Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Sellanen n00bien laiskuudesta johtuva kysymys:

    Minkä kokoinen on kyseisen pyörän polttoaineletku?
    Jos vaikka pääsisi vielä tän kesän aikana ajamaan...

    Sitten vielä toinen kysymys? Ei kait se hirveesti haittaa vaikka laittais pari suodatinta tohon tankin ja kaasareiden väliin???



    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  2. #2
    Osta oikeaa mustaa bensaletkua, kuusimillistä sisähalkaisijaltaan. Älä helkutissa mene suodatinta väliin laittamaan. Loppuu bensantulo viimeistään varatankilla. Siinä ei ole bensapumppua, joka tuuppaisi tarpeeksi painetta.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  3. #3
    ja miksi siihen suodatinta tarvii? siinä bensahanassahan on suodatin?
    Track Punk Racing
    Superbike #69
  4. #4
    Mutta ku ei tunnu toimivan, on tullut meinaan tankista maalia läpi, ja ei hubaa, ja nyt näköjään kumia...prkl
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  5. #5
    Näyttääpä tossa uudemmassa ainakin olevan suodatin hanan ja kaasarin välissä. Ompahan tuota soppaa aina riittänyt kun olen kaasua vääntänyt vaikka olisi melkein höyryillä ajettu...
  6. #6
    8 mm se oli. ja minä menin sitte ostamaan 6 mm tarkistamatta sen koommin...

    Noh, illalla sain kuitenkin tuttavan kautta 8 mm, eli saatiin pyörää kuntoon.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

    " Been there, wrecked that... "

    En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

    The more I learn about women, the more I love my motorcycle
  7. #7
    Sorppa väärästä koosta. Vanhemmissa kuusmillinen kopsahtaa mainiosti. Vähän tiukkahan se on, muttei tarvi lemmareita. Suodattimen poisjättö perustuu myös vanhempaan polvee GS:iä ja GSX:iä. Ei toimi niissä.
    Old Suzuki never dies, it just looks that way.
  8. #8
    Nylonverkko -suodatin toimii hyvin, noissa "vapaavirtaus" -järjestelmissä. * *
  9.  
  10. #9
    autotarvikeliikkeiden bensafiltterit ovat käytännössä osoittautuneet vähän tukkoisiksi mutta olen käyttänyt allrightin mp-kestosuodatinta, joka on toiminut hyvin.

    ja ihan syystäkin käyttänyt, sillä sinne näyttää kertyvän roskaa bensahanan suodattimen ohikin...