Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Niinkuin monet tuntuvat luulevan niin Suzuki TL 1000 R mallin valmistusta ei ole lopetettu vaan ympäri Eurooppaa on kyseistä mallia saatavana mm. tämän vuoden mallina. Suomeen sitä ei vain ole tuotu käsittääkseni muutaman 2000 vuosimallin kappaleen jälkeen.

    Onkohan tulossa uusi malli jo TL 1000 R:stä S mallillehan tuli nyt seuraaja tänä vuonna eli SV 1000, jota ei kyllä voi verrata ja sanoa R mallin jatkajaksi.

    Kyllä yksi laitetaan tilaukseen jos uutta mallia saadaan ensi vuodeksi
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  2. #2
    jepjep jos moisia ilmestyy markkinoille,niin muakin kiinnostaa.eikös tellussa ole kuitenkin märkäsumppuvoitelu kuten sv:ssäkin,eli ei kestä pitkiä keulimisia?
  3. #3
    Lainaa kirjoitti
    jepjep jos moisia ilmestyy markkinoille,niin muakin kiinnostaa.eikös tellussa ole kuitenkin märkäsumppuvoitelu kuten sv:ssäkin,eli ei kestä pitkiä keulimisia?
    Käsittääkseni on. Tässä vaiheessa täytyy tunnustaa tietämättömyyteni. Ongelmia ei ole kyllä tullut tai sitten keulat ei vielä ole tarpeeksi pitkiä
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  4. #4
    joo-o,en mene itsekään 100% varmaksi sanomaan onko hytittelystä haittaa,mutta näin on monet "isot pojat" sanoneet ainakin sv:n kohdalla että etummainen sylinteri ei saa voitelua enää silloin kun etuvalolla valaistaan esim.lokkeja enkä uskalla hirveän pitkälle kokeilla,vaikka pikkusv mielellään keuliikin.tulee pirun kallis kokeilu,jos revahtaa
  5. #5
    No mä oon vähä reenaillu isoSV:llä keulintaa ja jostai 60km/h kakkosel ku nostaa nii muutama "tolpaväli" menee jo ja nopeus sit jotai160-165km/h eikä mitää ääniä ainakaa oo alkanu kuulumaan...? en tiä sit pitäskö viel kolmost vaihtaa nii onkoha sit vast piiiitkät keulat?
  6. #6
    Nykyisillä suber bike -säännöillä ei ole tarvetta tonniselle twinille, mutta olisihan TLR:lle laihdutuskuuri jo paikallaan.
  7. #7
    Lainaa (hbc13 @ Heinä. 18 2003,08:53) kirjoitti
    No mä oon vähä reenaillu isoSV:llä keulintaa ja jostai 60km/h kakkosel ku nostaa nii muutama "tolpaväli" menee jo ja nopeus sit jotai160-165km/h eikä mitää ääniä ainakaa oo alkanu kuulumaan...? en tiä sit pitäskö viel kolmost vaihtaa nii onkoha sit vast piiiitkät keulat? *
    jepjep,kolmonen pesään niin saa vähän vauhtiakin luullakseni ongelmia syntyy vasta kun mopotin on tosiaan pystyssä,tätä sanoivat myös maahantuojalla
  8. #8
    mitäköhä sitte jos ja ku se alkaa rahisee ja vie takuu korjaamolle sen ni tuski ne siel todistaa voi että täl o keulittu että ei mee takuun piikkiin??
  9. #9
    Lainaa kirjoitti
    Nykyisillä suber bike -säännöillä ei ole tarvetta tonniselle twinille, mutta olisihan TLR:lle laihdutuskuuri jo paikallaan.
    Tämän takia juuri voisi olla odotettavissakin Tellulle seuraajaa. Tellu kun alkaa olla aika isohko ja muhkea pyörä nykyajan sportteihin verrattuna. Viisi vuotta on Tellu jo ollut markkinoilla, joka kyllä jo osittain näkyy sen muodoissakin. Ehkäpä sieltä ensi vuonna saataisiin uudella tekniikalla ja kevyemmällä rakenteella ärrä twini markkinoille... toivotaan!!!
    "Auta minua olemaan varovainen toisten varpaille astumisen suhteen, koska voi olla, että ne varpaat ovat yhteydessä perseeseen, jota voin joutua huomenna nuolemaan."
  10. #10
    Lainaa (hbc13 @ Heinä. 18 2003,15:30) kirjoitti
    mitäköhä sitte jos ja ku se alkaa rahisee ja vie takuu korjaamolle sen ni tuski ne siel todistaa voi että täl o keulittu että ei mee takuun piikkiin??
    jaa-a,tuohon on paha sanoa mitään ainakin mulle sanottiin maahantuojalta että jos tälläinen koneen"kilahdus"käy,niin kyllä se joutuu tarkkaan syyniin.selviää kun kone avataan että onko voitelukanavissa tms.jotain vikaa ja jos ei niin silloin epäillään"väärinkäyttöä"...ei kyllä ainakaan mun pyörän manuskassa kielletty keulimista.eli keulitaan...vähän...sillointällöin
  11. #11
    Lainaa (svheebo @ Heinä. 21 2003,18:54) kirjoitti
    Lainaa (hbc13 @ Heinä. 18 2003,15:30) kirjoitti
    mitäköhä sitte jos ja ku se alkaa rahisee ja vie takuu korjaamolle sen ni tuski ne siel todistaa voi että täl o keulittu että ei mee takuun piikkiin??
    jaa-a,tuohon on paha sanoa mitään ainakin mulle sanottiin maahantuojalta että jos tälläinen koneen"kilahdus"käy,niin kyllä se joutuu tarkkaan syyniin.selviää kun kone avataan että onko voitelukanavissa tms.jotain vikaa ja jos ei niin silloin epäillään"väärinkäyttöä"...ei kyllä ainakaan mun pyörän manuskassa kielletty keulimista.eli keulitaan...vähän...sillointällöin
    Jätkä vaan ajo helevetin jyrkkää mäkeä ylös...
    Rakastan Itseäni
  12.  
  13. #12
    Jos ensivuodeksi tulisi uusi malli niin luulisi, että jossain MCN etc olisi jo huhua olemassa?

    Jos ei sopivaa kilpaluokkaa löydy niin silloin ei varmaan edes tee uutta mallia? Milläs Suzuki ajaa Superbikea? Gixerillä? MotoGP:ssä taas ihan omat laitteet ja siellä ei juuri ole Twinejä. Miten jotkut muut luokat?

    Eikä viisi vuotta ole vielä vanha.. uutta legendaarista Suzukin GSX1100 Katanaa myytiin vielä vuonna 2000 uutena japanissa... ( tuli joskus 1981..)