Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Eli jos olisin ostamassa Suzuki RGV250 saksasta
    tuon vaikka vm92 niin pitääkö pyörä tyyppi katsastaa?
    RGV250 tuotiin suomeen ainakin vm91 mutta ei vm92? pitääkö se silloin tyyppi katsastaa?

    Jospa joku viisaampi osaisi kertoa
    GSX-R750 K7
  2. #2
    Jos sinä vuonna ei ole tuotu pyörämallia ollenkaan suomeen, eikä kukaan siviili ole tuonnut sitä, niin silloin täytyy.

    Jos pyörä on ensimmäinen malliltaan suomessa, niin täytyy tyyppikatsastaa..
    Paitsi Porvoossa, mulla on sitten Suamen ensimmäinen GSX750F, ainkin katastusmiehen mukaan (ketuttaa edelleen...)..vaikka oli vuosimalli -93....ja katsastin sen kesän alussa...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  3. #3
    Tietääks kukana mist sais jonku listan mis oli et mitä pyöriä on tuotu minäkin vuonna suomeen?
    GSX-R750 K7
  4. #4
    jaa-a...en pysty vastaamaan, mutta kait jos meet kysymään kyseisen mallin katastuskonttorilta, tai akelta, niin voit pientä maksua vasten saada jotain tietoa. En voi luvata. mutta sen tiiän että koko listaa et saa, tai sitten maksaa maltaita...
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  5. #5
    Olen eri mieltä tosta tyyppikatsastuksesta. Jos pyörä on tyyppikatsastettu jossain EU-maassa, niin sitä ei tarvitse Suomessa erikseen tyyppikatsastaa.
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
  6. #6
    Jos joku voisi varmistaa tuon varmaksi olisin kiitollinen
    GSX-R750 K7
  7.  
  8. #7
    Lainaa (jjm @ Elo. 01 2003,15:27) kirjoitti
    Jos pyörä on tyyppikatsastettu jossain EU-maassa, niin sitä ei tarvitse Suomessa erikseen tyyppikatsastaa.
    Näinhän sen pitäisi toimia. Kuten jos se on jossain EU-maassa joskus rekisteröity, pitäisi se täälläkin saada rekisteröityä ilman katsastusta, vaatimuksenmukaisuustodistuksia, veroja... Vaan toisin on täällä Soviestic Finlandissa

    BTW: AKE kertoo asiasta näin ja olipahan tuolla joku puhelinnumerokin



    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08