Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 127:sta
  1. #1
    Niin kertokeepa Ducatin omistajat millaisia nuo käyntihäiriöt ja muut sen viat sitten on kuten tuo "monsteri" tuossa aikaisemmassa kommentissaan mainitsi. Täällä Kuopiossa päin ei noita Ducateja ole myynnissä enkä ole kyllä nähnyt tien päälläkään, (siis täällä keski-Suomessa). On tullut jonkinlaista pyöräkuumetta ja voisin vaikka vaihtaa Shadowini, jos noista ennakkoluuloista pääsisi italialaiseen.
    Italian Riminissä käydessäni näin ja kuulin ensi kertaa ihan luonnossa Ducateja * * * *(äänet kuin customissa konsanaan) ja nyt sitä vasta ducati-kuume onkin korkealla. Varsinkin tuo SS1000 FF malli kiinnostaa, onko kellään siitä kokemuksia? Kaiken sorttiset Ducati kokemukset kiinnostaisi.....varsinkin tuohon luotettavuuteen tulevat, onko Ducati kuin Honda...riittää kuin käyttää huollossa kun on huollon aika vai onko tarvetta käydä muulloinkin?
    shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.
  2. #2
    mulla on monsteri ainaki pelitäny hyvin ja huolettomia kilsoja on ajeltu 8500km. käyntihäiriö liittyy kylmään ilmaan ja sitämukaa sytytystulppiin...ja toinen mikä saa kuskin luulemaan väärin, on väärä käynnistystekniikka, jos rumppaa kaasua ja ryyppyä kokoajan ni seurauksena on märät tulpat ja paska fiilis! viime tulppien vaihdon jälkeen on toiminu moitteettomasti! ennakkoluuloja on monenlaisia...mut suurin osa on fiktiota koska porukalla ei oo kokemusta kuin muutaman kilometrin koeajosta! mutta luulen että tätä foorumia lukemalla ja kyselemällä saat jotaki suuntaa antavaa käsitystä (ehkä) näistä värkeistä!

    mää ainaski luotan siihen et monsteri toimii...jos en luottais ni tuskin olis noinkaan vähän tullu kilomeriä!
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  3. #3
    Niin, Ducati ei todellakaan ole kuin honda, mutta kyllä Ducceistakin luotettavuutta löytyy. Kaverini on ajanut (nim. 900ss) yli 70 tuhatta km kolme vuotta vanhallaan 900 SS Duccellaan - ilman ongelmia! Itselläni on on yli 50 tuhannen kilsan loistava kokemus kahdesta Duccesta ja kyllähän siitä jytinästä jää riippuvaiseksi!! Joku joskus sanoi että se on elämäsi kallein koeajo, eikä todellakaan tarkoittanut korjauskustannuksia!!

    Nämä uudet ruisku-Ducatit ovat todella luotettavia matkakumppaneita, mutta vanhemmissa kaasaripeleissä oli syys- ja kevätkylmillä jäätämisongelmaa. Oma ruiskupelini taas tuntuu oikein tykkäävän viileämmästä kelistä, ite olen taas hiukan lämpimämmän kannalla.

    "Kiinanmiesten" löpinöitä ei kannata kuunnella, niitten puheethan virittyvät turhankin usein kateellisten panetteluksi kuten täälläkin on nähty.

    Nyt äkkiä vaan koeajolle ja Kuopion Ducatikanta komistuu taas yhdellä!
    Arlen who?
  4. #4
    ...näissä mitään ongelmia ole... Hondan VFR:ää niin aina paapotaan lehdistössä, joka toinen TM:n testien mukaan kotilonsa hankkinut haluaisi juuri sellaisen, ja kaikissa niissä menee koko ajan regulaattori.

    No ei kai. Onhan tämä pahimmillaan sellainen merkki, että pieniä vikoja ja selvittämisiä voi tulla. Yksi hyväkin puoli siinä on. Yleisesti Ducceharrastajat on aktiivista ja avuliasta porukkaa. Harvoin mikään vika on lajinsa ensimmäinen. Yahoossa on mainioita keskustelualueita eri malleille ja kotisivuja löytyy vaikka millä mitalla. Jos ajaa runsaasti, ei ole paljon rahaa, eikä halua opetella tekemään yhtään mitään itse, ei ehkä vanhempaa Ducatia kannata hankkia.

    Tavallista syvempää mopoilua siis. Itse olen tyytyväinen, myös joka ikiseen pikku vikaan ja päivitykseen.

    -Rikhartti-
  5. #5
    About 7000 km on 600 Monsterissa kilsoja, eikä minkäänlaisia ongelmia! Kylmällä kelillä täytyy pannua vähän lämmittää, mutta käynti on tasaista.
    Ikinä en ole Nipponin pyörällä ajanut, joten en osaa verrata. Nynnynä kuskina voimakas moottorijarrutusominaisuus miellyttää.
    Ainoa mikä omassa pyörässä riipii on vakioputket! Hiilarit pitäisi saada mieluiten aika pian, ylös asennettuna, sitten olisi äänet ja ulkonäkö kohdallaan. Pikkuisen hävettää olla liikenteessä vakioputkilla, mutta raaputtamalla ei rahaa näköjään tule Jospa ensi kevääksi...
  6. #6
    Lainaa (ShadowC2 @ Heinä. 14 2003,19:56) kirjoitti
    Niin kertokeepa Ducatin omistajat millaisia nuo käyntihäiriöt ja muut sen viat sitten on kuten tuo "monsteri" tuossa aikaisemmassa kommentissaan mainitsi. Täällä Kuopiossa päin ei noita Ducateja ole myynnissä enkä ole kyllä nähnyt tien päälläkään, (siis täällä keski-Suomessa). On tullut jonkinlaista pyöräkuumetta ja voisin vaikka vaihtaa Shadowini, jos noista ennakkoluuloista pääsisi italialaiseen.
    Kyllä täällä keski-suomessa (jyväskylän alue) on reilusti noita Ducateja!!

    Niin niitä käyttö kokemuksia. Kohta 20tkm alla (750 sport -02). Ainut *ongelma oli heti uutena ollut öljy vuoto taemmasta pytystä. Oli tyyppi vika -01 ja -02 malleissa, ilmenee kuulemma *takuu aikana. Korjaantuu o-renkaan asennuksella.

    Itsekin olen hiukan haaveillut tuosta 1000DS super sport mallista.. Ainakin moottorin on aivan mieletön!! Hinta tuntuu hiukan liian korkealta. Varskinkin, kun Bike Forumissa on myynnissä UUSI 900 sport n. 12k€:lla!!
  7. #7
    Moi,
    huhtikuussa ostin M1000Sie Monsterin. Nyt noin 8500km.Ei mitään vikaa. 2 huoltoa tehnyt (ensimmäinen 160€ virallinen diileri täällä Italiassa, toinen 380€ siinä vaihdettiin taakse kuluneen alkuperäisen Michelin Pilot Sportin tilalle Pirelli Dragon GTS).
    Eli uudessa huollot 1000km, 10000km ja 20000km jos haluaa takuun säilyttää, voi olla myös keskustelukysymys jos tuntee Suomen huollon että voiko tehä ite.

    Shadow C2, primadonna, hienoa että olet ihastunut Monsteriin! Huomaa että Supersport ei ole Monsteri. Se on kyllä tasan saman hintainen ainakin Italiassa 10800€. SuperSportissa on korkeampi istuinkorkeus, ja enempi tietenniin katteita. Se ehkä suojaa paremmin ja siinä on puoli heppaa enempi tehoja. Olin ostamassa sitä ensin, koska ajattelin saavani enempi samalla rahalla.
    Mutta itse tein sitten päätöksen 1000Sie Monsteriin, vaikka se Dark mustakin oli viedä miehen.

    1000 moottori on tosi hieno. Se vääntää tasaisemmin, se on paremmin tehty, siinä on kuiva alumiinikytkin, sen lämmönpoisto on paremmin suunniteltu. Se sama kone on 1000SS , Multistradassa ja tässä Monsterissa.
    Tonniseen tehtyjä muutoksia on luultavasti tulossa myös pienepikuutioisiin koneisiin ensi vuodelle, en ole ihan varma.

    Kuitenkin, osta ihmeessä Ducati, ei siinä paljon häviä. Sen saa aina kaupaksi, ja muista miettiä mitä itse haluat. Moottoripyöriä on paljon kaupan Suomessa, mutta jos Riminin reissun jälkeen iski Monsteri kuume, siitä selviää vain laittamalla sellainen. Hyviä on myös nuo muut mallit.Muista vaatia käytettyä ostaessa kaikki todisteen huoltoista, koska ne on tärkeä asia.

    Minä lähden huomenna kohti helle Suomea helle Italiasta tällä omalla Monsterilla. Siellä risteilen sitten jonkun viikon.

    Arrivederci
  8. #8
    ...Niin, mulla oli Monsterissa alkuun sellaisia onkelmia jottei se meinannu lähteä kylmänäkään käyntiin sitten millään, tämän havaitsin viileimmillä keleillä, ja käynnistellessä en räpeltänyt mitään ylimääräisiä, vaan aivan ryypyllä koitin. Talvella starttaaminen oli aivan tuskaa +10...startti pyöri mutta mitään ei tapahtunut. Bensa haisi....ja sitten kuin ihmeen kaupalla se pamahti käyntiin *etumukilla, ja hetkenpäästä takamukilla.

    Samoin viime syksynä kone kävi aina välillä vain yhdellä mukilla. Nämä ropleemat korjaantui kahdella takuuhuollolla. koneesta säädettiin bensapinnat ja seokset ja synkka, sekävaihdettiin järeämmät tulpat alkuperäisten räpsyjen tilalle. Kun monsterissa on sen verran suuret jännitteet jotta tulpista palaa eristeet. Kun Nämä oli korjattu rupesi ilmenemään sellaista häiriötä ettei kone startannut laisinkaan, tällöin kärähti jalanrele....

    Muistaakseni Ducati co. on luvannut vaihtaa kaikkiin monstereihin tulpat maksutta..lisä infoa löytynee valmistajan kotisivuilta Tech osiosta.

    En tiedä oliko mun ex-duke jokin maanantai versio vai mikä, mutta ei se järin hienosti pelittäny alkuun, hieno se tosin oli!
    Ja olihan sillä aina illan päätteksi hieno palata kotiin!! Sinänsä en hankinnan kannattavuuteen puutu, sillä mikäli DuCe tekee tulevaisuudessa jotain hienoa voipi olla että siirryn takaisin Italo leiriin. Ja jos kannattavuudesta puhutaan niin hanki huoneisto tai varmoja optioita

    Meitsin monsterissa olleet viat:

    -Kytkimen työsylinteri hajosi, mittarilukema 1000 km
    -Sytytyspätkii, mittarilukema 1150 km
    -Käynnistysongelmia, 1200 -> 2500 jolloin pyörä takuu huoltoon
    -Käynnistysongelmia ja käy yhdellä 2200 km ->2500
    -Jalan rele hajoaa 4400 km...aiheuttaa takapyörän lukkiutumisen lievässä mutkassa
    -Jatkuvaa ropaamista jalan ja releiden kanssa. Mittasin mm. koko johtosarjan eräs yö etsiessäni vikaa, rele näytti olevan ok?? 4800 km uusi rele kiinni jonka jälkeen toimi taas...



  9. #9
    Lainaa (750S @ Heinä. 15 2003,08:21) kirjoitti
    Niin niitä käyttö kokemuksia. Kohta 20tkm alla (750 sport -02). Ainut *ongelma oli heti uutena ollut öljy vuoto taemmasta pytystä. Oli tyyppi vika -01 ja -02 malleissa, ilmenee kuulemma *takuu aikana. Korjaantuu o-renkaan asennuksella.
    Takimmaisessa pytyssä ei ole varsinaista tiivistettä vaan pytyn ja motin välissä oleva alumiininen-Simmilevy ei ole alihankkijan jäljiltä ollutkaan siisti vaan se jää hiukan kantamaan ja huitasee muljut ulos. Simmin leikkauspintoihin on jäänyt leikkauksen jäljiltä purseita....näistä pääsee eroon pyyhkimällä reunoja vaakasuunnassa partakoneenterällä, Kun tämä on tehty ja pytty kasattu paikoilleen, sekä pinnapultit kiristetty oikeaan momenttiin niin pytty on täysin tiivis. Tämähän ei ole Ducatin vaan alihankkijan moka, samoin kun varsinkin 2000-2002 malleissa yleinen kykimen työsylinterissä ilmenevä vuoto. Minulle kyseinen osa vaihdettiin ekassa huollossa.
  10. #10
    Lainaa (RikTen @ Heinä. 14 2003,22:41) kirjoitti
    ...näissä mitään ongelmia ole... Hondan VFR:ää niin aina paapotaan lehdistössä, joka toinen TM:n testien mukaan kotilonsa hankkinut haluaisi juuri sellaisen, ja kaikissa niissä menee koko ajan regulaattori.
    köhöm kyl se VFR on ihan oikeesti helvetin varmatoiminen peli, ja jos menee, kuten miun VFR:ssä 1 regulaattori viimeisen kuluneen 78.000 km aikana, niin ei sitä vielä pääse kulutusosaksi haukkumaan... esim renkaita ja ketjuja/rattaita menee himbbasen useemmi
    Mutta siinä ne rempat sit onkin, ketjuja, rattaita, renkaita, öljyjä, jarrupaloja ja sytytystulppia..... ei muuta.... katotaan sit tossa 150.000 km kohalla tarviiko mitään päivittää vai nou hauskoja kilsoja ducatimiähille

    ps.. oon myös ite haaveillu ja haaveilen edelleen ducatista *tunnustaaa*
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  11. #11
    Toi SS1000FF on varmasti hyvä valinta. Itsellä -02 S750FF, joka on mitoiltaan ja näöltään varmaan aika samanlainen. Kokemusta on kanssa hiukan tyttöystävän 600 Monsterista. Tonnisessa on vaan tietysti mukavammin potkua.

    Musta Ducatit on mainio valinta ajettavuutensa takia. Helppo heitellä mutkasta toiseen, teho (se vähäinenkin) tulee mun ajotyyliin sopivalla kierrosalueella. Äänet kivat sellaisenaan, avaramilla putkilla taivaalliset... vai pitäiskö sanoa helvetilliset.

    Ja onhan noi järjestäen paremman näköisiä kuin japsipelit, jotka on ruiskittu täyteen kaiken maailman tarroja ja vauhtiraitoja.

    Ei mee rahat hukkaan mun mielestä Ducatissa. Samoilla hinnoilla saat tietysti 30 hevosta enemmän japanista. Oon kuitenkin aika varma, että pitää olla aikas hyvä kuski, että jättää suomalaisella pikkumutkatiellä (joita on kaikkein mukavin ajella) 110 heppasella kuussatkulla 750 Ducatin. Rataajosta en tiedä sanoa yhtään mitään.
  12. #12
    Lainaa (Veeheebo @ Elo. 19 2003,14:47) kirjoitti
    Lainaa (RikTen @ Heinä. 14 2003,22:41) kirjoitti
    ...näissä mitään ongelmia ole... Hondan VFR:ää niin aina paapotaan lehdistössä, joka toinen TM:n testien mukaan kotilonsa hankkinut haluaisi juuri sellaisen, ja kaikissa niissä menee koko ajan regulaattori.
    köhöm * * *kyl se VFR on ihan oikeesti helvetin varmatoiminen peli, ja jos menee, kuten miun VFR:ssä 1 regulaattori viimeisen kuluneen 78.000 km aikana, niin ei sitä vielä pääse kulutusosaksi haukkumaan.
    Sorry, hymiö oli omassa tekstissä hiukan väärässä paikassa. Tää oli sarkastinen esimerkkiyritykseni siitä, että joissain pyörissä on [/U]joskis ollut joitain[U] tyyppivikoja ja maine/käsitys jatkuu, vaikkei puhuja asiasta mitään tietäisi. Eli en tosiaankaan usko, että kaikissa VFR:ssä menee kokoajan Regu, tai että kaikissa Kawoissa on venttiilivikaa. Kyllä se on ehdottomasti myönnettävä, ettei saapasmaalainen mielimerkkini edusta luotettavuutta.
  13. #13
    Lainaa (RikTen @ Elo. 21 2003,23:40) kirjoitti
    [Sorry, hymiö oli omassa tekstissä hiukan väärässä paikassa. Tää oli sarkastinen esimerkkiyritykseni siitä, että joissain pyörissä on [/U]joskis ollut joitain[U] tyyppivikoja ja maine/käsitys jatkuu, vaikkei puhuja asiasta mitään tietäisi. Eli en tosiaankaan usko, että kaikissa VFR:ssä menee kokoajan Regu, tai että kaikissa Kawoissa on venttiilivikaa. Kyllä se on ehdottomasti myönnettävä, ettei saapasmaalainen mielimerkkini edusta luotettavuutta.
    ok
    No hard feelings
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  14. #14
    Ducatista seuraava pyörä !?...hmmmm.... Vaikea kysymys...hetkinen kun mietin....oiskohan joku Ducati !!!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  15. #15
    Uusissa peleissä ST4s:n osalta ei ole kuulemma juuri mitään erikoista jäynää ollut. Omassa on vasta reilu 3k mittarissa, joten itse en voi suuremmin kommentoida, muuta kuin että kiva ja järeä-ääninen peli, jota on helppo ajaa.

    Honda Tuuttiin aina välillä vertailen, niin pysyy realiteetit hallinnassa. Tuutti on ajo-ominaisuuksiltaan aika historiallinen, joten aina sen jälkeen tuntuu äärimmäisen hyvältä tuo Ducati

    Tunnelma ja tyylihän siinä on omaa luokkaansa
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  16. #16
    Kohta 17000km tonnisessa Monsterissa eikä mitään vikaa.
    Suosittelen.

    Hyvää syksyä kaikille.
  17. #17
    Lainaa (Monsteri @ Heinä. 15 2003,10:33) kirjoitti
    Lainaa (750S @ Heinä. 15 2003,08:21) kirjoitti
    Niin niitä käyttö kokemuksia. Kohta 20tkm alla (750 sport -02). Ainut *ongelma oli heti uutena ollut öljy vuoto taemmasta pytystä. Oli tyyppi vika -01 ja -02 malleissa, ilmenee kuulemma *takuu aikana. Korjaantuu o-renkaan asennuksella.
    Takimmaisessa pytyssä ei ole varsinaista tiivistettä vaan pytyn ja motin välissä oleva alumiininen-Simmilevy ei ole alihankkijan jäljiltä ollutkaan siisti vaan se jää hiukan kantamaan ja huitasee muljut ulos. Simmin leikkauspintoihin on jäänyt leikkauksen jäljiltä purseita....näistä pääsee eroon pyyhkimällä reunoja vaakasuunnassa partakoneenterällä, Kun tämä on tehty ja pytty kasattu paikoilleen, sekä pinnapultit kiristetty oikeaan momenttiin niin pytty on täysin tiivis. Tämähän ei ole Ducatin vaan alihankkijan moka, samoin kun varsinkin 2000-2002 malleissa yleinen kykimen työsylinterissä ilmenevä vuoto. Minulle kyseinen osa vaihdettiin ekassa huollossa.
    Hmmm. Taitaapi tuo olla vain ja ainoastaan tehtaan vika, mitäs käyttää huonoa alihankkijaa ja tumpuloita kasaajia jotka eivät huomaa/välitä virheistä osissa.

    Kytkinsylinteri kannattaa purkaa ja putsata välillä, männäntiivisteen ja sylinterin väliin pääsee epäpuhtauksia ja ne hieroo pitkittäisiä uria sylinteriin. Jos pieniä uria jo on ne kyllä lähtee kun hioo 800:sella vesihiomapaperilla sylkkyä. Vinkki vinkki!
  18. #18
    Lainaa (750S @ Heinä. 15 2003,08:21) kirjoitti
    Tämähän ei ole Ducatin vaan alihankkijan moka, samoin kun varsinkin 2000-2002 malleissa yleinen kykimen työsylinterissä ilmenevä vuoto. Minulle kyseinen osa vaihdettiin ekassa huollossa.
    Joo alihankkija ei ole mikään selitys. Varmaan 80% prätkän osista tulee alihankkijoilta.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  19. #19
    Lopettakaa nyt se ruinaaminen pullamössöpojat ja olkaa onnellisia Fabio Taglionin kehittämien tuotteiden parissa...löytäkää "henki" "ruumiin" sijaan !!!
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
  20. #20
    Lainaa (Fabio T. @ Elo. 26 2003,21:31) kirjoitti
    Lopettakaa nyt se ruinaaminen pullamössöpojat ja olkaa onnellisia Fabio Taglionin kehittämien tuotteiden parissa...löytäkää "henki" "ruumiin" sijaan !!!


    Näin on. Kyllä tehdas on vastuussa kaikesta, jota ovista ulos lähtee. Ongelmia on kaikessa, jota ihminen tekee merkistä riippumatta. Joissain merkeissä vain tunnelmalla ja tekniikalla on enempi hohdetta kuin joissain, katsojasta riippuen...
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  21. #21
    Hei
    Voin myydä vähän ajetun ST-2 ,950.vm 02 aj 9000 km(hp n 12000 e)Olen sen verran vanha patu ,että pitää vaihtaa johonkin matkaenduroon tai vast. missä ajetaan selkä suorana. Jos
    kiinnostaa niin soita 040-5511898
  22. #22
    Mitenkäs, Italo, tuossa sun ST4S:ssä on sähköt toimineet?
    Meinaan että onko Ducen sähköt yleensäkin herkkiä sateelle?

    Kamalasti tekis mieli tuota ST4S ABS versiota, mutta kun..
    Bemariin tottuneena ei innosta ajatus ketju/ratas hässäköistä.
    Toisaalta tehoja ja sielua olis Ducessa rutkasti enemmän *
    Pitäs varmaan mennä koeajolle niin loppuisi tämmönen epäröinti.. *
    Ducati Diavel Dark
  23. #23
    Lainaa (NewmanR @ Elo. 27 2003,13:53) kirjoitti
    Mitenkäs, Italo, tuossa sun ST4S:ssä on sähköt toimineet?
    Meinaan että onko Ducen sähköt yleensäkin herkkiä sateelle?

    Kamalasti tekis mieli tuota ST4S ABS versiota, mutta kun..
    Bemariin tottuneena ei innosta ajatus ketju/ratas hässäköistä.
    Toisaalta tehoja ja sielua olis Ducessa rutkasti enemmän *
    Pitäs varmaan mennä koeajolle niin loppuisi tämmönen epäröinti.. *
    Lainaa kirjoitti
    Mitenkäs, Italo, tuossa sun ST4S:ssä on sähköt toimineet?
    Meinaan että onko Ducen sähköt yleensäkin herkkiä sateelle?
    En ole Italo, mutta minun kokemuksien osalta seuraavaa:

    Emppiirinen tutkimus otannalla N=1 on, että sähköt toimii sateella. Itse asiassa mopo on ollu kaksi kesää ulkosalla ja päivittäisessä ajossa kelistä riippumatta.
  24. #24
    Kaverini kävi keväällä koeajamassa Ducateja Karhulan Motoboxissa ja kommentit oli seuraavanlaisia:
    " Kuutioita lähemmäs 1000 vaan sitä ei huomaa mistään... "
    " Tuntuu kun olis mopolla ajanu..."
    Yllätyin sillä itse olen aina luullut Ducateja ns. moottoripyörien Ferrareiksi... Näin se siis toisaalta onkin = Ferrarilla on autoissa kova maine mutta silti löytyy monta merkkiä jotka pesee Ferrarin mennen, tullen ja palatessa... Ducateissa luulen että juttu on sama Mutta maine on kova ja Ducati on Ducati Joten ei pahalla.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  25. #25
    Lainaa (Yamaha1 @ Elo. 27 2003,16:07) kirjoitti
    Kaverini kävi keväällä koeajamassa Ducateja Karhulan Motoboxissa ja kommentit oli seuraavanlaisia:
    No mun kaveripa kerto nähneensä junan jäljet!!!
  26. #26
    Lainaa (Guest @ Elo. 27 2003,20:28) kirjoitti
    No mun kaveripa kerto nähneensä junan jäljet!!!
    Oliks sil yamaha?
    Arlen who?
  27. #27
    Lainaa (Bomber @ Elo. 28 2003,00:50) kirjoitti
    Enää pari viikkoa ja sitten Hondalta tulee sellainen pyörä, että se ottaa Gixer 1000:lta sporttipyörien kuninkuuden
    Ahaa... Ja näin maailma on taas parempi paikka elää.
    Desmo Jugend
  28. #28
    oon ehkä vähän jäävi kehumaan ducateja, kun en koskaan muilla pyörillä ole ajanut, mutta ainakin omat kokemukset (20tkm) ST2:lla on vain positiivisia enkä muuta merkkiä edes ajattele * ducateissa on luonnetta, kauneutta ja ne ÄÄNET...hyvin on pelittänyt satoi tai paistoi...tosin pyörän vaihtokuumetta on ilmassa, jotain sportti ducatia tekis mieli...et jos joku tuolla aikaisemmin mainittua ST2:sta halvempaa, tosin enemmän ajettua, pyörää kaipailee, niin saa tulla koeajamaan...
    CARPE DIEM! Kalliot pysyy, meri jää, ihminen vain häviää. (Pablo Neruda)
  29. #29
    Lainaa (bellamoto @ Elo. 28 2003,07:17) kirjoitti
    ..tosin pyörän vaihtokuumetta on ilmassa, jotain sportti ducatia tekis mieli...
    Mitä, mitä Bella ? * ST:stä luopumassa?
    On näköjään Räyskälän reissut tehneet tehtävänsä ku sportimpaa havittelet. No, hyvä ettet merkkiä ole kuitenkaan vaihtamassa. *
  30.  
  31. #30
    Lainaa (bellamoto @ Elo. 28 2003,07:17) kirjoitti
    ...tosin pyörän vaihtokuumetta on ilmassa, jotain sportti ducatia tekis mieli...
    Kas vain...näyttää ne pikkutytötkin joskus "viisastuvan" !...
    "Mies ilman Ducatia on kuin pilvinen päivä"
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen