-mallia. Eihän siinä mitään jos kyseinen pyörämalli ei ole yhtään muuttunut niiden kahden vuoden aikana,paitsi tietysti 2008-mallista pyörää on jo ajan hammas syönyt sen pari vuotta ennenkuin pääsee eka kertaa käyttöön.
    Asiakkaan kannalta ongelma tulee eteen silloin kun kyseistä pyörää on vaihtamassa taas uuteen,siinä vaiheessa myyjä kyllä laskee hyvitysarvoa valmistusvuoden eikä ensirekisteröintivuoden mukaan.
  30.  
  31. #60
    Ostin tuolta pari viikkoa sitten käytetyn pyörän, ja kaupantekotilanteesta jäi ihan hyvä fiilis. Kovin helppoa tuolla ei ole hinnasta tingata, mutta päästiin kaupoille kuitenkin.

    Viikon verran kaupanteon jälkeen kävin kyselemässä huollon tiskiltä mm. uutta lukkoa Givin sivulaukkuun, jossa koodilukko ei toiminut. Sain uuden lukon takuuseen, vaikka en ollut varma, että olinko itse sen hajottanut, kun yritin koodia vaihtaa.
    Tästä tilanteesta jäi hieman ristiriitainen fiilis, myyjä sanoi, että menee takuuseen, mutta huollon kaveria se ei tuntunut miellyttävän. Huoltopuolen kaverin palvelualttius ei mielestäni ollut mitenkään kovin kehuttavaa. En ole tuolla vielä pyörääni huollattanut, mutta aion huollattaa seuraavan huollon heillä, ja katsoa, onko palvelu huoltotiskillä tosiaan aina noin tylyä, ja millaista heillä on huoltojälki \ sisältö verrattuna hintaan.

    Loppujen lopuksi minua ei kiinnosta, onko pyöräni huolto Turun tai Suomen halvin, vaan mistä saan parasta työnjälkeä ja palvelua verrattuna hintaan.

    Toivon, että saan jatkossa Saloselta yhtä hyvää palvelua huollon suorituksista, kuin mitä sain kaupantekotilanteessa. Aika näyttää.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen