Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Löyty netistä tuollainen Sachsin kotisivu ja varsinkin toi nelitahti kyykky Xtc 125 pisti ihmettelemään miksi ei ole ainakaan näkyny Suomessa. On varmaan kauneimpia kevarikyykkyjä mitä oon nähny.
    125 Roadsterin oon ainakin nähny liikkeessä.

    Sachs motorcycles
  2. #2
    MAS-Motorcycles Assessories Scooters Co.Oy *
    Lahelantie 280
    FIN - 04330 Lahela *
    Phone: 00358 9 2790880
    Fax: 00358 9 27908810 *
    www.masco.fi

    Nuo niitä ainakin ennen toivat maahan.

    editti: linkki http://www.sachs-bikes.de/ siellä ala-oikealla on enklannin lippu. jos toi saksa oo vahvinpia ;)



  3. #3
    Heh, suorastaan huvittavaa (mutta kuitenkin sillä hyvällä tavalla ihaillen hymyilyttävää ), kuinka paljon XTC muistuttaa erään Välimeren maan menopelejä. Mutta hieno on!
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  4. #4
    Joskus tuollaista itsekin tuossa pari kk sitten mietiskelin kun saksalaista piikki lehteä luin jossa oli tuosta artikkelikin ja sen mitä lukion kolmella saksankurssilla ymmärsin ei kovin häävi ollut mutta ihan komiahan tuo kyllä on.
    Ei ole riemulla rajaa, kun Aprilialla ajaa.

    "Odottakaas vaan ens vuotta jumalauta" -Jysäri 2.8.03
  5. #5
    Kyllähän Sachs ihan nättejä pyöriä osaa tehdä. Tässä esimerkki Sachs Beastin muodossa.


    Harmi vaan että toi pyörä ei varmaan koskaan tuu tossa muodossa myyntiin
    Pain is just weakness leaving the body
  6. #6
    Osaahan se kivannäköisiä pyöriä tehdä, mutta jotenkin en ihan vielä osaa merkkiin luottaa. Mutta joo, ihan nättejä, tosin esim. se mittaristo siinä B-805:ssä on kauhea. Ja pyörä on kuulemma vailla potkua.
    Kasvankohan mä ikinä isoksi?
  7. #7
    Tottakai se on vailla potkua. Onhan siinä sentää 800 intruderin moottori. Tuskin ne sitä on kovin paljo kiristäny....?
  8. #8
    Tais olla vaan joku 58 hummaa siinä koneessa ellen ihan väärin muista
    Pain is just weakness leaving the body
  9. #9
    hienoja pyöriä.
    edelleenkin kesää odotellessa
  10.  
  11. #10


    Työ kaverilla oli tollanen.
    Noi sachs pyörät on aika harvinaisia suomessa.
    GSX-R750 K7