Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
    Kysymys on seuraava:

    MIKSI minun nimimerkkini "Kawatar" alla lukee "Suzuki PV"?
    Antakee anteeksi tietämättömyyteni, mutta mitä tarkoittaa "Suzuki PV"? Onko se välttämätön liittää minuun?

    En ole koskaan ajanut Suzukia, enkä tule ajamaan. Jos merkkiä vaihdan niin se on takaisin Triumphiin
  2. #2
    Suzuki PV:hän on mopo ja tällä tittelillä viitataan lähettämääsi viestimäärään. Titteli muuttuu aina viestimäärän kasvaessa esim. polkupyöräilijä, Suzuki PV etc etc. tällä ei viitata kaiketi mitenkään ajamaasi pyörään vaan siihen että viestejä on mopoilijan verran lähetetty! * 100 viestin jälkeen saat itse määritellä tittelin joten eikun viestejä rustaamaan! *

    Niin ja kaippa tuo Suzuki PV on siitä tullut kun tuo meitin ressa on suzukisti...



    "Parempi märkä teltta, kuin kuiva seura!"
  3. #3
    Lainaa FAQ:
    Kuinka muutan titteliäni?
    Henkilökuvakkeen alapuolella oleva jäsenarvo muuttuu automaattisesti kirjoitetun viestien, eli jäsenen aktiivisuuden mukaan. Kun olet kirjoittanut 100 viestiä Ohjauspaneelisi Profiili kohtaan tulee automaattisesti paikka Muokattu jäsen nimi johon voit määritellä itse tittelisi.
    Eli nyt kun olet uusi jäsen, on arvosi suzuki PV...mitä enemmän kirjotat, sitä "paremmaksi" tittelisi muuttuu...
    Hmm...osaako joku selittää paremmin vai tajusitko mun mongerruksesta jotain?
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  4. #4
    Nuo muuttuu sitä mukaa ku kirjoittelee viestejä..
    Eli kun sulla tulee 30 viestiä täyteen niin susta tulee piikkihirmu.

    Mä oon jo prätkähiiri.
    Honda CBR 1000RR Fireblade -04
  5. #5
    Sie olet kirjoitellu niin vähän. Sitten kun on 100 täynnä saat ihan itte sen muuttaa.
  6. #6
    Asia selkesi, kiitos kiitos Sittenhän tuo Suzuki kelpaa, jos se viittaa vain kirjoittamieni viestien määrään
  7. #7
    Lainaa (Kawatar @ Elo. 06 2003,10:25) kirjoitti
    Asia selkesi, kiitos kiitos Sittenhän tuo Suzuki kelpaa, jos se viittaa vain kirjoittamieni viestien määrään
    no... eihän suzuki muuhun kelpaakkaan...
    Terveys on hitain tapa tehdä kuolemaa
  8. #8
    Mielestäni on harmi, että titteliä voi muuttaa itse jo 100 viestin jälkeen. Silloin joskus oli hauska seurata niiden muuttumista. Tittelit olivat hyvin keksittyjäkin, niinku esim. "prätkähiiri".
  9. #9
    Eihän sitä pakko ole ite muuttaa...
    Huom! Golden Arse
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  10. #10
    Lainaa (*star* @ Elo. 06 2003,12:06) kirjoitti
    Eihän sitä pakko ole ite muuttaa...
    Huom! Golden Arse *
    Siistiä, jään siis odottamaan seuraava nimitystä *
  11. #11
    Tää systeemi kieltämättä tuo oman jännityksensä tähän kirjotteluun. Tuo "newbie" kausi oli yllättävän lyhyt. Hitaasti mutta varmasti täältä tullaan kohti uusia ulottuvuuksia. *
  12. #12
    Oho, nyt mustakin tuli mopoilija...
  13. #13
    Ja ennen minä luulin sen "polkupyöräilijän" viittaavan siihen, että kuljen työmatkat fillaroiden

    Näin muuten ruokatunnilla sellaisen Suzuki PV:n! Piti oikein tutkia pyörä, eikä se nyt niin iso loukkaus ollutkaan, kuin luulin
  14. #14
    Lainaa (Kawatar @ Elo. 06 2003,16:11) kirjoitti
    Ja ennen minä luulin sen "polkupyöräilijän" viittaavan siihen, että kuljen työmatkat fillaroiden

    Näin muuten ruokatunnilla sellaisen Suzuki PV:n! Piti oikein tutkia pyörä, eikä se nyt niin iso loukkaus ollutkaan, kuin luulin
    Kuules, Suzuki on kaunein sana maailmassa!
    Rakastan Itseäni
  15. #15
    Lainaa (Gixxerrr @ Elo. 06 2003,17:52) kirjoitti
    Kuules, Suzuki on kaunein sana maailmassa! *
    kysymys rakas gixxerrr kuuluu et onko suzuki jokin muukin ku sana. siis pv:n lisäksi???+
    JOusimies (joka kawa9:kin on)

    Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa Jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä Jousimiehen kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät Jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä Jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli Jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla. (lainattu jostain netti horoskoopista)
  16. #16
    Hemmetin enkeli? I it <blink>!</blink>
    Good to the bone
    ...
  17. #17
    Kas, viestejä 50 ja nyt jo h***n p***e. Pitää laittaa kai vtwin tilaukseen
    alcoholism beats communism
  18. #18
    Perhana...toi "Golden arse" olis kyllä jotenkin makee....naisella
  19. #19
    Lainaa (Gixxerrr @ Elo. 06 2003,17:52) kirjoitti
    Kuules, Suzuki on kaunein sana maailmassa! *
    Amen
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  20. #20
    heh, meikäläselläkin Suzuki PV..Saiskohan tämän jotenkin lukittua...on tullut pv:llä ajettua muutama kilometri aikoinaan. Ja kerran vuodessahan siihen piti runkolaakerit vaihtaa
  21. #21
    Lainaa (Kawasaki ZL @ Elo. 06 2003,18:36) kirjoitti
    Perhana...toi "Golden arse" olis kyllä jotenkin makee....naisella
    niinpä
    "Nähdäksesi sateenkaaren,
    tulee sinun ensin kestää sade"
  22. #22
    Perheessä on muuten Suzuki peräprutku. parikytä tuntia. Hörähtelee omituisesti joskus. Siis Suzuki.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  23. #23
    hmmm....mitenkäs se titteli sieltä sadan viestin jälkeen vaihdetaan??
    jawanainen: ränttätänttää sen olla pitää!!! Mummoillekin!

    VOL 1 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * VOL2
    Kuu Kotarista kesään, * * * * * * * * * Kuu piikkisestä kesään,
    puoli kuuta customista, * * * * * * * * puoli kuuta vaunupyörästä.
    sivuvaunullisesta vähäsen. * * * * * *Kyykkypyörästä vähäsen,
    Museopyöristä ei päivääkään! * * * *faitterista ei päivääkään!

    MoTukka *-olkapäänä motoristilta motoristille. www.smoto.fi
  24. #24
    Lainaa (jawanainen @ Elo. 07 2003,12:36) kirjoitti
    hmmm....mitenkäs se titteli sieltä sadan viestin jälkeen vaihdetaan??
    Ohjauspaneeli - Henkilökohtaiset tietosi - Muokka profiiliasi - Muokattu jäsenarvo

    Siitä vaan sitten täyttelemään
    Kun pyrkii täydellisyyteen, voi saavuttaa erinomaisuuden
  25. #25
    Polkupyörälläkin pääsee mukavasti.
  26.  
  27. #26
    Lainaa (Unna @ Elo. 07 2003,12:38) kirjoitti
    Lainaa (jawanainen @ Elo. 07 2003,12:36) kirjoitti
    hmmm....mitenkäs se titteli sieltä sadan viestin jälkeen vaihdetaan??
    Ohjauspaneeli - Henkilökohtaiset tietosi - Muokka profiiliasi - Muokattu jäsenarvo

    Siitä vaan sitten täyttelemään *
    No mitenkäs sen sitten saa pois, kun haluaisi palata käyttämään "muokkaamatonta jäsenarvoa"?

    Siis ei ainakaan mulla talleta "tyhjää", vaan aina "palauttaa" sen viimeisimmän viestin siihen...

    edit: siis-osa...



    Savolaisena vastuu ei sitten ole minulla...