Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Tässä sattui viime maanantaina, kiihdytin XX:ää, närkkäsin etujarrua ja sitten mentiin...5 m jarrutusjälkeä ja mopo meni kylkimyyryä 60m ja ite pyörin siihen välille johonkin, välillä pientareella, välillä tiellä. Onneksi ajopuku päällä!!!!!!!!!
    Voiko saakeli jarrut toimia jotenkin XX:ssä väärin, venttiili jumissa joka säätää jarruja tai jotain...Ite ajellu yli kymmenen vuotta ja XX:lläkin kolme, ettei mistään aloittelijamaisuudesta pitäisi olla kysymys (vai voiko?). Eikä etupyörää ihan närkkäämällä saada lukkoon?
    Osaisko joku edes heittää teoriaa mitä tapahtui?
    Itelle aivotärähdys, jänne sormesta poikki ja joka paikka saakelin kipeä!
    Ja missäköhän saisi katteet korjattua, asun Vantaalla (ei ollut kaskoa!)
  2. #2
    Jokisen Hanski tekee varmaan kohtuuhinnalla, on ainakin asiansa osaava. Tosin saat varautua jonotteluun...

    JV-Motorsport voisi olla toinen mahdollinen jos et halua maksaa hunajaa.

    Miten voi jarrut mennä noin lukkoon? Itse käytän aina ensin takajarrua, kerran menin nurin kun jarruttelin etujarrulla hiekkatiellä... tapahtui junnuna lainapiikillä (seliseli).
  3. #3
    Toivottavast en saa kovin murhaavia katseita, kun sotken lusikkani Honda-miesten soppaan... *

    Mites muuten tuos XX:ssä ne Dualit toimii? *Käyttääkö se myös takajarrua käsikahvaa käytettäessä? *Meinaan, ainakin vm -93 1000F:ssä käsikahva ottaa VAIN etupyörään, mut jalkajarrua painaessa jarruttaa sekä etu- että takapyörät...
    Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!

    -Timo Rautiainen-
  4. #4
    XX:ssä etujarru vaikuttaa takajarruun ja päinvastoin, sama kumpaa painelee. Mutta käsittääkseni kuitenkin etupainotteisesti.
  5. #5
    Ainakin mun CBR:n ohjekirjassa luki niin että etujarrua painettaessa jarruttaa etupainotteisesti ja takajarrulla taas takapainotteisesti, joka tapauksessa molemmilla jarruilla.
  6. #6
    Itse vein eilen mopon fiksattavaksi SBS:lle Hyvinkäälle. (www.superblacksheep.com) Katteissa muutamia naarmuja ja murtumia parkkipaikkakönyämisen seurauksena. Ensi viikon puolessa välissä lupasi valmiiksi... Lisätietoa työn laadusta myöhemmin
    - "VFR kehrää ja paukkuu" -
  7. #7
    Lainaa (wantti @ Heinä. 25 2003,12:19) kirjoitti
    Ainakin mun CBR:n ohjekirjassa luki niin että etujarrua painettaessa jarruttaa etupainotteisesti ja takajarrulla taas takapainotteisesti, joka tapauksessa molemmilla jarruilla.
    Onkohan siin mun kaverin pyöräs sit niis jarruis jotain vikaa?!?!? *Vai oisko jotain vuosimalli-eroja? *Meinaan, se pyörä oli meillä pukilla viikko sit ja sitä oikein nimenomaan testattiin, et kuin ne jarrut pelaa... *

    Siin ko. pyöräs etunen ottaa VAIN eteen ja takanen molempiin!!! *Se kyl muisteli lukeneensa ohjekirjast, et molemmat ottais molempiin...
    Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää!

    -Timo Rautiainen-
  8. #8
    Lainaa (Vmax @ Heinä. 25 2003,14:38) kirjoitti
    Lainaa (wantti @ Heinä. 25 2003,12:19) kirjoitti
    Ainakin mun CBR:n ohjekirjassa luki niin että etujarrua painettaessa jarruttaa etupainotteisesti ja takajarrulla taas takapainotteisesti, joka tapauksessa molemmilla jarruilla.
    Onkohan siin mun kaverin pyöräs sit niis jarruis jotain vikaa?!?!? *Vai oisko jotain vuosimalli-eroja? *Meinaan, se pyörä oli meillä pukilla viikko sit ja sitä oikein nimenomaan testattiin, et kuin ne jarrut pelaa... *

    Siin ko. pyöräs etunen ottaa VAIN eteen ja takanen molempiin!!! *Se kyl muisteli lukeneensa ohjekirjast, et molemmat ottais molempiin...
    Käsijarru vaikuttaa takapyörään vain eteenpäin liikkeessä. Ei siis paikallaan ja pakittaessa. Jalkajarru vaikuttaa aina molempiin päihin. Käsijarrun vaikutus taakse siirtyy vasemman etujarrusatulan liikkeen välityksellä.
  9. #9
    Melkolailla pakko olla jarruissa vikaa, vaikka yhd.jarruja inhoankin niin normaaliajossa tuntuma on mielestäni tosi hyvä, kuulostaa siltä että jostain syystä etujarruihin on jostain siunaantunut maksimipaine (Max Pain), ei kuulosta normaalilta.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  10. #10
    Melkolailla pakko olla jarruissa vikaa, vaikka yhd.jarruja inhoankin niin normaaliajossa tuntuma on mielestäni tosi hyvä, kuulostaa siltä että jostain syystä etujarruihin on jostain siunaantunut maksimipaine (Max Pain), ei kuulosta normaalilta.
    Do you have premonitions of déjà vu?
  11.  
  12. #11
    No voi ***, tuli kahteen kertaan.
    Do you have premonitions of déjà vu?